Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Én is a páncélt javasolnám, nekem olyan van amit belinkeltél (Thor Quadrant, csak fekete) szerintem nagyon király, könnyű szinte észre sem veszed, hogy rajtad van, a felkarvédő meg nem zavar és nem is drága!
Sok sikert a vételhez!
Szevasztok! Ismét visszatértem a Yamahához. 250 2 t 2003. A teljes felújításába bele is kezdtem mert eléggé le van lakva szegény. Az összes burkolat ami van rajta egyben 8000 Ft-ért eladó ha kell valakinek.
Kössz srácok a segítséget akkor a páncél mellett döntök mostmár bizonyos
Nekem Hebo páncélom van és szeretem. Azt mondják a protektoringben kicsit olyan "kötözöttsonka" érzésed van. Ami lóg a páncélon az a felkarvédő de általában le lehet szedni, nekem sincs rajta mert kicsit zavar.
CsőőőCS

Nem maradt valakinek felesbe blokktömítése? Hengerhez is kell csak 290es.
Csá
Nekem proti ingem volt, de az baszott meleg és zavró is. Aztán amit kinéztél az1. vettem meg én, hát ég és főld. marha kényelmes a potiing után, mindha nem is lenne rjatad semmi, merem ajánlani
nem tudom igazábol mivolt a baj.
kb 20 évig a helyi Tsz(termelő szövetkezet) szalmája és silója volt a pálya helyén az senkit nem zavart mert az olyan természetes volt. aztán elkezdték gyurni a pályát, és már elég sokan lettünk volna+ ugy híre is ment. Aztán jöttek a jó Magyarok, hogy nehogy motorozanak ha nekünk nincs akkor nekik sem legyen kb ez volt a felfogás....
ez a kép még ott készült
Kéne venni valami védőfelszerelést szerintetek a páncél jobb, vagy a protektoring? Most egy kicsit a páncél mellett voksolok, néztem ezt http://aunergyor.hu/super-akci...
és ezt http://motor-rock.hu/termek/th...
Az miaz a bizgentyű ami lóg le róluk a váll résznél, gondolom nem könyök védő, szval azt is kell venni ez mellé... nah meg majd egyszer egy nyakvédőt... akinek van mondjon pls véleményt, mennyire zavaró benne motorozni? mennyit engedi mozogni a fejet?
Régebben sokat jártam ki de már akkor kezdődtek problémák, terepjáros kutyás emberek zavarták el a motorosokat . Avval a szöveggel hogy Natur park lesz . Hogy pontosan az mit takar, azt nemtudom . De ha benőte a gaz, akkor az mostmár tényleg natúr
A gyári cső végében lehet, hogy van egy műanyag szűkítő egyébként.
ha belemenne egy kis víz akkor az mikor meleg a blokk-váltó ki is párolog belőle.
Thanks
Feltételezésekbe nem megyek bele,gyerekes vita van belőle (mindig van okosabb )Berúgóval meg keresed felső holtpont,lábad marad a berúgókaron dekompresszor behúz,magától kicsit lejjebb megy a berúgókar,dekompresszor elenged,visszaengeded teljesen azt lerúgod,vagy nyomod ahogy teszik Ennél magyarabbúl nem tudom leírni.
Valakinek nem hiányzik
És bővebben , mármint az indítást, feltételezve, hogy jók a szelephézagok, karburátor, gyertya stb.
Ha jól van beállítva a motorod ,szinte nem is kell rúgni
Sziasztok, Csatlakoznék egy lentebbi kérdéshez: Hogyan kell 426-ot indítani? Eddig automata dekompresszoros motorjaim voltak és nem volt gond, az logikus, hogy 2-3 gázfröccs, mert a gyorsító spriccel egy kis benyát, DE a nagy kompresszió miatt nem tudom az elejétől végigrúgni, azzal játszok, hogy behúzott dekompresszorral kezdem rúgni és félúton elengedem. Ez a módja? Valamint a melegszivatót mikor célszerű használni?
Azt nem kell
belepte a gaz azt a kis pályát
így van Mizujs veled? lehet hülye kérdés, de a hátsó telót azt nem kell/lehet légteleníteni moccozás után? elsőbe most vettem szelepeket, a csavarok kicsit kivoltak már...
Azok valóban...de azért kicsit más a váltó meg a karbi...szerintem
Lehet hogy neked nem jó a technikád. Rá kell érezni
ok, köszi próbálkozom :)
de nem egyszerű
húzásra elindult, de rugásra nem akar...
Vagy ATF vagy valami 4T(pl Castrol power1 10W50) meg mehet bele még Motorex Gear oil.
jaja a 60 km az tényleg sok. de a 40 se sokkal kevesebb Amúgy a halászi "pályával" mi a helyzet rég jártam arra...? Olyan dolgot is hallotam régebben, hogy D.sziget-halászi közt akarnak vmi pályát. De nemtom ebből mi az igaz
az tuti