Üdv!
Érdeklődnék h a miért van h a váltóm szorul és nehezen tudok váltani hosszabb táv megtételekor 50/70 km -re gondolok? Lehet az olajtól h felmelegszik? Yz 250!
Hézagoló kilőve ez fix! A léptető villa tartó ház kotyogott 1-2mm ert de az össze lett nyomatva !Yamahában dolgozó srác csinálta a blokkot ezért fura h még mindig nem jó a gép!Én momentán csak a léptető villára tudok gondolni még...27 ropi bele yamahából....
Postázni nem szivesen postázom!De köszönöm a segitséged!Lehet szét lessz kapva megint és a léptető villát jobban szemügyre vesszük hátha valóban ott kell keresni a hibát!
Ha gondolod, tudok szakembert, aki szét-össze rakja, és közben meg is mondja, mi a baj és mennyi lenne a javítás. Elérhetőséget privátban küldök, van munkája így is bőven.
Megégést nem láttam rajt minimális kopás volt meg 1 kicsit el is volt görbülve de csak 1 kicsit!Szerelőm azt mondta h nyugodtan vissza lehet tenni nincs baja....Vissza is lett téve de a hiba nem múlt el!Hozzátenném a két cserélt fogaskerék kapcsoló körmei rendesen le voltak már gömböjödve!
"keme" Ez vonatkozik a 2t 250 re is amit a váltó ügyében irtál? Nekem hasonló problémám van! Minden sebességet szépen vesz de 5.ben fél gáz után amikor nyit a power neki áll vonaglani a sebesség! Nem dobja ki, de rángat! kuplungtengely 3.és 5ös fogaskerekét is kicseréltem gyári yamahára borsos áron de ennek ellenére sem szünt meg a jelenség!Vmi ötlet? Esetleg javaslat a hiba elháritásához?
A Yamaháknak a derékszögű kapcsolókörmök miatt a legfinomabb váltója van, ami szuper, amíg le nem gömbölyödik. Ilyenkor nagyobb terhelésnél megpróbál szétoldani a kapcsolóköröm, és a léptetővillát nyomja, ami kopik, megég. Egy idő után annyi lekopik a léptetővilla felületéből, hogy már hiába mozgatja a helyére a vezérlődob, nem tudja tartani a szétugró kapcsolókörmös fogaskerekeket. A fokozatot kidobálja, vagy be sem veszi. A leggyakrabban használt fokozatok mennek tönkre, 125-ösnél általában a 2-es 3-as, 250 (450) esetén a 3-4-es.
Na nálad is vagy ez van...vagy nem. Neten nem lehet se gyógyítani, se szerelni.
Rúgdosd sokkal erősebben! Vagy kérj valakitől egy cölöpverő kalapácsot, és azzal sózz rá jó nagyokat! Ha fél óra kevés, akkor egy órán át. És ha rossz a váltó, akkor szedd szét a kuplungot.
Szevasztok, a motorom nem veszi a 2-es sebességet vagy fél óra rugdosás után nehezen, lamella csere lehet a baj? Írjatok légyszi! Köszi, motor a galériámban!
Yamaha YZ450F (2006-2009)-re való Monster Energy matrica szett eladó. 20eFt+posta ktg. Igény esetén felragasztást is vállalom, elküldöd az idomokat, felragasztva vissza küldöm. 1 év garancia.
Érdeklődni itt, vagy zsoltisopron(kukac)hotmail.com, 30/5704150
Remek szaki lehetett akinek nem tűnt fel hogy közel egy cm-el rövidebb hajtókart rak bele...a káros tér is 8 mm-el nagyobb lett,semmi kompresszió nem volt így benne,és hogy lefelé sem ért hozzá a dugó a sonkákhoz?
Hihetetlen számomra a történet,és az is hogy alig futott,a hézagolók is elég rottyon vannak,hajtókar sem túl szép és hát az a csapszeg,no kép alapján ezek simán cserések lennének...
Érdeklődnék h a miért van h a váltóm szorul és nehezen tudok váltani hosszabb táv megtételekor 50/70 km -re gondolok? Lehet az olajtól h felmelegszik? Yz 250!