Én szerdán csaptam egy erős kört,jobban muzsikál a technika mint valaha Csak a hó ne esne....Ja kapott a Thunder új gummát olajat,gyertyát,levegőszűrőt,karbiszinkront,láncot és eggyel kisebb lánckereket előre Zsír
Ez profi lett! Azért tettem fel, hogy ötletet adjak másoknak. 12000-et fontosabb dolgokra is tudok költeni, mint egy darab cső két kerékkel. Viszont nagyon kellemes, hogy nem esik rám a motor olajszint ellenőrzés közben és kényelmesen tudom kenni a láncot.
ESS! Nem tudom, az én beírásomra reagáltál? Ha igen akkor, csak annyit, hogy a motor ment csak gyenge volt. Ettől függetlenül hülye voltam, mert ki sem próbáltam. A tag 45 fokos utcában lakott, jeges volt minden, én éjszaka után voltam, nem volt lámpa a motoron. Gondoltam, ha átvágott legfeljebb gyomron rúgom. Egy kicsit link volt de nem vert át, csak a horpadt teleszkóppal, meg a rejtélyesen eltűnt hasidotartó T konzollal, meg a beígért hasidom hegesztéssel. Szeretek szerelgetni ami nem összetévesztendő a szívással. Én nem tartom igazi motorosnak, aki nem tudja hol van például a olajleeresztőcsavar. Ha láttátok volna az előző motoromat... Igen, az olajfolt.
Én szerdán csaptam egy erős kört,jobban muzsikál a technika mint valaha Csak a hó ne esne....Ja kapott a Thunder új gummát olajat,gyertyát,levegőszűrőt,karbiszinkront,láncot és eggyel kisebb lánckereket előre Zsír
de ha minden jól megy akkor marad a vitrinbe
engem már hívtak vagy hárman, de senkinek nem kell egyből
Merre vitt a lovad?
persze én nem tudok hegeszteni
Egyébként tudtam, csak nem sejtettem.
"Fafa" emelőt csináltam. Még le kell festeni.
A karterből jövő gumicsövet hova kell dugni? A szerelő elfelejtette visszatenni. Most vettem észre, amikor benzint akartam engedni.
akkor jó ha elégedett vagy, annál nem is kell több mint az elégedett ügyfél
http://www.maniacworld.com/Rec...