Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihóó!

A bukógomba esetleg érdekelne.
Ja, ha akarod küldök képet!üdv
Szeva!

Van egy zsír új láncszettem 532-es gyári méret, RK lánc Jt lánckerekekkel!35 pénzt kérek érte!Újpesten, vagy egyeztetett helyszínen tudom átadni!üdv

ui.:még mindig megvan az LSL bukógombám is egy tizesért...
EEEjjjjha! köszi .
hápika mi lesz csütörtökön? ütközünk? mert közben híítak motorostalira a sikiék.
UPSZ!

Ezt nem egészen így akartam.

http://www.nagyvas.hu/motorosb...

Inkább így!
Hiflo Filtro olaj- és levegőszűrő katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 3SV3/4VD2,F4,45V 1996 - 2002
133049 Hiflofiltro olajszűrő 1600 Ft /db
134192 Hiflofiltro levegőszűrő 4220 Ft /db

Champion olajszűrő katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thundercat 4VD 1996 -

Champion légszűrő katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thuntercat 4VD 1996 -

Esjot lánckerék katalógus
Yamaha YZF 1000 R1 1996 - 1997
# A lánckerékhez tartozó láncméret: 530, gyári áttétel esetén a lánchossz: 110 csap.
# Lánc választásnál figyelembe kell venni a motor teljesítményét! A lánc erejéről tájékozódj!
# A lánckerékhez, gyári áttétel esetén az alatta felsorolt láncok megfelelőek méretben, áttétel módosításnál a lánchossz eltérhet!
# Megrendelés előtt a motorodon ellenőrízd a lánc hosszát, és a lánckerekek megfelelőségét a rajzok alapján!
163694 Esjot első lánckerék (530) (Fogszám: 15) 4260 Ft /db
163695 Esjot első lánckerék (530) (Fogszám: 16) 4260 Ft /db
163696 Esjot első lánckerék (530) (Fogszám: 17) 4410 Ft /db
163684 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 38) 7770 Ft /db
163685 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 39) 7930 Ft /db
163686 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 40) 8190 Ft /db
163687 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 41) 8400 Ft /db
163688 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 43) 9300 Ft /db
163689 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 45) 8770 Ft /db
163690 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 46) 10190 Ft /db
163691 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 47) 9240 Ft /db
163692 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 48) 9820 Ft /db
163693 Esjot hátsó acél lánckerék (530) (Fogszám: 50) 10190 Ft /db
114014 CZ X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 120 csap) 26000 Ft /db
161018 Iris O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 118 csap) 21740 Ft /db
161019 Iris X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 118 csap) 25200 Ft /db
161020 Iris X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 118 csap) 27510 Ft /db
138011 KMC erősített meghajtólánc (530) (Méret: 530, hossz: 114) 6620 Ft /db
138012 KMC O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Méret: 530, hossz: 120) 15500 Ft /db
160061 RK O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 20160 Ft /db
160075 RK X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 25620 Ft /db
160090 RK X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 36960 Ft /db
116081 DID meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 8200 Ft /db
116088 DID O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 21900 Ft /db
116095 DID X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 27900 Ft /db
116100 DID X-gyűrűs aranyszínű meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 29200 Ft /db
116106 DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 40220 Ft /db

JT lánckerék katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 4SV,4VF 1996 - 2002
# A lánckerékhez tartozó láncméret: 532, gyári áttétel esetén a lánchossz: 110 csap.
# Lánc választásnál figyelembe kell venni a motor teljesítményét! A lánc erejéről tájékozódj!
# A lánckerékhez, gyári áttétel esetén az alatta felsorolt láncok megfelelőek méretben, áttétel módosításnál a lánchossz eltérhet!
# Megrendelés előtt a motorodon ellenőrízd a lánc hosszát, és a lánckerekek megfelelőségét a rajzok alapján!
135403 JT első lánckerék (532) (Fogszám: 17) 4080 Ft /db
136420 JT acél hátsó lánckerék (532) (Fogszám: 38) 7020 Ft /db
136421 JT acél hátsó lánckerék (532) (Fogszám: 39) 7020 Ft /db
136422 JT acél hátsó lánckerék (532) (Fogszám: 43) 7510 Ft /db
136423 JT acél hátsó lánckerék (532) (Fogszám: 46) 8180 Ft /db
136424 JT acél hátsó lánckerék (532) (Fogszám: 47) 8180 Ft /db
116112 DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (532) (Hossz: 110 csap) 46500 Ft /db

