Szerintem próbálj ki egy jó 250 2T-t crosspályán (ne földúton). Hajtsd 15 percig nyélgázon és megtudod. De ha 15 percet mész vele nyélgázon akkor válthatsz is egyből licenszet...
De miért szeded szét? Tényleg azért mert erös? Neharagudj de ha azért akkor nem értelek az csak jó hogy jobban ugrik nem? Vagy én nem értem.... milyen motoron van most?
Mennyit jelent? Kb. 10-15ezer Ft-ot.
Nem tudom, hogy a két betét közül melyik milyen sűrítési viszonyt állít be, és még nem vettem le, ami rajta van, annyit tudok, hogy most brutálisan megy a gép. Egy barátom, aki KXF450-el versenyzik (Proksa Róbert #37) ment vele kicsit, ő is azt mondja, hogy erős
A motor régebben Kovács Zsoltié volt, aki a Yamaha Fehér szerelője.
Nemtudom hogy melyik adat jelzi a höértéket. De amúgy a méret stimmel. Meg az lenne a kérdésem hogy nem pörög ki teljessen a gépem mi lehet a probléma? A powerszelep kicsit szorult mikor beletettem de tudtam mozgatni lehet hogy nem nyit ki?
És milyen hőértékű az a Super4? Menethossz, átmérő stimmel? Mert ennyi információból nem lehet válaszolni. De egyébként a választ a google-vel te s meg tudod találni.
Egy ilyen hengerfej, két égéstérrel még megvan, bár van rá érdeklődő, de nekem vevő kell. Az FMF rezó elkelt hál istennek, a V-force3 membránt megtartom, jót tesz a fogyasztásnak, bár ha valaki ad érte gyári membránt meg egy 10-est, viheti. Ennyi.
Ez úgy kezdödött hogy kerestem egy szaros power szelepet, de már fél év eltelt és sehol semmi.úgy el keseredtem hogy tiszta ideg voltam folyamatosan miatta,és a csajom gondolta utánna néz a dolognak és segitt. Felregisztrált ide és irogatott a fórumon, lehet akkor beszélgettél vele. Szóval má átvettem az irányittást de a név az megmarad. Amugy mit szándékozól tenni azzal a tuning szettel amit emlegettél? És pontosan mi is az? Üdv pityesz:)
Én is szálltam már le CR500-ról, acél-és aluvázasokról, aluvázas KX500-ról is, akkor remélem egyenlő partnerek vagyunk újra
Egyszer megkérdeztem, miért írsz női néven, azt mondtad, hogy lány vagy, és a pasidnak keresel alkatrészt. Egy lánytól valóban nem rossz, ha kipróbál egy 500-ast.
Vagy már nem is tudom, mi van, össze vagyok zavarodva.
A gyertya dolgot azért kérdeztem mert ha jó bele a másik akkor nem megyek el, és nem veszek ujjat mert éppen van itthon.csak ezért kérdeztem.a tuningra visszatérve most épitettem vissza a motoromat gyárira mert szétszakadt rajt az yz360 big bore szettem. Nem azért mert erös volt:) Amúgymeg az elöbb száltam le egy cr 500- ról szoval ne okosits kérlek. Ha valamit félre értettem akkor bocsi.
És ha előre utalok és feladod ajánlott levélként?Nem vagyok valami vastag mostanába meg nem is szivesen gazdagítom a postát.Mondjuk nekem mid1 de 10000 től többet nem igazán tudok most szakítani erre :(
Üdv, Kinga haver. A gyárilag előírt gyertya bőven jó. De ha már unod a 250 2t erőtlenkedését és szánalmasan gyenge teljesítményét, tegyél rá tuning hengerfejet, v-force membránt és tuning rezót dobbal. Én ezeket szedem le éppen a motoromról, mert erősnek találom, de nem is tudok motorozni, az tény.
Lenne egy olyan kérdésem hogy,yz 250-be lehet e bosch super 4 gyertyát rakni hogy jobb legyen a gyujtás? Vagy maradjak meg a réginél ami egy NGK br8eg:? A gyertyán lévö számozás miben befolyásolja a motor teljesítményét? Meg hogy okozhat e kárt a motorban?
Nem tudom, hogy a két betét közül melyik milyen sűrítési viszonyt állít be, és még nem vettem le, ami rajta van, annyit tudok, hogy most brutálisan megy a gép. Egy barátom, aki KXF450-el versenyzik (Proksa Róbert #37) ment vele kicsit, ő is azt mondja, hogy erős
A motor régebben Kovács Zsoltié volt, aki a Yamaha Fehér szerelője.
Elküldöm a számlaszámot a e-mailedre.
Egyszer megkérdeztem, miért írsz női néven, azt mondtad, hogy lány vagy, és a pasidnak keresel alkatrészt. Egy lánytól valóban nem rossz, ha kipróbál egy 500-ast.
Vagy már nem is tudom, mi van, össze vagyok zavarodva.
A gyertya dolgot azért kérdeztem mert ha jó bele a másik akkor nem megyek el, és nem veszek ujjat mert éppen van itthon.csak ezért kérdeztem.a tuningra visszatérve most épitettem vissza a motoromat gyárira mert szétszakadt rajt az yz360 big bore szettem. Nem azért mert erös volt:) Amúgymeg az elöbb száltam le egy cr 500- ról szoval ne okosits kérlek. Ha valamit félre értettem akkor bocsi.
Lenne egy olyan kérdésem hogy,yz 250-be lehet e bosch super 4 gyertyát rakni hogy jobb legyen a gyujtás? Vagy maradjak meg a réginél ami egy NGK br8eg:? A gyertyán lévö számozás miben befolyásolja a motor teljesítményét? Meg hogy okozhat e kárt a motorban?
elöre is köszi
ha kell elküldöm
Berettyóújfaluba
hova kellene küldeni?
10 ezer
5000 a kettőért?