Üdv! Egy kis segítség kéne hogy honnnan tudnám meg szerezni azokat a gumi alkatrészeket ami sejtésem szerint a karburátorok szívómembránját rejti magában(közvetlenül kapcsolódik a négy karbihoz a négy "gumihenger" ki van repedezve és cserélni akarom.. remélem nem túl kaotikus
De alapból nem olcsó, ha megnézed! Az egy literes 3100 lenne. Milyen olaj a tiéd 7ezerért?
Nekem azt mondták, hogy félszintetikus jó bele. Pl. a DuraBlend 4T 2500 forint egy liter.
nem túl olcsó?
Az enyémben ami olaj van, annak literje 7 ezer forint volt, én biztos nem öntenék bele 1700 forintos olajat ! Az a lelke a motornak, ha azt elcseszed, akkor jöhet a motor generál, amitől a gazdi degenerál ! Szerintem ezen nem szabad spórolni ! Inkább 2 parizerrel kevesebb van a kenyéren, de a mociba szutykot nem öntünk !
Végre nekikezdtem a különbözetinek is.Voltam ma rutinozni,és meglepődtem azon hogy milyen kezes egy masina az Er-6n.Pedig az elmult 2hónapban csak simson-al rohangáltam ide-oda,meg most egy pár km-ert az xjr-rel. Lényeg hogy két hét mulva már mindenapi használatba vehetem az xjr-t
Hogyan lehet egy olajról megállapítani, hogy jó és elégedettnek lenni vele? Én legfeljebb azt tudom elképzelni, hogy mikor eresztem le a régit, akkor folyik, mint a víz. Na akkor azt mondom, hogy szar. De hogy menet közben!?
Amúgy találtam egy budapesti helyet, ahol elég akciós ez a Liqui: Olaj
Egy ilyen 5 literes 1740-re jön ki literje és megvan a jövő évi olaj is.
Feltéve ha tényleg létezik ez a bolt és nem cserélték ki a kannában az olajat napraforgó olajra :)
A hengerfejet már felújitattam, beleszámolhattuk volna az árba, meg akadtak kijavitandó dolgok, de hát ilyen a használt motor, zsákbamacs. Ha most vásárolnék motort, már tudnám mit kel megnézni. Amúgy tényleg korrektek, a telószimeringeket ott cserélték még mert eresztet a teló, és igy a fékbetéteket is kicserélték mert szippanthatott fel a kifolyó olajból. Az igaz hogy goldfren került bele, kb semmit nem ér, de azért rendes tőlük.
Nyugi, tudom hogy mi van a seggem alatt, csak:
1: nem fülik hozzá a fogam hogy én szarakodjak vele
2: győrben a fősuli és a meló miatt vagyok, panelban a 4.en, szal itt ha akarnám se tudnám megcsinálni, otthon minden megvan hozzá.
Nem tom melyik "otton bütykölős" átkozott meg, de fogott rajtam, szal vigyázzon mit kíván ez után !
Most hoztam el a szervizből az új gumikkal, akartam még puhítani a hátsó telókon, erre kiderült hogy az nem olyan egyszerű mint azt gondoltam, ugyanis a rugó fölött van 2 db "anya", rajtuk rovátkák, ebből én arra következtettem, hogyha tekergetem akkor vagy puhul vagy keményedik, na neeem!
A legfelső vastagabb "anya" az az ütköző, és azt zégergyürü tartja, az alatta levő vékonyabb "anya" a tekergetős, de azzal csak keményíteni vagy az ütközőig lehet puhítani! Na nekem annyira lenn van az vastag ütköző hogy csak úgy lehet puhítani ha szétkapom, rugót lerögzítem és a vastagott feljebb hozom a zégerrel, szal hétvégén két locsolás közt hátsótelót szerelek !
Na mindenkinek minél kevesebb szerelést és annál több balesetmentes km-t a hosszú hétvégére!
Sziasztok,Csaba én részemről elismerésem ügyes vagy azt mondják ez pontosabb "műszer" mint a modern órások én is már rajta vagyok egy ideje hogy csináljak egy ilyet de mindig elfelejtem,szóval . Holló ha meg engeded azt gondolom még kellően fiatal vagy és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy mindezt ki jelentsd,én is szerelő vagyok és tudod tapasztaltam már ezt-azt de azért nem árt tudni milyen lovon ül az ember(érteni,és tudni mitől megy és mi van benne) És ha meg engeditek ajánlanék egy olaj típust nektek A LIQUI MOLY német olaj én autókba évek óta használom és most beletettem több mociba és persze a sajátomba is nagyon jók a vissza jelzések róla,és nagyon jó az ára is,nézzetek utána !
