az atlag sebessegem 120 - 180 lakot teruleten kivul . Az utvonal Nagyvarad - Seben (nyugati karpatok, kiralyhago ) sok kanyargos ut es rengeteg auto . lakot teruleten az 50 - 60 km /h
A 8 lityi kicsit sok, hacsak nem nyélgázon közlekedtél.
Nekem pályán evett 10 körül, de az utcai gyorshajtáskor sem ment 6,5 fölé és akkor nem sajnáltam a kakaót
menyi a gyari kompreszio ? ja es a benzinszintmeroszondam se mukodik ( az ami tartalek benzinel ki kene gyuladjon ). Az atlag fogyasztasom 8 liter volt 2 szemelyel
Próbáld mi hogy motorfék után mekkora füstöt nyom ha ráhúzod a gázt. Egyből kiderül hogy a szimeringnél csipegeti-e vagy sem. De a kompresszió sem valami brutál
2-szer vagy 3-szor sprinteltem 200 felet (alig birtam ulni rajta olyan nagy volt a legnyomas) .ma megmeretem a kompresziot , a 2 belso henger 7- 7,5 a 2 szelso 8 . a haverek szelepszarszimering cseret javasoltak
Igen, mindenképpen ásványi olaj való bele, szintetikus felejtős. Az enyém akkor nem ment fordulaton igazán, mikor be volt állva az EXUP szelep...talán érdemes lenne megnézni, hogy könnyen jár-e...
Ne rakjál bele syntetikusat akkor nem fogja enni az olajat annyira.
Nekem kibirja max-ról a min. -ra olajcserék között, nem is kell utántöltenem (igaz nem is mentem még 175 felett ) Igy nem is tudom mit csinál 230-nál
Hello mindenkinek. Ianuarba vettem ( aranylag olscon ) egy 97 - es thunderace- t Olasz-bol . Hetvegen sikerult letesztelnem belenyomtam 1000 km . eszreveteleim; az olajszintem a minimumra csokkent ,kipotoltam, 8 deci . Motul 20W50 - 7100 szintetikus olajat raktam bele. A masik pedig 220 - 230 km/h -nal meghal a motor, nem huz mintha nem kapna benzint. Szeretnem a velemenyeteket kerni Koszi.
Szia zorro! ami használható, és jó ebb?l a tipusból az 3500 euro alatt nem nagyon van... de unicumként ide rakok neked egy naon szép állapotut... thunderrace
Élmény beszámoló:
A motor gázadásra rángat(karbi szinkron? - vagy elektromos hiba? Baromi nagy lutri!), leleszkop meütve, kormány kitekerésnél egyik oldalon közel áll a tankhoz nagyon, fékbetét, lánc-lánckerék csere, átfényezés, kipuff csere, Red Baron gyanú.... hát ez nekem sok... azt hiszem nem hívom már a srácot....
Tényleg nem tud valamelyikőtök egy szép állapotú sport, túrasport motort 700e körül? Már kezdem elveszíteni a reményt...
A kompresszió mérőn fejlesztés alatt áll, hogy minden típushoz használható legyen. De át is nézünk rajta mint az üvegen . A műszaki állapotát meg tudjuk vizsgálni de túl nagy dolgokra ne gondolj. Csak az tudja mi van benne aki szétszedi.
Köszi Ess! Ezt is figyelembe veszem...
Mert azt mondta ezért van, meg Red Baronos volt a motor, persze Ő nem tud semmiről, Ő mástól vette... blablabla...
Hát ezt csak akkor venném meg ha átnézné egy szerelő, kompresszió mérés stb. Ti csináltok ilyet?
Nekem pályán evett 10 körül, de az utcai gyorshajtáskor sem ment 6,5 fölé és akkor nem sajnáltam a kakaót
Két napja assziszem integettem neked a Kolossy térnél, gyalog voltam a haverommal,megismertél?
Nekem kibirja max-ról a min. -ra olajcserék között, nem is kell utántöltenem (igaz nem is mentem még 175 felett ) Igy nem is tudom mit csinál 230-nál
A motor gázadásra rángat(karbi szinkron? - vagy elektromos hiba? Baromi nagy lutri!), leleszkop meütve, kormány kitekerésnél egyik oldalon közel áll a tankhoz nagyon, fékbetét, lánc-lánckerék csere, átfényezés, kipuff csere, Red Baron gyanú.... hát ez nekem sok... azt hiszem nem hívom már a srácot....
Tényleg nem tud valamelyikőtök egy szép állapotú sport, túrasport motort 700e körül? Már kezdem elveszíteni a reményt...
Mert azt mondta ezért van, meg Red Baronos volt a motor, persze Ő nem tud semmiről, Ő mástól vette... blablabla...
Hát ezt csak akkor venném meg ha átnézné egy szerelő, kompresszió mérés stb. Ti csináltok ilyet?