hy Warrior!
Kössz a képeket!nagyon jók!Király a kipuff!
Ha nem nagy kérés esetleg egy vidit is csinálhatnál róla mert már csak a hangjára lennék kíváncsi!
Remélem megvalósítható!!!
Előrei is kösz!
az xt 125 a doboz egy gyár konzol ami egy darab vaslemez és arra megy fel a doboznak a plantia.
mert ez givi doboz monolock-os és minden doboznak van egy szar műanyag platnia.
sajnos a farokidom le kelelt szedni mert akkor nem lehet felteni a doboz konzolt.
teszek fel pár képet xt 125-ről.
lecseréltem a kormányt mert a gyári az elvbőll cserére szórúlt.
a súlya kb .. 2 kg volt marha nehéz
most ami rajta van az egy kicsit magasab és széleseb is . jobb a fogása
és nagyon könyen lehet terelgetni vele.
Az markolatvédő kb. 8000Ft, attól függ hol veszed. Nekem Polisport markolatvédőm van. Fehér, narancs, piros, kék, sárga, fekete színekben lehet kapni, amire figyelj, hogy (ha jól emlékszem) 21-es (tehát a nagyobb) kormányvég rögzítő csavart kell hozzá. Sztem feldobja, sportosabbá teszi a motort, praktikus, mert kisebb borulásnál nem törik a fék vagy kuplungkar tartószerkezettel együtt.
A motor időjárás elleni védelme egyenlő a nullával. Térdig biztos összecsap, a hátsó kerék pedig a hátad finom sáros permettel látja el. Nekem még az endurós csizma is átázott, ezért esős időben vízhatlan lábvédő kell. Ha kisebb pocsolyán vagy vizes szakaszon megyek, előrenyújtott lábbal (mintha a földön nyújtott lábbal ülnél), combomat a tank két oldalán megtámasztva megyek.
Hali Bufa!
A gumiról: száraz időben aszfalton nem elég jó, esőben csúszik, sárban terepen hamar beletapad a sár és utánna csak egy helyben forog, földes úton száraz időben jó!
A féket elég nagy erővel kell húzni, a fogyasztás 3,2-3,5 l/100km.Vége sík terepen 104 km/h(nagyban függ attól is hogy honnan fúj a szél ), lejtős úton beleforgott 114-be is.
A gyorsulása olyan furcsa nyögvenyelős, max. fordulat 10000 1/min de 6000 fölött már nem húz.
Hali Bufa!
A lámpa ereje elég gyenge az XT-n!
Az enyém már vagy 4 olcsó izzót is elfogyasztott(valami kínai lehet különböző csomagolásokban).
Most NARVA van benne kb.600 ft, eddig jól bírja de furcsán világít.
Olyan mintha a távolsági lenne a tompított!
Hali 2N!
Laponként küldtem, mert 3 darabonként is sza.....ot !
Ha még hiányozna jelezd!
Bufának is elküldtem , neki nem volt probléma.
A "vizes dologról" előtte a robogóm nem csapott össze, nekem R van, és ha vizes az út is összecsap!
Sajna a ybr gyenge fékrendzsre és virsli gumiai nagyon ellenszenvesek. SOkat kell sineekkel tarkított utakon mennem.Amugy itt pesten az xt világítás gyengesége és a kicsit nagyobb fogyasztása(kicsit jobban megy) nekem nem jelent semmi negatívumot.
Amugy én szeretk "rövidíteni" is, igy a motorvédő vas és a magasítás csak pozítívum számomra.
Bár az a frány amagsított első sárvédő... Esőben nem nyom pofán a sár és a víz???
Nekem is főleg egyetemre járásra van a masina, de e mellett még én szeretek kirucanni terepre is, ahol nagyon jól el lehet mászkálni az XT-vel, de ha csak városi használat lesz benne, akkor megteszi az ybr...
És egyéb változtatás(karbi stb.)
Teljesítményben vagy valami másban a hangon kívül érezhető?