Na ezt is cserélhetek! P...ba!
És én azt ki tudom cserélni, vagy szakember kell? Az egyik szárban 2 éve cserélték amikor javították, a másikban fogalmam sincs mikor volt cserélve. A hátsó is igényel karbantartást?
Boldog tudatlanság. Az első motoromat úgy vettem, (1998) hogy amikor gyertyát cseréltünk, a régiek közül csak kettő volt meghúzva. A légszűrőszivacsot kirágta az egér. Amikor belenyúltam csupa homok volt a szivacs után. Befoltoztam oszt helló! Vízszint, olajszint nem nagyon érdekelt. Keveset fogyasztott. Sokat jártam vele. Soha nem néztem a tank alá. Akkor kezdődtek a problémák amikor a szerelők el kezdték fikázni. (Ezt ne értsd félre ESS!) Utána többet aggódtam, mint motoroztam.
Most jöttök ezzel a teleszkóppal. Komolyan veszem, mert a tavaji esésem (csuklótörés) azért történt mert szar AVON gumi volt rajta és 2002-es gyártású. Öreg volt. Gondoltam jó lesz még vizsgáig. Eredmény: fáj a csuklóm, még most is. A mai napig nem tudtam összerakni a gépet.
nem teljesen van így
az oda vissza áramlás nyeli el az energiát ebből adódóan melegszik, mivel a telóban is vannak súrlódó alkatrészek így keletkezik ilyen jellegű szennyezés is
szóval elég jelentős mértékben igénybe van véve ( a magyar utakon meg főleg) szóval öregszik és fárad is az olaj. Ezért illik időközönként cserélni (ha jól emlékszem 10000-ként), de aki sokat használja legrosszabb esetben is szezononként.
csak sokan úgy gondolják, hogy az a szerencsétlen olaj ami abba a csillogó szárba kerül örökös mint a szegénység
A motorolajcsere az biztos hogy fontos, mert az sok mindennek van kitéve: hő, surlódás. szennyeződés,korom,kopásból adodóan fémrészecskék.
A teloben pedig ilyesmi nincs. egyszerüen oda vissza áramlik az olaj, ha éppen rossz uton csillapitani kell.
De javits ki ha nem igy van
Öszintén mi baja lehet a teloolajnak?: ide oda lötykölödik rugózik a telóban, attól nem koszolodik max.egy kis nyomásnak van kitéve, ahogy ide-oda préselödik.
Bameg! 2:1 Kína ellen. Még jó hogy nem vettem. Csak azért gondoltam újra, mert valamelyik része már 2x is tört. A műszerfalkeretet napokig "stoppoltam". Letöredezet az összes fül a térdnél. Még műgyantával meg kell erősíteni. Karbonmintás fóliával bevonni. Áááá...
apropó!
Nincs valakinek elfekvőben sportdobja? Esetleg gyári dob? A Tenerére kellene valamit varázsolni, de vagy gyártatok rá, vagy nem is tudom.....megpróbálkoznék vele.....ugyanis venni nem nagyon lehet.
2008-ban. Hát már eléggé ráférne.
Kínai idom: két éve az egyik közeli barátom összecsukta az XX-ét, e-bayről vett rá idomokat, és a saját kezemmel próbáltam rárakni a motorra......hát.......nem mm-ben, hanem néhol cm-ben volt illesztésbeli különbség. Amúgy a fényezése jó volt. És csavarok helyei tényleg nem voltak kifúrva. A vége annak is az lett, hogy fényezték az eredeti idomokat....
Kösz! Megfogadom. Így már nem kell. Gondoltam, hogy nem OK. A gyárinak sem tetszik a felíratozása, hát még kínaiasan. Megoldom a saját ízlésem szerint.
Egyébként tényleg volt jó vélemény is az ilyen idomokról korábban. Talán máshonnan rendelték.
Anno két cbr-clubos fórumtag vett kínai idomot, ők ezt mondták. Ja, és még a 3%vámot, meg a 25% áfát add hozzá, ekkora dobozt tuti megfognak a kedves vámos elvtársak.
Ráadásul a legtöbb hirdetéshez oda van írva, hogy ki kell fúrni a lukakat.
Tank pedig nincs a képeken :)
Méd in Csájná. Kapsz egy kupac műanyagot, a lukakat fúrhatod ki, tankot nem kapsz, el fog térni a színe, stb.
Én nem venném meg, ennyiből simán átfújják profin a motort tankostul.
Amúgy tényleg odabasz, mert ritka az ilyen 15 éves motor......hihetetlen állapotban van, az előző gazdija 2007-től 300! km-ert ment vele(mivel a lába szerintem nem ért le róla), 2007-ig meg szervízkönyves volt a masina.
Egy két apróságot kell rajta cserélni, pl kihajtás szimeringet, elsőkerék csapágyat, olajat, szűrőket, láncot, aztán mehet is!
Amúgy a napra lehet nézni, de rá......
Hát azt hiszem ezzel már foglalkoztunk ezelött és valmiért nem volt a válasz rá, azt hiszem előre kell fizetni és bizonytalan az üzlet kimenetele, vagy küldik vagy nem.
Én valahogy igy emlékszem...
Nagyon jó lett. Remélem a bukógombád megvédi a kart. Drága volt a porfestés? Előtte fémtisztára kell pucolni?
Én veszek inkább a képen láthatót. A jelenlegi meg megy tartalékba.
És én azt ki tudom cserélni, vagy szakember kell? Az egyik szárban 2 éve cserélték amikor javították, a másikban fogalmam sincs mikor volt cserélve. A hátsó is igényel karbantartást?
Boldog tudatlanság. Az első motoromat úgy vettem, (1998) hogy amikor gyertyát cseréltünk, a régiek közül csak kettő volt meghúzva. A légszűrőszivacsot kirágta az egér. Amikor belenyúltam csupa homok volt a szivacs után. Befoltoztam oszt helló! Vízszint, olajszint nem nagyon érdekelt. Keveset fogyasztott. Sokat jártam vele. Soha nem néztem a tank alá. Akkor kezdődtek a problémák amikor a szerelők el kezdték fikázni. (Ezt ne értsd félre ESS!) Utána többet aggódtam, mint motoroztam.
Most jöttök ezzel a teleszkóppal. Komolyan veszem, mert a tavaji esésem (csuklótörés) azért történt mert szar AVON gumi volt rajta és 2002-es gyártású. Öreg volt. Gondoltam jó lesz még vizsgáig. Eredmény: fáj a csuklóm, még most is. A mai napig nem tudtam összerakni a gépet.
Na szóval, teleszkópolaj csere.