Mire hazaértem Pécsre (35 km) olajban úszott a bal lábszáram. Létezik olyan, hogy sikerült a tavaly télen kicserélt hengerfejtömítést kb. 200 km alatt kivégeznem? :(
Nekem csak annyi a hátsó csillapító felújítás, hogy a szerelő kicserélte a szimeringet a tengelyénél, mert ott folyt. Aztán visszavittem, mert utána még jobban folyt :) De aztán rakott bele másik fajtát.
Kb. 20e-t számolt fel, bár jó lenne tudni a tömítés típusát, mert nem hiszem, hogy túl bonyesz a szerelése. De most csont száraz, szóval eddig megérte. Nyilván ha évente kéne cserélni, az nem lenne túl jó, de meglássuk meddig húzza. Elvileg jónak kell lennie, mert nem karcos a tengely, meg ilyenek.
üdv!
Vannak valaki aki aki felújított hátsó lengéscsillapítóval jár? Tapasztalatok, költségek, megéri megcsináltatni ha eldobta az olajat, stb. Bármi infót jól jönne.
Jó gurulást a hétvégére!
Én is láttam a kutakodás közben, hogy sokféle motoron használnak ugyanolyat, de valóban nem jutott eszembe a használt tárcsa. De amúgy is inkább újat szeretnék.
Meg most megint külföldön vagyok, nem intéztem semmit még. Meg most jutott eszembe, hogy azért rámérek a vastagságára, hogy nem lehetne-e felszabályozni még egyszer. Csak egy kis ütést kéne kiszedni belőle.
Azért köszi, hogy szóltál! :)
Bontottat nem néztél? Sok más típusra is ilyen tárcsát raktak...
YAMAHA
TZ COMPETITION 125 96-97 FRONT - R
R1-Z 250 97- FRONT - L / R
TZ GP 250 96-97 FRONT - L / R
XJR 400 95-00 FRONT - L / R
FZR 600 89 FRONT - L / R
FZR R 600 90-91 FRONT - L / R
FZR R 600 92-93 FRONT - L / R
FZS FAZER 600 98-03 FRONT - L / R
FZR R 600 94-95 FRONT - L / R
FZ GENESIS 750 89-92 FRONT - L / R
TDM 850 91-95 FRONT - L / R
TDM 850 96-01 FRONT - L / R
TRX 850 95-98 FRONT - L / R
TRX 850 99-00 FRONT - L / R
FJ 1200 90-93
Na nem kell faragnom tárcsát
Utána néztem és elég sok motorra szerelték ezt a tárcsát,ugye yamahákra,de sok régebbi ducatin is ilyen van.
És voálá,így egyből lett. 850-es tdm-ről jön.
Kezelésbe vettem a dobot is.Nagyon kilógott oldalra a vége,kicsit bután nézett így ki. Lecsaptam belőle pár centit,meg alakítottam a felfogatáson,és így már tűrhetően néz ki. JA,és persze szebben is muzsikál motorféknél olyan szépen ropog,Ímádom
Karbiszinkron is megvolt,fékbetétek,gyertyát is kicserélve.Még egy olajcsere,és indulhat a szezon,jöhetnek a km-ek!
400-ashoz még nem volt szerencsém, de feltételezem hogy hasonló a megoldás mint a nagytesónál.
A visszajelzőket úgy kell kiszedni, hogy kipattintod a kromozott szélű szines búrát felfelé óvatosan. Ezek egy gumi foglaltban ülnek. Így már be tudod nyomni a gumi foglalatot a műszerfalba és alulról cserélhető benne az izzó. visszafelé meg fordítva. gumi foglalt széleit szépen vissza a műszerfal megfelelő Lyukába és mehet bele a búra. Azért csak óvatosan, mert a 400-asé más lehet.
Az olajszint ellenőrző kisablakot érdemes megkérdezni valami yamaha kereskedésben, aztán meg rákeresni a cikkszámra e-bay -en.
az ezerketteshez való cikkszám: 2h7-15361-00
Ez kb 4000ft, szóval ha csak az a baj, hogy nehezen látsz át rajta, akkor lehet hogy érdemes megpróbálni megtisztítani és kész.
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
cserélt már valaki visszajelző égőket a műszerfalban (XJR400), hogy kell szétszedni, hogy hozzáférhetőek legyenek az égők?
A másik:
Az olaj ellenőrző nyílás átlátszó kör alakú vackát lehet cserélni, hol lehet kapni ijen apróságokat?
Szevasztok srácok sikerült vennem egy Gianelli ovál carbon dobot kíváncsi vagyok milyen hangja lesz és hogy fog mutatni a mocin ha kész teszek róla fel képet
Én a betéttel voltam így... de kellemeset csalódtam a 2000ft-osban. Nagyon jól szuperál.
Nekem hátsó tárcsa kellene -de mivel,azt én csak azért szoktam néha megnyomkodni,hogy ne rohadjon be - ezért megoldom okosba,hogyha nem találok. Csinálok egyet,forgácsoló vagyok elvégre vagy mifene . Tudom tudom,nem egy szép megoldás az,hogy "csinálok" egyet,de pénz beszél sajnos,és nekem abból nem sok van.
De az elsővel nem merném ezt megcsinálni....
Egyet sem :(
Még féket kell csinálnom, csak nem döntöttem el, hogy olcsó kínai tárcsát vegyek, vagy élni akarok inkább. Attól félek, hogy amit a kereskedők 3-4-szeres áron rám sóznak, pont ugyanabban a gyárban készült, mint az olcsó az eBay-en.
