Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

linklink
nézegesd
Sziasztok!

A segítségeteket kérem, sajnos nem oly rég történt egy kis baleset, összetört a bal hátsó indexburám!
A gondom az, mint a képen is láthatjátok, nem egy hétköznapi darabról van szó. Közel 3 hete vadászok valami hasonlót ,de ilyen mini indexet illetve burát vazzeg képtelenség beszerezni. Bizonyos cruiser tipusoknál van valami hasonló, de nekik a mini 5,5 cm-nél kezdődik, az enyém meg kb 3,4 cm átmérőjű. Persze találtam valami amcsi internet rendelős oldalon 20ropiért, de hát.... Igazat megvallva már föladtam, így most négy, legalább hasonló fém, vagy fémhatású indexet keresek. PLEASE HELP!

üdv,
István
Pécs-Kranj távon némi bolyongással oda-vissza 921 km-t sikerült összehozni. Átlagfogyasztás 4,3 l. Elégedett vagyok.
Hali!
Remélem motorozik mindenki.
A hét közepén készült el a felújított hátsó lengőm, ha a szerelő (LMSport) elküldi a képeket a javításról, megosztom veletek.
Egyébként érezhetően javult a motor mozgása, habár őszintén szólva többet vártam, de még tesztelem, meglátjuk.
Üdv,
István
Ebből a szempontból remek kis gépezet ez
De birom még azt is mikor lesegetik a blokkot,meglátják a 2000ccm feliratot,és : Hu az autómban nincs 2literes motor Persze nagyot néznek mikor mondom hogy "csak" 400-as
Én mostanában sokat vagyok Tatabányán, szóval akár valamelyik délután is összefuthatunk meló után. 5-6 óra körül Környe-Oroszlány-Gánt útvonalon valahol. Persze ha neked is oké. Még nem hallottam más ezerkettest az enyémen kívül.
IIGGEENNNN! Azért nem semmi a 3,8! Nekem pont a napokban sikerült összehozni olyan 90-100-as átlaggal, néha egy kicsit megugrasztva és azt hittem rosszul látok, pedig elég temposat motoroztam aznap. IMÁDOM!
Azért, a 4,1-4,3 liter városi használatban sem rossz.
nem vagyok egy bütykölős típus,ezért mással szereltetem a motorom. a két hónap alatt 2 szer volt szerelőnél. karburátor membrán volt cserélve,szelepeknél pogácsák,lassan vezérmű lánc csere is kell. egyébként ez is japán belpiacos,nincs nagyon komoly baja,de lassan elveszi a kedvem...átiratási költség,fel kellett gumizni,az előző gazdától elmaradt karbantartási hibákat helyrehozni,sok pénzembe fáj már ez a motor.....pedig tudom,h lelke van.
nyitott rendszerű egrus kipufogú van rajta,gyári légszűrő. valószínüleg sok anyagot kap. én fejér megyében lakom Móron,meglesném a motorod. info csere stb
mióta van meg neked a tiéd?
nagy futás teljesítménye miatt vettem meg,de már nem igazán motorozom vele,csak munkába járásra használom a fogyasztásából kifolyólag..... köszi a segítséget
Még azt hozzátenném, hogy az enyém a legelső szériákból való és 98ezer kilométer van benne. Lassan átfordul az óra. :)
Az enyém elméletileg 9000 fölé is elforog simán. Mivel Japán belpiacos, ezért végsebesség tiltás van benne. a tiltás miatt már harmadikban leszabályoz olyan 190 és 200 környékén. Nem bánom, mert úgysem mennék gyorsabban. Normál esetben 2000-től már használhatónak kellene lennie akár ötödikben is. persze úgy csodákat nem kell várni. három és ötezerötszáz között nem ehetne 10litert. én rövid távokon járok vele dolgozni és így sem megy 7 fölé. Szerintem tedd vissza az eredeti fúvókákat. persze úgy érdemes, ha a légszűrő és a kipufogó is eredeti. Ha kérdésed van szólj, vagy ha megnéznéd az enyémet, akkor egyeztethetünk.
Xjr ez is,csak 400-as!
Egyébként ez csak egy próba volt felőlem,hogy mégis mi a minimum.
ez milyen motor? vagy irónia? az enyém 1200 ccm. egyébként 42 éves vagyok,tehát az mz-s korszaból kinőttem már,h 90-el pöfögjek...
köszi az infokat sportos tempoban használom. 3-5500 között használom,nem város.melózni járok vele ,60 km naponta.karburátorba az előző tulajok beleturkáltak,most 110-es fúvókák vannak benne,a gyári 95-ös,megpróbálom vissza rakatni a gyárit. ez előtt 150-es,100-as volt benne.....meg cinezve volt az egyik,s úgy volt felfúrva....3000 fordulat alatt nem jár egyenletesen,az olaj fogyasztása nagyon minimális,de a kipufogó mégis fekete....ha 80-110 között járok vele,majdnem többet eszik mint 130-170 között....kompressziót nem tudom,de szelepek most lettek állítva,hézagolópogácsa cserélve,elméletileg 50 ezer kilómétert futott. nagyon jól megy,alig hihető,h 95 lóerős...nem tudom mennyit kellene forognia,terhelés mellett 7 ezer fölé nem megy. az 210 km/h-ra elég. 200-ról még mindíg könnyen gyorsul,sőt felugrik 225-ig,de betortyog,s visszaáll 210-re....imádom ezt a motort,de valószínüleg kicsi lesz a teljesítmény,fogyasztás aránya miatt.
Nekem 3,8 a minimum
A lehető legfinomabban gyorsítva,síkúton(alföldön akad bőven )és max. 90-el. Persze ez csak egy próba volt,nem így szoktam használni.
Mondjuk jó lenne ha minden féle fajta használat mellett ennyit enne...
Felszámolom 400db-os motorkerékpár prospektus gyűjteményemet. http://www.vatera.hu/listings/...
A magas fogyasztás elég kevés infó önmagában. Szépen, simán jár a motorja? Nem vacakol alacsonyabb fordulaton? Érdemes elvinni egy karburátor tisztítás-beállításra. Ha már műhelyben vagy, akkor mindenképen érdemes megméretni a kompressziót, esetleg beállítatni a szelephézagokat. Az enyémben elég siralmasak voltak a kompresszió értékek. A szelepek becsiszolása segített. A szelepszár-szimering csere az olajfogyasztást is megoldotta, de ezek már költséges dolgok, lehet hogy nincs is rá szükséged.
Épp tegnap újítottam fel a benzincsapot. Kilyukadt benne a membrán és az egyik henger falsot szívott a vákuum csövön keresztül.Ez is növelte kicsit a fogyasztást.
Az sem mindegy, hogy hogyan használod. Ha folyamatosan 7ezres fordulat környékén, akkor reális lehet a 10 liter. Sportos, de nem gyilkolós használat mellett nem ritka a 8l/100km, túratempóban megelégszik 6literrel is.
problémám van az 1200-em fogyasztásával. 2 hónapja van nálam,10 liter környékén eszik. karburátor probléma. Ha valaki tud segíteni,tanácsot adni,azt megköszönném.
köszi a segítséget! 1300-son is ugyan úgy van. Már majdnem le csavaroztam róla mindent és így sokkal egyszerűbb volt. olajcserére van nálam +stb de még nem találkoztam ilyennel enduró motorokat szerelgettem! köszi
Szia,

