Természetesen megpróbálom és a karbit is szétkapom ha kell 1500 Ft az semmiség ha cseréről is lenne szó.
Szerintem az érdeklődő csak azért állította azt hogy kell új karbi mert akkor még engedek az árból és olcsóbban hozzá tud jutni a motorhoz...
Még egy olyan kérdés ezeknél a motoroknál hogy nyilvánul meg ha esedékes a motor GO?
Amúgy itt nem arról van szó hogy nem ér meg annyit, hanem arról hogy vszínűleg teljesen felesleges venni bele. Persze ha nem jönne be a megoldás, akkor én is azt mondanám hogy cserélje ki, de amit mondtam 5 percet vesz igénybe felöltözéssel, vetkőzéssel együtt.
Akinek pedig nem ér meg ez a mutatvány 5 percet az vagy nagyon lusta, vagy tele van pénzzel.
Én megmondom őszintén, hogy nem értek egyáltalán a motorokhoz, de ha az a "szerelő" megmondta ezt így látatlanba, akkor az biztos többet érthet a dologhoz mint én
Amúgy nekem ez csak 1x fordult elő idáig, haveromnak pedig elég sokszor volt már ilyen. Amikor én megpróbáltam azt amit már leírtam elsőre jó is lett és ment is minden tökéletesen. De ha neked mégis véletlen elsőre nem sikerülne (de szerintem biztos az a baja), akkor próbáld meg még 1-2x, vagy max szedd szét a karbit, takarítsad ki és rakd vissza. Szerintem még ha nem is jönne be ez a módszer olcsóbb mintha vennél egy új karburátort tök feleslegesen.
1500 ft egy tűszelep akinek ennyit nem ér meg hogy jó legyen a karbi azt csak sajnálni tudom Nekem is ez kellett a mikuni tm 42 es tuning karbihoz mert folyatta a benzint csak nekem Németországból kellett rendelnem 12.000 ft volt azóta tökéletes
Nem állt sokat a motor de a tanácsod megfogadom,kipróbálom.
A motort nem rég vettem és szeretném is eladni típusváltás miatt.jelentkezett egy vevő és ugye említettem neki,hogy csurog aztán mondta hogy megkérdez egy szerelőt,szerelő azt javasolta neki cserélje az egész karbit...
Hello!
Ne cserélj ki még semmit, előbb próbáld meg azt amit mondok, mert nekem is ez volt, fel volt akadva az úszó. Gondolom neked is állt most egy kicsit a motor és most jutottál oda hogy beindítsad.
Zárd el a benzincsapot és rúgjad ameddig be nem indul, gáz és szívató nélkül. Majd amikor beindult csak meg kell kicsit kocogtatnod a karburátort és kész is van nem fog folyni.
Helló!
Olyan problémám lenne,hogy a karburátor alján van ez a legalsó túlfolyó és ha megnyitom a csapot a benzin párperc múlva elkezd folyni hogy lehetne ezt orvosolni?(Yamaha YZ 250,1992)
Szerintem meg lehet húzni kéne a kuplungon... holnap ránézek, ma életre keltettem a motort, csak a kuplung miatt nem teszteltem, szépen veszi a sebességeket, csak nem old ki a kuplung megfelelően, legalábbis nekem úgy tűnik.
Az engem is érdekelne milyen olaj kell a telókba, meg egy alap kérdésem lenne, (teljesen új vagyok a motorozás terén), milyen arányúnak kell lenni az üzemanyagnak és melyik a legjobb olaj bele?
YZ 250
RM 125
Még 1 alap kérdés:
Behúzom a kuplungot de mikor sebességbe van a motor nem csinál semmit... ugy emlékszek ilyenkor gurulni kéne a motornak nem?
RM 125
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy a motorom első teleszkópjaiból folyik az olaj! Jövő hónapban megrendelem, hozzá a felújító szettet, de az olajjal problémám van! Fogalmam sincs, hogy milyen olajat kell bele önteni! Tudna nekem ebben valaki segíteni? Típus: YZ250FW, 2007.
A válaszokat előre is köszönöm!
81 es Vintage Yamaha YZ 250hez jó lesz az 1:20 hoz keverék?