a képen látható bukósisak SHOEI MULTITECH 59l 60 as méretű de annál kicsit nagyobb---gyünyürű állapotban eladó 30 000ft ért a bolti ára 110 000! érdeklődni lehet-30 973 0869
vagy classic77@freemail.hu
kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--
Na így szezon végére,és 2év után elő jött egy hiba.
Behalt az önindító kapcsoló,na mondom majd honnan szerzek másikat... Meglepődtem mikor szétszedtem,olyan egyszerű mint a fakocka. Nem ám mikrokapcsoló vagy valami,áh. A gomb végén van egy fémhenger,amit nekinyomsz a test lemeznek.. Sikerült is megcsinálni,mert csak be volt oxidálódva!
Utána el is raktam télire,nehogy nekem előjöjjön még valami
Sziasztok!
Eladó a képen látható XJR 400as ha valakit esetleg érdekel, picit karcos, de jó állapotú, picit csörög a kuplungja, ahogy mindnek..
Téli áron eladó, mert úgy alakult hogy tandíjat kell fizessek..Grrr..
330 e huf az irányár, lehet vinni!
Ha bármi kérdés felmerül, hívjatok a 06 30 546 49 41-es számon!
A 120/60-al tuti hogy nem lesz gond,mivel én már a második 120/70-et fogyasztom.
120/70 a leggyakoribb elsőgumi a használtpiacon,ezért használom én is ezt. Az előnye az hogy marha hegyes a kontúrja a keskenyebb felnin,nagyon könnyű egyik oldalról a másikra rakni,és ledőltött motornál nagyobb a felfekvő felülete. A hátránya a hegyességéből adódik,aránylag gyorsan elfogy a közepe sajnos. De ezt én most egy michelin pilot road 2-vel próbálom orvosolni,ami ugye 2komponensű. Eddig nagyon jól teljesít!
Ja,3coll széles az elsőkerék.
Egy újabb kérdés:
ugye nem gond ha 120/60 as első gumi van fent?
eddig 110 volt de szerintem simán passzolna a 120 is. Mennyi col széles az első felni XJR 400akon ?
Hali,
ettől féltem! Azért kérdeztem mert azt hittem olcsóbban meg tudom úszni (esetleg utángyártott vagy hasonló tömítőgyűrű valamelyik vízszerelő boltban )és nem gyári cuccokat kell rendeljek hozzá.
Azért köszi!
Én Motul 5100 10w40-et használok két éve.De asszem váltani fogok mert a 40fokot nembírta. Álló helyben egy kicsit felmelegedett a blokk,és úgy elkezdett füstölni hogy azthittem agyfaszt kapok.. De se előtte,se azóta nincs gond,és nem is fogy.
LaciCRM: A motorba kb.2,4 l megy, a villába meg 0,4-0,45 l. Sajnos pontos adatot most nem tudok mondani. Én motorolajok közül a Shell-el meg a Castrol-al próbálkoztam. A Shell-t nem ajánlom senkinek, nem bírja a "pörgést". A Castrol Actevo xtra 4T pont egy szezont kibír 4500-5000 km.
Tibus: A porvédőt meg a tömítőgumit hogy szerezted be, van esetleg pontos típusszámod hozzá?
Csak a hátsó féknyeregben cseréltem a porvédőt és a tömítőgumit, mert a porvédő el volt rojtosodva.
Én mindenképp kiszedtem a dugattyúkat, mert koszosan nem lett volna szívem visszanyomni őket, és akkor láttam a gumik állapotát is.
Megéri kiszedni és megtakarítani a dugókat, megkenni, mert az enyém be is volt ragadva és féloldalasra koptatta a betétet(az elsőnél csak a kisebb dugattyúk mozogtak jól). Nagyobb macera, mintha csak a betétet cserélnéd, de ha már fékfolyadékot is cserélsz....
Majd el felejtettem, a teleszkóp felújításról beígért képeket sajnos a képek gyenge (homályos, sötét, stb.) mivolta miatt nem osztom meg veletek. A szerelő olajos keze jobban látszik a képen!
