Azt hiszem a kinézetnek a protektoringhez semmi köze
Hát nem egy csinos darab, szembe velem
Milyen az motoros farmer? Hol lehet olyant kapni? Levis nem jó?
"Bár elég randa: mint egy nyeszlet terminátor a vég elött "
-Azt hiszem a kinézetnek a protektoringhez semmi köze
Egyébbként, ha szolgálatban vagyok akkor protektoring, térdvédő, krosszcsízma........ezeket gyorsan fől tudom venni, ha menni kell.
Ha csak úgy motorozok akkor, bőrdzseki, motoros farmer ( az jó szellős és tényleg véd , kevlár szálakkal van szőve és nem ég ki, ha esel.....tudom, mert teszteltem.)
hápi!
Miben motorozol ilyen időben. Én ha komolyabb távra mentem eddig mindig full börben, de , 35 fokban nincs kedvem ilyent felvenni.
Protektoring az jó? véd valamit? Bár elég randa: mint egy nyeszlet terminátor a vég elött
Bocs csak azért írtam mert nekem nagy szívás volt egy sima konzol. Vadászás, telefon találkozás idegenekkel, rozsdás vacak vakarás. Eredmény:
Kiléptem.
Halihó!
Most teljesen le fogom OFFolni a topicot, de végső elkeseredésemben írok,mert tudom, megfordul itt pár műszaki ember,aki esetleg tudna tanácsot adni.
Van egy kisteherautóm, egy Fiat Scudo.Egyik napról a másikra elment a szervóm.Lebontottam a szivattyút, bevizsgálták ,felújították, mert az ékszíjtárcsa tengelye lógott.Összeraktam, továbbra sincs szervó.....Levettem alóla a kormányművet, bevizsgáltattam, ott azt mondták, vadi új.(nemrég vettem a kocsit).Javasolta az a csávó, aki felújítja ezeket a hidraulikus szerkezeteket, bontdam le róla az összes csövet.Lebontottam, bevittem.
És láss csodát:A szivattyú és a kormánymű között van egy összekötő cső, amiben van egy nyomástartó szelep a nyomó ágon, na ott van a hiba.Végigtelefonáltam az összes bontót amit neten találtam, sehol nincs.Felhívtam a Fiat szervízt, a gyári cső(ami egy 50 cm-es slag-darab,ami áll egy 50 cm-es slagból, egy 1000 forintos szelepből és egy szűkítőből) 107.000 forint nettó.Majdnem dobtam egy hátast.
Kérdésem az lenne, hogyha nem is tudok ilyet szerezni bontottan, nincs e valakinek olyan ismerőse, aki profi hidraulikus szerkezetek gyártásában, és le tudna nekem egy ilyet gyártani, felújítani, stb...Voltam ma 3 helyen Miskolcon, ahol hidraulikávaql foglalkoznak, de senkinek nem volt kedve szombaton velem foglalkozni, mindenki csak húzta a száját, hogy sok munka, nem biztos hogy jó lesz, nagyon bonyolult szerkezet stb.
Szóval summa summarum, ha valaki tud valakit, aki tud ilyet/hasonlót legyártani, szóljon már legyen szíves.S.O.S.Mert az autóval dolgoznom kellene.
Tyű de deltás lettem
én itt vettem.
Hát nem egy csinos darab, szembe velem
Milyen az motoros farmer? Hol lehet olyant kapni? Levis nem jó?
-Azt hiszem a kinézetnek a protektoringhez semmi köze
Egyébbként, ha szolgálatban vagyok akkor protektoring, térdvédő, krosszcsízma........ezeket gyorsan fől tudom venni, ha menni kell.
Ha csak úgy motorozok akkor, bőrdzseki, motoros farmer ( az jó szellős és tényleg véd , kevlár szálakkal van szőve és nem ég ki, ha esel.....tudom, mert teszteltem.)
Miben motorozol ilyen időben. Én ha komolyabb távra mentem eddig mindig full börben, de , 35 fokban nincs kedvem ilyent felvenni.
Protektoring az jó? véd valamit? Bár elég randa: mint egy nyeszlet terminátor a vég elött
Nem tudom ez mennyire jó, de én ezt néztem ki magamnak.
Kiléptem.
Keresek Krauser K2-es oldaldobozokhoz gyári tartókat, ha valaki tudna segíteni kérem írjon.
Most teljesen le fogom OFFolni a topicot, de végső elkeseredésemben írok,mert tudom, megfordul itt pár műszaki ember,aki esetleg tudna tanácsot adni.
Van egy kisteherautóm, egy Fiat Scudo.Egyik napról a másikra elment a szervóm.Lebontottam a szivattyút, bevizsgálták ,felújították, mert az ékszíjtárcsa tengelye lógott.Összeraktam, továbbra sincs szervó.....Levettem alóla a kormányművet, bevizsgáltattam, ott azt mondták, vadi új.(nemrég vettem a kocsit).Javasolta az a csávó, aki felújítja ezeket a hidraulikus szerkezeteket, bontdam le róla az összes csövet.Lebontottam, bevittem.
És láss csodát:A szivattyú és a kormánymű között van egy összekötő cső, amiben van egy nyomástartó szelep a nyomó ágon, na ott van a hiba.Végigtelefonáltam az összes bontót amit neten találtam, sehol nincs.Felhívtam a Fiat szervízt, a gyári cső(ami egy 50 cm-es slag-darab,ami áll egy 50 cm-es slagból, egy 1000 forintos szelepből és egy szűkítőből) 107.000 forint nettó.Majdnem dobtam egy hátast.
Kérdésem az lenne, hogyha nem is tudok ilyet szerezni bontottan, nincs e valakinek olyan ismerőse, aki profi hidraulikus szerkezetek gyártásában, és le tudna nekem egy ilyet gyártani, felújítani, stb...Voltam ma 3 helyen Miskolcon, ahol hidraulikávaql foglalkoznak, de senkinek nem volt kedve szombaton velem foglalkozni, mindenki csak húzta a száját, hogy sok munka, nem biztos hogy jó lesz, nagyon bonyolult szerkezet stb.
Szóval summa summarum, ha valaki tud valakit, aki tud ilyet/hasonlót legyártani, szóljon már legyen szíves.S.O.S.Mert az autóval dolgoznom kellene.
Akkor szerintem bóóóótoljunk.
Hol, mikor? Én ma egész nap a XI.ker-ben vagyok