JT lánckerék katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 4SV,4VF (50(530)-as lánccal szerelve) 1996 - 2002
# A lánckerékhez tartozó láncméret: 530, gyári áttétel esetén a lánchossz: 110 csap.
# Lánc választásnál figyelembe kell venni a motor teljesítményét! A lánc erejéről tájékozódj!
# A lánckerékhez, gyári áttétel esetén az alatta felsorolt láncok megfelelőek méretben, áttétel módosításnál a lánchossz eltérhet!
# Megrendelés előtt a motorodon ellenőrízd a lánc hosszát, és a lánckerekek megfelelőségét a rajzok alapján!
135395 JT első lánckerék (530) (Fogszám: 15) 3730 Ft /db
135396 JT első lánckerék (530) (Fogszám: 16) 3630 Ft /db
135397 JT első lánckerék (530) (Fogszám: 17) 3760 Ft /db
136399 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 38) 6570 Ft /db
136400 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 39) 6570 Ft /db
136401 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 40) 6570 Ft /db
136402 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 41) 6730 Ft /db
136403 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 42) 7380 Ft /db
136404 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 43) 7380 Ft /db
136405 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 44) 7510 Ft /db
136406 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 46) 7970 Ft /db
136407 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 47) 8100 Ft /db
136408 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 48) 8660 Ft /db
136409 JT acél hátsó lánckerék (530) (Fogszám: 49) 9090 Ft /db
114014 CZ X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 120 csap) 26000 Ft /db
161018 Iris O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 118 csap) 21740 Ft /db
161019 Iris X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 118 csap) 25200 Ft /db
161020 Iris X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 118 csap) 27510 Ft /db
138011 KMC erősített meghajtólánc (530) (Méret: 530, hossz: 114) 6620 Ft /db
138012 KMC O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Méret: 530, hossz: 120) 15500 Ft /db
160061 RK O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 20160 Ft /db
160075 RK X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 25620 Ft /db
160090 RK X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 36960 Ft /db
116081 DID meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 8200 Ft /db
116088 DID O-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 21900 Ft /db
116095 DID X-gyűrűs meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 27900 Ft /db
116100 DID X-gyűrűs aranyszínű meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 29200 Ft /db
116106 DID X-gyűrűs erősített meghajtólánc (530) (Hossz: 110 csap) 40220 Ft /db

Sunstar lánckerék katalógus
Yamaha YZF 1000 THUNDER ACE 1996 - 2001
# A lánckerékhez tartozó láncméret: x, gyári áttétel esetén a lánchossz: csap.
# Lánc választásnál figyelembe kell venni a motor teljesítményét! A lánc erejéről tájékozódj!
# A lánckerékhez, gyári áttétel esetén az alatta felsorolt láncok megfelelőek méretben, áttétel módosításnál a lánchossz eltérhet!
# Megrendelés előtt a motorodon ellenőrízd a lánc hosszát, és a lánckerekek megfelelőségét a rajzok alapján!
111173 Sunstar első lánckerék (532) (fogszám: 15) 3300 Ft /db
111174 Sunstar első lánckerék (532) (fogszám: 16) 3300 Ft /db
111175 Sunstar első lánckerék (532) (fogszám: 17) 3700 Ft /db
111377 Sunstar acél hátsó lánckerék (532) (fogszám: 43) 7700 Ft /db
111378 Sunstar acél hátsó lánckerék (532) (fogszám: 46) 8500 Ft /db
111379 Sunstar acél hátsó lánckerék (532) (fogszám: 39) 6900 Ft /db
111380 Sunstar acél hátsó lánckerék (532) (fogszám: 46) 9900 Ft /db
111381 Sunstar acél hátsó lánckerék (532) (fogszám: 47) 9500 Ft /db

