Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt is cserélhetek! P...ba!
És én azt ki tudom cserélni, vagy szakember kell? Az egyik szárban 2 éve cserélték amikor javították, a másikban fogalmam sincs mikor volt cserélve. A hátsó is igényel karbantartást?

Boldog tudatlanság. Az első motoromat úgy vettem, (1998) hogy amikor gyertyát cseréltünk, a régiek közül csak kettő volt meghúzva. A légszűrőszivacsot kirágta az egér. Amikor belenyúltam csupa homok volt a szivacs után. Befoltoztam oszt helló! Vízszint, olajszint nem nagyon érdekelt. Keveset fogyasztott. Sokat jártam vele. Soha nem néztem a tank alá. Akkor kezdődtek a problémák amikor a szerelők el kezdték fikázni. (Ezt ne értsd félre ESS!) Utána többet aggódtam, mint motoroztam.
Most jöttök ezzel a teleszkóppal. Komolyan veszem, mert a tavaji esésem (csuklótörés) azért történt mert szar AVON gumi volt rajta és 2002-es gyártású. Öreg volt. Gondoltam jó lesz még vizsgáig. Eredmény: fáj a csuklóm, még most is. A mai napig nem tudtam összerakni a gépet.

Na szóval, teleszkópolaj csere.
3-4 éves telóból nem olaj jön ki hanem trutyi.
nem teljesen van így
az oda vissza áramlás nyeli el az energiát ebből adódóan melegszik, mivel a telóban is vannak súrlódó alkatrészek így keletkezik ilyen jellegű szennyezés is
szóval elég jelentős mértékben igénybe van véve ( a magyar utakon meg főleg) szóval öregszik és fárad is az olaj. Ezért illik időközönként cserélni (ha jól emlékszem 10000-ként), de aki sokat használja legrosszabb esetben is szezononként.
csak sokan úgy gondolják, hogy az a szerencsétlen olaj ami abba a csillogó szárba kerül örökös mint a szegénység
A motorolajcsere az biztos hogy fontos, mert az sok mindennek van kitéve: hő, surlódás. szennyeződés,korom,kopásból adodóan fémrészecskék.
A teloben pedig ilyesmi nincs. egyszerüen oda vissza áramlik az olaj, ha éppen rossz uton csillapitani kell.
De javits ki ha nem igy van
ez azért nem teljesen így van.
akkor ezek szerint a motorban sem kéne olajat cserélni
Öszintén mi baja lehet a teloolajnak?: ide oda lötykölödik rugózik a telóban, attól nem koszolodik max.egy kis nyomásnak van kitéve, ahogy ide-oda préselödik.
Te is vettél utángyártott idomot?
O.K. köszi
mire nem jó egy fórum mi?:)
Bameg! 2:1 Kína ellen. Még jó hogy nem vettem. Csak azért gondoltam újra, mert valamelyik része már 2x is tört. A műszerfalkeretet napokig "stoppoltam". Letöredezet az összes fül a térdnél. Még műgyantával meg kell erősíteni. Karbonmintás fóliával bevonni. Áááá...
apropó!
Nincs valakinek elfekvőben sportdobja? Esetleg gyári dob? A Tenerére kellene valamit varázsolni, de vagy gyártatok rá, vagy nem is tudom.....megpróbálkoznék vele.....ugyanis venni nem nagyon lehet.
2008-ban. Hát már eléggé ráférne.
Kínai idom: két éve az egyik közeli barátom összecsukta az XX-ét, e-bayről vett rá idomokat, és a saját kezemmel próbáltam rárakni a motorra......hát.......nem mm-ben, hanem néhol cm-ben volt illesztésbeli különbség. Amúgy a fényezése jó volt. És csavarok helyei tényleg nem voltak kifúrva. A vége annak is az lett, hogy fényezték az eredeti idomokat....
Kösz! Megfogadom. Így már nem kell. Gondoltam, hogy nem OK. A gyárinak sem tetszik a felíratozása, hát még kínaiasan. Megoldom a saját ízlésem szerint.
Egyébként tényleg volt jó vélemény is az ilyen idomokról korábban. Talán máshonnan rendelték.
Anno két cbr-clubos fórumtag vett kínai idomot, ők ezt mondták. Ja, és még a 3%vámot, meg a 25% áfát add hozzá, ekkora dobozt tuti megfognak a kedves vámos elvtársak.
Ráadásul a legtöbb hirdetéshez oda van írva, hogy ki kell fúrni a lukakat.
Tank pedig nincs a képeken :)
Lionking!

Mikor volt a telóban olaj cserélve?
Mert én úgy érzem már rá férne...
Ez saját tapasztalat? Mert hallottam már jó véleményt is. Egyébként tök mindegy. Úgy döntöttem lefényeztetem egy kis módosítással.
Méd in Csájná. Kapsz egy kupac műanyagot, a lukakat fúrhatod ki, tankot nem kapsz, el fog térni a színe, stb.
Én nem venném meg, ennyiből simán átfújják profin a motort tankostul.
Amúgy tényleg odabasz, mert ritka az ilyen 15 éves motor......hihetetlen állapotban van, az előző gazdija 2007-től 300! km-ert ment vele(mivel a lába szerintem nem ért le róla), 2007-ig meg szervízkönyves volt a masina.
Egy két apróságot kell rajta cserélni, pl kihajtás szimeringet, elsőkerék csapágyat, olajat, szűrőket, láncot, aztán mehet is!
Amúgy a napra lehet nézni, de rá......
Íme:-)
Eladó, ha valakit érdekel:-)
Hát azt hiszem ezzel már foglalkoztunk ezelött és valmiért nem volt a válasz rá, azt hiszem előre kell fizetni és bizonytalan az üzlet kimenetele, vagy küldik vagy nem.
Én valahogy igy emlékszem...


Többiek?
És ezzel érdemes foglalkozni? Ennyiért javítanák ki és fényeznék le a régieket.
http://viewitem.eim.ebay.hu/Fa...
Márkatársak! találtam egy ilyet. ez mi célt szolgál? valami mágneses valami?
http://viewitem.eim.ebay.hu/ya...
Odabasz! Láthatnánk többet is?
Nagyon jó lett. Remélem a bukógombád megvédi a kart. Drága volt a porfestés? Előtte fémtisztára kell pucolni?
Én veszek inkább a képen láthatót. A jelenlegi meg megy tartalékba.