Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mire hazaértem Pécsre (35 km) olajban úszott a bal lábszáram. Létezik olyan, hogy sikerült a tavaly télen kicserélt hengerfejtömítést kb. 200 km alatt kivégeznem? :(
Nekem csak annyi a hátsó csillapító felújítás, hogy a szerelő kicserélte a szimeringet a tengelyénél, mert ott folyt. Aztán visszavittem, mert utána még jobban folyt :) De aztán rakott bele másik fajtát.
Kb. 20e-t számolt fel, bár jó lenne tudni a tömítés típusát, mert nem hiszem, hogy túl bonyesz a szerelése. De most csont száraz, szóval eddig megérte. Nyilván ha évente kéne cserélni, az nem lenne túl jó, de meglássuk meddig húzza. Elvileg jónak kell lennie, mert nem karcos a tengely, meg ilyenek.
üdv!
Vannak valaki aki aki felújított hátsó lengéscsillapítóval jár? Tapasztalatok, költségek, megéri megcsináltatni ha eldobta az olajat, stb. Bármi infót jól jönne.
Jó gurulást a hétvégére!
Én is láttam a kutakodás közben, hogy sokféle motoron használnak ugyanolyat, de valóban nem jutott eszembe a használt tárcsa. De amúgy is inkább újat szeretnék.
Meg most megint külföldön vagyok, nem intéztem semmit még. Meg most jutott eszembe, hogy azért rámérek a vastagságára, hogy nem lehetne-e felszabályozni még egyszer. Csak egy kis ütést kéne kiszedni belőle.
Azért köszi, hogy szóltál! :)
Tibus.

Bontottat nem néztél? Sok más típusra is ilyen tárcsát raktak...

YAMAHA
TZ COMPETITION 125 96-97 FRONT - R
R1-Z 250 97- FRONT - L / R
TZ GP 250 96-97 FRONT - L / R
XJR 400 95-00 FRONT - L / R
FZR 600 89 FRONT - L / R
FZR R 600 90-91 FRONT - L / R
FZR R 600 92-93 FRONT - L / R
FZS FAZER 600 98-03 FRONT - L / R
FZR R 600 94-95 FRONT - L / R
FZ GENESIS 750 89-92 FRONT - L / R
TDM 850 91-95 FRONT - L / R
TDM 850 96-01 FRONT - L / R
TRX 850 95-98 FRONT - L / R
TRX 850 99-00 FRONT - L / R
FJ 1200 90-93
Na nem kell faragnom tárcsát
Utána néztem és elég sok motorra szerelték ezt a tárcsát,ugye yamahákra,de sok régebbi ducatin is ilyen van.
És voálá,így egyből lett. 850-es tdm-ről jön.

Kezelésbe vettem a dobot is.Nagyon kilógott oldalra a vége,kicsit bután nézett így ki. Lecsaptam belőle pár centit,meg alakítottam a felfogatáson,és így már tűrhetően néz ki. JA,és persze szebben is muzsikál motorféknél olyan szépen ropog,Ímádom
Karbiszinkron is megvolt,fékbetétek,gyertyát is kicserélve.Még egy olajcsere,és indulhat a szezon,jöhetnek a km-ek!
Én akarok,csak nem biztos hogy el is jutok oda
Megy valaki Kunmadarasra Május 1-én?
Szia,

400-ashoz még nem volt szerencsém, de feltételezem hogy hasonló a megoldás mint a nagytesónál.

A visszajelzőket úgy kell kiszedni, hogy kipattintod a kromozott szélű szines búrát felfelé óvatosan. Ezek egy gumi foglaltban ülnek. Így már be tudod nyomni a gumi foglalatot a műszerfalba és alulról cserélhető benne az izzó. visszafelé meg fordítva. gumi foglalt széleit szépen vissza a műszerfal megfelelő Lyukába és mehet bele a búra. Azért csak óvatosan, mert a 400-asé más lehet.

Az olajszint ellenőrző kisablakot érdemes megkérdezni valami yamaha kereskedésben, aztán meg rákeresni a cikkszámra e-bay -en.
az ezerketteshez való cikkszám: 2h7-15361-00
Ez kb 4000ft, szóval ha csak az a baj, hogy nehezen látsz át rajta, akkor lehet hogy érdemes megpróbálni megtisztítani és kész.

Lehet hogy a 400-ashoz olcsóbb.
Sziasztok!
Lenne két kérdésem:
cserélt már valaki visszajelző égőket a műszerfalban (XJR400), hogy kell szétszedni, hogy hozzáférhetőek legyenek az égők?
A másik:
Az olaj ellenőrző nyílás átlátszó kör alakú vackát lehet cserélni, hol lehet kapni ijen apróságokat?
Gyári dob van még rajta
amper: Várjuk! És előzőleg milyen dob volt rajta? Én valami csendesebb dobra vágyom, mert a mostani igen "hangzatos", hosszabb távon zavar picit.
Szevasztok srácok sikerült vennem egy Gianelli ovál carbon dobot kíváncsi vagyok milyen hangja lesz és hogy fog mutatni a mocin ha kész teszek róla fel képet
Van egy fajta ízlésficama ennek a szilvaszeműnek!
Csopper XJR, háttámlával
Persze.
Nem mezei bádoglemezből lesz
Én azért óvatos lennék azzal a tárcsával. Remélem anyagismeret órán figyeltél rendesen. :)
Nagyon köszi rendeltem is egy garnitúrát
Itt 2730 ft-t kérnek el 1db-ért...
Üdv mindenkinek!
Akit érdekel esetleg: xjr 400 asba való NGK cr8e gyujtógyertya a szokásos 2- 2.5 ezer hejett 1650 Ft www.Zsu.hu vebáruházban.
Én a betéttel voltam így... de kellemeset csalódtam a 2000ft-osban. Nagyon jól szuperál.

Nekem hátsó tárcsa kellene -de mivel,azt én csak azért szoktam néha megnyomkodni,hogy ne rohadjon be - ezért megoldom okosba,hogyha nem találok. Csinálok egyet,forgácsoló vagyok elvégre vagy mifene . Tudom tudom,nem egy szép megoldás az,hogy "csinálok" egyet,de pénz beszél sajnos,és nekem abból nem sok van.
De az elsővel nem merném ezt megcsinálni....
Egyet sem :(
Még féket kell csinálnom, csak nem döntöttem el, hogy olcsó kínai tárcsát vegyek, vagy élni akarok inkább. Attól félek, hogy amit a kereskedők 3-4-szeres áron rám sóznak, pont ugyanabban a gyárban készült, mint az olcsó az eBay-en.
kettőtis
Végre itt a jó idő! Remélem mindenki ment már egy karikát a hétvégén!
Igen, az az!
Na ezt figyeljétek.
Az első gumimba van egy szögszerűség,még az ősszel szedtem össze,de nem ereszt... A hátsóba viszont nincs semmi,de az viszont ereszt!
Az Xjr ilyet is tud.