Lucas fékbetét katalógus
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace 4VD 1996 - 2002
142216 Lucas Standard betét (69,9x50,8x8,8) első 7300 Ft /garn
142217 Lucas Carbon Racing Quality fékbetét (69,9x50,8x8,8) első 9870 Ft /garn
142218 Lucas Street Racing Quality fékbetét (69,9x50,8x8,8) első 9190 Ft /garn
142219 Lucas Performance fékbetét (69,9x50,8x8,8) első 8460 Ft /garn
142076 Lucas Standard betét (63,3x54,7x8,7) hátsó 7090 Ft /garn
142077 Lucas Standard fékbetét (63,3x54,7x8,7) hátsó 7300 Ft /garn
142078 Lucas Performance fékbetét (63,3x54,7x8,7) hátsó 8460 Ft /garn
142079 Lucas Performance fékbetét (63,3x54,7x8,7) hátsó 8460 Ft /garn

GoldFren fékbetét katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 4VD 1996 - 2002
118067 Gold Fren fékbetét (69,2x51x8,7) első 5980 Ft /garn
118014 Gold Fren fékbetét (64x54,8x8,7) hátsó 5980 Ft /garn

AP Racing fékbetét katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 1996 -
165249 AP Racing standard fékbetét (69,2x51,3x8,8) első 5460 Ft /garn
165250 AP Racing szinter fékbetét utcai (első) (69,2x51,3x8,8) első 6810 Ft /garn
165074 AP Racing standard fékbetét (63,3x54,7x8,7) hátsó 5460 Ft /garn
165075 AP Racing szinter fékbetét utcai (első) (63,3x54,7x8,7) hátsó 6810 Ft /garn
165076 AP Racing szinter fékbetét utcai (hátsó) (63,3x54,7x8,7) hátsó 7490 Ft /garn

Newfren fékbetét, fékpofa katalógus
Yamaha YZF 1000 THUNDER ACE 1996 - 2001
115143 Newfren fékbetét - erősített (69,5x51x8,5) első 6900 Ft /garn
115144 Newfren fékbetét - szinter (69,5x51x8,5) első 8700 Ft /garn
115034 Newfren fékbetét - normál (64x54,5x9) hátsó 5990 Ft /garn
115035 Newfren fékbetét - erősített (64x54,5x9) hátsó 7300 Ft /garn

Lucas féktárcsa katalógus
Yamaha YZF 1000 Thunderace 4 VD 1996 - 2000
143186 Lucas féktárcsa (Átmérő: 300x150x132 - vastagság: 5 - felfogatás: 6 ) első 56810 Ft /db
143187 Lucas Alien féktárcsa (hullámos) (Átmérő: 300x150x132 - vastagság: 5 - felfogatás: 6 ) első 61740 Ft /db
143029 Lucas féktárcsa (Átmérő: 245x133x115 - vastagság: 5 - felfogatás: 6 ) hátsó 28250 Ft /db
143030 Lucas Alien féktárcsa (hullámos) (Átmérő: 245x133x115 - vastagság: 5 - felfogatás: 6 ) hátsó 31500 Ft /db

GoldFren féktárcsa katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 4VD 1996 - 2002
166334 Gold Fren normál utcai hátsó féktárcsa (Átmérő: 245x132,7x115 Vastagság: 4,8 Felfogatás:6 ) hátsó 29090 Ft /db
166335 Gold Fren hullámos utcai hátsó féktárcsa (Átmérő: 245x132,7x115 Vastagság: 4,8 Felfogatás:6 ) hátsó 29090 Ft /db

