Sziasztok.
Az én motoromba 178 óra van. 90 -nél lett szétszedve de csak dugót meg vezláncot cseréltünk minden más jó volt benne.Szelepet még állítani sosem kellett pedig 20 óránként nézem. Most akarok vezérműláncot, dugó és hajtókarszettet cserélni, remélem mást nem is kell.
arra még mindíg nem jött válasz,hogy 1 helyről kell leengedni az olajat? vagy 2? és a mennyiség?ennek már nem a vázában van az olaj,hanem a blokk előtt van egy kis tartályban igaz? hmm?
thx
Én 7 óránként (kb., mert üzemóramérőm nincs, folyton eladom őket) cserélek olajat, ez 6-7 motorozás. Minden másodiknál szűrőt. Szűrő ezres, olaj meg...ahogy mondod. Első kettő Motul 5100 volt, azóta Ipone-t teszek bele. Mielőtt megvettem, át lett nézve, semmit sem kellett rajta állítani, se cserélni, és most decemberben nézetem át újra. Semmi csörgés, zörgés, gyengülés nincs, csak éppen 100 üzemóra körül lehet, gondoltam nem árt belekukkantani.
következő kérdésem: olajcsere? itt is úgy van(yzf250) mint a crf-ben hogy külön motorolaj,meg váltóolaj?mennyiségek?szűrő mennyibe kerül,olaj lényegtelen,ki mennyiért szerzi be(kemétől olcsóbban szerintem senki komoly felvilágosítást akarok kapni! köszönöm! )
szelephézagot néztetek-e már? mikor? kb minden 2. olajcsere? érdeklődök!
Elmondom én neked:
-az első láncszett, amivel vettem, az a gyári volt
-a másodikat én nyűttem szét, mert folyton homok pályán megyek, nem is olyan keveset
-a harmadik most került rá 3 hete
Mi tette tönkre? Én, az erő és a homok
Kép meg itt ni la:
1 db alkatrészre várunk!
Múlt 7-en azt beszéltük hogy kedden késsz lesz, Én azt mondom 7végén itt lesz nálam.
Bejáratás itt 20 cm-es hó van de cdsak elólvad 7 végére
mondjuk az senki számára nem derült ki,hogy mióta neked megvan már a 3. láncszettet használod... miért lehet ez? hmm talán az erő?talán valami más? na erről is lehetne írni ide! meg képeket is lehetne beszúrni! a suhamáról!vagy mi is van neked?
De ez extraperverz kategória.