Mi volt a baj a mociddal?
Hogy a használt mocikat hogy adják tovább azt nem tom, én a mocimat magánszemélytől vettem, és csak a szervizes team-mel állok kapcsolatban, ők meg lelkiismeretesen megcsinálják azt amit elvállalnak, sőt néha többet , most épp a gumicsere miatt van náluk a gép, majd ma délben megyek érte, szal tavaly minden egyes alkalommal a lelkemre kötötték hogy azokkal a régi gumikkal nehogy motorozni merjek , mert annyir szarok! Szóval ha bármit észrevettek azonnal szóltak, de pl mikor a lánccserén volt, és a kerékkivételnél kiderült hogy vason vannak a hátsó fékek, azonnal kicserélte nem is kérdezte meg, onnan nem tudod úgy elhozni hogy vmi létfontosságu dolog nem működik rajta !
Gondolom a használtmocikkal meg úgy vannak mindenki más, úgy ahogy beszámították, próbálnak tőle mihamarabb megszabadúlni, ezért sokkal olcsóbb mint a red baron, gondolom én !
Tudod, nekem ez kikapcsolódás, hobbi. A másik az, hogy szeretem tudni mi az ami megy alattam, illetve nem kell minden apróságért szerelőhöz menni, akihez viszem 40km-re van tőlem, tehát simán megspóroltam a dolgot. Ha sokat keresnék persze énis inkább fizetnék pár rongyos ezrest, tizezrest, csak ne nekem keljen szenvedni vele, de amig nem igy van, addig elszórakozok vele.
Én a Real motorban vetttem a gépem, tényleg rendesek ott a szervizesek, meg az értékesitők is, kb egy évre a vásárlásra megismert a motorkiállitáson a tömegben - igaz elég sokat láttuk egymást a motor miatt. Bár igy utólag átnézve a gépet lenne egy-két szavam hozzájuk, ki hogyan is értelmez bizonyos fogalmakat, de ez már elúszott hajó.
Én meg úgy vagyok vele.hogy ott spórolok,ahol tudok
Nekem legközelebb Kecskeméten tudták volna megcsinálni,és nemis azonnal ,szal ottkelett volna hagyni 1-2 napra tuti. Az meg már 2x oda-visza út,plusz 3ezer ft.
A megspórolt pénzen most készülök olajat,szűrőt cserélni. Félszintetikus 10w40 jó lesz neki? Én Motul 5100-ra gondoltam.Bátyám 2éve ezt használja a TL-ben,és esküszik hogy normál,utcai használat melett a legjobb ár/érték arányú olaj (már megint a spórolás... )
Én csak 8métert vettem,meg 20db kábelkötegelőt, és ha jólemlékszek akkor 1050 ft-volt. Arol 2t van ithon,T-idomot meg szereztem unokatesomtól,aki autószerelő. Így volt nekem csak egy ezresbe.
Én meg nem akartam senkire rápirítani, csak azt írom, hogy el kell fogadni a másikat, szeretni kell úgy ahogy van.
Szóval tök béna vagy, hogy meg sem tudod szerelni a motorodat
Na jó csak viccelek
Én még motorral is k.sokat utaztam a szerelőhöz, akit jónak mondtak, meg sem tudta csinálni, sőt még ott ázott-fázott a gép hónapokig... úgyhogy örülj neki, hogy Te szerencsés vagy.
Bocsi, nem akartam senkit sem megbántani, csak azért nevettem, hogy olyan kis apróságon mókultok amit pár perc alatt megcsinálnak a szervizben, akiknek minden cuccuk megvan hozzá, és nem is aranyáron.
Nekem a szervizzel nagyon nagy mákom van, győrben a real-ba hordom a kicsikét, nagyon precízen és jó áron dolgoznak, és nem utcsó sorban nagyon jó fejek, szívesen megyek vissza. Nekem mindent megoldottak, és többek közt nekik köszönhetem hogy talpra állt a gép!
