Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jol mondod,Tibus!

Elore is koszi a segitseget.

T
Ez hajtja a sebességmérő bovdent, illetve a bovden hajtó áttételt? Nem néztem még sosem hogy van. De ha egy ilyen egyszerű lemez tönkremegy, annak gondolom van valami oka. Szorul valami vagy mi baja van?
Most konferencián vagyok, nem tudok keresgélni, de majd körbe érdeklődöm ha hazamentem :)
Hello sracok!
Mar megint beszart ez a filleres vacak,de sajnos bezart az uzlet is,ahonnan rendeltem.Utana tudnatok erdeklodni otthon?
Speedometer tab washer a becsuletes angol neve.
Az elso kerekben van a csapagy mellett(alatt/felett).
Igy nez ki ujonnan:

Szia maxwell,igen úgy tapasztalom hogy teljesen reális amit elmondtatok hétvégén sokat mentem a vassal és 6-6.5 l körül fogyasztott a gép és ebben volt minden város no meg pödörés is, azt hiszem lassan barátkozom a vassal,de a 600 után a nyomaték valami fenomén érzés ( pedig az is nagyon megy) szóval tanulgatok.
Dobozügyekben a Győri Citybike-ot tudom ajánlani. Nem reklámozni akarom őket, de nagyon segítőkészek és tudják is hogy miről beszélnek. Nekem sokat segítettek.
Hello lupus,

Gratula a géphez!
Pofás lett nyagyon. A fogyasztás nálam is erősen jobbkézfüggő. Etettem már meg vele 7 litert is, de csak rövidebb utakon. Túratempóban kétszeméllyel vidáman bemegy jóval hat alá. Na meg talán 9-et is meg lehetne vele eteteni. Csak tőled függ! ;)
Köszi burky,nem hiányzik a kormány súly meg van csak épp a gáz karon állítottam mikor készült a kép én meg ezt észre sem vettem.A gumik Michelin Pilot mind a kettő és nagyon jól tapadnak jó a véleményem róla még kanyarba is szépen be lehet dönteni vele ,szóval kellemes,az áttételen én sem változtattam.
Aranyos vagy, Tom! :) De az idő is az ellenségem volt, mert hétfőre kell a doboz, és kb. fél órám volt, hogy bezárjon a bolt, mikor megvettem a dobozt. Szóval elég húzós hét kellett az egész összehozásához. Tisztán kb. 80 ezer volt a doboz meg a platni. Azért szédítő. Sajna a motorozás közel egyenlő az ablakon kidobott pénzzel (szóval Csaba....). De amúgy sem tudnánk mit kezdeni, ha öregkorunkban mellénk temetik a bankszámlánkat, nem igaz? :)

Már épp azon gondolkoztunk a barátommal, hogy teli öntjük sörrel, csak sajna kihabzana :D
Orulok,hogy megoldodott.
Mar elkezdtem nezni az ebay-t nonfango dobozert neked.

Nagyon jol mutat a szett,es el is hiszem,hogy kenyelmes igy csomagokkal motorozni.Mehet bele a rekesz sor!
Hű Dászíp

Az enyém meg ma hazafelé elkezdett berregve,dadogva menni,azthitem hogy megin leállósat játszik,de aztán csak nem állt le. Állt 10 percet ithon,és megtapogatva a könyököket,kiderült hogy az 1.henger nem ment.Gyertya ki, csupa benzin,tehát szikra nincs. Próbaképpen egy másik gyertyával megnéztem,és az adta a szikrát.
Fellélegeztem hogy csak ekkor a baj de most vennem kell 4 új gyertyát
Nem elég hogy a különbözeti 45 ezer! volt,most ezis,múlthéten vettem hátsógumit,jövőhéten megyek olajért, plusz még jövő hónapba megy műszakira. Örülök ha marad 5liter benzinre pénzem
Köszi! Minden XJR gyönyörű!