Az egyhármashoz még nem volt szerencsém. Az 1200-esen az ülés alatt a baloldalon hátul van egy hely a kulcsnak. Az a sisaktartó és a nyereg rögzítő is egyben. Ha egyik irányba tekered, akkor a sisaktartó kampó nyílik, ha másik irányba, akkor az nyerget tudod levenni. Utána a jobboldali műanyagot kell levenned amit elméletileg két csavar és egy patent tart. Az alatt találsz három csavart ami már a légszűrőház fedelét rögzíti. Remélem tudtam segíteni. Ha valami nem tiszta, kérdezz nyugodtan. Valahol talán szerelési doksim is van hozzá.
Sziasztok!
Kérdésem a következő: xjr 1300-ról az ülést hogyan kell levenni? Légszűrő csere miatt! Köszönöm
Hali!

Maxwell, sajnos én sem tudom de ezen a számon érdeklődj:20/9806377- Szilveszter talán tudja!

üdv,
István
maxwell ugylátszik magadra maradtál ezzel az olajfojás problémával.
azért ha megoldottad, ird meg mia megoldás, hogy mi is tanuljunk belőle üdv.
Sziasztok,

Szivárog az olaj az olajszintjelző mellől. Egy O-gyűrűs tömítés van alatta. Sajnos az alkatrész listákon nincs rajta ez a tömítés. A szerelési könyvben pedig azt írják, hogy minden szétszedéskor cserélni kell. Persze cikkszámot ott sem találtam hozzá.

Volt esetleg már valakinek tapasztalata ezzel a tömítéssel?
Jó lenne tudni, hogy milyet vagy mekkorát szerezzek be, mert azonnal össze is szeretném rakni.