Azért gondoltam erre az összegre, mert újonnan 30k körül találtam a neten, de ha eljössz érte, akkor leengedem 10k-ra az árát. Ez alá nem szívesen szeretnék menni árban.
Sajnos ennyi most nem fér bele. Ha ez az irányár, akkor inkább nem teszek ajánlatot, mert nem akarlak megsérteni vele. Azért köszönöm szépen a lehetőséget.
Köszönöm. Jól néznek ki. Érdekel a dolog. Kb milyen árra gondoltál? Én Tatabányai vagyok mostanában. Ha jársz néha erre, vagy Esztergomban, akkor tudnánk találkozni. Ha nem, akkor valamelyik hétvégén "kirándulok" egyet a dunakanyarban amikor neked is jó.
Íme a bukócső, sajnos jelenleg elég poros, de ha meg szeretnéd nézni, akkor természetesen letakarítom majd.
Apropó, pénz visszafizetési garanciát is vállalok rá, tehát, ha valami végett nem lehet felszerelni a motorodra, akkor természetesen visszavásárolom.
Szólj, ha továbbra is érdekel aztán megbeszéljük a továbbiakat.
Engem érdekelne a dolog. Szivesen megnézném.
tegyél fel ide képet légy szives, vagy küld el mail-ben. keresztnév.vezetéknév kukac gmail pont com
A nevemet megtalálod az adatlapomon.
Előre is köszönöm.
Garázs takarítást tartok és találtam egy pár XJR bukócsövet, amit szeretnék értékesíteni.
Szerintem 1200-ashoz valók, mert az "egyhármasomra" nem illeszkedik rendesen, ezért fel sem tettem rá. Az előző tulaj is 1200-ason használta csak megkaptam tőle mondván, hogy biztosan jó lesz az enyémre is de sajnos nem. Krómozott, kulturált állapotban vannak. Ha valakit esetleg érdekelne, szóljon és küldök képeket.
Akkor neked más a gondod,vagy a kuplungon kívül van más is.
Erre a hő témáról nekem az a véleményem hogy igen,különböző a hengerek hőmérséklete,hisz ha belegondolsz józanparaszti ésszel,akkor a két középső hengert mindkét oldalról melegíti még egy henger,a két szélső pedig csak az egyik oldalról kapja a hőt,a másik oldalán már pedig a menetszél hűti.Vízhűtésesnél ez annyira nem jön ki,de léghűtésesnél Szerintem mérhető ez a különbség.
Na de én nemvagyok motorszerelő,csupán csak értek hozzá valamicskét Remélem azért hogy nem nagy a gond!
Tanktéma: On állásban bizony ha kevés a benya,akkor megáll a masina. Ilyenkor át kell pattintani RES állásba,ami a tartalék. De trükkös a sztori,mert ha leáll a motor,és úgy tekered át res-be akkor nem történik semmi.Ugyanis vákumos a csap,azaz a járó motor keltette vákum nyitja ki a csapot.Én úgy szoktam hogy már vagy a piros félénél át tekerem mindig,ha meg véletlen menet közben áll meg,akkor nincs gond,mert ugye attól még forog a motor,és a vákumot is létrehoz.Át teker res-be, pár másodpercig csak hörög,de utána életre kel ,és megy tovább. DE hogy ne maradj ott vele,ha véletlen megállnál,tettek a csapra egy PRI állást,ami kikerüli a vákumszelepet,és egy az egybe folyik a tankból a benzin. És itt lefolyik az összes benya.
Peace
Kössz a tippet, felívom majd őket..
Elvittem a mocit tegnap a Kawaszatiba, megnézte a szaki egy kicsit és azt mondta első blikkre/hallgatásra, hogy a hang amit mondtatok és ami nekem is baja volt a paripámnak nem kuplung nyűg, hanem a négy hengerből nem működik mindegyik száz százalékosan és ezért van.
Én mondtam neki h de hát mind a négy kipuff szár forró, uh csak csinál vmit, erre megmérte nekem a hőfokát a csöveknek és kettő tényleg hidegebb volt mint kellene.Tehát mind megy, csak nem teljesen jól.
Csak gondoltam megosztom, mert többen írtátok h ugyan ez van nektek is.
Kíváncsi vagyok mi mindent talál még a faszi, remélem nem lesz túl hosszú a lista..
Másik dolog, h lehet én félreértettem az itt leírtakat a benzincsapról, de ON állásban ki tudom fogyasztani teljesen és RES állásban tartalékol vmennyit nem? Tegnap volt egy jó kis toligálós történetem mert kifogyott a benzinem... Kutasok jól kiröhögtek amikor betoltam megtankolni a gépet..
A tárcsa problémám megoldódni látszik, japánból ismerősöm küld nekem gyárit és még olcsóbban kijövök mint ha itthon veszem bárhol.. Azért köszi az infókat.