Főleg jól mutat a hátsó felnire ömlő teló olaj, amit a szerelő tavaly ősszel "megcsinált" 20 ezerért....
Örülök hogy sikerült !

Nagyon csecse mocid van, jól mutat rajta a koffer!
Jah, én is nagy XJR-t akaroook :S
Igen, egyik ismerősöm is mondta, hogy az ezres akármije is ennyit evett.

Na de térjünk a lényegre :)
Végre sikerült a dobozszerzés. Nem volt egyszerű dolog és drága is volt. De örülök. Olyan jó volt hazajönni a boltból, hogy a táska nem húzta a hátamat. :)
Nagyon kemény történet volt az egész. Ma elmentem visszacserélni azt a szürke tartót, ami a képeken látszik, mert rosszat adtak. Elrohantam 16-os fúróért meg csavarokért a Praktikerbe, hogy át tudja alakítani a konzolt, mert az a szürke teljesen másképp rögzül a konzolhoz, mint a régim.
Itthon fúrtam-faragtam mint az állat, hogy visszaérjek a boltba zárásig, mert szombaton csak 4 órát van nyitva. Egy 16mm-es furatot kézi fúrógéppel nem olyan triviális kifúrni.
Most sem 100%, de már csak süllyesztett fejű imbusz kell és tökéletes lesz.
De azt le kell szögeznem, hogy nagyon résen kell lenni. A boltban csak hátráltattak, csak pislogtak a dolgokon, amit előhoztam a saját cuccaikról, hogy ők még nem is láttak ilyen meg olyan fajtát. Hát elég szomorú.
Ejha, nem gondoltam volna, hogy a "nagytestvér" ennyire gazdaságos jószág ! Nekem a kicsi 90-110 km/h tempónál 4,7 körül csipeget, de mondjuk autópályán 130-140 km/h-nál már 6,5 lityi is lecsúszik a torkán!
Simán aztat hittem hogy a "nagyok" duplán esznek !
Hiányzik az egyik k.végsúly? Van az ebay-en egész jó áron.

Az első gumi ContiMotion? Kíváncsi lennék, hogy viselkedik!
Én most a BT023-al szemezek.
Szia Lupus!
Nálam átlagosan 6 körül kajál. Ez kb. 120-as átlagtempót jelent, néha kicsit több, héha kevesebb. Volt olyan, hogy Erdélyben alig evett többet 4l-nél, mert a szarabb minőségű utakon fácán nézegetősre vettünk a tempót Szóval, amit írnak néhány tesztben, hogy 8l meg ilyenek, ahhoz nagyon nyelezni kell.

Ausztriában az Alpokban mindig kevesebbet eszik vegyesben: kb. 5,5. Idén elkezdtem adalékolni a benzint. Autónál már bevált, majd beszámolok mit jelent a motornál.

Amitől azonnal 1l-t csökkent a fogyasztásom a vásárlás után: gyertya és légszűrő csere. Az összes motorom közül az xjr légszűrője tud a legjobban elkoszolódni, ezért érdemes évente többször ránézni.

No meg a szokásos karbiszinkron és a szelephézagok sem mellékesek.

Még esetleg anyit, hogy a gyári 17/38-as végáttételt használom.
Szia burky, és srácok aki az 1200-sel gurul írjátok hogy milyen fogyasztásaitok vannak egyszóval mennyit eszik a nagy vas,mire számítsak? Ja totál kész a gép friss műszakival!
LZ, nagy XJR-re biztos van. Több katalógusban is láttam, de a kicsire nem találtak konzolt.

Hollo, jó, konkrétan én sem arra gondoltam, hogy szar lesz meg szarul fog kinézni. Én is tudnék valami csövet hajlítani rá, de nincs kedvem megtervezni, utánajárni, megvenni a cuccokat.

