Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Segítség kellene,ha valaki tapasztalt már ilyet akkor kérem írjon! Vettem egy xj500 mocit, szétszedtem ,váz elektromosság,fék ,kerekek szóval minden felújítva. A blokk megfúrva ,a hengerfej szelepelve szóval az is rendbetéve.Karbi a gyári beállítás szerint belőve, légszűrő gyári.De a motort bemelegítve és gázt adva a fordulat nem esik vissza 3500-4000-ről alapjáratig csak akkor ha elveszem a gyujtás egy kicsit róla.A szinkron kb jó a szívatóra hidegen jól reagál de melegen a felpörgés után nem esik a fordulat vissza a fordulat.Szóval ehhez kellene segítség!
Így már megvilágosultam Nagyon egyedire sikerült!
Nekem polirozott a szelepfedél is.

Tegnap felraktam egy vicces áron szerzett cb1000r kormányt a zongorára. Sokkal kényelmesebb és a visszafordítókban könnyebb terelni, mint a széles alukormánnyal, bár annak is meg van a feelingje. Az xjr m16-os kormányvégekkel jön ki, a lódarázsé más felfogatású, ezért a k.végsúlyok nélkül próbáltam ki...nem gondoltam volna, hogy ennyit számít, mert elengedett kormánynál elkezdett beszitálni. Este megmértem 200g/db a gyári k.végsúly Előtte a dizájnos aluból cnc-mart végeket néztem, amik 50-70 g között mozognak, de most a súlyosabb darabok kerültek képbe.
Burky ,talán így jobban látod a kék tömítést.........
Szia Holló, Szinte minden cserélve lett persze ésszel mivel üres vázig szét szedtem nem spóroltam,ami rossz volt cseréltem ami jó az megtisztít és maradt na ebből volt a kevés. Csak röviden...
- a fékek újak, az első tárcsák cserélve
- kerékcsapágyak újak
- új gumik
- teleszkópok rendbe rakva
- a kerekek sziterezve + 1,2 alkatrész
- a kipu rendszer teljes csere
- motor szürő,olaj, tömitések,szimeringek,szelep beállítás
- fényezés
ha valamit kihagytam bocsi, pontos összeget ide had ne írjak,(persze személyesen szívesen elmesélem)de még így is megérte
szerintem,még a műszaki van vissza.
A dobok gyári Ducati monster dobok és nem utolsó hogy benne van a E beütés,nem hangos kellemes a hangja.A leömlők és a közősítő ki lett cserélve gyárira, jól emlékeztél 4:1 volt rajta,és igen FJ-t sikerült szerezni hozzá ami ugyan az mint az xjr-é,a szelep fedél tömítés nem kék sima fekete az az igazság hogy amikor a fedélt festette a fényező kicsit önállósította magát és kicsit fantáziált és ilyenre sikerült de maradt így mert nekem nagyon tetszik.A tankra csináltattam matricát gyári méretek alapján mert a gyári domború csúnya volt már,de az oldalsók még szépek azok vissza kerülnek majd csak le kell puccantanom,igyekeztem remélem elégedett vagy .
Szisztok!

Lupus, gratula a gépedhez, gyönyörű a masina !
Nagyon indiszkrét lennék ha megkérdezném hogy miket csináltál rajta és azok mennyi pénzbe fájnak manapság ?

Tibus kollega nem nagyon dicsekszik az új olaj adta selymes dorombolásról, remélem egyben van ő is meg a "drágasága" is !
Gratulálok Lupus! Úgy látom beérett a gyümölcse a kitartó munkádnak!

Azért mindjárt kérdeznék is :
Ezek az átalkított Monster dobok?
Arra emlékszem, hogy mondtad, hgy egy fj közösítőt raksz fel...a gyári sportleömlőket alakítottad át? Ha jól emlékszem az egyben volt a 4:1 elágazásig
A szelepfedélnél a tömítésnek van kékes színe?
Jól áll az új szín a vasnak! A tankon ugye lecserélted a domború yamaha feliratot, no meg az oldalán sem látom. Lehet kapni ill. csináltatni műgyantás domború feliratot is vagy jelet is az olcsobb, mint a gyári. Mostanában csak fehér xjr-t adják domború felirattal, a többin csak egy jel van a tankon.

Üdv, Burky
Sziasztok,végre elkészültem a nagy vassal, mindenkinek köszönöm aki segítette a munkámat, Burky neked külön is! Szóval köszönöm fiúk , és a képek..........
Szia alap!

