én görbe első telókkal síró hátsó rugóstagokkal battlaxal fos fékekkel is borítottam lábtartóig horváto. ban egy elnyújtott 100-as kanyarban elpattogó hintázó 250kg-os motornál azért jön az adrenalin utána locsoltam rá vagy 300ezret..
Köszönöm szépen sokat segitetél! Igazából egy 600- as gépröl szeretnék áttülni erre csak nemtudtam róla semit. 5 ével ezelött egy xjr 400-on teljesitettem a vizsgámat és már ott megtetszett ez a típus. Igazábol ennyit tudok erről a motorról. Mégegyszer köszönöm!
Nekem jók a tapasztalataim. Persze minden attól függ, hogy hány éves és mennyire karbantartott motort fogsz ki. Az alkatrészárak szerintem nem magasabbak mint bármelyik más hasonló kategóriás motornál. Mindent be lehet szerezni hozzá közvetlenül a Yamahától. Fogyasztásban olyan 6 és 8 liter között számolhatsz használattól függően. Nekem egy nyugodt túra alkalmával bement 6 liter alá, de nem az a jellemző. Kétszemély, és csomagok nem jelentenek kihívást még hegyes-völgyes tájakon sem. Kicsit nehéz, kicsivel hangosabb a motorja mint a vizes társaknak, a súly és a nyomaték zabálja a hátsógumit, de valamit valamiért. Lehet vele ügyesen közlekedni, de megszokást igényel. Kezdőknek nem feltétlenül ajánlanám. Ha valakinek megvolt már a rigától kezdve a 250-es ETZ-ig minden és azokkal sokat ment, akkor azért már elbírkózik vele. Jó gumival ez is lábtartóig dönthető, de jól meg kell gondolni minden mozdulatot, mert nem egy balerína. :)
Ha ezeket elfogadod, akkor hajrá és élvezd a nagy vasat. Biztosan szeretni fogod!
tulajdonképpen eladnán a szeretett xjr400 asomat, mert sor 2 es vagy v 2est nézegetek. vizhütésest 850-900 ast. de csak ősszel akartam meghirdetni. ha valakinek bejön megegyezünk és viheti.
most viszem (jun) műszakira.
Sziasztok! Szeretném a segitségeteket kérni! Vasat akarok váltani de nemismerem a kiszemelt példányt (xjr 1200). Itt gondolok megbizhatóságra, fogyasztásra, bisztosításra , teljesitményadóra na meg alkatrész árakra és ellátásra. Előre is köszönöm a segitséget nektek! Széles utat!
Nem akarlak befolyásolni,de engem hidegen hagyna az az 5kw...
Tesóm másfél évet járt Ak-val,a röpke 80kw-os TL-el.... több rendőr is megállította,az ország több pontján,és még csak szóvá sem tették neki.... persze ettől még ha olyan rendőr csíp el,akkor bünti van.
Tibussal pedig teljesen egyetértek,
Én is keveslem néha az erőt,de mikor már jópár kilométert lenyomok úgy finoman bánva a gázzal,utána egy pirosnál pl megkergetem,és az összes autós lemarad,akkor jókedvem lesz hirtelenjében!
És a versenyes feellingben is van valami....
Nem ismerem az XJ400-at, csak a soros 400-ról tudok nyilatkozni. Hát igen, ez nem egy 2 hengeres vagy V2-es, V4-es. Én olyannak érzem, mint egy verseny gépet: ha lépni akarsz vele, akkor tépni kell :) Néha unom már, de valamikor meg nagyon élvezem.
A városi melegben én csak azt vettem észre, hogy mikor már jól bemelegszik és jó folyós az olaj, akkor elkezdek szelephangot hallani, de nem igazán érdekel. Csak meg van már tervezve rendesen. Japánban is melegek szoktak lenni ám.
Egy Yamaha Xj400-at néztem ki magamnak többek között, tudom, hogy nem xjr de az xj600.as topikban senki nem akar válaszolni
Van valami típushibája ennek a gépnek, egyet kipróbáltam kicsit gyenge hangja volt viszont 6 ezer után nagyon meglépett addig vánszorgás, nem tudom a városi közlekedést mennyire tolerálja ez a sor4 léghűtéssel
A gyári fejidomot mennyire bonyolult lekapni és egy normál körlámpát berakni a helyére?
