Hát, mivel én sokat motoroztam nagyobb motoron, azért ezen egyszeméllyel is érzem, hogy megérzi a szelet, utassal még jobban, de igazán nem történt lényegi változás, jobban ki kell húzatni a sebességi fokozatokat... Utassal meg nemszoktam olyan nagy tempóval kanyarogni, hogy a stabilitással gond lenne...
Kifogtma egy hatalmas akciót, kedvező havi részlet és röhejes kamat. 550-be számították be, úgy hogy több helyen is sérült, és át van alakítva nem egy helyen.
Örülök, hogy sikerült a csere, tudom, már régóta várod te is!
Nekem egy pár évig marad még anyagi okokból, hacsak nem szakad ránk a bank.
Mennyiért vették be? (Ha nem titok.)
Ne tudjátok meg, hogy én mennyire sajnálom...
A hétvégi benzinpénzem ment el alkatrészre, a nadrágommal nem is tudom mi lesz még, de nem sok jót ígér, és épp egy lányhoz mentem volna, hogy menjünk motorozni egyet...
egy kanyart túl nagy tempóval vettem be, korrigáltam sebességet csökkentettem, s túl sok lett az ellenkormányzás, asszem, kb így tudom összerakni a dolgokat...
hello egyik haveromnak is xt je van bár régebbi de neki is ezt csinálta mert neki mindig schiber tűnél minimum fogyasztásra volt állítva és elfogyott a karbiból a benzin
Nekem is olyat csinál magas fordulatot mint ha kihagyna egy ütemet, és befékezne a motor- egy pillanatra megakad - Olyan mint ha nyomnék egy hírtelen pici első féket. Nagyon kellemetlen és nem tudom mi a baj. Hál Istennek jövőhéten hozom ki a 660-t
És még lenne egy olyan észrevételem hogy az alapjárat meleg motornál nagyon nehezen esik vissza az az van olyan hogy nem is esik és olyan 2400 2500 körül pörög, de ha ráhuzok egy kis gázt ugy hogy nem turáztatom csak épp hogy egy kicsit akkor visszaesik. Ez mitől lehet?
Az utakhoz csak aninyt h nem csak pesten szar az úthálózat hanem egész Mon. Néha meglepődök a sportmotorosokon hogy végig birnak menni az ilyen jukako (v bukkanókon) 200 al:)!
Simán 90-95 ös utazó, akár hosszabb távon is Bp-Debrecen, városban 50-60, forgalom tempójától függ!
A lánc persze hogy csörög, de állítasd be jól, terepre pl lazábbnak kell lenni, de ne aggódjatok a láncvédő sokat segít, ja és ez is hozzátesz a hangorgiához egy kicsit!
Kösz a választ!
Akadást eddig nem éreztem, de csattogni csattog.
Más.
Ma reggel valami annyira zörgött a rendszám irányából, hogy megálltam megnézni mi az? A hátsó sárvédő MINDKÉT csavarja hiányzott, ezért az egész lifegett, és a farokidomon kopogott! (Ti. a hátsó sárvédőn van a lámpa, a rendszám, az indexek és a rendszám világítás is.) Pótoltam a csavarokat + rugós alátétet tettem alájuk.
Innen OFF egy kicsit.
(Az egészhez még annyit halkan, hogy nem terepezek a géppel, csak munkába járok vele a kitünő minőségű budapesti off-road pályának is beillő úthálózatnak csúfolt valamin. De úgy látszik ez tetszik a népnek, mert Demszky urat visszatapsolták, gratulálok!)
Ha rajtahagytad nem érdekes.
Gratula az X-hez!!!
Úgy ahogy volt odaadtam neki. Szerintem rajta hagyják a sportkipufogót, de rákérdezhetek hétfőn.
1. : X vagy R?
2.: A kidörrentődet odaadtad vele?
Fekete lesz a "kicsike"
2 személlyel hogy megy a motor? Stabilitása? Végsebessége? Gyorsulása ? (az 1 személyhez képest)
Köszi az infokat !
Örülök, hogy sikerült a csere, tudom, már régóta várod te is!
Nekem egy pár évig marad még anyagi okokból, hacsak nem szakad ránk a bank.
Mennyiért vették be? (Ha nem titok.)
Üdv,
2N
Ui: Izzóra senki?
A hétvégi benzinpénzem ment el alkatrészre, a nadrágommal nem is tudom mi lesz még, de nem sok jót ígér, és épp egy lányhoz mentem volna, hogy menjünk motorozni egyet...
egy kanyart túl nagy tempóval vettem be, korrigáltam sebességet csökkentettem, s túl sok lett az ellenkormányzás, asszem, kb így tudom összerakni a dolgokat...
Első izzót cserélt már valaki? (Találtam picivel erősebbet, 45/40 W-os, szerintem ez még nem tesz kárt a lámpában.)
Szét kell szedni az egész elejét, vagy van valami trükkje amivel egyszerűbb?
Üdv,
2N
sajnálom
hogyan estél
tönkre vágtam a motorosnadrágot, meg egy kuplungkart....
Nagyon szeretem a kicsikét!
És még lenne egy olyan észrevételem hogy az alapjárat meleg motornál nagyon nehezen esik vissza az az van olyan hogy nem is esik és olyan 2400 2500 körül pörög, de ha ráhuzok egy kis gázt ugy hogy nem turáztatom csak épp hogy egy kicsit akkor visszaesik. Ez mitől lehet?
Az utakhoz csak aninyt h nem csak pesten szar az úthálózat hanem egész Mon. Néha meglepődök a sportmotorosokon hogy végig birnak menni az ilyen jukako (v bukkanókon) 200 al:)!
Heló mindenki!
Ja és Vigyázzatok az olcsó benzinnel(Jet is!) amikor ilyennel jártam 4,2-4,5!!!!-ös fogyim volt!
OMV-vel 3,2!!!!
Nekem nem mindegy azaz 1 liter!
A lánc persze hogy csörög, de állítasd be jól, terepre pl lazábbnak kell lenni, de ne aggódjatok a láncvédő sokat segít, ja és ez is hozzátesz a hangorgiához egy kicsit!
Akadást eddig nem éreztem, de csattogni csattog.
Más.
Ma reggel valami annyira zörgött a rendszám irányából, hogy megálltam megnézni mi az? A hátsó sárvédő MINDKÉT csavarja hiányzott, ezért az egész lifegett, és a farokidomon kopogott! (Ti. a hátsó sárvédőn van a lámpa, a rendszám, az indexek és a rendszám világítás is.) Pótoltam a csavarokat + rugós alátétet tettem alájuk.
Innen OFF egy kicsit.
(Az egészhez még annyit halkan, hogy nem terepezek a géppel, csak munkába járok vele a kitünő minőségű budapesti off-road pályának is beillő úthálózatnak csúfolt valamin. De úgy látszik ez tetszik a népnek, mert Demszky urat visszatapsolták, gratulálok!)
Üdv mindenkinek!