Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hogy oldottad meg a galibát?
Én mezőkövesdi vagyok. Biztosan tudom, hogy árulnak benzint is a kúton.
akkor ma a férfi nemiszerv másik oldalán voltál
Helló fiúk!
Felmentünk ma a bükkbe motorozni egy kicsit, az út borzasztó volt, tele sárátfolyással, víznyomokkal, egyáltalán nem élveztem a dolgot, hazafelé pedig Mezőkövesden a benzinkúton tankoltam 15,6 liter gázolajat.Enyém az első dízel thunder a világon
szabad idő hiányában nem sok reményt látok rá + utcai motorom már nincsen
de máskor is tudok normálisan beszélgetni
akkor majd szólsz ha aktuális lesz a dolog, sokan nem kapkodnak érte
nem de figyu már nem jösz ki hétvégén az fzr es találkozóra? Dumálhatnánk legalább normálisan. Amugy jövő hónapban tuti kell az üléstakaró meg az első idom. Üdv
és mikorra mehetek érte ?
meg is lesz
ez elég szomorú, eléggé meg lenne a helye pedig
de.zsiros kenyér
ez örömteli, gyorsan megyek is érte mert szükségeltetne
más valami nem lesz estére?
Köszönöm a bizalmat, de már páran bejelenetkeztek még régebben, még biztos altatják a motorjukat.
Az 1300-as fordulat már szerintem túlzás, Pályán szoktuk föltekerni 1500re.
És szerintem az Ace motorja még akkor is fog menni, amikor már a mostaniakon 10-szer cseréltek hengersort
este nálam mind2 emelő
Jártál már felém?
H a kuplng felől jön a hang akkor az nem egy húzós tétel. Bár kérdés kinek mekkora összeg a húzós , Szerintem volt már ideje megkopni kicsit és az adhat hangot. Főleg ha szakemberek használták a szerencsétlent
Télleg furi egy kicsit!Mindenesetre az alapjáratot csavard feljebb!Asszem a gyári ajánlás 1150, de jobb olyan 1200, 1300 között!Amúgy kvartyogás az enyémben is van, olyan kuplungkosár-zaj!Behúzott kuplungnál elhallgat!Ennél a típusnál ez nem egy jól sikerült részegység!Blokkzajom is van de azzal télleg nem lehet mit csinálni(31000km)!Ne feledjük, hogy ez a fajta blokk a nyolcvanas évek közepéről származik, nem veheti fel a versenyt a maiakkal!Szerintem Essnek kéne megmutatnod!
Szia! Láttunk ahogy beérkeztél elég jó eredménnyel. Gratulálok!
A motorhangról annyit, hogy nem adom fel. Van valami megoldás. Talán van valami adalék, vagy olaj ami csökkentheti. A 1984-es Vf750 Sabrémnak nem volt semmi hangja. Egy YAMAHA nem kvartyoghat így! Ezen a videón is így szól az Ace.
http://www.dailymotion.com/vid...
Helló Zsolt! Örülök, hogy összetalálkoztunk. Jó volt látni egy márkatársat, sajnos a motorhang engem is zavar. Azt mondta egy ismerősöm, hogy csak a motor széthúzásával lehet orvosolni a problémát, de az meg rengeteg pénz.
Ja, a "kvartyogás" a kuplungházból jön.
Kérdésem lenne hozzátok.
1. Mitől lehet hogy a motor bal oldalán, furcsa csilingelő hang jön ki ami csak akkor hallható ha fal vagy autó visszaveri és gyorsítok. Hasonlít ahhoz, amikor egy alátét szabadon pörög a tengelyen.
2. A motorból, "kvartyogó" hang hallatszik, ha felmelegszik.
Több szerelő szerint ez természetes és a motoromnak jó hangja van és ha zavar vegyek más típust, de engem nagyon zavar. Kénytelen vagyok hangos kipufogót használni. Van egy ismerősöm akinek van egy öregebb ZZR1100-e. Halk, surrogó hangja van a blokkjának. Pedig a Kawák közismerten zajosak. Most CASTROL GP 4T 20-50-es olaj van benne. Tavaj volt szerelőnél átnézésen akkor is ilyen hangok voltak, de azt mondták hogy ásványi olajat kell bele tenni, de hát állítólag a jelenlegi is az. Segítség!

Nincs baja a kezemnek
Mit csináljak húz az rendessen alacsony fordulaton is
motoros tokos pinas tagokat keresek 2010. jún.26-27.: Seelow (Németország)
indulas 25.diken budapest
autokross
Oldpiet!

A hiba nem a készülékben, hanem a kezedben van!Ne sajnáld azt a paripát annyira, nem erre van kitalálva!
Mindkettő ki van zárva