Szal mégegyszer bocsi, ha bárkit megsértettem volna
Tudod a modellezők sem azért faragnak, ragasztgatnak, töltenek hónapokat az építéssel, mert nincs pénzük készen megvenni egy modellt
Én is örülök veled egyetemben, hogy nem egy szoci, ótvar cucc van alattam. Én is szereltem a dolgaimat sárban, esőben, még éjszaka is. De ha megbízható is a cucc, azért szeretem tudni, hogy hogyan működik és ne vigyem minden apró dolog miatt szerelőhöz.
Viszont van egy dolog, amit nem tudsz pénzért venni: a lelkiismeretességet. Saját magad úgy meg tudod csinálni, hogy elégedett legyél vele. Sok "boldog" ember feketedobozként tekint a szerelőkre, hogy beviszi és másnap kijön 100%-os állapotban, tökéletesen megjavítva, felújítva és lehet boldogan, nyugodtan aludni. Én utálom idegen embernek odaadni a vigyázott, szeretett dolgaimat. Eddig nekem csak szarabbak lettek a cuccaim. De ez már saját problémám.
De a legfontosabb, hogy én megértelek, ha nem akarsz műhelyt és nem foglak kiröhögni, ha a szerelőt gazdagítod, és nem magadat egy jó kis élménnyel, tapasztalattal.
Marha jót röhögtem srácok, képesek vagytok pár ezerből összedobni a cuccot, amivel nektek kell szórakozni, közben 1-2 ezer forintért a szervizben belövik a 4 karbit ! Én a szinkronért és a pucolásért fizetem kb 5ezret, és erre a műveletre évente 1szer van csak szükség!
Én a simsont szereltem eleget, árokparton meg a város közepén is, hogy a yamaha mitől megy, nem nagyon érdekel , szerencsére megbizható jószág, szal a panel pincében nem szándékozok műhelyt felszerelni !
De aki mindenáron szerelni akar, az nyugodtan dobja fel fórumra az észrevételeit, mechatronikai mérnök révén szívesen olvasok bütykölésekről !
Jah, de egy karburátor azért bonyolultabb szerkezet, mint hogy csak egy pillangószelepből álljon. De ehhez a többtorkúhoz tényleg nem értek. Elvileg az úszóházban a benzinszinttel és fúvókákkal lehet a teljesítményfokozatot állítani. Alapjárat hangolása az bonyolultabb, mert az ugye nem túl üzemszerű állapota a motornak. De mindegy, nem tudom milyen rendszerű ez a karbi.
Azt nem mondtam, hogy át is folyt a repedéseken, mert akkor beszippantotta volna, csak ijesztő látvány volt, hogy mennyire repedezett, mert jól mutatta a folyadék.
De lehet hogy dús a keverékem és a beszívott levegő pont hogy optimálissá teszi ;) na jó csak viccelek. A fals levegő sosem jó.
Nemtudom hol vettél olyan olcsón benzincsövet, nekem közel 4000ből jött ki. 12méter x 200ft benzincső, fél liter 2T olaj 690ft ( egy deci kell kb) 6 db T elosztó x 150 ft (kellett is tartalékba). A T elosztókra érdemes figyelni, ha nem elég peremes, vagy hogy mondjam, szóval nincs elég nagy makkja akkor képes beszívni levegőt, és felbuborékosodik az olaj, amit vagy kinyomkod az ember kézzel, vagy vár fél órát. Van itthon, azaz már csak volt órás teszterem is, de ez szimpatikusabb
Nem állítódik el magas fordulaton,mert ha úgyveszük akkor egy tengely mozgatja mind a négy pillangószelepet.Ha alapjáraton szikronba vannak,és fordítasz a tengelyen,akkoris ugyanúgy szinkronba maradnak,hiszen egyszerre mozgatja őket a tengely.
Sajnos aztkell mondjam ha a szívócsonkon ki-be járt a benzin,akkor a levegő is ezt teszi,hisz a levegő ritkább a benzinnél.Ez nem egy egézséges dolog,mert ugymond falsot szív a motor.A repedésen keresztül a benzin-levegő keverékhez plusz levegőt szív be,és így szegényedik a keverék,és tökéletlenebb lesz az égés,és aza henger nem megy úgy mint a többi.
remélem nagy hülyeségeket nem írok,de ezt én így tudom
Értem. Én meg azt hittem, hogy pl. 4 kis benzines palackot kell a karburátorokra kötni és figyelni, hogy egyformán fogyjon a benzin. De ezek szerint a nyomást kell nézni. De ha alapjáraton ezt beállítod, akkor még nem biztos, hogy magas fordulaton is jó lesz, nem? Vagy ott nem állítódik el?
