Üdv!
Nekem felül veszes terhelés alatt alul pedig nagyon laza és amikor ahogy te is mondtad rosszabb útra megyek akkor nem csak hogy zörög hanem beakad so olyan mintha egy pillanatra megragadna a kerék
Csak részben tudok egyet érteni a cikkel...
Sztem, bár biztos én nem ültem akkor ezek szerint még "komoly" endurón, nagyon jól el lehet vele terepezni...
Nektek is csattog a lánc rossz úton?
A holtjáték álló helyzetben, terhelés nélkül (könyv szerint nézve) kb. 2-3 cm, a motor hátulja a felső állásban van, így terheletlenül a lánc felül hozzáér a műanyag láncvezetőhöz. (Terhelten nem néztem.)
megbrópálok majd vmikor hangot feltenni ,de az biztos nem a napokban lesz.. most voltam vele 12000 szervizben és mondták h vmi szelephézagon állitani kell és akkor a motor hang is halkabb lesz?! majd utána.. amikor igazán muzsikál. Biztos h több mint 15HP..ez baromság h alatta van! nagyon jo kis motor ez. Gázból nem áll egy kerékre!!és nem is fog!!!, de lehet vele ügyeskedni. Én már az második nap eldobtam a "kisszöcskét", de nem kell kimélni.. Biirja! nagyon megbizható. hát mára ennyit..
az xt 125 R és X a moci az 124,5cm-is kb 12lóeró papiron de kb 10 lehet a keréken vagy még anyi se.
1 hengeres 2 szelepes 1 gyertya NGK.
5sebeséges váltó dizájnos forma elérhető áron.
a cbr 125nél előbb kapja el a rajtott de aztán 80-90km/h elfogy a kraft és a cbr lenyomja.
bár az se tud sokkal többet.
kevest fogyaszt és terepen is elmegy bár nem egy cros moci de ligtosan elboldogul.
gyorsulást nem tudok mondani mert ez enduro nem pedig sportmotor.
kb.. 110-120km/h a vége mert csak 5 gangos.
de szerintem 10-15 sec 0-100. : )
bárhova elvisz és kurvára megbizható egy vas ami egész jól jönamikor valahol az isten háta mögöt csapatsz vele.
yamaha vagy honda ezek jók.
na hali
szerintetek mekkora a motor utazó sebessége? Vagy ti menniyvel szoktatok menni hosszabb távon?