üdv
B.
Én a tavasszal meg voltam kicsit szorulva,és noname fékbetéteket vettem,2600ft/pár áron. Kellemesen csalódnom kellett benne,remekül fog. http://www.sportmotor.hu/tagok...
Side-os srácoknak írj,ha érdekelne ez a fajta betét.
A nagyvas.hu-n néztétek?Van ott is,csak a 36-ezres ár nekem nem jött be.Jó lehet még az fzr 600-asé de abból az 1990-es kiadásé.Persze mindez csak a 298-as féktárcsára igaz.
Nekem is erre lenne szükségem csak nekem yamaha tzr 250-esem van!
Én eBay-en nem vennék féktárcsát, habár ott szerintem tök olcsó, de nem akarok meghalni. Bár a halottak már nem panaszkodnak, de hallottam olyat, hogy hamar megszíneződik a hőtől és hamar meghajlik.
Én Goldfren-t vettem, ez volt a legolcsóbb itthon beszerezhető, 35eFt darabja. Pesten pl. a Shox-nál meg lehet rendelni.
Én az enyémnél leméregettem és kinéztem katalógusokból. A fékbetétnek elég egyedi alakja van, de van egy hasonlóan kinéző, vigyázz!
Meg tudom adni az adatokat, de azt nem tudom, hogy Neked is pont ugyanolyan cuccaid vannak-e a gépen. Szóval ha veszel, akkor össze kell nézni a régivel.
Fékbetétet kerámiát ne vegyél, mert hidegen nem fog és meglepetés érhet, mikor nem tudsz fékezni, amikor kéne.(én ilyet vettem, le kell cserélnem. Mondjuk pályára jó lenne, mert ha melegen tudod tartani, akkor állatul fog :) )
A szinteresről azt hallottam, hogy az meg eszi a tárcsát. Nem tudom, hogy van-e még másik típus :) Lehet, hogy a gyárit fogom megrendelni, vagy valami márkás gyártó betétjét próbálom ki.
Ja és a fogyit azt sose mutató szerint kell mérni,se ennél a motornál,se autónál. Teletank,elmész x száz km-t,és újra teletank. Bár ez is csalóka lehet néha,mert hallottam már olyanról hogy az 50literes tankba,minden gond nélkül beletankoltak 65-t...
De biztosan nem jól tudta a tank kapacitását,mert hát ugye kis hazánkban olyan még véletlen se fordulhat elő,hogy átbasszák az embert!
Vezérműszíjat tuti hogy nem kell cserélni benne!
mivel láncos
A fékbetétek és a tárcsák sok más típusba passzolnak,betétnél csak arra kell figyelni hogy ezeket kétfajta féknyereggel adták ki,van a sima úszónyereg,és van a brembo nyerges.A kettőnek természetesen nem egyezik a betétje.
Nekem ugyan ezt produkálja az első fékem..
Hol vettél tárcsát? Én ebayen találtam, de fene drága és kínából küldik ráadásul, uh még vámot is kéne rá fizetni..
Fékbetétből milyen típust ajánlotok? Melyik jó bele? Azt sem nagyon lehet itthon kapni? Vagy abból esetleg jó valamelyik másik típusé?
Kösszzii
A betéliesítés miből áll? Én így utánaolvasva arra jutottam, hogy teletankolom, betömködök a kipufogóba valami rossz lepedőt, ráállítom két farönkre és kiveszem az akksit.. Ez így jó? Vagy van még vmi?
Ma voltam eredetiségvizsgálaton, szuperül haladok afelé hogy a nevemen legyen a járgány..
Hát a moci jóval piaci ára alatt volt, 140e vel volt olcsóbb mint a legolcsóbb a motor.hun. szóval még egy tárcsa csere meg egy kipofozás is belefér az árba..
A hidegen való indítást megoldottam, a csörgésre meg tökéletesen illik a leírásotok, tényleg olyan a hang és tényleg megváltozik ha behúzom a kuplungot..
Akkor ezek szerint vezérmű szíjat sem kell cserélnem, ha ez a kuplung dolog "normálisnak" mondható..
Pénteken elviszem XXXX hez vagy a kavaszatiba és megnézetem a picikét. Akkor azt mondjátok hogy a benzinszintmérőt ne is reméljem h rendbe lehet pofozni, mérjem a megtett kmkből a fogyasztást?
Tudtok valami helyet ahol lehet hozzá tárcsaszettet kapni? Én az ebayen nézegettem, de piszok drága, valami ötlet? Vagy marad az ebay?
köszi amúgy a sok választ!
Igen, megtörtént az üzlet, szóval ha bárkinek kell XJR 400-hoz való kuplungszerkezet, az tőlem elviheti.
Tibus