Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vezettem már xt-t is meg xr-t is, összehasonlítási alapom nincs mert az xt-t még jó 2 éve mikor keresztapáméknak volt, azóta már nekik is 660 van , xr-t meg nemrég egy nyílt napon egy kis pályán, egész jó volt vele menni...
megfogod nekem ugyan derbim van de jól motorozható az XR meg nagyon jó kis gép volt szerencsém ahoz mondjuk más 125ös 4t hez még nem.az XR 100x kényelmesebb mint az enyém
Dehogynem De utcait szeretnék, mégpedog 4t-t, az meg ugye 125be nem olyan izmos, majd megszokom remélem...
Bizzy-D!
Nem lesz neked gyenge a 1254t a 80 as cr után?
jó az xr mentem már olyannal csak annyi hogy az xt nek digit a műszerfalja annak meg elég retrós de amúgy szép vas az xr
Sasa!
Nagy a hasonlóság, de xr-lesz belőle mert használtban gondolkodom és az a bő 200ezer amivel olcsóbb sokat nyom a lattba! Bocs xt- tulajok, megigérem ahogy lehet visszatérek a márkához egy 660as nyergében!
:) hát én még a régi Dominátorokat lestem azokból is van 125 ös.Dehát örülök én ennek a Derbinek
de ugyanaz a blokk van benn mint a 82ben gyártottban:)
jah hát ennyi......
én idősebbnek gondoltam
hogyne nem amugy nincs de itvan minden papir 65 ropiba lenne és fenn a rendszám névre irva.......
am. 98as moci és 47e km van benn
de a tied nem is mai gyerek már.le van műszakiztatva?
hát de akkor is... az enyém 15 le és 22es karbi meg 2 szelep van benn....... jó a négy szeleptől magas fordulaton erős ám!
szerintem lehet ezt még fokozni kis kipufogóval meg esetleg légszűrővel.hát igen magas főleg egy egyhengeresnek
nemrosszz.... de ahhoz képest h 4 szelepes és 30as krabi van rajt ahhoz képest gyönge a 15le meg hát 9200as fordulaton? az igen magas.....
Teknikai adatok:
EngineSingle cylinder 4 Stroke 4V Euro 3 Bore x stroke 58 x 47 mm Displacement124,2 cc Power15 CV / 9.250 r.p.m. Fuel supplyCarburettor Ø30 Cooling systemLíquid Starting systemEléctric Compression ratio12:01 Timing systemDouble overhead camshaft, 4V FuelUnleaded petrol LubrificationDry sump with integrated oil deposit ClutchMulti-plate in oil bath Cambio6 speeds ChassisDouble steel beam Swing ArmDouble steel arm Suspensión anteriohidráulic Fork Ø 37 mm, travel 150 mm Suspensión Mono-shock with adjustable spring pre-load. Front brakeSingle Disc Ø 280 mm Rear brakeSingle Disc Ø 220mm Tyres 100/90x18 front 130/80 x 17 Maximum lenght2144 mm Maximum height1260 mm (sin espejos) Maximum width815 mm Wheelbase1.440 mm Seatheight815 mm Fuel tank12L Dry weight117 kg
fáj érte a szivem
Derbi Senda Terra 125 ! szelepes vízhűtéses.Hivatalosan 15,5 lóerős
Sziasztok! mutatnék egy kis finomságot:
kösz..... am jelenleg arra gyüjtök:) polisport kézvédő hamarosan meglesz:))
Ha csak a lánckereket nézed akkor pont fordítva (első ua, az X hátsó kisebb), de a nagyobb átmérőjű kerék (R), megfordítja a helyzetet. Gyakorlatilag ugyanaz.
Nah...frankó lett a gép...még egy sm kézvédő, és kész....:)

Ha én is hosszabb távra terveznék az enyémmel, kb ilyenre csinálnám meg, meg szereznék bele egy önindítós korabeli yamaha sr blokkot...mert a 2blokk ugyanaz, csak mivel az sr chopper, ezért tettek rá önindítót!

Egy csomót gondolkodtam, mi a f.sz jön ki neked a vez.mű-tengelytől...hát utána néztem, hogy van fordulatszámmérőd is!

Király lett a gép!
szasztok..
kész az xt-m illetven nem teljesen kész még egypár matrica megy rá..... véleményeket várok!
kösz a dícséretet, de csak 2006-os, Speedrider királyak a motorjaid vannak
a motor ára: hát volt most ugye ez a 15% kedvezmány a szülinap miatt. forgalomba helyezéssel regadóval 800 fölött van nem tom pontosan.
Köszi, ha jól veszem a lapot akkor ez az jelenti hogy az "R" nek magasabb a végsebessége, az "X" meg jobban gyorsul kicsit, javítsatok ki ha nem Kinézetre nálam mindenképp az "X" a nyerő...