Amúgy nekem a karbit a hengerrel összekötő gumiszerű cuccok elég repedezettek, egyszer véletlenül ráöntöttem egy kis benzin és alapjáraton láttam, hogy úgy szuszog. Talán a levegőt nem szívja be, de a folyadék ki-be ment a repedésen.
Nem bonyolult a szinkronizálás,énis most csináltam ilyet először,és ahoz képest jól sikerült,legalábbis úgy érzem. Lényege hogy fogsz 4egyforma hoszúságú átlátszó benzincsövet (én 2m-es darabokat használtam) egyik végüket egy T alakú közösítővel öszekapcsolod,persze úgy hogy az olaj át tudjon folyni egyik csőből a másikba. Ezt felerősíted egy kb egyméteres deszkára,vagy bármire.Utána felkell tölteni a csövetek olajjal,tank ledob,egy ideiglenes tartájból biztosítani kell a benzin ellátást,majd rákell a csövek másik végét dugni a szívócsonkokon lévő vákum csőre amit egy gumisapka véd,a 2.hengernél pedig ez nyitja a benzincsapot,és hagyszóljon.Fontos hogy meleg motornál kell csinálni,és alapjáraton.
Állítani pedig ugye a pillangószelepeket öszekötő tengelyen lévő csavarokat kell. És ennek az egész műveletnek a lényege,hogy mind a 4 pillangószelep egyformán legyen nyitva,mert ha nincsennek szinkronba,akkor az egyik henger húzza a másikat,a másik pedig viszatartja az egyiket.Na ezt jól megaszondtam
Én mikor elkezdtem,akkor az 1. henger szabályosan elszívta a másik háromtól az olajat,de úgy hogy a másik 3 csőbe nemis volt olaj. 10percnyi tekergetés után 1cm belül volt az olajszint mind a 4csőben. http://www.r6messagenet.com/fo...
Valami ilyesmit kell öszehozni.Remélem érhetően fogalmaztam
A benzin gondokat leszámítva, IGEN!
Sokat még nem mentem vele,mert a különbözetit megkell még csinálnom,de eddig tetszik nagyon.
Kezes kis masina,bár a hátsó gumi már kocka,és a kormánycsapágyat is kikell majd a télen cserélni,mert középen egy picit szorul és akad,de nemvészes.Na és persze az Etz után ez az 50le,bőven elég
Más; Öszedobtam egy benzincsőves szinkrontesztert,és sikerült is belőnöm a karbikat.Azóta nem dadog,és jobban is veszi a fordulatot,1000ft-ból megoldottam
Nekem azt mondták, hogy félszintetikus jó bele. Pl. a DuraBlend 4T 2500 forint egy liter.
Az enyémben ami olaj van, annak literje 7 ezer forint volt, én biztos nem öntenék bele 1700 forintos olajat ! Az a lelke a motornak, ha azt elcseszed, akkor jöhet a motor generál, amitől a gazdi degenerál ! Szerintem ezen nem szabad spórolni ! Inkább 2 parizerrel kevesebb van a kenyéren, de a mociba szutykot nem öntünk !
Amúgy találtam egy budapesti helyet, ahol elég akciós ez a Liqui:
Olaj
Egy ilyen 5 literes 1740-re jön ki literje és megvan a jövő évi olaj is.
Feltéve ha tényleg létezik ez a bolt és nem cserélték ki a kannában az olajat napraforgó olajra :)
Nyugi, tudom hogy mi van a seggem alatt, csak:
1: nem fülik hozzá a fogam hogy én szarakodjak vele
2: győrben a fősuli és a meló miatt vagyok, panelban a 4.en, szal itt ha akarnám se tudnám megcsinálni, otthon minden megvan hozzá.
Nem tom melyik "otton bütykölős" átkozott meg, de fogott rajtam, szal vigyázzon mit kíván ez után !
Most hoztam el a szervizből az új gumikkal, akartam még puhítani a hátsó telókon, erre kiderült hogy az nem olyan egyszerű mint azt gondoltam, ugyanis a rugó fölött van 2 db "anya", rajtuk rovátkák, ebből én arra következtettem, hogyha tekergetem akkor vagy puhul vagy keményedik, na neeem!
A legfelső vastagabb "anya" az az ütköző, és azt zégergyürü tartja, az alatta levő vékonyabb "anya" a tekergetős, de azzal csak keményíteni vagy az ütközőig lehet puhítani! Na nekem annyira lenn van az vastag ütköző hogy csak úgy lehet puhítani ha szétkapom, rugót lerögzítem és a vastagott feljebb hozom a zégerrel, szal hétvégén két locsolás közt hátsótelót szerelek !
