Hali!
Én is a páncélt javasolnám, nekem olyan van amit belinkeltél (Thor Quadrant, csak fekete) szerintem nagyon király, könnyű szinte észre sem veszed, hogy rajtad van, a felkarvédő meg nem zavar és nem is drága!
Sok sikert a vételhez!
Szevasztok! Ismét visszatértem a Yamahához. 250 2 t 2003. A teljes felújításába bele is kezdtem mert eléggé le van lakva szegény. Az összes burkolat ami van rajta egyben 8000 Ft-ért eladó ha kell valakinek.
Nekem Hebo páncélom van és szeretem. Azt mondják a protektoringben kicsit olyan "kötözöttsonka" érzésed van. Ami lóg a páncélon az a felkarvédő de általában le lehet szedni, nekem sincs rajta mert kicsit zavar.
Csá
Nekem proti ingem volt, de az baszott meleg és zavró is. Aztán amit kinéztél az1. vettem meg én, hát ég és főld. marha kényelmes a potiing után, mindha nem is lenne rjatad semmi, merem ajánlani
nem tudom igazábol mivolt a baj.
kb 20 évig a helyi Tsz(termelő szövetkezet) szalmája és silója volt a pálya helyén az senkit nem zavart mert az olyan természetes volt. aztán elkezdték gyurni a pályát, és már elég sokan lettünk volna+ ugy híre is ment. Aztán jöttek a jó Magyarok, hogy nehogy motorozanak ha nekünk nincs akkor nekik sem legyen kb ez volt a felfogás....
ez a kép még ott készült
Kéne venni valami védőfelszerelést szerintetek a páncél jobb, vagy a protektoring? Most egy kicsit a páncél mellett voksolok, néztem ezt http://aunergyor.hu/super-akci...
és ezt http://motor-rock.hu/termek/th...
Az miaz a bizgentyű ami lóg le róluk a váll résznél, gondolom nem könyök védő, szval azt is kell venni ez mellé... nah meg majd egyszer egy nyakvédőt... akinek van mondjon pls véleményt, mennyire zavaró benne motorozni? mennyit engedi mozogni a fejet?
Régebben sokat jártam ki de már akkor kezdődtek problémák, terepjáros kutyás emberek zavarták el a motorosokat . Avval a szöveggel hogy Natur park lesz . Hogy pontosan az mit takar, azt nemtudom . De ha benőte a gaz, akkor az mostmár tényleg natúr
Feltételezésekbe nem megyek bele,gyerekes vita van belőle (mindig van okosabb )Berúgóval meg keresed felső holtpont,lábad marad a berúgókaron dekompresszor behúz,magától kicsit lejjebb megy a berúgókar,dekompresszor elenged,visszaengeded teljesen azt lerúgod,vagy nyomod ahogy teszik Ennél magyarabbúl nem tudom leírni.
Sziasztok, Csatlakoznék egy lentebbi kérdéshez: Hogyan kell 426-ot indítani? Eddig automata dekompresszoros motorjaim voltak és nem volt gond, az logikus, hogy 2-3 gázfröccs, mert a gyorsító spriccel egy kis benyát, DE a nagy kompresszió miatt nem tudom az elejétől végigrúgni, azzal játszok, hogy behúzott dekompresszorral kezdem rúgni és félúton elengedem. Ez a módja? Valamint a melegszivatót mikor célszerű használni?
így van Mizujs veled? lehet hülye kérdés, de a hátsó telót azt nem kell/lehet légteleníteni moccozás után? elsőbe most vettem szelepeket, a csavarok kicsit kivoltak már...
jaja a 60 km az tényleg sok. de a 40 se sokkal kevesebb Amúgy a halászi "pályával" mi a helyzet rég jártam arra...? Olyan dolgot is hallotam régebben, hogy D.sziget-halászi közt akarnak vmi pályát. De nemtom ebből mi az igaz
Én is a páncélt javasolnám, nekem olyan van amit belinkeltél (Thor Quadrant, csak fekete) szerintem nagyon király, könnyű szinte észre sem veszed, hogy rajtad van, a felkarvédő meg nem zavar és nem is drága!
Sok sikert a vételhez!