Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zsolt68 javíts ki ha rosszul látom az infodban lévő képen szereplő baloldali hátsó idom "thundercat" ?
Csak tél van...
Meg.
Mi az srácok,meghalt a topic?

Én szerdán csaptam egy erős kört,jobban muzsikál a technika mint valaha Csak a hó ne esne....Ja kapott a Thunder új gummát olajat,gyertyát,levegőszűrőt,karbiszinkront,láncot és eggyel kisebb lánckereket előre Zsír
sok az ilyen gyökér, engem is hívott már pár
de ha minden jól megy akkor marad a vitrinbe
engem egyfolytában hívnak, de komolytalanok, vagy el se jönnek a megadott időpontra! szerinted....
van rá kapás?
engem már hívtak vagy hárman, de senkinek nem kell egyből
várja az új tulajdonosát.
Te is előkerültél?
Merre vitt a lovad?
Kerekek nélkül is jól működik. Én sem tudok heggeszteni, csak "taknyolni", de sebaj fából is lehet jó dolgokat csinálni.
Ezen a fórumon nehéz lemaradni...
nem vitatta senki a praktikumát. Nekem már párszor jól jött hogy gurult a szerkezet
persze én nem tudok hegeszteni
Ez profi lett! Azért tettem fel, hogy ötletet adjak másoknak. 12000-et fontosabb dolgokra is tudok költeni, mint egy darab cső két kerékkel. Viszont nagyon kellemes, hogy nem esik rám a motor olajszint ellenőrzés közben és kényelmesen tudom kenni a láncot.
ebben egyetértünk. egyszer tesóm is próbálkozott, de nem lett az igazi
Mondom, még le lesz festve! Lehet hogy csúnya, de venni mindenki tud, készíteni nem.
nagyon tudsz apám
2 hétig senki nem mondta. De g...cik vagytok.
Egyébként tudtam, csak nem sejtettem.
"Fafa" emelőt csináltam. Még le kell festeni.
Légszűrőházba?
és mi volt?
Már rájöttem.
Srácok!
A karterből jövő gumicsövet hova kell dugni? A szerelő elfelejtette visszatenni. Most vettem észre, amikor benzint akartam engedni.
Jé! Tényleg!
ha rákattintasz az előzmény gombra akkor láthatod
akkor jó ha elégedett vagy, annál nem is kell több mint az elégedett ügyfél
ESS! Nem tudom, az én beírásomra reagáltál? Ha igen akkor, csak annyit, hogy a motor ment csak gyenge volt. Ettől függetlenül hülye voltam, mert ki sem próbáltam. A tag 45 fokos utcában lakott, jeges volt minden, én éjszaka után voltam, nem volt lámpa a motoron. Gondoltam, ha átvágott legfeljebb gyomron rúgom. Egy kicsit link volt de nem vert át, csak a horpadt teleszkóppal, meg a rejtélyesen eltűnt hasidotartó T konzollal, meg a beígért hasidom hegesztéssel. Szeretek szerelgetni ami nem összetévesztendő a szívással. Én nem tartom igazi motorosnak, aki nem tudja hol van például a olajleeresztőcsavar. Ha láttátok volna az előző motoromat... Igen, az olajfolt.