Sziasztok!
Ha van kedve valakinek motorozni egyet Vác felé akkor írjon ide a Fórumba!
Szombaton vagy Vasárnap csapatnánk egyet!
És szivesen motoroznék Xt-s banditával is...
Írjatok!!!!
Üdv Mindenkinek!
Nem is tudom hogy ide merészkedhetek-e egy ilyen öreg fossal,de nagyon nagy szükségem lenne egy
1980-82 körüli Xt125-ös elektromos kapcsolási rajzra.Tudna valaki segíteni?
Köszi előre is.
zverebz
Végre megvettem a sportkormányt, a kézvédőket, de mivel az ünnepek alatt estem egy széept terepen, ezért most van szervízben a motor, ebben a gyönyörű időben...
DE jövőhétre kész lesz a vas, remélem nem lesz drága, mert a terepgumim árát kell most sajnos elkölteni..
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni a következőben!
Akorl jogsim van és találtam a neten egy xt400as mocit(92es)!
Nem tudom mennyire érdemes beruházni bele, mert nem sokat láttam belőle magyarországon...
Mi a véleményetek a dologról?
Látom fiatal vagy még.Seggeden ott a tojáshéj vagy az egy yamaha?
Ha majd mész 800km-et egy 125-ös motorral 2 nap alatt, akkor rájössz miről beszélek.
Az mindegy, hogy első ráülésre keménynek érzed-e vagy sem.
hát elég hülyeség, amit mondok, de amugy van benn valami 1. neekm zsir uj, és még kemény az ülés, tehát, eléggé kemény.... igy földuton oda csap az ülés tud fájni, ha jo helyen csapodik , de haveromé tök fasza, mert neki mar jo puha az ülés, szal kényelmes
2. az hogy mikor szálsz le rola, az csak attol függ mennyire szeretsz mocizni, én pl kurvára leszartam h mar fajt mindenem , akkor is mentem vele :) hát kb ennyi:)
Elolvastam a motorrevűs, motomixes és a motorinfós cikket is.
Tetszik, hogy minden tesztben mást írnak a motorról.
Egyik szerint jó a váltó, másik szerint rossz.
Aztán gondolj amit akarsz.Nem sok értelme van ezeknek a teszteknek így.
Az is furcsa, hogy azt mondják gyenge.Az én motorom hivatalosan 10LE(nem XT) az XT 12,5Le,tehát ez az erősebb.Az én motorom megy 100-at és biztos, hogy az XTnek is kell mennie annyit akármilyen az áttétele.
Egy DRZ400 vagy nagy XT után biztos fura lehet kis XT-vel menni(motomix), de akinek ilyen van az nem vesz kis XT-t...
Nem értem miért van kétféle féke az X-nek és az R-nek?Ja, mert sáros lejtőn lefelé nem akarsz stoppizni,bocs...
Látszik, hogy a motomixesek még nem mentek Simson endúróval sáros erdőben...(utcai első gumival, hátsó erdei,de kopott és félkerezbe csúszol lefelé, de jó is volt! )
Szal csak annyit, hogy szerintetek is kényelmes az XT nyerge?
Hány óra után kell végképp leszállni róla?
Hány óráig kényelmes ülni rajta?
2005-ös XT-X.
Ha újat veszel ne 2005-öset vegyél, szerintem csak elírás lehet ez is, az is.
Nektek hány KW teljesítmény van beírva az XT-tek forgalmijába?
A 2006-os Yamaha prospektus szerint a kis XT és az YBR is 10LE (7,3KW).
Ha nem a magyar, hanem más külföldi honlapon nézem ott is ez az érték szerepel.
De olyan külföldi 2005-ös lapot is találtam, amelyiken 12,5LE szerepel.Lehetséges, hogy lejjebb vitték a teljesítményt?
Légyszi írjátok meg, mekkora teljesítmény van nektek a forgalmiba, mert nekem a motorvételnél az a 2,5LE is számít!
Még azt mondták lehet 2005-ös modellt is rendelni...(talán az erősebb)
Köszi!!!!
Ha van kedve valakinek motorozni egyet Vác felé akkor írjon ide a Fórumba!
Szombaton vagy Vasárnap csapatnánk egyet!
És szivesen motoroznék Xt-s banditával is...
Írjatok!!!!
Nem is tudom hogy ide merészkedhetek-e egy ilyen öreg fossal,de nagyon nagy szükségem lenne egy
1980-82 körüli Xt125-ös elektromos kapcsolási rajzra.Tudna valaki segíteni?
Köszi előre is.
zverebz
DE jövőhétre kész lesz a vas, remélem nem lesz drága, mert a terepgumim árát kell most sajnos elkölteni..
Szeretném a segítségeteket kérni a következőben!
Akorl jogsim van és találtam a neten egy xt400as mocit(92es)!
Nem tudom mennyire érdemes beruházni bele, mert nem sokat láttam belőle magyarországon...
Mi a véleményetek a dologról?
Végre elkezdem tuningolgatni a ksi vasat
normális enduro gumi, dobozom, táskám is lesz túrázgatásokhoz
kormány, kézvédő
Ha valakinek van Tomos Sm 125 F motora, akkor kérlek írjon, mert szeretném élőben is látni4
THX!
Asszem túlreagáltam a dolgot...
Boldog új évet mindenkinek!
------------------------------------------ -------- RIDE EVER--------------------------------------------------------- -------
Ha majd mész 800km-et egy 125-ös motorral 2 nap alatt, akkor rájössz miről beszélek.
Az mindegy, hogy első ráülésre keménynek érzed-e vagy sem.
2. az hogy mikor szálsz le rola, az csak attol függ mennyire szeretsz mocizni, én pl kurvára leszartam h mar fajt mindenem , akkor is mentem vele :) hát kb ennyi:)
Tetszik, hogy minden tesztben mást írnak a motorról.
Egyik szerint jó a váltó, másik szerint rossz.
Aztán gondolj amit akarsz.Nem sok értelme van ezeknek a teszteknek így.
Az is furcsa, hogy azt mondják gyenge.Az én motorom hivatalosan 10LE(nem XT) az XT 12,5Le,tehát ez az erősebb.Az én motorom megy 100-at és biztos, hogy az XTnek is kell mennie annyit akármilyen az áttétele.
Egy DRZ400 vagy nagy XT után biztos fura lehet kis XT-vel menni(motomix), de akinek ilyen van az nem vesz kis XT-t...
Nem értem miért van kétféle féke az X-nek és az R-nek?Ja, mert sáros lejtőn lefelé nem akarsz stoppizni,bocs...
Látszik, hogy a motomixesek még nem mentek Simson endúróval sáros erdőben...(utcai első gumival, hátsó erdei,de kopott és félkerezbe csúszol lefelé, de jó is volt! )
Szal csak annyit, hogy szerintetek is kényelmes az XT nyerge?
Hány óra után kell végképp leszállni róla?
Hány óráig kényelmes ülni rajta?