Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyankor amikor nem megyek tartósan 200 fölött az enyém sem eszik :D Csak én nem bírom megállni hogy ne száguldozzak..
(valamiért nem küldte el a többit)
Szóval! Pillanatragasztó+Kigyökölés+Epokitt+24/48óra
Van még rajta egy kis csiszolni való,de az is ahhoz kell hogy az oldal idom szépen felmenjen a helyére!

Majd teszek fel róla képet!
Nem baj majd szerzek valahonnan egy ilyen plexit :D Ha más nem csinálok...

Ám megragasztottam a fejidomot :D Egyik nagyon jó baráton ajánlotta a --pillanatragasztó,majd kigyökölés+Epokitt
Én is ezt szerettem volna de nem ez lett.
Ezt a gépet ismerem a NETről. Meg van valahol a felújítása. Attól függetlenül, nem kellene kínozni.
Én se hajtottam túl gyorsan leginkább 100-130 között, nem is ette az olajat.6 e km-en nem ment le a minimumra a szint.
Valami ilyesmi plexire gondoltam ;)
http://youtu.be/XPp0EVKhlRw
Tudom hogy okosan kell bánni az ilyesmikkel, csak gyári hibás volt a szűrő, ezért mikor húztam összeroppant.. aztán a csavarnál gondolhatod hogy már milyen ideges lehettem

Ám a szelepfedélcsavaron próbálok majd húzni,legalább addig ne szivárogjon még szét nem lesz szedve :)
Feltételezem, tudod hogy a leeresztő csavart nem szabad megtépni, a rézalátétet cserélni kell (én csak megcsiszolom csiszpapíron), a szűrőt is csak kézzel kell meghúzni. A blokk könnyezés pedig nem ritka. Lehet hogy a csavarokat meg kell húzni egy kicsit. Nekem egyszer volt amikor az egész telet a mínuszokban töltötte, de tavasszal elmúlt. Jelenleg nekem nincs olajfolyás. Egy csepp sincs alatta.
Nem mértem az olajfogyasztást, de szerintem kb 2-3 dl lehet. Viszont én még nem mentem 160 fölött. A nagy sebesség megdobja az olajfogyasztást. Tapasztaltam, amikor messze mentem és 100 fölött haladtam. Castrol 20W50-en használok, mert öreg Ace- s azt ajánlotta hogy szintetikus, minél sűrűbb (a primer lánc csörgés miatt) olaj kell bele.
Ó és a múltkor észrevettem hogy a bal oldalon a szelepfedél tömítésen, ahol az a buzi félkör van.... kicsit ki van repedezve és könnyezik az olaj :D Varázslatosan éreztem magam elhiheted... na meg a sok buzulás miatt,amikor kézzel összeroppantottam az olajszűrőt és elfosott hirtelen 2litert, aztán leeresztettem a maradékot és mint utólag kiderült igen komolyan meghúztam a leeresztőcsavart.... mert most ahogy áll, van alatta a 2 hónap alatt egy ejakulációnyi olajfolt... Igazából úgy is széthúzatom mert ki akarom cserélni a vezérműláncot (nem mintha lenne vele bármi is) aztán majd mondom nekik hogy lessék meg a hengert meg a dugó/gyűrű témát
Ám neked Zsolt,az ACE mennyire zabálja az olajat? :D
Nekem volt olyan hogy 1200-1500km után bizony bele kellett csurgatni az 1 litert :D Viszont ebbe az is beletartozik hogy ezalatt volt olyan hogy 30km-en keresztül 270/240-el mentem,sokszor majdnem minden nap:D Amúgy meg 8000km alatt evett meg 2l-t kb :)
Bizony a voltmérő jó dolog :D
Nekem a kilóméterórával annyi bajom volt hogy gyárilag hazudott egy 10-est +ba. Akkor megelégeltem a kamu vízhőfok kijelzést,kiszedtem az órából mire látom hogy meg van hajolva az a tűnyi tengelye aztán ahogy megcsináltam a háttérvilágítást.. sógor és én elkezdtünk vele játszani és a végén az lett hogy 20-at csalt +ba
A Koso pedig azt mondja hogy +-1km/h-t csal a műszer szóval az egy kicsit jobb A voltmérő is Koso lesz itt is van rolla egy video hogy milyenek ezek a műszerek!

http://youtu.be/foe03jIrpgk
Volt mérőt én is akarok. A 3 éves akksim már nem indított hidegben. Az Ace műszerezettsége enyhén szólva egyszerű. A legegyszerűbb amit eddig láttam A Simson Schwalbét kivéve. Ez a bowdenes sebmérő akasztott már ki, vagy féltucatszor. Elszakadt kétszer, aztán a végét ledarálta, stb.
Ám az egèsz le lesz karbonfóliázva aztán pedig lelakkozva ;) Na úgy adni fogja :D
Nem akartam igazodni a gyári ìvekhez ìgy csináltam magamnak :D
A gyári ìvek mind más alakúak valamint nem adták ki a nekem megfelelő kinézetet :D Lesz majd a működésről is Kép és video is, csak előtte még egy műszert fel kell rá rakni ha megjön.... az pedig egy digitális voltmèrő
Jó! A plexi jó ötlet, de elöl miért van? Miért lett kivágva? Működésről is tegyél majd fel képeket!
A helyén van :D
Alakul a dolog :D
Megint egy kis képösszeállítás :D
Egy pár kép elöljáróban!
Ejj.. látom mivel foglalkozol :D Szóval olyasmi érdekelne engemet hogy a Gyárihoz hasonló, vagy a gyárival megegyező ívű plexit keresnék, viszont füstszínűbe! A duplabubis már nem jön be mert az enyém egyedi kialakítású lesz/most is az... így csak a gyárival megegyező vagy nagyon kicsit (félbubis ) plexi jöhetne szóba..

Kérdésem az lenne hogy az igényeimnek megfelelő kialakítású plexit tudnál-e nekem szerezni? A másik pedig az hogy ezért hány vesémet kell eladnom ? :D Köszönöm;)
Én személy szerint Motul 15W50-et használok,félszintetikusat. Ezt is eszi ugyan úgy mint bármelyiket,viszont a váltó sokkal faszább ;)
Volt benne Castrol 20W50-es is viszont az annyira nem jött be. A motulal sokkal jobb lett!

Képek sajnos még mindíg nincsenek mert egyenlőre annyit csináltam rajta hogy behoztam a műszerfalat :D Viszont holnap már alakítgatom, szóval lesznek képek!

Örülök neki hogy már 3-an vagyunk :D

Én az üléspozíciórol annyit mondanék hogy megemelem a seggét egy pöppet,viszont a csutkáim maradnak ;)