Szia
Ha teheted inkább a 08-as motort válaszd! Gyárilag emelt kompresziós dugó van benne és sokal jobb telói vannak, főleg az első.
Másban nem igazán van külömbség bennük.
2006-2009ig tutira mondom...de lehet még 2010ben a 250esbe az a blokk maradt..mert a 450ben már a döntött blokk volt,de 250be lehet maradt...
nincs különbség..vagy ha van is teljesjtményben azt senki nem vezsi észre...
2006 az első 250f sima tárcsákkal szürke deknikkel..
2007 ugyan ez,de hullámos tárcsákkal...
2008ban hullámos tárcsák,de fekete oldaldeknik,a szelepdekni továbbra is szürke...
2009esen hullámos tárcsák fekete a dekni oldalt is és a szelepfedélnél is...
a leömlők is változtak..
2006ban egy átmérőjű volt a teljesen hosszán...és egy bizonyos íven volt hajlítva...
2007től a leömlő átmérője egy ponton nagyobb keresztmetszetettel folytatódott..és másabb volt az ív mint a 2006oson..innentől kezdve 2009ig ugyan ilyen leömlő volt rajtuk
kb ennyi 2010től más design teljesen..
amerika-európai közt nagyjából a kipufogónál kereshető különbség..usában nagyobb a decibel korlátozás és más a dob
vége,hosszabb kúpos..mint a 2005ösökön kb,az európai meg gömbölyűbb,rövidebb...
más még talán a villaszög...usáén meredekebb talán...de ezt pontosan nem tudom...valamelyik döntöttebb mint a másik... és sztem a vázszámban is van egy betű ami jelzi hogy melyik piacra gyártották...de ezt csak én gondolom..meg kéne néznem az adásvételieimet...nekem volt mind2..egyéb különbségeket nem tudok,tehát motor meg az egész ugyan az...alkatrészek is...
Üdv!
2007es,2008as Yamaha Yz250F között mi a külömbség ill. a sima és az amerikai modell között?Milyen tipushibái vannak a motornak?Mire kell odafigyelni vételkor?
2007es RMZ250-esről tud valaki valami véleményt?Típushibái stb.?
Köszönöm szépen előre is a válaszokat!:)
Nem az a lényeg, hogy a legjobb legyen. Inkább használj valamivel olcsóbbat és cseréld gyakrabban. Én pl. a Motul 300V helyett Motul 5100-t tettem a motorba és gyakrabban cseréltem. Árban ugyan ott vagy, de a friss olaj az többet ér mint a drágább elhasznált.
Sziasztok most tetem szert egy 93 as YZ250 2t re nagyon jól indul ,mondjuk 3-4 dik rúgásra,de melegen nehezen indul mikor lefullad vagy eldől,ha valaki tud segíthetne:)előre is köszi.
Tekerd ki az olajbeöntőnyílás dugóját, és világíts be. Ha forgatod a berúgókarral a kuplungot körbe, és látod, hogy a lamellák belerágták magukat a külső kosárba, és annak hullámos, beverődött a felülete, akkor csere, használtan 15-20ezer, újban Yamaha kereskedések megmondják, vagy e-bay.
Ha mondasz egy pontos évjáratot, megnézzük, e-bayen mennyi lenne a használt és az új, ha tényleg ez a baj.
Hali.YZ 125 2T (1998)kuplung problémám lenne.Nem akar szétkapcsolni mikor behúzom a kart,állítottam meg minden de nem igazán akar jó lenni.Nem tudom miért nem emel ki rendesen.Elindítom a motort,rakom az egyest és már indulna is,ha viszont ráhúzom a gázt és visszaáll alapjáratra utána meg nyugiba van a motor.Visszafelé kapcsoláskor hallom ahogy motorféken van pedig be van húzva a kuplung.Ha valakinek volt ilyen vagy hasonló problémája légyszi segítsen.Nekem lamella cserét javasoltak.
Ha teheted inkább a 08-as motort válaszd! Gyárilag emelt kompresziós dugó van benne és sokal jobb telói vannak, főleg az első.
Másban nem igazán van külömbség bennük.