Megszamoltam.A balos lesz az!
Teljesen jok a tapasztalataim eddig.Nincs a legfeszesebbre allitva,megsem koppan fel 2 szemellyel.Telefonon kerdezett nehany dolgot rendelesnel egy hapsi,tobbek kozott,hogy viszek-e utast.Gondolom,ha nem-mel felelek,akkor a jobb oldalit kuldtek volna.Az talan lagyabb lehet.
Eloszor nem ereztem olyan komfortosnak,mint az Ohlins-et,de mint irtam,nem is koppanik fel olyan surun,mint az,szoval tetszik.
Es meg is szoktam hamar.
Amugy most jottem vissza Angliaba.2 het utan eleg jo erzes volt motorozni egyet,mit mondjak.
hát én soha többet nem rakok bele.. erdélyből csak-csak haza jöttem vele, de másnap azt hittem be akar állni a blokk.. semmi alapjárat, rángatott akadozott kopogott. leengedtem az összeset belőle, raktam bele rendes benzint (egybe kötöttem egy gyertya pucolással és egy ülepítő takarítással meg némi kozmetikai beavatkozással)
Átalakítás nélkül is elpöfög etanolal,csak nem lesz akkora a teljesítménye.Egyébként az E85-nek 85%-a etanol, a többi benzin.De kifogom énis próbálni,csak legyen meg a jogsi
Abból kiindulva raktam bele, hogy jött velem egy srác egy 3.0 v6-os omegával, és egy másik egy gsxr600-al mindkettő tisztán jár vele átalakítás nélkül.
Ahhoz, hogy E85-tel menj, kell valami átalakítás szerintem. 100%-ossal lehet, hogy nem is menne a kocsi vagy a motor.

Talán igazat írnak:
etanol cucc
tegnap rátankoltam romániában pár liter E85-öt pár liter 95-re.. ma reggel mikor beindítottam elég hallhatóan valami kopogott a blokkban( nem olyan fémes szelephangszerű 'ciripelés') lehet hozzá köze?
köszi a választ
Azért van még kérdés. A képen a balost (standard - tehát amibe 14 karika a rugó) raktad be?
Hát én nem magam miatt vettem volna fel a hangját. Nem hiszek abban, hogy egy azonos kategóriájú olajtól bármi is változna, mikor műszerrel kimutatva is csak nagyon kis különbségek lehetnek.
Mikor felmelegszik olyan mint a víz, pl. a váltóban két nehéz fogaskerék ugyanúgy összekoppan meg ilyenek. Kizárt, hogy meghallani a különbséget, még ha van is. Nem zsírral töltöm fel, azt' nem ér semmi egymáshoz többet.
De még ha lenne is különbség, nem hiszem, hogy rosszat okozna a motornak.
Most már úgy is 5 litert vettem, el kell használni :D
Az nem az igazi, mert videó részlegben csomószor olvastam hogy a hitetlenek a mikrofonra fogtak olyan csörgéseket is, amik miatt én nem is mertem volna járatni a gépet !

Meg ez főleg neked fontos, mert ha te elégedett leszel azzal az olajjal is akkor gondolom következőleg is maradsz annál. Csak ha észlelsz vmi nagy változást azt megoszthatnád velünk is.
Azt gondoltam, hogy először kipróbálom azt, hogy ha már léghűtéses, akkor légkenést hogy bírja

Hát felveszem a hangját olajcsere előtt meg után, aztán meghallgatjátok, mert én nem hiszem, hogy bármi hangi különbséget fogok hallani.
Ejnye, pedig bíztam benned, hogy leszel annyira ARC, hogy kipróbálod napraforgó olajjal , egy világ omlott bennem össze .

Mielőtt beleöntöd, figyeld meg a hangját, hidegen, melegen, meg hogy a fokozatokat hogyan veszi, aztán detto az új olajjal, aztán bitte tedd közzéé az észrevételeket!
No, megvettem a Liqui Moly 10W-40 es félszintetikus olajat. Hétvégén megpróbálom kicserélni. Szóval ha nem jelentkeznék, akkor 160-nál beállt a motor és fentől vigyázok tovább rátok
Köszi a választ!
Na, végül találtam a motordiszkont.hu-n, 13 E a két pár, úgyhogy azt rendelem is, mert máshol nem nagyon sikerült találni......
Mégegyszer köszi a segítséget!
Azt hiszem Magyarorszagon is lehet kapni EBC fekbeteteket.
Nagyon jo az ar-ertek aranya.
Ahogyan mar irta valaki,10-bol,max. 12-bol ki kell jonnie a 2 parnak.
Ja,nekem is az A jelnel szivargott.
Ezen a linken az elso lesz az.
120 font,ingyenes kiszallitassal.Marmint Anglia teruleten.Plusz 30 font az EU teruletere.
A kepen kromozott van,de en fekete rugokkal kertem.
Utolag kicsit banom,talan jobb lett volna a kromozott,hogy ne legyen annyira fekete a motor egesze.
Szoval atszamolva(300-zal),36000Ft-ba kerult nekem.Plusz 9eFt,ha Magyarorszagra kerne a postazast valaki.