Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv!
Érdeklődnék h a miért van h a váltóm szorul és nehezen tudok váltani hosszabb táv megtételekor 50/70 km -re gondolok? Lehet az olajtól h felmelegszik? Yz 250!
2005ös yamaha yz-250 váltó meg 1 ezik a 2000-es évjárattal?Vagy van közötte vmi eltérés? Ha vki tud pontos választ irni azt megköszönném!
Hézagoló kilőve ez fix! A léptető villa tartó ház kotyogott 1-2mm ert de az össze lett nyomatva !Yamahában dolgozó srác csinálta a blokkot ezért fura h még mindig nem jó a gép!Én momentán csak a léptető villára tudok gondolni még...27 ropi bele yamahából....
Vagy ha nem, akkor a vezérlődob járata, de az elég ritka. Vagy utoljára rosszul lett összerakva és hiányzik egy hézagoló alátét
Postázni nem szivesen postázom!De köszönöm a segitséged!Lehet szét lessz kapva megint és a léptető villát jobban szemügyre vesszük hátha valóban ott kell keresni a hibát!
Vasban van a vas, láttam. Ő meg Pesttől Délre, postázni kell a blokkot. De nem erőltetem, ha kényelmetlen.
Ez a szaki merre található? Mert én az ország nyugati felén lakom!
Ha gondolod, tudok szakembert, aki szét-össze rakja, és közben meg is mondja, mi a baj és mennyi lenne a javítás. Elérhetőséget privátban küldök, van munkája így is bőven.
Megégést nem láttam rajt minimális kopás volt meg 1 kicsit el is volt görbülve de csak 1 kicsit!Szerelőm azt mondta h nyugodtan vissza lehet tenni nincs baja....Vissza is lett téve de a hiba nem múlt el!Hozzátenném a két cserélt fogaskerék kapcsoló körmei rendesen le voltak már gömböjödve!
Igen, vonatkozik. Léptetővillák nincsenek megégve, elkopva?
"keme" Ez vonatkozik a 2t 250 re is amit a váltó ügyében irtál? Nekem hasonló problémám van! Minden sebességet szépen vesz de 5.ben fél gáz után amikor nyit a power neki áll vonaglani a sebesség! Nem dobja ki, de rángat! kuplungtengely 3.és 5ös fogaskerekét is kicseréltem gyári yamahára borsos áron de ennek ellenére sem szünt meg a jelenség!Vmi ötlet? Esetleg javaslat a hiba elháritásához?
Ez igeen, kösz a komoly és hozzáértő választ.
Respect
A Yamaháknak a derékszögű kapcsolókörmök miatt a legfinomabb váltója van, ami szuper, amíg le nem gömbölyödik. Ilyenkor nagyobb terhelésnél megpróbál szétoldani a kapcsolóköröm, és a léptetővillát nyomja, ami kopik, megég. Egy idő után annyi lekopik a léptetővilla felületéből, hogy már hiába mozgatja a helyére a vezérlődob, nem tudja tartani a szétugró kapcsolókörmös fogaskerekeket. A fokozatot kidobálja, vagy be sem veszi. A leggyakrabban használt fokozatok mennek tönkre, 125-ösnél általában a 2-es 3-as, 250 (450) esetén a 3-4-es.

Na nálad is vagy ez van...vagy nem. Neten nem lehet se gyógyítani, se szerelni.
Szemléltetni akartam hogy valóban nehezen veszi be, ténylegesen nem rugdostam meg. Kösz a segítséget...
Rúgdosd sokkal erősebben! Vagy kérj valakitől egy cölöpverő kalapácsot, és azzal sózz rá jó nagyokat! Ha fél óra kevés, akkor egy órán át. És ha rossz a váltó, akkor szedd szét a kuplungot.
Szevasztok, a motorom nem veszi a 2-es sebességet vagy fél óra rugdosás után nehezen, lamella csere lehet a baj? Írjatok légyszi! Köszi, motor a galériámban!
ment a mail a képekel
fotózd le a saját kosarad én is lefotózom és össze vetjük
irj mailt az andrushh@gmail.com cimre
Szia,nem tudom mennyire egyezik a 87-esével de ahoz van nekem komplett kuplungom
Keresek sürgősen 1989-as évjáratú yamaha yz 250hez kuplung kosarat. Aki tud benne segiteni az szóljon!
Előre is köszönöm!
Yamaha YZ450F (2006-2009)-re való Monster Energy matrica szett eladó. 20eFt+posta ktg. Igény esetén felragasztást is vállalom, elküldöd az idomokat, felragasztva vissza küldöm. 1 év garancia.

Érdeklődni itt, vagy zsoltisopron(kukac)hotmail.com, 30/5704150
Remek szaki lehetett akinek nem tűnt fel hogy közel egy cm-el rövidebb hajtókart rak bele...a káros tér is 8 mm-el nagyobb lett,semmi kompresszió nem volt így benne,és hogy lefelé sem ért hozzá a dugó a sonkákhoz?
Hihetetlen számomra a történet,és az is hogy alig futott,a hézagolók is elég rottyon vannak,hajtókar sem túl szép és hát az a csapszeg,no kép alapján ezek simán cserések lennének...