Már az előbb is segíteni szerettem volna. Lehet hogy velem van a hiba, de mintha el sem olvastad volna.
Azért megprób álom mégegyszer.
Letöltöttem a 400-as manual-ját is.
A neked való gyertya, amit előírnak: NGK CR9E
kb 2300 ft darabja. Szinte mindenhol kapható. Ha jól tudom, akkor ez R-es
Nem nagyon van rá szükségem, így le fogom törölni. Ha adsz egy mail címet, akkor az alkatrész listát és a manual-t is átküldöm. A sallang japánúl van, de a cikkszámok, méretek és típusjelek emberi jelekkel vannak leírva.
a vasárnapi gurulással kapcsolatoban szeretném jelezni, én ott leszek, meg ha okés- habár egyszer már megírtam- jönne egy cimbora is(?).
Lehet nem ártana ha kijelölnénk egy kapocs embert, ha bármi gáz lenne kit lehet elérni. Gondolok itt ilyenre, hogy mondjuk valaki késik(szokásom!) akkor rácsörrent valakire , "10 perc és ott vagyok!", vagy bármi egyéb.
Ott találkozunk!
Az "R" típusba gyárilag bele van építve egy 5kOhm -os kerámia ellenállás. Ez azért jó, mert csökkenti a szikra zavaró hatásait.
Az NGK gyár olyan helyekre ajánlja, ahol a gyújtás elektronikusan szabályozva van, vagy esetleg az autó/motor más komolyabb elektronikával van ellátva. Ezzel a típussal kisebb az esély, hogy a gyújtáskor keletkező szikra megzavarja a többi elektromos rendszert.
Nem hiszem, hogy az XJR különösebben érzékeny lenne rá. Nézd meg a manual-t. Ha ott a sima szerepel, akkor az is jó lesz bele.
Sziasztok srácok meg tudja mondani valaki mi a különbség az NGK R és a sima NGK gyertya között most NGK R CR9E tipusú van benne a választ előre is köszi
Asszem egy darabig bicajjal járok még.... A hátsó féknyereg porvédő gumija kicsit szarabb állapotban van, valószínűleg szereznem kell újat, de még hátra van a szétszedése, tisztítása. Úgy döntöttem, ha kap friss betétet, akkor a tárcsát is lecserélem, legyen minden rendben.
Tegnap beigazolódott a sejtésem hogy az xjr-rel nem lehet pályacsúcsokat döntögetni...
Halál ez a hátsó futómű+Dunlop d205 párosítás...kigyorsításon olyanokat drifteltem
még egyszer próbálkozom.
xjr es találkozó máj. 01 sz. fehérvár auchan parkoló 10 ó.
onnan modjuk velencei tó megkerülése, majd vissza a parkoló,
eszmecsere, és érzékeny búcsú. valamit reagáljatok rá, kössz.
Még nincs meg a tárcsa. Elvileg holnapig mondták a boltban, hogy megérkezik és mehetek érte (valahogy úgy érzem, hogy ez nem fog bekövetkezni). Gold Fren a tárcsa is, mint a fékbetét. Ez volt a legolcsóbb és azért ez nem egy eBay-es kínai szar. A biker-world-nél találtam még 40e-ért valami X-Gear márkájút.
Na, szétkaptam meg kitisztítottam az egész féknyerget. Ha megjönnek a tárcsák, akkor csak rádobom és megyek is :)
Kicserélem a fékfolyadékot is, totál fékfelújítás :)
Már az előbb is segíteni szerettem volna. Lehet hogy velem van a hiba, de mintha el sem olvastad volna.
Azért megprób álom mégegyszer.
Letöltöttem a 400-as manual-ját is.
A neked való gyertya, amit előírnak: NGK CR9E
kb 2300 ft darabja. Szinte mindenhol kapható. Ha jól tudom, akkor ez R-es
Nem nagyon van rá szükségem, így le fogom törölni. Ha adsz egy mail címet, akkor az alkatrész listát és a manual-t is átküldöm. A sallang japánúl van, de a cikkszámok, méretek és típusjelek emberi jelekkel vannak leírva.