JT féktárcsa katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 1996 - 2001
181306 JT úszóágyas féktárcsa első 40320 Ft /db
181213 JT féktárcsa hátsó 17640 Ft /db

Lucas fém fékcsövek katalógus
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace 4VD 1996 - 2002
149488 Lucas fém fékcső szett első 27620 Ft /szett
150488 Lucas színes fém fékcső szett első 29560 Ft /szett
151001 Lucas áteresztő csavar (színe: antracit (sötét szürke)) első 1530 Ft /db
151002 Lucas áteresztő csavar (színe: kék) első 1530 Ft /db
151003 Lucas áteresztő csavar (színe: fém (alu)) első 1530 Ft /db
151004 Lucas áteresztő csavar (színe: arany) első 1530 Ft /db
151005 Lucas áteresztő csavar (színe: piros) első 1530 Ft /db
151006 Lucas áteresztő csavar (színe: lila) első 1530 Ft /db
149487 Lucas fém fékcső szett hátsó 14070 Ft /szett
150487 Lucas színes fém fékcső szett hátsó 16020 Ft /szett
151001 Lucas áteresztő csavar (színe: antracit (sötét szürke)) hátsó 1530 Ft /db
151002 Lucas áteresztő csavar (színe: kék) hátsó 1530 Ft /db
151003 Lucas áteresztő csavar (színe: fém (alu)) hátsó 1530 Ft /db
151004 Lucas áteresztő csavar (színe: arany) hátsó 1530 Ft /db
151005 Lucas áteresztő csavar (színe: piros) hátsó 1530 Ft /db
151006 Lucas áteresztő csavar (színe: lila) hátsó 1530 Ft /db

Lucas kuplung alkatrész katalógus
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace 4VD 1997 - 2002
154173 Lucas kuplung lamella szett (kopó) (7db, A=148, B=134, C=112,5, D=3 # 1db, A=148, B=134, C=116, D=3 # 1db, A=148, B=134, C=111,5, D=3,5) 20320 Ft /szett
152039 Lucas kuplung rugó szett 3420 Ft /szett
153024 Lucas kuplung acéllamella szett (8db, A=134, B=110, C=100, D=2) 12180 Ft /szett

TourMax kuplung lamella katalógus
Yamaha YZF 1000 R 1996 - 2001
127089 Tour Max kuplung lamella 13440 Ft /szett

Lucas kuplungcső katalógus
Yamaha YZF 1000 Thunder Ace 4VD 1996 - 2001
149339 Lucas fém fékcső szett 18060 Ft /szett
150339 Lucas színes fém fékcső szett 20010 Ft /szett
151001 Lucas áteresztő csavar (színe: antracit (sötét szürke)) 1530 Ft /db
151002 Lucas áteresztő csavar (színe: kék) 1530 Ft /db
151003 Lucas áteresztő csavar (színe: fém (alu)) 1530 Ft /db
151004 Lucas áteresztő csavar (színe: arany) 1530 Ft /db
151005 Lucas áteresztő csavar (színe: piros) 1530 Ft /db
151006 Lucas áteresztő csavar (színe: lila) 1530 Ft /db

NGK gyújtógyertya katalógus
Yamaha YZF 1000 R (4VD) 1996 - 2002
170128 NGK DR8EA gyújtógyertya 955 Ft /db
170145 NGK DR8EIX gyújtógyertya 4445 Ft /db

Akkumlátorok katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 1996 -
112090 Yuasa Super MF gondozásmentes akkumulátor (Tipusszám: YTX14-BS) 20625 Ft /db
113046 MotoStart gondozásmentes akkumulátor (Tipusszám: YTX14-BS) 12990 Ft /db
145042 Motobatt MF akkumulátor (Tipusszám: YTX14-BS) 12910 Ft /db

