Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ!
Az a helyzet, hogy meg is vannak már kopva, ez már csak hab volt a tortán, hogy az olaj ráfolyt.
Megpróbálhatom letakarítani, csak nekem azt mondták, hogy attól már nem lesz a régi.......
Találtam vaci újat 13 E/szett....csak ez egy kicsit sok nekem......
Köszi!

Akkor maradnak ahogy vannak, max majd a magas nyomásúval több időt szentelek a telóknak !
Én letakarítanám a régit ha csak olajos lett(esetleg benzinnel). Vagy ez valamiért nem kivitelezhető? 2 új szett 10e körüli összeg.
De kinek hol szivárgott? És mennyiben volt a csere szárnak a párja Tom?
En kenytelen voltam ujakat venni.
Hagon markaju.
Köszi!

Én is arró az alkatrészről beszélek. Az egy egyszerű üreges szívótorok. A membránok nem ott vannak.

érdemes figyelni az ebay-t. nekem is mázlim volt vele . 11euroban megúsztam. a lényeg az, hogy ne legyen megsérülve vagy megrepedve.
act-evo-t használtam én is, és szintén a kuplung csúszás és a magas hő miatti hangos működés miatt ajánlotta a volt gazdája hogy használjam azt amit ő mindig is a 20w50-es valvoline terméket, főleg nyáron, szép halk lett tőle és a kuplung sem csúszott, (elvileg egyetlen hátránya hogy a kis olajfuratokban nehezebben áramlik mives sűrűbb, de én ezt erőltetett igénybevétel mellett sem tapasztaltam) az utóbbi motult azért választottam, mert még hideg volt a 20-50-es olajhoz, de sűrűbbet akartam a 1040-esnél, eleinte szép halk volt de most hogy melegszik az idő esetenként megint zajosnak találom, ( a kuplung csúszásról nem tudok mit mondani mivel lassan rongyon vannak a lamelláim így rossz viszonyítási alap) következőnek a motul 7100ás valamivel komolyabb olaját próbálom ki. minden esetre a 20w50es napi használatra több mint elég a nyári napokra.
(mellékeltem az általam keresett alkatrész képét, de szerintem egyről beszélünk, köszönöm a segítséget!)
Hello,

Azthiszem ezt keresed.

az enyém is ki van repedezve. A német e-bay -en vettem néhány hete egy garnitúra bontottat. Nemsokára esedékes egy karbipucolás meg szelephézag állítás. Akkor lesz kicserélve. Árulnak olyat is, ami valami tuning cucc. én nem hiszek az ilyenekbe, szóval gyárit vettem.

Az általad próbált olajakról tudnál írni kicsit bővebb tapasztalatokat? Nekem castrol actevo x-tra 10w40 van benne, de most váltani szeretnék, mert kicsit hangos a váltó, és melegen a kuplung is megcsusszan néha.
nekem 20 volt a kettő, gázzal ujra töltve, szimeringezve,olajjal. Most megint szivárog.
Üdv mindenkinek!

1994-es XJR 400-hoz keresek első fékbetét szettet (2 pár) lehetőleg újat, de ha valakinek van jó állapotban lévő használtja akkor lehet, hogy az is érdekelne.
A teleszkópolaj kifolyt és ráment a fékbetétekre, így azokat dobhatom a kukába.
Ha valamilyen címet tudtok, ahol venni lehet, akkor az is megfelel.
Köszönöm szépen előre is!
Üdv!
A hátsó telokból szivárog az olaj vagy mi a rák , szal érdeklődnék azoktól a szintén pechesektől akiknél már volt ilyen, hogy:

1: mit lehet vele kezdeni?
2: mennyibe kerül az?
3: hol javítanak ilyet, vagy otthon is meg lehet javszerólni?

Előre is köszike ! BOLDOG Nyulat !
Hy, én is valvoline durablend 10w40 el ápolom a jószágot. 5-6 ezer km vagy egy év a csere periódus amit tartok(nálam ez így egybe is esik) És ha új olaj, akkor új szűrő is jár hozzá.
én most motul5100 15w50 raktam bele, volt benne valvoline 20w50, actevo10w40.. használom finoman és pályán is.. eddig bevállt.
Bocsi Tibus, ki is ment a búrámból a kérdésed, szal az a helyzet, hogy lövésem sincs, a realban a Karesz cserélte( ott voltam, előttem csinálta, még mielőtt jön a válasz hogy csak kifizettem), és kérdezte hogy hogyan használom, erre én mondtam hogy 160-170km/h-val szoktam csordogálni autópályán (baleset előtt volt), szal erre mondta a szerelő, hogy akkor nekem nem lesz jó a túra olaj és vmi igen jófajtát vett le a polcról, de tényleg jó, mert selymesebb a járása, szal attól függetlenül hogy azóta 90-100 az utazóm, maradok a "jófajtánál" , mert az nem gáz ha a verseny olaj túrára van használva, de fordítva már cikibb, szóval a lényeg: te tudod hogy hogyhasználod a géped, meg az olajat is te fizeted ki, szal te döntesz, de a napraforgó olajból a Vénuszt ajánlom, mert az egészséges !


