Köszönöm K.István és Fazer1000 a segítségeteket.
A pécsi redbaronnál szervizelték a motort, sajnos nem tudtam ott lenni végig, meg amúgy sem lehet bemenni a szerviz területre, hogy mit is javítottak, azt nem tudom, de nem volt sokáig hasznos az tuti.
Tudom nem szabad sokáig ilyen állapotban használni, de haza kellett érnem valahogy vele, a dugó biztos kapott anyagot, mert volt benzin szag rendesen és lefolyhat persze az olajtérbe és evvel károsodhat a henger- motor, van versenyautós tapasztaletom, tehát értem miről is van szó.
A benzines technika tehát nem gond, csak a motor, azért az némiképp más, sokkal finomabb.
Szia,
Még mielőtt agyon promótálásba merülne ki a dolog pár szót mondanék:
Ha van kedved időd energiád vele foglalkozni mindenképpen a gyújtókábel/pipa/trafó részénél kezd, azért mert részint ez a "legolcsóbb" kezdés másrészt nagy valószínűséggel elektromos eredetű a probléma.
Hiszen nem állandó probléma így a karbi nagyrészt kilőhető, az vagy jó v nem de akkor ab ovo akad.
Nagyon sok hő termelődik a hengerfej tetején így erősen gyanús a kontakt hiba.
Nem értek egyet a gyújtó trafó kizárásával hiszen két párhuzamos tekercset (nem soros) tartalmaz így független az egyik a másiktól tehát az is egy hiba faktor.
Bár itt be is fejeződik az elektromos verzió, mert hát már csak a jeladó és az elektronika van de ezek vagy jój vagy nem más nincs.
Ezeket néz, járd végig és ha még fenn áll a dolog akkor lépj tovább
A kérdést nem értem...
Azért azt szerintem nem árt tudni, hogy egy tisztességesen megcsinált szinkron nem 500 km-ig jó.
Ezért írtam, hogy kevesen tudják mit csinálnak. Szinkron előtt, porlasztó szét, takarít, össze, úszószint beállít, tömítés cserél, tűszelep tömörség vizsgálat. Hengerekben kompressziómérés, szelephézag ellenőrzés, majd utána lehet szinkronizálni, és alapjárati keveréket beállítani, figyelembe véve a hengerek esetleges kopottságát.
Az tanácsolom, ne nagyon használd 3 hengerrel, mert ha mondjuk túlfolyik az 1-es henger, akkor lemossa a henger faláról az olajat, ha nem jut bele anyag, akkor a szegény keverék miatt megolvadhat a dugó.
A megfelelő eljárás, hogy kell csinálni egy alapos diagnosztikát, és feltárva a gyökér-okot kell megszüntetni. Tehát ha kormos a gyertya, nem az a megoldás, hogy cserélgetem, takarítom, hanem a kormolás okát kell megszüntetni.
Szívesen segítek távolról is ha megfelelőek a bementi adatok, és van affinitás a technika kapcsán, de ezek nélkül csak kínlódás. Ha beleolvasol a suzuki gsxr 1100 fórumba kaphatsz belőle ízelítőt. Meg ott rátermett szerelőt is találsz...:))
Köszönöm István a tanácsokat, eddig két karbis motorom volt, az első egy új Marauder volt nem sokáig, előtte utána mind injektoros, természetesen én nem állok neki javítani, mert nincs rutinom, amúgy lett szinkronizálva 1000 km ez előtt, nagyon jó volt a motor 500 km-ig.
Ismerem a spurit, valóban jó magyar portéka.
Kérdésem az lenne, hogy ha leersztem az első hengerből a benzint / múltkor az volt a rossz / és kicserélem a gyertyát, 50 km ment 3 hengerrel, biztos beköpte, talán jó lehet, én nagyobb szerelést nem tudok megcsinálni.
Ha kihagy egy henger:
-dugulás a fúvókáknál a porlasztóban: okozhatják üzemanyagkicsapodások, rozsdás tank, üzemanyagszürö probléma. Ezeknél az öreg gépeknél egy ilyen nagyrevizió sokat segít.
-Kopott a henger, alacsony a kompreszió, sok olaj ég el, lekormolja a gyertyát. Ezeknél a tipusoknál igen jellemzö a korai nagy olajfogyasztás a kiverödött olajlehúzók hornyai miatt.
-Igen kicsi az esélye a gyújtótarfó hibának, mert párban müködnek a hengerek...max a kitekeredett, eloxidálódott gyújtókábel okozza.
Ekkor viszont érdemes mindegyiket megnézni, cserélni.
Mostanság az etanol, és egyéb adalékok miatti kicsapodások megelözésére, biztonságos üzemelés érdekében igen komoly védelmer nyújt a : Spuri adalék.
A szekpitukosoknak ajánlom a vendékkönyv olvasgatását, és egyéb pozitív visszajelzéseket.
(Az országban igen kevesen értenek a porlasztókhoz, és több hengeresek összeszinkronizálásához. Jelentös eredmény tapasztalat, hozzááertés nélkül nem garantálat.)
Nekem volt. Legutóbb ősszel. Úgy éreztem gyenge. Ez nem egy kis gép. Szerelőhöz elvittem, karbi ki, valamit csinált, helyre jött. Fogalmunk nincs mitől de a forgalomból kivonás napján úgy ment mint még soha. De lehet, hogy neked a gyújtással lehet a gond. Lehet hogy a trafónál van. Meg kell cserélni kettőt. Szilikonnal áttörölni. Hátha segít. Ott rengeteg por tud összegyűlni. Ne aggódj a végén 10 perc alatt rántod ki a karbit mint én.
Az adatlapodat kitölthetnéd!
üdv mindenkinek, Thunderace boldog-boldogtalan tulaja vagyok, nyár elején vettem a gépet, kb 2000 km után kezdődött a gondom, ez pedig az hogy csak 3 henger ment megy, néha semmi gond szépen duruzsol mind a 4, egy szervízben megcsinálták, 500 km után megint hol 3 hol 4 henger müxik, további kb 500 km után már csak 3 henger megy tartósan, az első henger karbinál volt eddig a gond, ez ügyben szeretnék segítséget kérni, kinek volt már hasonló tapasztalata a Ace-val
Egyébként a tel.számom se titkos,csak azért írtam,hogy érdeklődni e-mail-ben,mert kamionozok és többnyire úton vagyok.Aztán ha konkrétabbá válik valakivel valami akkor úgy is tel.-on egyeztetnénk a részleteket.Átvétel meg lehetőleg személyesen,ami talán nem jelenthet különösebb gondot,mert elég sok felé járok.De azért itt a számom is,ha ez valakinek fontos:70/312-0421.
A pécsi redbaronnál szervizelték a motort, sajnos nem tudtam ott lenni végig, meg amúgy sem lehet bemenni a szerviz területre, hogy mit is javítottak, azt nem tudom, de nem volt sokáig hasznos az tuti.
Tudom nem szabad sokáig ilyen állapotban használni, de haza kellett érnem valahogy vele, a dugó biztos kapott anyagot, mert volt benzin szag rendesen és lefolyhat persze az olajtérbe és evvel károsodhat a henger- motor, van versenyautós tapasztaletom, tehát értem miről is van szó.
A benzines technika tehát nem gond, csak a motor, azért az némiképp más, sokkal finomabb.