Közben megtaláltam. Azon túl, hogy ugyanazt a mondatot sikerült 4-5 féle módon újra és újra megfogalmaznia, nem értem ezt a fajta márkarasszizmust
Nem baj, vállalom, hogy hülye vagyok, és mindig valami mást vettem, nem kátéjemet.
"És az igazsághoz hozzátartozik, hogy ott kimondottan a nagy (600++ ccm) endurokról volt szó, tehát az LC8-ak (Adv., SER) és kategóriatársaik összehasonlításáról..."
azt a KTM-es bejegyzést én is lementettem magamnak,és én is röhögök rajta,de azon akinek volt annyi gógyija,hogy a leírtakat kitalálja! Jó motor a KTM,de a többivel ugyan azon a szinten mozog szerintem! nekem ktm van és mégse dícsérem agyon,ha yamahám lenne azt se dícsérném agyon! a lényeg hogy magunknak megfeleljen az adott gép!
ready to race
Bence, GD:
1. Nem mondtam, hogy a 125 2T alkalmatlan supermotora, azt mondtam, hogy az én ex-motorom, az 1990-es CR125 alkalmatlan volt rá.
2. Ez a videó azt bizonyítja, hogy ez a srác ügyesen megy az SX125-el, de azt nem látjuk, hogy menne egy SMR450-el
3. Bence...elolvastam azt a narancssárga gellyes ömlengést az adatlapodon a ktm-ekről, jó öt percig röhögtem rajta...most már tudom, hogy ha szarul megyek, az pusztán amiatt van, hogy nem ktm-el megyek
Nem kell belelátni semmi többet a szavaim mögé, olvassátok egyszerűen azt, amit odaírtam.
Szia.Mivel én csak most kezdeném komolyabban így 4 alkalom alatt tuti nem etetném le vele a garnitúra gumit .Viszont azt tudom a sportmotoros pár évem alatt hogy azon nem lehet spórolni.Én viszont csak hobbi szinten űzném de kicsit komolyabb motor kellene amit ha most megveszek akkor nem unom meg 3 hónap alatt (van a kawa zx9 mellett egy yamaha dt-125 ös is de az gyengécske lett a 2 hónapom alatt és összekoppan a teló is nem kicsit az ugratókon -dehát nem is arra való tudom).Viszont szeretnék pályán kívül egy lőtéren is szaggatni néha-így gondolkodom kicsit erősebb masinába.Amúgy van külömbség a 125 és a 250 között szervíz és fenntartási költségbe?Milyen sűrün-üzemóra stb-kell szervízelni ezeket(125ill.250) a moccokat és milyen áron?Köszönöm szépen
Éves szinten,ha használod,sok,ha pályázol és fizetsz,és folyamatosan mész,még több,rohadt sok,vagy csak lesed a sarokban.Aki mást mond az hazudik.Vagy nem használja.Mondjuk lassan kitalálom én is,hogy befújom kívülről purhabbal a gumijaimat,me max 4 mocizás egy garnitúra,és má a peckem kezd teli lenni vele.
Hejjhó,nagyon is alkalmas a 2T sőőőt,a kezdetekben csak azzal nyomták 500.Lásd volt magyarban is 125 2t KTM bajnokság ha jól emlékszem.Lestél volna.Ember számít,nem a motor.(smile-t,nem tesz be :))
Régóta motorozok utcán de elkezdtem foglalkozni komolyabban a krosszozás gondolatával.Az utcai motorozás költségeivel tisztába vagyok de ez kicsit más műfaj.
Nos a kérdésem az lenne hogy milyen költségei vannak ha egy 125 vagy egy 250 es krosszmotort veszünk alapul?Nyilvánvalóan nem az üzemanyag és gumiköltségre gondolok itt de Pld:milyen sűrün kell olajat cserélni / mennyibe kerül a művelet anyagárba és persze szervízelni-ennek a sacc költsége stb .Van e különbség a 125 és a 250 ezen kölségeinek intervallumában és költségei között.
Előre is köszönöm szépen a segítséget .Gábor
Egy haverom YZ250F jéből super motot szeretne kreálni, tudtok tippeket hol nézzünk utána SM felninek, tárcsának? És mennyit kóstál egy ilyen, valamint milyen átalakitókkal jár?! Nagyon szépen köszönöm a segitséget!
"nevezetesen az YZF"
Nem baj, vállalom, hogy hülye vagyok, és mindig valami mást vettem, nem kátéjemet.
ready to race
1. Nem mondtam, hogy a 125 2T alkalmatlan supermotora, azt mondtam, hogy az én ex-motorom, az 1990-es CR125 alkalmatlan volt rá.
2. Ez a videó azt bizonyítja, hogy ez a srác ügyesen megy az SX125-el, de azt nem látjuk, hogy menne egy SMR450-el
3. Bence...elolvastam azt a narancssárga gellyes ömlengést az adatlapodon a ktm-ekről, jó öt percig röhögtem rajta...most már tudom, hogy ha szarul megyek, az pusztán amiatt van, hogy nem ktm-el megyek
Nem kell belelátni semmi többet a szavaim mögé, olvassátok egyszerűen azt, amit odaírtam.
Régóta motorozok utcán de elkezdtem foglalkozni komolyabban a krosszozás gondolatával.Az utcai motorozás költségeivel tisztába vagyok de ez kicsit más műfaj.
Nos a kérdésem az lenne hogy milyen költségei vannak ha egy 125 vagy egy 250 es krosszmotort veszünk alapul?Nyilvánvalóan nem az üzemanyag és gumiköltségre gondolok itt de Pld:milyen sűrün kell olajat cserélni / mennyibe kerül a művelet anyagárba és persze szervízelni-ennek a sacc költsége stb .Van e különbség a 125 és a 250 ezen kölségeinek intervallumában és költségei között.
Előre is köszönöm szépen a segítséget
(ja, meg annyit, hogy az 1990-es Honda CR125 rohadtul nem alkalmas supermotozni, de az egy érdekes kísérlet volt, fiatal voltam és hitetlen
Egy haverom YZ250F jéből super motot szeretne kreálni, tudtok tippeket hol nézzünk utána SM felninek, tárcsának? És mennyit kóstál egy ilyen, valamint milyen átalakitókkal jár?! Nagyon szépen köszönöm a segitséget!