Irányjelző katalógus
Yamaha YZF 1000 R 1996 - 2001
121124 Irányjező lámpa bal első 4940 Ft /db
121125 Irányjező lámpa jobb első 4940 Ft /db
121123 Irányjező lámpa bal hátsó 4940 Ft /db
121122 Irányjező lámpa jobb hátsó 4940 Ft /db

Teleszkóp szimering katalógus
Yamaha YZF 1000 R 1996 - 2001
124049 Teleszkópszár szimering (Mérete: 48x61x11) 4410 Ft /pár

Kormánycsapágy katalógus
Yamaha YZF 1000 R 1996 - 2002
126005 Kormánycsapágy szett 11450 Ft /szett

MRA plexi katalógus
Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace all -
184028 MRA Original szélterelő plexi (víztiszta) 19850 Ft /db
184029 MRA Original szélterelő plexi (füstszínű) 19850 Ft /db
184030 MRA Original szélterelő plexi (zöld) 22050 Ft /db
184031 MRA Original szélterelő plexi (kék) 22050 Ft /db
184032 MRA Original szélterelő plexi (piros) 22050 Ft /db
184033 MRA Original szélterelő plexi (fekete) 22050 Ft /db
184034 MRA Original szélterelő plexi (sárga) 22050 Ft /db
184044 MRA Spoiler szélterelő plexi (víztiszta) 22580 Ft /db
184045 MRA Spoiler szélterelő plexi (füstszínű) 22580 Ft /db
184046 MRA Spoiler szélterelő plexi (zöld) 24780 Ft /db
184047 MRA Spoiler szélterelő plexi (kék) 24780 Ft /db
184048 MRA Spoiler szélterelő plexi (piros) 24780 Ft /db
184049 MRA Spoiler szélterelő plexi (fekete) 24780 Ft /db
184050 MRA Spoiler szélterelő plexi (sárga) 24780 Ft /db
184052 MRA Touring szélterelő plexi (víztiszta) 22580 Ft /db
184053 MRA Touring szélterelő plexi (füstszínű) 22580 Ft /db
184054 MRA Touring szélterelő plexi (zöld) 24780 Ft /db
184055 MRA Touring szélterelő plexi (kék) 24780 Ft /db
184056 MRA Touring szélterelő plexi (piros) 24780 Ft /db
184057 MRA Touring szélterelő plexi (fekete) 24780 Ft /db
184058 MRA Touring szélterelő plexi (sárga) 24780 Ft /db

.: NAGYVAS on-line motorosbolt :.
Minden jog fenntartva! / Kéli-Ker Kereskedelmi Kft / Jogi nyilatkozat! © 2000-2010
Szeva!

Kutakodtam neked és van 530-as láncra váltási lehetőség és spórolsz egyből kb. egy tízest kompromisszum nélkül. Amire árat kérj:

Yamaha YZF 1000 R Thunder Ace 530 Chain Conversion 4SV,4VF
JTF580-16
JTR859-46
Lánc:
DID 530ZVM2-110
Szevasztok. Ideje láncot cserélnem. Hol érdemes érdeklődnöm láncszett ügyben? Már van kettő árajánlatom:51996Ft , 58800
Köszi.
Hála istennek volt biztosítása, úgyhogy adott lapot, elvileg holnap szemlézik, azután majd meglátjuk, hogyan tovább.
Hát hápi mondtam neked hogy vigyázzál a dörgedelemmel , de te nem hallgatsz az öregre. Szerencse hogy legalább te megusztad és volt lelkierőd elengedni a járgányt. Én mindig ettől félek, hogy még a fa tetején se engedném el a mocit
Egyébként ha sokminden sérült, érdemes lenne Ess pályaidomszetjét megvenned, pláne ha ilyen eldobos mocinak vetted
Tényleg vizsga stb már volt rajta? Másik fél volt a hibás ugye?
Ha jól emlékszem, a Kakasdi bontóban volt az idom. Volt biztosítása a manusnak?
Én ugyan így estem az előző motorommal, csak jobbról jött és nő volt. Rámnézett, elindult és az út közepén újra megállt. Fék semmi, mert az út rossz. Felkaptam a lábam és elvittem az elejét. Elindultam, hogy kiszedem a kocsiból, de akkor láttam, hogy nő. Férje rendes volt. A biztosító 116.000 Ft-ot fizetett. (Generali) Vettem egy új jobb oldali deklit (6.000), egy sisakplexit (10.000), 100.000-et feléltem.
Ha fényezni kell, a matricákat oda tudom adni számítógépes formátumban. A fóliakivágónak könnyű dolga lesz.
Igen az amin az index van, elviszem műanyagoshoz, hogy mennyiért csinálná meg, ha buta összeget mond akkor biztos, hogy érdekelne a bontott. Tudsz konkrét bontót ahol van?
A Váltónál tényleg a gumis része tört le..... köszi a segítséget, így fogom megcsinálni. :)

