Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megpróbálom,de lehet igaz lessz hogy megkopott a dugó.melegen ugy lehet rugdosni mint egy simsont,ugyhogy benézek a kipufogónyíládon,és meglesem a dugót,ha ott kottyan akkor......:(
a karbi alján volt nekem egy rejtett csavar, tekerd addig amíg a legjobban fel pörög a motor, utánna egy felet vissza
egyik naprol a másikra jött elő.több levegőt?
Írj egy mailt a Yamaha Fehérnek, 1-2 napon belül válaszolni fognak ;)
meleg van, állíts a levegő csavaron
nem kell valakinek YZ125 müanyag tank oldal idomokkal együtt? meg van 2 hátsó idom is ami nem igen tudom mire való
ha egyik napról a másikra volt mindez nem hiszem hogy kopás lenne! Esetleg fars levegő? de csak tippelek!mondjuk akkor az alapjáratod sem lenne a legjobb
meg ha ki lenne kopva,akkor csörögne is egy kicsit nem?mert a hangja olyan amilyennek lennie kell
pedig ugytünik hogy jó a kompresszió benne
csáó! szerintem 90% hogy az a dugód meg van kopva! és melegen nincs benne annyi kompresszió! ezért indul nehezebben ! és lassan már rugásra sem fog indulni csak tolásra!
sziasztok,mitől lehet az hogy eddig a 250-es YZ-m tökéletesen indult,hidegen melegen egy két rugás és indul,most meg melegen vagy huszat rá kell pirítani hogy beinduljon,karbi tiszta,levegőszűrő tiszta,gyertya jó,habár kicsit kormosnak tünik
Köszönöm!
fel lehet azt ide is tölteni!
van komplet membránom is ha érdkel!
csak kiváncsi vagyok valamire :)
gergomio@freemail.hu
prsze! de minek nem látál még ijet?
éés ha adok mail cimet elküldenéd nekem?
eladó delorto 32 karbi és 1 mikoni 28-as!
tel:06307316232
nekem van!
teljesen igazad van! de mégis minden motor teljesen fel van ujitva mielött eladják Én szerencsémre azok közé tartozom akik utálják ha bármilyen olyan gondja van a motornak amiről tudnak..legyen szó egy szimeringről de akár lehet szó egy müködést nem befolyásoló hibáról! Szeretem rendben tudni a gépeimet minden tekintetben! Ezért én nem is szoktam lutrit árulni ha eladok valamit! korrekten elmondom ha valami gikszer van,nekem nem hiányzik hogy eladás után jöjjön a vevő hadakozni hogy ez is szar az is szar!
Az idős használt motort legtöbbször azért adnak el, mert megunták a szenvedést, és azt gondolják , hogy a másik használt motor amit cserélnek vagy vesznek helyette, jobb lesz. Sajnos sokan nagyot csalódnak. Ezek a motorok versenymotorok,karban tartani is aszerint kellene, de a tapasztalat ellent mond. Aki rendszeresen nem nézi át nem javítja ki a hibákat, egy idő után teljese leépül a motor. Na akkor most eladjuk, de először szépen külsőleg felcicomázzuk , hogy nézzen ki valahogy, és dicsérő szavakkal meghirdetjük. Van kivételes eset is mikor gondos gazda hirdet eladásra, de már neki sem hisznek. Tudom új motort nem tud mindenki vásárolni. Lehetőleg fiatal évjáratú motort vegyünk ,vagy olyant amelyiket ismerjük. Létezik a piacon néha több, éves alig használt motor is, na azt megéri megvenni. Van amikor a pénzes ember megveszi az új motort egyszer kétszer megy vele, és rádöbben ez nem olyan mit ő elképzelt, egy időre elteszi majd újból előveszi, az évek múlnak a motor szinte semmit nem ment. Ezt érdemes megvenni, bár évjáratra idősebb, de kiváló állapotban van. Hátránya esetleg a következő eladásnál lehet, az évjárat végett
Valóban lutri minden ilyen motor! nekem szerencslm volt ezzel..olcsó volt rengeteg alkatrésszel a blokk belül nagyon szép a futómüve jó és eddig egy 2400ftos szimering kellett hozzá! a tákolási folyamat szerencsére megállt kezdetleges megoldásoknál és semmi radikális változtatást nem eszközölt az elözö tulaj! Szomszéd mondja midnig ugy kell neki indulni motort venni egyetlen kérdéssel: "Értem hogy szép meg jól megy de inkább azt mondd mit kell rajta megcsinálni?" ha a válasz az hogy semmit csak felülni és mész akkor mégegyszer meg kell ismételni a kérdést ha pedig hibás motort veszel akkor a minimum összeg amivel számolni kell az egy komplett felujitás ára!
Na látod..arra semmi hibát:D
azért ki lehet fogni jót is de használtba mindig számolj hozzá kb 100ezret mert biztos kel majd rajta csinálni valamit
Yamaha XT-ről tudsz hibákat felsorolni?