Közben megtaláltam. Azon túl, hogy ugyanazt a mondatot sikerült 4-5 féle módon újra és újra megfogalmaznia, nem értem ezt a fajta márkarasszizmust
Nem baj, vállalom, hogy hülye vagyok, és mindig valami mást vettem, nem kátéjemet.
"És az igazsághoz hozzátartozik, hogy ott kimondottan a nagy (600++ ccm) endurokról volt szó, tehát az LC8-ak (Adv., SER) és kategóriatársaik összehasonlításáról..."
azt a KTM-es bejegyzést én is lementettem magamnak,és én is röhögök rajta,de azon akinek volt annyi gógyija,hogy a leírtakat kitalálja! Jó motor a KTM,de a többivel ugyan azon a szinten mozog szerintem! nekem ktm van és mégse dícsérem agyon,ha yamahám lenne azt se dícsérném agyon! a lényeg hogy magunknak megfeleljen az adott gép!
ready to race
Bence, GD:
1. Nem mondtam, hogy a 125 2T alkalmatlan supermotora, azt mondtam, hogy az én ex-motorom, az 1990-es CR125 alkalmatlan volt rá.
2. Ez a videó azt bizonyítja, hogy ez a srác ügyesen megy az SX125-el, de azt nem látjuk, hogy menne egy SMR450-el
3. Bence...elolvastam azt a narancssárga gellyes ömlengést az adatlapodon a ktm-ekről, jó öt percig röhögtem rajta...most már tudom, hogy ha szarul megyek, az pusztán amiatt van, hogy nem ktm-el megyek
Nem kell belelátni semmi többet a szavaim mögé, olvassátok egyszerűen azt, amit odaírtam.
Szia.Mivel én csak most kezdeném komolyabban így 4 alkalom alatt tuti nem etetném le vele a garnitúra gumit .Viszont azt tudom a sportmotoros pár évem alatt hogy azon nem lehet spórolni.Én viszont csak hobbi szinten űzném de kicsit komolyabb motor kellene amit ha most megveszek akkor nem unom meg 3 hónap alatt (van a kawa zx9 mellett egy yamaha dt-125 ös is de az gyengécske lett a 2 hónapom alatt és összekoppan a teló is nem kicsit az ugratókon -dehát nem is arra való tudom).Viszont szeretnék pályán kívül egy lőtéren is szaggatni néha-így gondolkodom kicsit erősebb masinába.Amúgy van külömbség a 125 és a 250 között szervíz és fenntartási költségbe?Milyen sűrün-üzemóra stb-kell szervízelni ezeket(125ill.250) a moccokat és milyen áron?Köszönöm szépen
Éves szinten,ha használod,sok,ha pályázol és fizetsz,és folyamatosan mész,még több,rohadt sok,vagy csak lesed a sarokban.Aki mást mond az hazudik.Vagy nem használja.Mondjuk lassan kitalálom én is,hogy befújom kívülről purhabbal a gumijaimat,me max 4 mocizás egy garnitúra,és má a peckem kezd teli lenni vele.
Hejjhó,nagyon is alkalmas a 2T sőőőt,a kezdetekben csak azzal nyomták 500.Lásd volt magyarban is 125 2t KTM bajnokság ha jól emlékszem.Lestél volna.Ember számít,nem a motor.(smile-t,nem tesz be :))
Régóta motorozok utcán de elkezdtem foglalkozni komolyabban a krosszozás gondolatával.Az utcai motorozás költségeivel tisztába vagyok de ez kicsit más műfaj.
Nos a kérdésem az lenne hogy milyen költségei vannak ha egy 125 vagy egy 250 es krosszmotort veszünk alapul?Nyilvánvalóan nem az üzemanyag és gumiköltségre gondolok itt de Pld:milyen sűrün kell olajat cserélni / mennyibe kerül a művelet anyagárba és persze szervízelni-ennek a sacc költsége stb .Van e különbség a 125 és a 250 ezen kölségeinek intervallumában és költségei között.
Előre is köszönöm szépen a segítséget .Gábor
Egy haverom YZ250F jéből super motot szeretne kreálni, tudtok tippeket hol nézzünk utána SM felninek, tárcsának? És mennyit kóstál egy ilyen, valamint milyen átalakitókkal jár?! Nagyon szépen köszönöm a segitséget!
"nevezetesen az YZF"
Nem baj, vállalom, hogy hülye vagyok, és mindig valami mást vettem, nem kátéjemet.
ready to race
1. Nem mondtam, hogy a 125 2T alkalmatlan supermotora, azt mondtam, hogy az én ex-motorom, az 1990-es CR125 alkalmatlan volt rá.
2. Ez a videó azt bizonyítja, hogy ez a srác ügyesen megy az SX125-el, de azt nem látjuk, hogy menne egy SMR450-el
3. Bence...elolvastam azt a narancssárga gellyes ömlengést az adatlapodon a ktm-ekről, jó öt percig röhögtem rajta...most már tudom, hogy ha szarul megyek, az pusztán amiatt van, hogy nem ktm-el megyek
Nem kell belelátni semmi többet a szavaim mögé, olvassátok egyszerűen azt, amit odaírtam.
Régóta motorozok utcán de elkezdtem foglalkozni komolyabban a krosszozás gondolatával.Az utcai motorozás költségeivel tisztába vagyok de ez kicsit más műfaj.
Nos a kérdésem az lenne hogy milyen költségei vannak ha egy 125 vagy egy 250 es krosszmotort veszünk alapul?Nyilvánvalóan nem az üzemanyag és gumiköltségre gondolok itt de Pld:milyen sűrün kell olajat cserélni / mennyibe kerül a művelet anyagárba és persze szervízelni-ennek a sacc költsége stb .Van e különbség a 125 és a 250 ezen kölségeinek intervallumában és költségei között.
Előre is köszönöm szépen a segítséget .Gábor
(ja, meg annyit, hogy az 1990-es Honda CR125 rohadtul nem alkalmas supermotozni, de az egy érdekes kísérlet volt, fiatal voltam és hitetlen )
Egy haverom YZ250F jéből super motot szeretne kreálni, tudtok tippeket hol nézzünk utána SM felninek, tárcsának? És mennyit kóstál egy ilyen, valamint milyen átalakitókkal jár?! Nagyon szépen köszönöm a segitséget!