Hogy hogyan történt? Mentem a Máraremetei úton legalább 60-nal. ( Lehet, hogy ez volt a baj, mert ha húzom neki akkor biztos, hogy meghallotta volna ), és balról egy mellékutcából simán kijött a faszi....... még felém is nézett, teljesen biztos voltam benne, hogy észrevett.......... hát nem pfffffff. Első-hátsó behúz-tapos......hát persze, hogy hol van múrva az úton :) a Francia suli elött........ Ahogy éreztem, hogy nem tudom megfogni kirugtam magam alól a gépet had suhannyon .....és hát suhant. A bal oldalán :(
Bal alsó? Amin az index van? Nagyon szétment? Mert egy bontott 20-22000 Ft. A farok idom is hasonló árban van.
Tükrök vannak jó áron a SHOX-nál. Vagy lehet vágatni is bele. Láttam valahol a neten.
Váltókarnál gondolom, a gumis része tört le. Meg kell fúrni a kart, menetet belevágni és egy csavarból készíteni egy másikat.
Egyébként hogy történt az eset?
Hát igen! Az emberélet nem számít nálam sem, csak a motor megússza

A bal alsó idom szerintem cserés, nem tudom mennyire javítható, az alsó szoknya úgy néz ki javítható, tükőr, váltókar, ülés idom.
Na bonyek. Mi tört össze rajta? Kezdhetjük a felújítást?
Nem kérdezem meg hogy neked lett-e bajod. Motorosoknál csak a motor számít. Egyszer rendeztem egy gyorsulási versenyen Kecskeméten. Nagyon rossz volt a beton. A Hayabusás fékezett, de többet volt a motor a levegőben. Jött az autógumifal. Letette oldalára a motort és becsapódott. Később kérdeztem a barátját. "-Lett valami baja? -Szétment a karter, elfolyt az olaj. -Nem a motornak. A barátodnak. -Ja, annak kiugrott a válla, kórházba vitték."
Te törötten vetted, én meg ma törtem össze....................áááááááááááááááááááááá
Ezt eddig is tudtam. Tekintsük ezt végszónak.
---------------------------------------------------------
--
Gaben! Ha bármi kérdésed van, szólj nekem. Ha tudok segítek. Én törötten vettem a motort, a blokkon kívül 60%-ban, ott van a kezem nyoma. Van már tapasztalatom. Én már alulról is láttam, nem úgy mint nagyon sok motoros "társam".
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Egy dolog hogy te hogy gondolkodsz, más ahogy a bontós.
Ha hasonlóan gondolkodtok akkor összejön az üzlet ha nem , nem veszed meg.
Szerintem pont a kitámasztó meg társai szállnak el egy csúszásnál. Én emiatt vettem. A konzol ha elhajlik már lehet hogy totálkáros amúgy is a motor. Akkor is úgy érzem , hogy a konzol egy belül helyezkedő passzív elem. túl sok pénz ért 20.000. Pár ezret hozzá dobok és veszek 2 db URH rádiót sisakeszélővel. Mennyit kért volna az egész, forgalomból kivont motorért? Nem riadok meg egy kis motorszereléstől, de jobban örültem volna a gyári alkatrésznek. Szerintem a bontós sokat kért. Ha évekig áll a polcon aztán kidobja, az jó neki? Nem sír a szám, mert kevés a pénz a motorra, mert sokat költöttem rá, de hülyének ne nézzen senki.
