Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy szaros szimering miatt huzzam szétt a blokkot vagymi a szösz?
Mozog a tengely egy picit ki és be lötyög az baj?
Szia
Nem szabad teljesen beütni. Kb 1mm-ert lógjon ki a blokkból. O gyűrű a helyén van?
Az amatőr gány kategóriával találkoztam csak nem blokkba...első telóba szimering..és nem a porvédő...forditva beütve!simán kipumpálta magából az olajat...
2004? Ennyi idő alatt bemaródhatott a szimmeringajak a tengelybe.

Olcsó gány: ne üsd be tövig a szimmeringet
Amatőr gány: fordítva üsd be a szimmeringet
Majdnem jó: tengelyt kiszerelni, felhegesztetni, köszörültetni
Profi: új tengely, új szimmering
Akkor ott valami fatális hiba van amit nem veszel észre.
Nézd át még egyszer mit írtunk/írtam. Több lehetőség nagyon nincs. max még az, hogy görbe a tengely.
csapágy nem lóg?nem tud mozogni a tengely?
Betettem az újat dupla porvédős és még mindig szivárog
Ahogy beteszem sebességbe a mocit és elkezdi forgatni a fogakerék tengelyt rögtön jön az olaj
Próbáltam koppanásig és ,hogy ne ferdén álljon benne a szimering de ígysem jó :(
ha dupla szimering volt bent akkor duplát is kell vissza tenni! nem véletlen van ott dupla védelemmel ellátott szimering..én a vizpumpával jártam igy! az előző tulaj egy sima szimpla szimeringet tett be,természetesen összefojt az olaj meg a viz!megvettem bele a gyárit kő kemény 2400ftért és hibátlan
Mindenesetre köszi a segítséget vettem 2 szimeringet megnézem így vele
Ha beleteszem akkor koccanásig üssem?
Nem sértettem meg a szimeringet annyi ,hogy nem duplaporvédős ment vissza hanem sima
De megpróbálom dupla porvédősel hátha így nem fog fojni
Vagy szar a csapágy is mögötte vagy a tengelyt már megette a szimering. Sokszor a tengelyen van még egy cső amit meg lehet esetleg fordítani, ha már nagyon ki van kezdve (pl 2T főtengelyénél). Vagy megsértetted az új szimeringet berakáskor.
gyári szimeringet tettél bele? biztos hogy nincs elfordulva semerre? ha nem központosan van bent akkor szivárog! ha teljesen uj a szimering akkor csak erre tudok gondolni!Tengely tiszta volt amikor felraktad az ujat?
Segítségeteket szeretném kérni.
Van egy YAMAHA YZ450F motorom 2004 es évjárat.
Szivárog az olaj az első fogaskerék mögötti szimeringnél
a szimeringet kicseréltem de még mindig szivárog.
Mit tanácsoltok mit tegyek szétkéne húzni a blokkot és mögé nézni a dolgoknak nem tudom mitévő legyek.
képek alapján néztem a formát igy pondosan nem tudom..az biztos hogy 87es 250esre nem jó..magamnak vettem a zt mondták jó lesz de aztán nem lett jó
1986-1988-ig lesz az a 94 inkább
ezek az elado cuccaim!a tank es a hozza tartozo idomok 94es yzre valok
értem,nem is akarok addig venni semmit ,amig nincs szétszedve és átméricskélve,csak próbálok okosodni egy kicsit
Amíg nincs kimérve hogy mekkora lehet a következő méret addig ne vegyél semmit,nicasilosnál 0,01 a méretlépcső,acélhüvelyesnél 0,5 ha jól emlékszem...
Acélhüvelyesnél nagyobbak méretről kezdődik az alapméret mint nicasilosnál véget ér a legnagyobb túlméret.
az A és B méretű dugó között mennyi a különbség tulméretben
számokat csak példának irtam
tehát hogyha az enyémbe most van egy 67.95-ös dugó és perselyesa henger,akkor megvehetem a 68.00 dugót,ami a nicasiloshoz való?
Nagyobb méretről kezdődik perselyesnél...legalábbis CR 125 nél.
nicasilos hengerhez való dugó nem jó a perselyeshez is?