Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Akad egy PUIG túraplexim és egy pár bukócsövem XJR-hez (utóbbit egyketteshez' ajánlanám, mert az 1300-asra nem sikerült felszerelnem), amiktől szeretnék megválni. Képek csatolva. ha minden igaz. Mindkettő ára 9k.
Nagymaros-Budapest vonalon átvehetőek.

Kilométerekben gazdag boldog új esztendőt kívánok mindenkinek!

Üdv!
Szia nando!

Email címem: janos.ladanyi@gmail.com
Szia Yani!
Meg tudnád adni az elérhetőséged?
köszi
Szia! Láttam a képeiden ,hogy lecserélted a gyári kipufogóidat. Esetleg megvannak még ,megválnál tőlük?
Köszi
boldog karácsonyt kivánok xjr kollégák
Szevasztok mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket egy kérdésem lenne mikor kellene cserélni a vez mű láncot előre is köszi
Sziasztok!

Kellemes ünnepeket mindenkinek!

Üdv,
István
Meg még sok más típusé passzol!
nekem pl. a hátsó tárcsám egy tdm 850-ről jött
http://www.braking.com/it/cata...
Elvileg ezeken a motorok ugyanaz az első tárcsa.
...akarom mondani: bontottan...
Újonnan a nagyvas-ról lehet pl. rendelni, aztán ott az ebay, de bonottan is találni, egy tipp: az fzr 1000-é elvileg stimmel
Hát azért én nem cserélnék minden betéthez tárcsát is, csak ha a tárcsa is elkopott.
tárcsa betét csere együtt jár. ugy tuti a fék
Király vagy , köszi!
A feleslegeset úgy értettem, hogy minek mondjam én, ha valaki nálam jobban is leírta már.
Majdnem feleslegesen tépem a számat.
Az R17.hu oldalnak volt egy online kezdő motorszerelő tanfolyama.
A második részben a fékekkel foglalkoztak. Úgy emlékszem, hogy ott az elmélet és a gyakorlat is külön le volt írva. Csatolom a linket. Tudom, hogy ez itt nem a reklám helye, de nem akarok más tollával ékeskedni, szóval: Köszönet a doksiért az R17.hu -nak

Ingyenes tanfolyam 2.rész fékek
Ne aggódj, az új betétnél minden szépen a helyére fog kopni.
Az első tank benzinnél az új betétekkel azért ne nagyon centizd a féktávokat mert érhet meglepi. Pár nap alatt bekopik és jobb lesz mint az új... vagy legalábbis sokkal jobb mint a kopott ;)
És ha új betétet lesz benne, az hogyan fog illeszkedni a régi kopott tárcsához, ott nem lesz gáz? A tárcsa elég drága mutatvány lenne, akkor inkább megpatkolom a cipőmet!
Sajnos nem vicc. A betétek nem egyformán kopnak. Ha csak a távolság lenne a baj, az még nem akkora gáz, mert a dugattyúk kiegyenlítenék. A baj abból van, hogy nem párhuzamosak a felületek, ráadásul minden betét hozzáidomul az adott tárcsa azon oldalához, amivel érintkezik.
Persz működni fog, de feszülhet a tárcsa fékezés közben, meg a fékhatás is jóval gyengébb lesz, megéghet a betétek felülete és akkor meg szinte egyáltalán nem fog fogni. Szerintem cseréld újra. Jobb a békesség. Mégiscsak a fékről van szó.
Szia Maxwell,

mit értesz azon, hogy figyeljek, melyiket honnan vettem le? Remélem csak viccelsz, mert fogalmam nincs melyik honnan eset le!

üdv,
István
Nem minden fékbetétben van gyárilag benne a barázda.
Ha nincs ott, akkor magam szoktam belevágni beszerelés előtt úgy, hogy kb 1 -1,5 mm még maradjon a vasig. Elméletileg a kopásjelzés mellett még a fékbetét tisztulását is elősegíti. 4mm-rel én még használnám, de lassan csereérett lesz. Ha már kint van, akkor lehet hogy érdemes cserélni. Ha mégsem, akkor figyelj rá, hogy minden betétet pontosan a régi helyére tegyél vissza!
Azért egy profi szerelőt is kérdezz meg! Lehet hogy nincs igazam.

Apropó fék. Szükségem lenne az ezerkettesre két darab első tárcsára. Van valakinek ötlete, hogy honnan érdemes beszerezni?
Jujj,de kihalt ez a fórum!

Egy technikai kérdésem lenne: mikor szétszedtem a féket az első fékbetétben nem volt már látható a jelzés (egy vékony csík keresztben a közepén), viszont még elég vastag maga az anyag, legalább 4mm-es, lehetséges, hogy nem is volt benne jelzés?
Ja, és betét felülete nem szép sima, mint ahogy én gondoltam, tele van kráterekkel és lerakodásokkal, pontosan milyenek kell lennie?

üdv,
István
Sajnos nagyon fontos dolgok ezek és mivel most csak mi vagyunk itt -és nem motorozunk- szerintem nyugodtan beszélhetünk...a sisakokról.
Most nyáron hallottam egy tréningen, hogy a sisakokat, az összeset beleértve a legdrágábbtól a legolcsóbbig, (most kapaszkodj meg!) 25 km/h sebességnél tesztelik, ez nem vicc. Gondolj bele, hogy mikor szoktál 25 km/h- val közlekedni. Ennyi erővel akár egy wc deszkát is a fejedre húzhatnál.
Így igaz, de én nem biztonságosságáról beszéltem. Abban nem tudom, hogy egy drágább jobb-e. Pl. az én 2 sisakomnak alig találtam 2 zárt sisak befogadására alkalmasnak mondott dobozt, mert olyan nagyok. Azért az nem hiszem, hogy hátrány egy becsapódásnál.
De inkább a kényelmi dolgokra gondolok, ami akár a biztonságát is növelhetik, mint a beépített napszemcsi, nem párásodó plexi, stb. Sztem ezek is fontosak.
No mindegy, ez megint nem XJR téma. Csak az, hogy nekem szép fekete van, ami megy a szép fekete motoromhoz :)
az életben maradás nem a sisak árától függ. hanem milyen szerencsésen-szerencsétlenül esel. hol landolsz milyen tereptárgynak csapódsz. az ár csak arra jó, hogy elmondhasd magadról milyen drága cuccban vagy becsomagolva. az olcsóbb sisak is szabvány.szerintem. nem modom a protektor érhet valamit, ha éppen oda kapod az ütést. de ha nem, egy centivel mellé, akkor gáz. szóval az egész motorozás egy nagy adag szerencse előrelátás óvatosság, kérdése. BOCS nem untatlak tovább!
akkor biztos életben maradsz vészhelyzetben!