Lehet hogy neked a kitámasztó eltörött, de másnak még soha.A konzol szerintem abszulutt a legfontosabb, kisebb motorsérülésnél elkajszul, eltörik. Szerintem a bontosnak is ez a tapasztalata. Ezért van masban üzlet mint te gondoltad.
Motorbontó: jó ötlet de gondolj bele mindenki oldaldeknit keres a blokk meg a kutyának se kell. Akkor minek mi az ára? Nálad lehet hogy a dekni egy ezres a blokk meg 100. De ennek semmi értelme.
A dekni árának az uj árhoz kell közell állnia, a blokknak meg közel a 0-hoz, hiszen nincs rá kereslet. Persze nem így van az életben. de tisztán üzleti megfontolás szerint igen.
Sajnos a bontó ugy működik, hogy a cuccok 1/3-át könnyen eladod, a második harmadát nehezen, de ha eladtad akkor kezdesz haszont termelni, az utolsó harmadát soha nem adod el, ha mégis marha nagy mázlid van és tiszta nyereség minden fillér.
Nekem az volt a bajom, hogy aránytalanok az árak. Egy darab vas 20.000, egy komplett kitámasztó 4.000? A kitámasztó jobban törik, jobban keresik, könnyebben válik hiánycikké. Elvileg drágábbnak kell lennie. A konzol ott fog szétrozsdálni. Én nem vittem el és más sem fogja. Adtam volna 5000-et (azért hogy ne kelljen elcseszni 1 napot) de nem kellett. A lámpáért kifizettem 40.000-et, mert mégis csak egy számomra előállíhattatlan áru, kell, szépen villágít, jól néz ki, stb. Nem vagyok felháborodva mert minden drága, legalább nem szaladgál minden "sliffentyű" nagymotorokon. Csak nem értem, hol az üzleti érzék. Gondoltam már rá hogy motorbontót csinálok. Ha így lesz, én nem így állok hozzá.
Ha kereskedő vagy (vagy voltál) akkor tudhatod ,hogy mindent a kereslet és kinálat dönt el. Használt cuccnál hatványozottan.Az áru anyagtartalmát , ráforditott munkát meg végképp nem érdemes nézni.
(Pl egy segédváz ritkábban keresett ,mint egy fékkar vagy egy idom)
Még egy pl: 3 perc telefon 100 Ft, de a szolgáltató semennyi anyagot nem fordit rád, csak az étert adja el neked (az áramot is te adod), ráforditása csak a rendszerkiépités volt. De a telefonálás olcsobb mint elmenni a hivott félhez, tehát neked megéri.
A bontókról jut eszembe. Elmenek ám a ... Kihasználják, hogy bajban vagy és ÖSSZE-VISSZA SZÁMOLNAK. Példa: Szaros fejidomkonzol ami belül van, 20.000 Ft. Mondom, "Báttya az egy darab vas két 8-as csavarral és némi fekete festékkel. Legyen 5.000." Mondta 15.000. Kend a hajadra! Az utolsó Ace is szétrohad, akkor is ott lesz a polcodon. Közben, vettem tőle komplett kitámasztót rugóval tartóval 4000-ért. Arányos. Nem? Konzolt heggesztettem 1000 Ft szögvasból. Profi lett. Néhány új cucc összehasonlítás képpen. 1 pár utángyártott lábtartó 5700 Ft, 1 pár kuplung-fék kar 12500 Ft. Ebben mi a logika? Ezek is törnek és csilli-villik.