Na mindenkinek minél kevesebb szerelést és annál több balesetmentes km-t a hosszú hétvégére!
Hogy a használt mocikat hogy adják tovább azt nem tom, én a mocimat magánszemélytől vettem, és csak a szervizes team-mel állok kapcsolatban, ők meg lelkiismeretesen megcsinálják azt amit elvállalnak, sőt néha többet , most épp a gumicsere miatt van náluk a gép, majd ma délben megyek érte, szal tavaly minden egyes alkalommal a lelkemre kötötték hogy azokkal a régi gumikkal nehogy motorozni merjek , mert annyir szarok! Szóval ha bármit észrevettek azonnal szóltak, de pl mikor a lánccserén volt, és a kerékkivételnél kiderült hogy vason vannak a hátsó fékek, azonnal kicserélte nem is kérdezte meg, onnan nem tudod úgy elhozni hogy vmi létfontosságu dolog nem működik rajta !
Gondolom a használtmocikkal meg úgy vannak mindenki más, úgy ahogy beszámították, próbálnak tőle mihamarabb megszabadúlni, ezért sokkal olcsóbb mint a red baron, gondolom én !
Én a Real motorban vetttem a gépem, tényleg rendesek ott a szervizesek, meg az értékesitők is, kb egy évre a vásárlásra megismert a motorkiállitáson a tömegben - igaz elég sokat láttuk egymást a motor miatt. Bár igy utólag átnézve a gépet lenne egy-két szavam hozzájuk, ki hogyan is értelmez bizonyos fogalmakat, de ez már elúszott hajó.
Nekem legközelebb Kecskeméten tudták volna megcsinálni,és nemis azonnal ,szal ottkelett volna hagyni 1-2 napra tuti. Az meg már 2x oda-visza út,plusz 3ezer ft.
A megspórolt pénzen most készülök olajat,szűrőt cserélni. Félszintetikus 10w40 jó lesz neki? Én Motul 5100-ra gondoltam.Bátyám 2éve ezt használja a TL-ben,és esküszik hogy normál,utcai használat melett a legjobb ár/érték arányú olaj (már megint a spórolás... )
Szóval tök béna vagy, hogy meg sem tudod szerelni a motorodat
Na jó csak viccelek
Én még motorral is k.sokat utaztam a szerelőhöz, akit jónak mondtak, meg sem tudta csinálni, sőt még ott ázott-fázott a gép hónapokig... úgyhogy örülj neki, hogy Te szerencsés vagy.
Bocsi, nem akartam senkit sem megbántani, csak azért nevettem, hogy olyan kis apróságon mókultok amit pár perc alatt megcsinálnak a szervizben, akiknek minden cuccuk megvan hozzá, és nem is aranyáron.
Nekem a szervizzel nagyon nagy mákom van, győrben a real-ba hordom a kicsikét, nagyon precízen és jó áron dolgoznak, és nem utcsó sorban nagyon jó fejek, szívesen megyek vissza. Nekem mindent megoldottak, és többek közt nekik köszönhetem hogy talpra állt a gép!
Szal mégegyszer bocsi, ha bárkit megsértettem volna
Én is örülök veled egyetemben, hogy nem egy szoci, ótvar cucc van alattam. Én is szereltem a dolgaimat sárban, esőben, még éjszaka is. De ha megbízható is a cucc, azért szeretem tudni, hogy hogyan működik és ne vigyem minden apró dolog miatt szerelőhöz.
Viszont van egy dolog, amit nem tudsz pénzért venni: a lelkiismeretességet. Saját magad úgy meg tudod csinálni, hogy elégedett legyél vele. Sok "boldog" ember feketedobozként tekint a szerelőkre, hogy beviszi és másnap kijön 100%-os állapotban, tökéletesen megjavítva, felújítva és lehet boldogan, nyugodtan aludni. Én utálom idegen embernek odaadni a vigyázott, szeretett dolgaimat. Eddig nekem csak szarabbak lettek a cuccaim. De ez már saját problémám.
De a legfontosabb, hogy én megértelek, ha nem akarsz műhelyt és nem foglak kiröhögni, ha a szerelőt gazdagítod, és nem magadat egy jó kis élménnyel, tapasztalattal.
