Ha olyan a meló én is ezt szoktam!
Ha nem mész sokat akkor tényleg nem kell ilyen gumma...
Már milyen rég óta hírdeted a motorodat, emlékszem már régen is néztem, nem értem miért nem megy el...
Hello,
Én a Michelint és a D208-at ajánlanám. Előbbi volt már nekem is és jól bírta, kanyarban sem kellett aggódni . Jelenleg meg D208 van rajta igaz hogy RR, de a lényegen nem változtat. Conti felejtős. Legalábbis én csak autón használnám. Hallani róla jót is meg rosszat is. Én ilyen téren nem szoktam kockáztatni. Tudod a gumin múlik az élet
Szia Ess!
Milyen gumit vegyek (tudod nem vagyok egy nagy kanyarvadász, de elcsuszni se szeretnék)
30-35 e Ft között gondolkozom 180-as hátsóban:
Conti Road Attac 33 e Ft
Conti Sportattac 33 eFt
Conti Force Max 31 eFt
Dunlop Sportmax D207 36 eFt vagy D208 34 eFt
Michalen pilot Sport 37 eFt
tán 2 éve mentünk először pályán. De sajnos nem tudunk pénz és idő hiánya miatt túl gyakran menni.
Idén lesz az első hogy lesz időmérőnk és így már lehet viszonyítani mennyire vagyok(unk) lassúak. Mint bizonyára leszűrted a tesómmal alias Bagolya amikor tudunk megyünk róni a köröket
Nem rohan senki. Aki tud az motorozik gyorsan. Aki nem az meg köröz a pályán és álmodozik, hogy egyszer ő is olyan gyors lesz mint azok akik állva hagyják akkor is amikor úgy gondolja hogy már kúrva gyorsan megy
A tárcsa arra való hogy kopjon. És ha kopik akkor valószínű abból ered, hogy megfelelően lassul a gép. És egyenlőre nem tudok sajnos annyit motorozni, hogy problémát jelentsen hogy kopik a tárcsa.
Szerintem ennyi módosítás után már az nem fog kelleni. A gyári is jó, ha működik az összes munkahenger és nem puhul föl az 5dik körben. Legalábbis az én tudásomhoz jó.
A féket érdemes tuningolni.
Az enyémre most az eredetihez hasonló R6 féknyereg került, fémszövésű fékcső (goodrich) szinter betét és Motul RBF 600 Factory line fékfolyadék. Szerintem ennél több nem kell
Szezonon kivül hirdettem, mert akkor nekem se kell (meg másnak se )
Ja meg drágán adom