Meg amúgyis, olyan szép az XJR, nem lenne szívem beleönteni vmi szutykot, egyszerűen megérdemli a legjobbat !
Lupus
Ha egy szakadt Ladába Tesco-s olajat veszek és 15-20e kilométert megyek vele, akkor az vélhetően folyós lesz. Sőt már beöntéskor is. De ezért egy ilyen márkás félszintetikus szerintem többet bírna 6000km-nél is. Én tuti nem tudnám megállapítani, hogy melyik olajjal hogy zörög és indul. Mindegy, most a Liqui Moly-val kipróbálom :)

Találtam egy olajtesztet, ahol ténylegesen mérték, használták az olajokat versenymotorokban és nem valami ember írt terjengős elméleteket olajról. Igaz teljesen szintetikus olajokról szól, meg persze mindent csak mértékkel hinni:
Olajteszt
Olajteszt 2. rész, értékelés

Meg a másik, hogy annyi mindent hallani olajokról, hogy kezdek kételkedni, hogy ezen a Földön bárki ért hozzájuk :)

Pl. az XJR manualban JASO MB motorolajat ajánlanak(A JASO egy japán szabványügyi hivatal). Állítólag az MB típusúban van csúszásjavító adalék, ezért nem ajánlják olajos kuplungokhoz. Az MA-ban nincs. Szóval számomra tök érthetetlen.
Esküszöm vénusz napraforgóolajat fogok használni ;)

Hollo
Az a 7000 forintos olaj azért biztos nem szar. Vagy valami brutál versenymotorhoz való cucc, vagy átvertek :) :(
De még mindig nem írtad meg, hogy milyen olaj az 7eHUF-ért.
Én sem akarom, hogy szétessen alattam és persze mindenki azt csinál amit akar, de azért ami totál felesleges, arra kár költeni. Versenymotorokba valót alig találtam 6000 forintért, egy full szintetikus simán megvan 3500-4500-ből literje és annál már tényleg tuti nem kell jobb.

Én belefáradtam ebbe az olajszarságba, veszek valami félszintetikusat oszt kész. Lefogadom, hogy mindegyik olaj tök ugyanaz, csak más a felirat(legalábbis kategórián belül). Ha bedöglik, akkor legalább nem halok meg és megyek a szakadt kocsimmal. De úgysem fog bedögleni.
Minden megbántás nélkül, de én k..va sokat melóztam ezért a motorért, és nem lenne őszinte a mosolyom ha azért hullana szét alattam a blokk, mert vmi tescos olajat öntöttem bele! Szal az én mocim továbbra is a legjobb olajat kapja 4000 km-enként és a legjobb láncspray-t minden gurulás után!
Ha ez a gép kifingik alattam, apuci nem tud újat betolni a seggem alá!
Szal ha rám hallgatok, akkor azt csináltok amit akartok!

Csóközön meg ilyenek! Ja meg sok locsolót !
Tibus,hogy mitől jó? természetesen alapból az olajnak a lefutott km. után legyen kenése és ne fekete darabokban vagy ahogy te mondtad vízként csurogjon le. A vissza jelzések a következőek, könyebb indulás, a váltó halkabb és könnyebb a váltás, a motor csendesebben jár és egyenletesebben is forró motornál is csened halk a motor stb. én castrollal jártam sokáig de zajos volt tőle a mocim. Azt fenn tartom hogy nem biztos hogy minden motor típusba ugyan így jó lesz,de ez eddig elég sokféle gépbe tettem és jól működik,ezért mertem ajánlani.
Háát Holló minden megbántás nélkül kezdem azt hinni hogy kicsit naív vagy, attól mert drága nem biztos hogy jó!
köszi, sokat segítettél
Majd elfelejtettem!

Ha bármi komolyabb infóra van szükséged, akkor a Red Baront hívd fel, ők kívűl-belül ismerik a 400-as xjr-t!
Ennyit tudtam így hírtelenben, sok sikert!
Csak annyit, hogy ahogy levetted úgy tedd vissza !

Komolyra fordítva, az xjr teleszkópszárai nagyon sok más mociéval megegyeznek, szal ha leméred hogy mekkora kell, biztos kapsz vmelyik motoros boltban.
Azt még elfelejtettem hogy a porvédőről tudnál e valamit mondani? Típust vagy akármit hogy hol lehet beszerezni
nagyon szépen köszönöm
Üdv!

A Tibustól kapott doksiban ezt találtam:
Athena MGR-RSD2 41×53×8/9,5.

Ha netán nem lenne jó, akkor írd meg, aztán akkor begurulok a szervizbe és megkérdem hogy milyet tettek bele. Az enyémben 3 hete volt szimering csere, és az enyém is 98as.
Üdv!


Kellene egy kis segítség!

XJR 400as elsőteló szimering méreteire lenne szükségem ( 98-as) Előre is köszi