Marha jót röhögtem srácok, képesek vagytok pár ezerből összedobni a cuccot, amivel nektek kell szórakozni, közben 1-2 ezer forintért a szervizben belövik a 4 karbit ! Én a szinkronért és a pucolásért fizetem kb 5ezret, és erre a műveletre évente 1szer van csak szükség!
Én a simsont szereltem eleget, árokparton meg a város közepén is, hogy a yamaha mitől megy, nem nagyon érdekel , szerencsére megbizható jószág, szal a panel pincében nem szándékozok műhelyt felszerelni !
De aki mindenáron szerelni akar, az nyugodtan dobja fel fórumra az észrevételeit, mechatronikai mérnök révén szívesen olvasok bütykölésekről !
Azt nem mondtam, hogy át is folyt a repedéseken, mert akkor beszippantotta volna, csak ijesztő látvány volt, hogy mennyire repedezett, mert jól mutatta a folyadék.
De lehet hogy dús a keverékem és a beszívott levegő pont hogy optimálissá teszi ;) na jó csak viccelek. A fals levegő sosem jó.
Sajnos aztkell mondjam ha a szívócsonkon ki-be járt a benzin,akkor a levegő is ezt teszi,hisz a levegő ritkább a benzinnél.Ez nem egy egézséges dolog,mert ugymond falsot szív a motor.A repedésen keresztül a benzin-levegő keverékhez plusz levegőt szív be,és így szegényedik a keverék,és tökéletlenebb lesz az égés,és aza henger nem megy úgy mint a többi.
remélem nagy hülyeségeket nem írok,de ezt én így tudom
Amúgy nekem a karbit a hengerrel összekötő gumiszerű cuccok elég repedezettek, egyszer véletlenül ráöntöttem egy kis benzin és alapjáraton láttam, hogy úgy szuszog. Talán a levegőt nem szívja be, de a folyadék ki-be ment a repedésen.
Nem bonyolult a szinkronizálás,énis most csináltam ilyet először,és ahoz képest jól sikerült,legalábbis úgy érzem. Lényege hogy fogsz 4egyforma hoszúságú átlátszó benzincsövet (én 2m-es darabokat használtam) egyik végüket egy T alakú közösítővel öszekapcsolod,persze úgy hogy az olaj át tudjon folyni egyik csőből a másikba. Ezt felerősíted egy kb egyméteres deszkára,vagy bármire.Utána felkell tölteni a csövetek olajjal,tank ledob,egy ideiglenes tartájból biztosítani kell a benzin ellátást,majd rákell a csövek másik végét dugni a szívócsonkokon lévő vákum csőre amit egy gumisapka véd,a 2.hengernél pedig ez nyitja a benzincsapot,és hagyszóljon.Fontos hogy meleg motornál kell csinálni,és alapjáraton.
Állítani pedig ugye a pillangószelepeket öszekötő tengelyen lévő csavarokat kell. És ennek az egész műveletnek a lényege,hogy mind a 4 pillangószelep egyformán legyen nyitva,mert ha nincsennek szinkronba,akkor az egyik henger húzza a másikat,a másik pedig viszatartja az egyiket.Na ezt jól megaszondtam
Én mikor elkezdtem,akkor az 1. henger szabályosan elszívta a másik háromtól az olajat,de úgy hogy a másik 3 csőbe nemis volt olaj. 10percnyi tekergetés után 1cm belül volt az olajszint mind a 4csőben.
http://www.r6messagenet.com/fo...
Valami ilyesmit kell öszehozni.Remélem érhetően fogalmaztam
Fura, mi lehet az oka annak!? Kíváncsi leszek ha kiderül.
Arról a szinkron állításról írnál pár szót? Én is kíváncsi lennék, hogy az enyém mennyire van szinkronban. :) Köszi.
Sokat még nem mentem vele,mert a különbözetit megkell még csinálnom,de eddig tetszik nagyon.
Kezes kis masina,bár a hátsó gumi már kocka,és a kormánycsapágyat is kikell majd a télen cserélni,mert középen egy picit szorul és akad,de nemvészes.Na és persze az Etz után ez az 50le,bőven elég
Más; Öszedobtam egy benzincsőves szinkrontesztert,és sikerült is belőnöm a karbikat.Azóta nem dadog,és jobban is veszi a fordulatot,1000ft-ból megoldottam
Köszönöm a képeket!
Amúgy megy a moci a szépen? Meg vagy vele elégedve?