Azt hiszem a kinézetnek a protektoringhez semmi köze Hát nem egy csinos darab, szembe velem
Milyen az motoros farmer? Hol lehet olyant kapni? Levis nem jó?
"Bár elég randa: mint egy nyeszlet terminátor a vég elött "
-Azt hiszem a kinézetnek a protektoringhez semmi köze
Egyébbként, ha szolgálatban vagyok akkor protektoring, térdvédő, krosszcsízma........ezeket gyorsan fől tudom venni, ha menni kell.
Ha csak úgy motorozok akkor, bőrdzseki, motoros farmer ( az jó szellős és tényleg véd , kevlár szálakkal van szőve és nem ég ki, ha esel.....tudom, mert teszteltem.)
hápi!
Miben motorozol ilyen időben. Én ha komolyabb távra mentem eddig mindig full börben, de , 35 fokban nincs kedvem ilyent felvenni.
Protektoring az jó? véd valamit? Bár elég randa: mint egy nyeszlet terminátor a vég elött
Bocs csak azért írtam mert nekem nagy szívás volt egy sima konzol. Vadászás, telefon találkozás idegenekkel, rozsdás vacak vakarás. Eredmény:
Kiléptem.
Halihó!
Most teljesen le fogom OFFolni a topicot, de végső elkeseredésemben írok,mert tudom, megfordul itt pár műszaki ember,aki esetleg tudna tanácsot adni.
Van egy kisteherautóm, egy Fiat Scudo.Egyik napról a másikra elment a szervóm.Lebontottam a szivattyút, bevizsgálták ,felújították, mert az ékszíjtárcsa tengelye lógott.Összeraktam, továbbra sincs szervó.....Levettem alóla a kormányművet, bevizsgáltattam, ott azt mondták, vadi új.(nemrég vettem a kocsit).Javasolta az a csávó, aki felújítja ezeket a hidraulikus szerkezeteket, bontdam le róla az összes csövet.Lebontottam, bevittem.
És láss csodát:A szivattyú és a kormánymű között van egy összekötő cső, amiben van egy nyomástartó szelep a nyomó ágon, na ott van a hiba.Végigtelefonáltam az összes bontót amit neten találtam, sehol nincs.Felhívtam a Fiat szervízt, a gyári cső(ami egy 50 cm-es slag-darab,ami áll egy 50 cm-es slagból, egy 1000 forintos szelepből és egy szűkítőből) 107.000 forint nettó.Majdnem dobtam egy hátast.
Kérdésem az lenne, hogyha nem is tudok ilyet szerezni bontottan, nincs e valakinek olyan ismerőse, aki profi hidraulikus szerkezetek gyártásában, és le tudna nekem egy ilyet gyártani, felújítani, stb...Voltam ma 3 helyen Miskolcon, ahol hidraulikávaql foglalkoznak, de senkinek nem volt kedve szombaton velem foglalkozni, mindenki csak húzta a száját, hogy sok munka, nem biztos hogy jó lesz, nagyon bonyolult szerkezet stb.
Szóval summa summarum, ha valaki tud valakit, aki tud ilyet/hasonlót legyártani, szóljon már legyen szíves.S.O.S.Mert az autóval dolgoznom kellene.
Tyű de deltás lettem
én itt vettem.
Milyen az motoros farmer? Hol lehet olyant kapni? Levis nem jó?
-Azt hiszem a kinézetnek a protektoringhez semmi köze
Egyébbként, ha szolgálatban vagyok akkor protektoring, térdvédő, krosszcsízma........ezeket gyorsan fől tudom venni, ha menni kell.
Ha csak úgy motorozok akkor, bőrdzseki, motoros farmer ( az jó szellős és tényleg véd , kevlár szálakkal van szőve és nem ég ki, ha esel.....tudom, mert teszteltem.)
Miben motorozol ilyen időben. Én ha komolyabb távra mentem eddig mindig full börben, de , 35 fokban nincs kedvem ilyent felvenni.
Protektoring az jó? véd valamit? Bár elég randa: mint egy nyeszlet terminátor a vég elött
Nem tudom ez mennyire jó, de én ezt néztem ki magamnak.
Kiléptem.
Keresek Krauser K2-es oldaldobozokhoz gyári tartókat, ha valaki tudna segíteni kérem írjon.
Most teljesen le fogom OFFolni a topicot, de végső elkeseredésemben írok,mert tudom, megfordul itt pár műszaki ember,aki esetleg tudna tanácsot adni.
Van egy kisteherautóm, egy Fiat Scudo.Egyik napról a másikra elment a szervóm.Lebontottam a szivattyút, bevizsgálták ,felújították, mert az ékszíjtárcsa tengelye lógott.Összeraktam, továbbra sincs szervó.....Levettem alóla a kormányművet, bevizsgáltattam, ott azt mondták, vadi új.(nemrég vettem a kocsit).Javasolta az a csávó, aki felújítja ezeket a hidraulikus szerkezeteket, bontdam le róla az összes csövet.Lebontottam, bevittem.
És láss csodát:A szivattyú és a kormánymű között van egy összekötő cső, amiben van egy nyomástartó szelep a nyomó ágon, na ott van a hiba.Végigtelefonáltam az összes bontót amit neten találtam, sehol nincs.Felhívtam a Fiat szervízt, a gyári cső(ami egy 50 cm-es slag-darab,ami áll egy 50 cm-es slagból, egy 1000 forintos szelepből és egy szűkítőből) 107.000 forint nettó.Majdnem dobtam egy hátast.
Kérdésem az lenne, hogyha nem is tudok ilyet szerezni bontottan, nincs e valakinek olyan ismerőse, aki profi hidraulikus szerkezetek gyártásában, és le tudna nekem egy ilyet gyártani, felújítani, stb...Voltam ma 3 helyen Miskolcon, ahol hidraulikávaql foglalkoznak, de senkinek nem volt kedve szombaton velem foglalkozni, mindenki csak húzta a száját, hogy sok munka, nem biztos hogy jó lesz, nagyon bonyolult szerkezet stb.
Szóval summa summarum, ha valaki tud valakit, aki tud ilyet/hasonlót legyártani, szóljon már legyen szíves.S.O.S.Mert az autóval dolgoznom kellene.
Akkor szerintem bóóóótoljunk.
Hol, mikor? Én ma egész nap a XI.ker-ben vagyok