Valami ilyesmi mint írtam novemberben:"Miért mi van a szomszédodban, ahol lehet wellnessezni?
Gondolkodom miket kéne csinálni a motoron:
olaj és szürőcsere (mindkettő megvan, és képzeld még én is megtudom csinálni)
Gyertyacsere(ha kell, ez is van hozzá)
Fékfolyadékcsere- ezem nincs
Karbiszinkron
Mi kell még?
Ha kell még valami addig még megyek a Louisba(csak a fun shopba), Bécsbe."
Azóta áll az idő mocinak
Sziasztok!
Zsolt 68 Én 2x vettem Conti-sport gumit ,de megvoltam vele elégedve.A hátsóval 7000km-t ,az elsövel pedig 14000km-t tudtam menni. Hozzáteszem ez inkább túratempónál érvényes adatok! Most néztem árakat , ami párban 48000.- Ha kell telefonszám ,akkor tudok segiteni!
köszönöm kérdésed megvagyunk.
A motorok kerülnek, de fölvettük a profilba az autókat főleg Fordokat, meg még fut pár szál, hogy minden jól alakuljon, csak még kell egy kis idő
akit érdekel www.essmotor.hu
Azt még nem tudom megmondani mert használt gumival vettem, ráadásul felemás gumik vannak rajta és összesen nem mentem vele 3 ezer kilométert. Majd kiderül, mert tavassal vennem kellene előre és hátra is. Piet, egyszerűen sokat kell kanyarogni, meg gyorsulni és lassítani. Mindezt persze erőteljesen kell csinálni, ha gyakran két személlyel mész az is befolyásolja a gumik kopását. Meg ahogy mondtad a ridegsége is,de az inkább a tapadásra van hatással.
Én már az utobbi időben csak vágott sliket használtam és ez új értelmet adott a motorozásnak! Ezt nektek is ki kell próbálni ha még nem tettétek! De 3000 km-t megy el csak!
Nekem most M3 van fennt és ez sem rossz lehet vele majrét eltüntetni de csak ésszel mert tolja egy idő után az orrát kanyarban (persze szigorú utcai körülmények között).
Hát szerintem a gumikopás a Le-től- a ridertől és a gumi minőségétől függ. (A többi dolgoktol kevésbé)
Nekem az Acen egy uj gumi 10-11 e km-t birt (Pirelli) van akinek Acen vagy sportmotoron 5-6 ekmt. Persze ezek sportgumik, egy túra biztos többet birna, de azzal meg nem lehet vadulni.
Neked mit bir az Acen egy gumi? ha már egy kisbanditon is elkoptatsz 11 ekm-alatt?
Jelentem, én indítottam ezt a régnemlátott információvihart. Minden nap megnézem és semmi. De ennek vége.
Szóval gumik. A Bridgestone-ról mi a vélemény? Illetve mit ne vegyek?
Ezt a képet ismeritek?
,,CBR-nél mire gondoltál, ha egy 600R-re akkor az még mindig sehol sincs az Acetól" vita alapnak jó mondat. Saját magadnak mondasz ellent ezzel a mondattal. A lovastól függ a patkó kopása.... persze a kisbandin én sem le madmax-eltem a gumit, de 11 ezernél elkopott a hátsó. De szerettem haladni a kicsi géppel, azt lehet bátran forgatni meg döntögeni, mert könnyű, kezes gép. Bár lehet Téged még nem került ki szerpentinen, vagy kanyar belsőn egy 600 gép. Ess- profi ebben a témában. Őt kéne erről faggatni.
No de mit akarsz hasonlitani egy 250-eshez. Szerintem azon nekem életem végéig kitartana 1 db gumi. A GS500-ason 10ekm után 0,5mm hiányzott . CBR-nél mire gondoltál, ha egy 600R-re akkor az még mindig sehol sincs az Acetól.
Különben is nem azt állitották, hogy rossz a gumi csak hogy hamar elkopott.
Én a Bandikámon elől RaceAttack-ot, hátul Street Attack-ot használtam, Continental-éktól és nem volt vele semmi gond, pedig peremig döntöttem..bár ahidegebb időt az eleje nem kedvelte....
Az hozzá tartozik, hogy 250-es gépről beszélünk, de cimborám 600-as CBR én is jól muzsikál a Conti StreetAttack szett elmondása szerint jó, pedig ő is szereti kergetni a gépét.
Gondolkodom miket kéne csinálni a motoron:
olaj és szürőcsere (mindkettő megvan, és képzeld még én is megtudom csinálni)
Gyertyacsere(ha kell, ez is van hozzá)
Fékfolyadékcsere- ezem nincs
Karbiszinkron
Mi kell még?
Ha kell még valami addig még megyek a Louisba(csak a fun shopba), Bécsbe."
Azóta áll az idő mocinak