Szia, ha dobsz egy elérhetőséget átküldöm a volt szerelőm elérhetőségét! A srác Dunaújvárosi és nagyon korrekt, szívből merem ajánlani bármelyik XJR-esnek.
Sziasztok! tudnátok jánlani egy jó szerelőt Dunaújváros, vagy Budapest közelében. a 400- sommal lenne problémám, furcsa kolompoló hangot hallat hatodik sebességi fokozatban, 3- 4 ezres fordulatszámon. A többi fokozatban csendes. Egy kicsit aggaszt. Volt esetleg valakinek hasonló tpasztalata? További szép napot, balesetmentes kilómétereket!
Nekem jók a tapasztalataim. Persze minden attól függ, hogy hány éves és mennyire karbantartott motort fogsz ki. Az alkatrészárak szerintem nem magasabbak mint bármelyik más hasonló kategóriás motornál. Mindent be lehet szerezni hozzá közvetlenül a Yamahától. Fogyasztásban olyan 6 és 8 liter között számolhatsz használattól függően. Nekem egy nyugodt túra alkalmával bement 6 liter alá, de nem az a jellemző. Kétszemély, és csomagok nem jelentenek kihívást még hegyes-völgyes tájakon sem. Kicsit nehéz, kicsivel hangosabb a motorja mint a vizes társaknak, a súly és a nyomaték zabálja a hátsógumit, de valamit valamiért. Lehet vele ügyesen közlekedni, de megszokást igényel. Kezdőknek nem feltétlenül ajánlanám. Ha valakinek megvolt már a rigától kezdve a 250-es ETZ-ig minden és azokkal sokat ment, akkor azért már elbírkózik vele. Jó gumival ez is lábtartóig dönthető, de jól meg kell gondolni minden mozdulatot, mert nem egy balerína. :)
Ha ezeket elfogadod, akkor hajrá és élvezd a nagy vasat. Biztosan szeretni fogod!
most viszem (jun) műszakira.
Tesóm másfél évet járt Ak-val,a röpke 80kw-os TL-el.... több rendőr is megállította,az ország több pontján,és még csak szóvá sem tették neki.... persze ettől még ha olyan rendőr csíp el,akkor bünti van.
Tibussal pedig teljesen egyetértek,
Én is keveslem néha az erőt,de mikor már jópár kilométert lenyomok úgy finoman bánva a gázzal,utána egy pirosnál pl megkergetem,és az összes autós lemarad,akkor jókedvem lesz hirtelenjében!
És a versenyes feellingben is van valami....
Egyértelmű, hogy jobb lett volna a nagy "A", ha meg tudtad volna csinálni, csak gondoltam, hogy valami okod volt rá...
van egy szép 90-s gs500 25kw-os papírokkal csak kéne még egy kis lé hozzá...
ez az xj amit néztem pont jó lenne csak az a rohadt 5kw különbség :...tettem volna le a nagy A-t inkább
Nem ismerem az XJ400-at, csak a soros 400-ról tudok nyilatkozni. Hát igen, ez nem egy 2 hengeres vagy V2-es, V4-es. Én olyannak érzem, mint egy verseny gépet: ha lépni akarsz vele, akkor tépni kell :) Néha unom már, de valamikor meg nagyon élvezem.
A városi melegben én csak azt vettem észre, hogy mikor már jól bemelegszik és jó folyós az olaj, akkor elkezdek szelephangot hallani, de nem igazán érdekel. Csak meg van már tervezve rendesen. Japánban is melegek szoktak lenni ám.
Egy Yamaha Xj400-at néztem ki magamnak többek között, tudom, hogy nem xjr de az xj600.as topikban senki nem akar válaszolni
Van valami típushibája ennek a gépnek, egyet kipróbáltam kicsit gyenge hangja volt viszont 6 ezer után nagyon meglépett addig vánszorgás, nem tudom a városi közlekedést mennyire tolerálja ez a sor4 léghűtéssel
A gyári fejidomot mennyire bonyolult lekapni és egy normál körlámpát berakni a helyére?
üdv,
István