A Shox-nál voltam, hozzáértetlenség és közöny a jellemző tünet. Odaadtak egy monolock platnit, hogy azt próbáljam rá. Mondtam, hogy nekem nem ilyen kell, de nembaaaj, jóóaz, ugyanaaaz. Az tényleg passzolt a konzolom acél végére, de itthon a monokey már lötyögött(mert ugye az erősebb tervezésű rendszer). 16.000 forint volt csak a platni. Hát nem voltam ideges, hogy már huszadszor járok náluk, fél napokat b*szok el a semmiért. Ma visszaviszem. Nembaj, 350 forintos benzinár mellett, a nyomorult pesti autósok által okozott dugóban élmény minden út a Shox-ba.
NEEEEM! Tibus, én nem kókány megoldásra gondoltam, azért mondtam a mesterembert! Frankón megcsinálni, aztán lefesteni, lehet kevesebbért pöpecebb konzolt kapnál mint a boltban ahol a márkát kell megfizetni! Én a helyedben biztos körbetelóznék pár fémmunkás maszekot. Veszteni valód nincs, max azt mondják hogy nem, vagy te mondasz nemet ha sokat kér érte!
Vagy nézegeted a nem olcsó szetett a polcon és marad a tesco szatyor !
a doboz hirdetések közt találtam egy givi termékek legolcsóbban, nála rendeltem givi platnit 9eft volt motor specifikus tartó karok hozzá 14eft volt, olyan givi vagy kappa dobozt veszel hozzá ami tetszik. arra kell csak figyelni, hogy doboz és platni is egyaránt monolock vagy monokey legyen, motorom xjr1300 de nem hinném, hogy a 400-asra nem lenne tartókar, persze nem kérdeztem eddig.
Meg lehetne oldani kókányolással, de nincs kedvem hozzá és nem is akarom.
Szerintem tudnék csinálni, ha nagyon akarnék. De nem akarok nagyon.
Ejha, nem gondoltam volna, hogy ekkora szívás feldobozolni a mocit ! Én most rendeltem egy tanktáskát a neten, szerintem az a lotifutihoz elég lesz, a komoly túrákra meg veszek nyeregtáskát, ha a doboz ekkora szivattyú !

Vmi esztergályossal nem tudnál konzolt csináltatni a doboz és a moci közé? Lehet olcsóbban jönnél ki mint a gyári cuccal.
Atyaég. Hogy én mit szívtam, illetve szívok, hogy egy dobozt felrakjak...
Nagy nehezen rászántam magam, hogy vegyek egy új Givi dobozt, mert nem találtam jót használtan. A platnim jónak nézett ki, pont olyan volt mint a Givi Monokey rendszere, de persze méretileg nem passzolt. No sebaj, van Givi platni 16 ezerért(dobozt 45-65e között volt), de az meg nem ment rá a konzolra, arra a vas rudazatra.
Ennél persze bonyolultabb az ügy, mert már sokszor voltam egy boltban, tök bénák, már konkrétan csomó időt, pénzt, benzint, idegességet rááldoztam és mégis reménytelenség az eredmény.
Valamelyikőtöknek van doboza 400-asra? Igazából azt sem tudom, milyen márkák vannak, vagy hol keressek. Nonfango doboz persze ráment(mert ez a márkája a tartónak is), de az kicsi volt, és az egész országban 1db-ot találtam használtan. :(
Koszi sracok,igy remelem csak egyszer kell csavarozni a lampaburat.
Lusta vagyok,na.
Akkor H4-es lesz,50-60W-os.

Koszi meg egyszer.
A légszűrőről nem találtam semmit. Tételezzük fel, hogy az olajszűrővel együtt kell cserélni 18.000 kilométerenként....

Tom! Viszont az égőket megtaláltam :D
バルブワット数x 個数:
ヘッドライト:
12 V, 60 W/55.0 W × 1
テール/ ブレーキランプ:
12 V, 5.0 W/21.0 W × 2
方向指示灯/ ポジションランプ:
12 V, 21 W/5.0 W × 2
方向指示灯 (後):
12 V, 21.0 W × 2