Amint látszik ezis házi készítésű...
Nem egy bonyolult szerkezet,két dabarabból áll,és a karbik alatt van öszedugva a két fél.Egy ügyesebb szaki egy nap alatt simán öszedobja
Az ismeretségi körben elég sok "fémmunkás" van, de még nem doromboltam őket körbe ez ügyben, előbb látnom kell hogy milyen bonyolult a cucc, aztán majd akkor beszélek velük, meg informálodom ki milyet, mennyiért. Nyáron államvizsgázok, szal nem fogom elkapkodni a dolgot, de amint szerzek infókat, rakom fel a fórumra, aztán ha érdekel, akkor majd megcsacsogjuk!
Hollo, ha van esetleg valami ismerős aki occson tekerget egyet ,lehet én is befizetnék egyre. Talán még olcsóbb is ha kettőt rendelsz, én meg perkálok.
Ha okés a dolog részedről a fizetést megbeszélhetjük fórumon kívűl
tök jó neked,nekem még mindíg nem sikerült xjr 400at szereznen!:(
most 200km-t kellett mennem vidékre,és kénytelen voltam az ybr-el menni!
mondjuk van előnye is!
2személyel,+megpakolva 60-70es utazóval a fogyasztása 1.7 l volt!
nem elírtam,és tuti a mérés,mert csurig tankal indultam,megérkezésnél is csurig raktam!
de akkor is xjr 400-at akarok!4
Látom hogy a frissen szerzett masinádon van bukókeret, bitte csinálj nekem róla pár közelit, hogy hol van felfogatva, meg merre tekereg a mocin, mert csináltatnék egyet az enyémre is.
Előre is köszönöm neked !
Szétkaptam ma a jószágot,és arra jutottam hogy nemjutottam semmire ,ugyanis, tankszellőzés okés,szétszedtem a tanksapkát is,na hát az nem egyszerű technika csapot bevizsgáltam,és megfelelően működik.Sehol sem találtam dugulást,és a csap nyitogató vákum is okés,így csak remélni tudom hogy ha holnap öszerakom,akkor kigyógyul a betegségéből.
Big nakedet szeretnék venni, lényegében XJR 1300 (a legjobban tetszik)/Cb 1300/GSX 1400 vonalban gondolkozom.... kérdezni szeretném, hogy nem fórumozott e esetleg az a kék XJR gazdája ami 4600 kmerrel kelleti magát a használtautó-hun...http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr
_1300_4600_km-3624848
ez ha le lenne róla szedve a fejidom meg a hasidom csak maradna a gyári motor a kipffokkal akkor erősen elgondolkoznék rajta, csak az a gondom hogy egy ideje már nem hirdeti a gazdája... ő 1390 ért hirdette és nincs kedvem a kereskedő hasznát kifizetni... szóval ha esetleg valaki ismeri közületek a gazdit örülnék egy telefonszámnak....
nah bocs hogy csak így bepofátlankodtam ide a gondommal, csak gondoltam teszek egy próbát hátha.....
Szerintem 75.000-ert nagggyon jo a komplett szett(tarto ES a dobozok)!
En ezt a Monokey Wingrack-ot vettem az ebay-en tegnap.A hozza tartozo konzolt viszont egy masik ember vette meg.Az utan,hogy en megnyertem a Wingrack-ot,es o kiesett,meg tovabb licitalt a tartokeretre.
Na mindegy,azt majd meg veszek,azutan meg dobozokat.Ami szinten Monokey lesz.
az a helyzet, hogy én vettem egy univerzális Wingrack konzolt. erre fel lehet tenni 3 dobozt, meg van rajta index is. elég flexibilis. lehet állítani a szélességét, a felsótartót meg az indexeket le lehet venni, ha nem kell. Full aluminium. Ez újan kb 45 vagy 50ezer. A konzol rögzítéséhez vannak típusspecifikus tartókarok. kb 20ezerért mennek újonnan csavarokkal együtt. Az egyetlen bökkenó, hogy 1200-es xjrhez nem gyártottak soha. Csak az 1300-ashoz találtam, de ott is csak 2003 utánihoz. szóval most ezeket a tartókarokat fogjuk otthon beállítani meg legyártani.
Ha elég türelmes vagy, interneten ráakadhatsz használt konzolra barátságosabb áron. Nekem is így sikerült.
én a napokban szeretnék xjr tulaj lenni!
nekem kell mindenáron kell doboz,de sok pénzem nincs,és várni sem akarok!
ezért kérnélek,h csinálj a konzolról sok képet,és megpróbállok én házillag csinálni!
előre is köcce!
Hát a dobozvadászathoz sok türelmet és kitartást kívánok. Ha az ember egyszerűen akarja letudni, akkor pénz kell hozzá rengeteg. Ha kicsit spórolni akarsz, akkor meg még türelem is kell a sok pénz mellé.
Nekem most sikerült mindent beszereznem az XJR-hez. Három doboz, meg a tartószerkezet. Minden cucc Givi monokey. 75ezer... :( És a motorra még valahogy fel kell erősíteni a tartartószerkezetet. Majd teszek fel képeket ha sikerült a mutatvány.
Az a helyzet,hogy hazajottem 2 hetre.A motorra kifizettem a foglalot,ami 250 font.
A reszletek:
-egy tulaj
-12000 merfold(19000km)
-hibatlan,serules-mentes,gyari allapot.
-2800 font(850.000Ft)
Azt fajlalom kicsit,hogy nincsenek kofferek az arban,meg egy uzsonnasdoboz sincs rajta.Olcsobban nem kaptam volna meg egy ilyen motort,750-est igen,de nem azt akartam.Viszont ar-ertek aranyban azt hiszem,nagyon jo.Ahogy az angol mondana,sok motor keves penzert.
Annyi kedvezmenyt kaptam,hogy most megcsinaljak az esedekes szervizt es kap egy friss MOT(muszaki vizsga) papirt.2 hetig fedel alatt lesz a moci,aztan ha visszamentem,lemegyek,kifizetem a maradek penzt,es jol elhozom.
Szoval ket het almodozas es doboztarto-szett vadaszat.
Jobb kepekkel egyelore nem szolgalhatok,ennyit csinaltunk a baratommal.Par het,es kuldok tobbet.
Szia Tom, csatlakoznék az elöttem szólókhoz gratula az új géphez, és igen tessék képet infót küldeni róla. Legyél türelmes magadhoz és ismerd jól meg a vasat ez már nem játék!
Jól látok? vfrTom lett belőled?
Állat V4. Imádom a hangját. Nekem is ez lett volna az egyik opció, de aztán inkább a meztelenség és a léghűtés győzött. Várjuk a tapasztalatokat!
Gratula hozzá és vigyázzatok egymásra!
Mi is erre a két lehetőségre jutottunk,hogy vagy a membránnal van a bibi,vagy a tank szellőzésével. anno mikor megvettem az etkót,annak is ez volt a baja,menet közben 5percenként fel kelett nyitni a tanksapkát
Szereléssel nemlesz gond,értek hozzá
Köszi a segítséget!
az fontos!
nah,ha minen összejön,jövőhéten meglesz a kicsike!