nah 1 kis téma h ne unatkozzunk .. Yamaha Xt125 x és Aprilia MX125
Yamaha Xt125x kb kb. 13 LE, és kb: 10Nm
Aprilia MX125 35 LE lehet és 20Nm.
ehhez mit szóltok ?
nah figyeljetek ... nem érdekel ki mit mondd ... 2 hete próbáltam haverom Xt-jét :D igaz h 60 kg vagyok csak de alattam 133at ment majd áprilisba nekem is lezs
Köszi a tesztet!
Csak 104 a vége? A Dt-m is majdnem annyit megy.
Azért az egy kicsit kevésnek tűneik, de azért köszi!
Széles Utat (bár most egy párszor meggondolnám hogy kimegyek-e)
Hali!
Hát az akra jó lenne a tomosról!
Mert az xt gyári hangja elég halk.Nekem R van, terepen csak száraz időben jó(mondjuk ilyenkor a sárban erős!).Aszfaltra sem igazi az endúró gumi, főleg esőben!Fogyasztás:3.4 vége 104
A blokk ua. mint az xt-jé, más karbival, kipufogóval.
Egy teszt itt van lent a motor revüből, itt egy másik: totalbike.hu/motorteszt/tomos1...
Mást én nem tudok róla.
Tudom, megvan az újság nekem is.
De tudod ebből nem derül ki hogy hogy megy, milyet gyorsul stb. Elvileg hasonlóan megy mint az űXt, ezért kérdeztem tőletek. Ha már itt tartunk: az Xt milyen?
Na, akkor én is beleokoskodok, nekem is 2005ös van, ami azért vlt olcsóbb 2006ban, mert 2005ös, gondolom egyértelmű, az első modellévben, kicsit túlrendelték magukat a szalonok, s olcsóbban próbálják elpasszolni, az éve ott porosodó technikát.
Kicseréltem az izzót, még múlthéten, 4 csavart kell kicsavarozni, a műszerfalnál 2őt, azt ki kell emelni, amíg a vezeték engedi, ezután a sárvédő alatt 2 csavarral van rögzítve a fejidom, a 2 csavar kicsavarozás utaán a sárvédőből ki kell óvatosan pattintani a fejidomot, majd felhajtva alulról hozzá lehet férni a gumiharanghoz, azt lehúzva a fémrögzítő drótót kell kiszedni, ezután ki lehet húzni a lámpából a foglalatot, amiből kiszedhető a bajonett záras izzó. Visszaszerelés előtt ellenőrizni az izzó működését, majd visszaszerelés fordított sorrendben....
A "05 az 2005-ös gyártású modell lehet. Tavalyi (még pár napig). Azért adják olcsóbban.
A linkelt képek és a 2005-ös, 2006-os modell közt a színeken kívül semmi különbség nincs.
Az enduró lengővillája ezüst színű, az X kipufogó takarója fekete lett, plusz új grafikák, színek. (Nézd meg az adatlapomon lévő képet. Sem a lámpaidom, sem az oldaltámasz nem változott, hacsak nem az alátámaszásokra gondolsz amit aláraktak. )
De ha felhívsz egy szalont ott megmondják a tutit.
yah meg ha jól látom stabilabb lett a standard. a kipufogo kapott 1 fekete öntetű védőt -- meg ha jól látom akkor a lámpa felett az a kis idom formásabb lett
azt tudom hogy az R enduro az X meg supermoto... csak az a "05 az XT125X között 80 ezer eltérés de az mi ? amúgy a 2007 es motor formásabb és a kékes színvariáció más meg bejött 1 bronzszínű is az nekem nagyon bejön
A 2005-2006-os XT-k között nincs különbség, én nem hallottam arról sem, hogy a 2007-es model más lesz. (Ettől persze lehet.)
Az R és az X között az a különbség, hogy az R enduró, az X supermoto. De ezt nyílván tudod.
Yamaha Xt125x kb kb. 13 LE, és kb: 10Nm
Aprilia MX125 35 LE lehet és 20Nm.
ehhez mit szóltok ?
Csak 104 a vége? A Dt-m is majdnem annyit megy.
Azért az egy kicsit kevésnek tűneik, de azért köszi!
Széles Utat (bár most egy párszor meggondolnám hogy kimegyek-e)
Hát az akra jó lenne a tomosról!
Mert az xt gyári hangja elég halk.Nekem R van, terepen csak száraz időben jó(mondjuk ilyenkor a sárban erős!).Aszfaltra sem igazi az endúró gumi, főleg esőben!Fogyasztás:3.4 vége 104
Egy teszt itt van lent a motor revüből, itt egy másik:
totalbike.hu/motorteszt/tomos1...
Mást én nem tudok róla.
De tudod ebből nem derül ki hogy hogy megy, milyet gyorsul stb. Elvileg hasonlóan megy mint az űXt, ezért kérdeztem tőletek. Ha már itt tartunk: az Xt milyen?
Itt az összehasonlító teszt a képsorozatban!
Bocsi, tudom nem ide vág, de a Tomos supemotyóját nem ismeritek?
Érdekelne mit lehet róla tudni.
Még egyszer bocsi!
Üdv: bazsy
Egy kis teszt a smseknek!
dnew44@msn.com a címem kérdezzetek bátran!
Csá
Ma meg nagyon jó kis homokonterepezős...
Kicseréltem az izzót, még múlthéten, 4 csavart kell kicsavarozni, a műszerfalnál 2őt, azt ki kell emelni, amíg a vezeték engedi, ezután a sárvédő alatt 2 csavarral van rögzítve a fejidom, a 2 csavar kicsavarozás utaán a sárvédőből ki kell óvatosan pattintani a fejidomot, majd felhajtva alulról hozzá lehet férni a gumiharanghoz, azt lehúzva a fémrögzítő drótót kell kiszedni, ezután ki lehet húzni a lámpából a foglalatot, amiből kiszedhető a bajonett záras izzó. Visszaszerelés előtt ellenőrizni az izzó működését, majd visszaszerelés fordított sorrendben....
Most nézem a kollégák képein, hogy az R lengővillája eddig is ezüst színű volt.
A linkelt képek és a 2005-ös, 2006-os modell közt a színeken kívül semmi különbség nincs.
Az enduró lengővillája ezüst színű, az X kipufogó takarója fekete lett, plusz új grafikák, színek. (Nézd meg az adatlapomon lévő képet. Sem a lámpaidom, sem az oldaltámasz nem változott, hacsak nem az alátámaszásokra gondolsz amit aláraktak. )
De ha felhívsz egy szalont ott megmondják a tutit.
A 2005-2006-os XT-k között nincs különbség, én nem hallottam arról sem, hogy a 2007-es model más lesz. (Ettől persze lehet.)
Az R és az X között az a különbség, hogy az R enduró, az X supermoto. De ezt nyílván tudod.
Üdv,
2N
valaki mondja meg miben változott a 07 XT .. márciusba beszeretnék 1et újjítani .. ellőre is kössz