Mostanában akarom egy kicsit felújítani a fékrendszert: folyadék és betét csere, tárcsa felújítása, meg ilyesmi. Te nem oly régen újítottad fel a fékeket a paripádon, visszanéztem a képeket és a szétszedett fék darabjai között láttam valami vékony, kerek, fekete -talán- tömítő gumit, jól láttam egyáltalán? Te ezeket is cserélted?
vagy classic77@freemail.hu
kihajtható-behajtható-amit csak kívánsz.....postai úton is--
Behalt az önindító kapcsoló,na mondom majd honnan szerzek másikat... Meglepődtem mikor szétszedtem,olyan egyszerű mint a fakocka. Nem ám mikrokapcsoló vagy valami,áh. A gomb végén van egy fémhenger,amit nekinyomsz a test lemeznek.. Sikerült is megcsinálni,mert csak be volt oxidálódva!
Utána el is raktam télire,nehogy nekem előjöjjön még valami
Eladó a képen látható XJR 400as ha valakit esetleg érdekel, picit karcos, de jó állapotú, picit csörög a kuplungja, ahogy mindnek..
Téli áron eladó, mert úgy alakult hogy tandíjat kell fizessek..Grrr..
330 e huf az irányár, lehet vinni!
Ha bármi kérdés felmerül, hívjatok a 06 30 546 49 41-es számon!
120/70 a leggyakoribb elsőgumi a használtpiacon,ezért használom én is ezt. Az előnye az hogy marha hegyes a kontúrja a keskenyebb felnin,nagyon könnyű egyik oldalról a másikra rakni,és ledőltött motornál nagyobb a felfekvő felülete. A hátránya a hegyességéből adódik,aránylag gyorsan elfogy a közepe sajnos. De ezt én most egy michelin pilot road 2-vel próbálom orvosolni,ami ugye 2komponensű. Eddig nagyon jól teljesít!
Ja,3coll széles az elsőkerék.
Egy újabb kérdés:
ugye nem gond ha 120/60 as első gumi van fent?
eddig 110 volt de szerintem simán passzolna a 120 is. Mennyi col széles az első felni XJR 400akon ?
ettől féltem! Azért kérdeztem mert azt hittem olcsóbban meg tudom úszni (esetleg utángyártott vagy hasonló tömítőgyűrű valamelyik vízszerelő boltban )és nem gyári cuccokat kell rendeljek hozzá.
Azért köszi!
üdv,
István
A hátsó készlet 11eFt körül volt.
Elsőfék
Hátsófék
Fork Oil Capacity: 426cc
Fork Oil Air Gap: 173mm
Fork Oil Type: 10wt
Már csak az első teló olajmennyiséget kellene kiderítenem
LaciCRM: A motorba kb.2,4 l megy, a villába meg 0,4-0,45 l. Sajnos pontos adatot most nem tudok mondani. Én motorolajok közül a Shell-el meg a Castrol-al próbálkoztam. A Shell-t nem ajánlom senkinek, nem bírja a "pörgést". A Castrol Actevo xtra 4T pont egy szezont kibír 4500-5000 km.
Tibus: A porvédőt meg a tömítőgumit hogy szerezted be, van esetleg pontos típusszámod hozzá?
üdv,
István
Kéne egy kis segítség !
Milyen olajat ajánlotok XJR 400-ba(motorolaj)? ki milyet használ?
mennyi olaj kell az első teleszkópokba száranként?
Csak a hátsó féknyeregben cseréltem a porvédőt és a tömítőgumit, mert a porvédő el volt rojtosodva.
Én mindenképp kiszedtem a dugattyúkat, mert koszosan nem lett volna szívem visszanyomni őket, és akkor láttam a gumik állapotát is.
Megéri kiszedni és megtakarítani a dugókat, megkenni, mert az enyém be is volt ragadva és féloldalasra koptatta a betétet(az elsőnél csak a kisebb dugattyúk mozogtak jól). Nagyobb macera, mintha csak a betétet cserélnéd, de ha már fékfolyadékot is cserélsz....
Mostanában akarom egy kicsit felújítani a fékrendszert: folyadék és betét csere, tárcsa felújítása, meg ilyesmi. Te nem oly régen újítottad fel a fékeket a paripádon, visszanéztem a képeket és a szétszedett fék darabjai között láttam valami vékony, kerek, fekete -talán- tömítő gumit, jól láttam egyáltalán? Te ezeket is cserélted?
Üdv,
István
Én már cseréltem műszerfalat. A galériámban megnézheted.