Témába illik, nekem is Wössner dugó volt a gépembe (YZ 125) 2évet bírt, aztán a kipufogógátnál kikezdte a gyűrűt meg a dugót. Az újabb Wössner dugók ezen a ponton megvannak fúrva (2 pici lyuk egymás fölött, hogy az érintett területen jobb legyen a kenés)
Ha a motor hidegen-melegen tökéletesen indul, egyébként szép a hangja, akkor is bele kell pisztkálni a szelepek ellenőrzése miatt?
Vagy ha minden OK, akkor kár babrálni?
Viszont nem akarok úgy járni, hogy egyszer szétmegy benne minden.
(mióta nálam van, rendszeresen kapta az olajat 7-8 óránként, olajszűrőt minden második olajcserekor) A nyáron egyébként 3 olajcserém volt, szóval olyan nagyon sokat nem mentem vele, de mégiscsak 6-7 éves motorról van szó. (vezérműlánc, hajtókar, dugattyú, stb. 2009 tavaszán voltak cserélve)
Yamaha yz 250f be ti milyen hajtókart javasoltok kinek mi vált be gyári ? valami után gyártott? Nekem Hot Rod volt benne most de kidobós azt nem akarok venni tippek előre is köszi!
6 oránkén olaj csere 12 szürő
az alkatrészek élettartama nagyban befolyásolja a minősége. hajtókar olyan 80-100 üzemóra (prox) amatőr szinten a gyárinak kevesebbet ítélnek mivel alulvannak méretezve. szelepállítás 20 óránként ha sürün kell lapkázni akkor kezdj el sporolni szelepekre és amint tudod cseréld ki őket. Az alkatrészek élettartama nagyban befolyásolja az üzemi hömérséklet elérése.....
Köszi
Visszaolvastam, találtam is 1-2 jó dolgot, pl az inditásról, olajszint ellenörzésröl, stb. Olyan érdekelne h hány üzemóránként kell olajat cserélni, dugattyut, szelepeket, hajtókart, illetve szelephézagot mennyire kell állitani
idővel szétesikaz magátóis
Én a dugójától nem voltam elájulva a 125-ben.
1-2 órát volt meglepően erős, aztán persze még elment egy szezont.
Télen tehát mindenképp átnézetem...
Vagy ha minden OK, akkor kár babrálni?
Viszont nem akarok úgy járni, hogy egyszer szétmegy benne minden.
(mióta nálam van, rendszeresen kapta az olajat 7-8 óránként, olajszűrőt minden második olajcserekor) A nyáron egyébként 3 olajcserém volt, szóval olyan nagyon sokat nem mentem vele, de mégiscsak 6-7 éves motorról van szó. (vezérműlánc, hajtókar, dugattyú, stb. 2009 tavaszán voltak cserélve)
Az én motorom volt amit elvittek,bírósági ügy van belőle ami egyhamar nem ér véget....és aki megveszi annak problémája lesz vele.
link
az alkatrészek élettartama nagyban befolyásolja a minősége. hajtókar olyan 80-100 üzemóra (prox) amatőr szinten a gyárinak kevesebbet ítélnek mivel alulvannak méretezve. szelepállítás 20 óránként ha sürün kell lapkázni akkor kezdj el sporolni szelepekre és amint tudod cseréld ki őket. Az alkatrészek élettartama nagyban befolyásolja az üzemi hömérséklet elérése.....
Visszaolvastam, találtam is 1-2 jó dolgot, pl az inditásról, olajszint ellenörzésröl, stb. Olyan érdekelne h hány üzemóránként kell olajat cserélni, dugattyut, szelepeket, hajtókart, illetve szelephézagot mennyire kell állitani