Budán lakik a lelkem és az Ö szarját is én szoktam buherálni,tehát minden ut hozzám vezet,szakértője vagyok a témánakPL:gyönyörűen tudok kormányvéget bukógombának nézni
Én azt mondom neked, hogy bukot látatlanba ne vegyél.. Ezt azért mondom, mivel kint voltam a Bécsi Louisba, és a próba ingyé van. Szóval az össze bukót , legolcsobbtól a legdrágább bukóig felvettem.
Ekkor jöttem rá, hogy lehet eszméletlen drága, de nem bíztos hogy jó a burámra.
Szóval nekem egy középkategoriás Scorpio volt, az amit szinte a fejemre öntöttek. Szóval fel kell probálni, milyen belül.. Nem bíztos, hogy mert drága, vagy mert jól néz ki.. az jó is lesz..
a prögetésről jut ezsembe... jövőhéten vége van ennek a kakinak, vagy így vagy úgy. DE után én elkezdem a szervezkedést... részletek később!
a láncfújásról. Sokáig úgy csináltam toltam picit... fújtam. meg toltam... fújtam. Szóval jó kis móka volt. De megvettem az állványt ákcióóba 6000 körül. És megoldódott a téli hátsó tehermentesítés, plussz láncfújás-lánc igazítás. Szerintem megéri!
Nem hazvágni akarom, hanem a tökéletességét csiszolgatni!
Kicsit én is értek hozzá azé' (autószerelő vagyok, és egy 600 GPZ-t már többször szétszedtem és összeraktam és mindig csak jobb lett. Ja, és nem csak az ülést vettem le...)
Csupán szeretném olyannak megmutatni, aki kimondottan a Cat-el kapcsolatban hozzáértő.
Mint ahogy GPZ témában én is tudnék okosakat mondani, bár ez v.szinüleg már csak a régészeket érdekelné
Felül: Alkatrész -- Yamaha -- YZF 600R Thunder Cat -- gyártási év és bal oldalt azt választasz amit akarsz...
gyártási év
és jól érzékelem egy újabb cat tulaj?
Légy szíves ír le nekem, hogy lehet megtalálni az a villaszárat a bikerworld - on .
Előre is köszi.
Én azt mondom neked, hogy bukot látatlanba ne vegyél.. Ezt azért mondom, mivel kint voltam a Bécsi Louisba, és a próba ingyé van. Szóval az össze bukót , legolcsobbtól a legdrágább bukóig felvettem.
Ekkor jöttem rá, hogy lehet eszméletlen drága, de nem bíztos hogy jó a burámra.
Szóval nekem egy középkategoriás Scorpio volt, az amit szinte a fejemre öntöttek. Szóval fel kell probálni, milyen belül.. Nem bíztos, hogy mert drága, vagy mert jól néz ki.. az jó is lesz..
http://www.kepesmotor.hu/bukos...
a láncfújásról. Sokáig úgy csináltam toltam picit... fújtam. meg toltam... fújtam. Szóval jó kis móka volt. De megvettem az állványt ákcióóba 6000 körül. És megoldódott a téli hátsó tehermentesítés, plussz láncfújás-lánc igazítás. Szerintem megéri!
Ismét van mit olvasnom! Most már azééé ideje volt!
Köszöntöm az ÚÚÚÚÚj kolllegááát köreinkben, remélem sok szép időt töltesz kis csapatunkban.
És persze köszöntöm a régi arcokat!
NEM. Tény hogy könnyebb álvánnyal, de nélküle is sikerülni fog :)
Nem hazvágni akarom, hanem a tökéletességét csiszolgatni!
Kicsit én is értek hozzá azé' (autószerelő vagyok, és egy 600 GPZ-t már többször szétszedtem és összeraktam és mindig csak jobb lett. Ja, és nem csak az ülést vettem le...)
Csupán szeretném olyannak megmutatni, aki kimondottan a Cat-el kapcsolatban hozzáértő.
Mint ahogy GPZ témában én is tudnék okosakat mondani, bár ez v.szinüleg már csak a régészeket érdekelné