Na ezt figyeljétek.
Az első gumimba van egy szögszerűség,még az ősszel szedtem össze,de nem ereszt... A hátsóba viszont nincs semmi,de az viszont ereszt!
Az Xjr ilyet is tud.
Kb. 20e-t számolt fel, bár jó lenne tudni a tömítés típusát, mert nem hiszem, hogy túl bonyesz a szerelése. De most csont száraz, szóval eddig megérte. Nyilván ha évente kéne cserélni, az nem lenne túl jó, de meglássuk meddig húzza. Elvileg jónak kell lennie, mert nem karcos a tengely, meg ilyenek.
Vannak valaki aki aki felújított hátsó lengéscsillapítóval jár? Tapasztalatok, költségek, megéri megcsináltatni ha eldobta az olajat, stb. Bármi infót jól jönne.
Jó gurulást a hétvégére!
Meg most megint külföldön vagyok, nem intéztem semmit még. Meg most jutott eszembe, hogy azért rámérek a vastagságára, hogy nem lehetne-e felszabályozni még egyszer. Csak egy kis ütést kéne kiszedni belőle.
Azért köszi, hogy szóltál! :)
Bontottat nem néztél? Sok más típusra is ilyen tárcsát raktak...
YAMAHA
TZ COMPETITION 125 96-97 FRONT - R
R1-Z 250 97- FRONT - L / R
TZ GP 250 96-97 FRONT - L / R
XJR 400 95-00 FRONT - L / R
FZR 600 89 FRONT - L / R
FZR R 600 90-91 FRONT - L / R
FZR R 600 92-93 FRONT - L / R
FZS FAZER 600 98-03 FRONT - L / R
FZR R 600 94-95 FRONT - L / R
FZ GENESIS 750 89-92 FRONT - L / R
TDM 850 91-95 FRONT - L / R
TDM 850 96-01 FRONT - L / R
TRX 850 95-98 FRONT - L / R
TRX 850 99-00 FRONT - L / R
FJ 1200 90-93
Utána néztem és elég sok motorra szerelték ezt a tárcsát,ugye yamahákra,de sok régebbi ducatin is ilyen van.
És voálá,így egyből lett. 850-es tdm-ről jön.
Kezelésbe vettem a dobot is.Nagyon kilógott oldalra a vége,kicsit bután nézett így ki. Lecsaptam belőle pár centit,meg alakítottam a felfogatáson,és így már tűrhetően néz ki. JA,és persze szebben is muzsikál motorféknél olyan szépen ropog,Ímádom
Karbiszinkron is megvolt,fékbetétek,gyertyát is kicserélve.Még egy olajcsere,és indulhat a szezon,jöhetnek a km-ek!
400-ashoz még nem volt szerencsém, de feltételezem hogy hasonló a megoldás mint a nagytesónál.
A visszajelzőket úgy kell kiszedni, hogy kipattintod a kromozott szélű szines búrát felfelé óvatosan. Ezek egy gumi foglaltban ülnek. Így már be tudod nyomni a gumi foglalatot a műszerfalba és alulról cserélhető benne az izzó. visszafelé meg fordítva. gumi foglalt széleit szépen vissza a műszerfal megfelelő Lyukába és mehet bele a búra. Azért csak óvatosan, mert a 400-asé más lehet.
Az olajszint ellenőrző kisablakot érdemes megkérdezni valami yamaha kereskedésben, aztán meg rákeresni a cikkszámra e-bay -en.
az ezerketteshez való cikkszám: 2h7-15361-00
Ez kb 4000ft, szóval ha csak az a baj, hogy nehezen látsz át rajta, akkor lehet hogy érdemes megpróbálni megtisztítani és kész.
Lehet hogy a 400-ashoz olcsóbb.
Lenne két kérdésem:
cserélt már valaki visszajelző égőket a műszerfalban (XJR400), hogy kell szétszedni, hogy hozzáférhetőek legyenek az égők?
A másik:
Az olaj ellenőrző nyílás átlátszó kör alakú vackát lehet cserélni, hol lehet kapni ijen apróságokat?
Nem mezei bádoglemezből lesz
Itt 2730 ft-t kérnek el 1db-ért...
Akit érdekel esetleg: xjr 400 asba való NGK cr8e gyujtógyertya a szokásos 2- 2.5 ezer hejett 1650 Ft www.Zsu.hu vebáruházban.
Nekem hátsó tárcsa kellene -de mivel,azt én csak azért szoktam néha megnyomkodni,hogy ne rohadjon be - ezért megoldom okosba,hogyha nem találok. Csinálok egyet,forgácsoló vagyok elvégre vagy mifene . Tudom tudom,nem egy szép megoldás az,hogy "csinálok" egyet,de pénz beszél sajnos,és nekem abból nem sok van.
De az elsővel nem merném ezt megcsinálni....
Még féket kell csinálnom, csak nem döntöttem el, hogy olcsó kínai tárcsát vegyek, vagy élni akarok inkább. Attól félek, hogy amit a kereskedők 3-4-szeres áron rám sóznak, pont ugyanabban a gyárban készült, mint az olcsó az eBay-en.
Az első gumimba van egy szögszerűség,még az ősszel szedtem össze,de nem ereszt... A hátsóba viszont nincs semmi,de az viszont ereszt!
Az Xjr ilyet is tud.