Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

5-papir,az jó.Mond-hogytudlak elérni?A rossz lábammal már szaladok is érte. köszi!
5 papír elég olcsó egy arrow dobért?
Igen, megúsztam épp bőrrel. A kezem és lábam még nem túl jó, ebcsont majd beforr, de a mocira sokat kell költenem. Köszi a telefonszámot és a segítséget. 1-2 dolgot megtudok tőle venni, de gyári kipuf-ja nincs, azt továbbra is keresek, ha van valakinek levetett olcsó dob. köszönöm szépen
Mindenkinek Kellemes Unnepeket Londonbol!
Hello!
Adok egy teló számot, én ettől a sráctól vettem a cuccokat a géphez! Egy papírok nélküli 400-as xjr-ert árult ki alkatrésznek. Tiszakécskén van a moci, max postai úton lerendezed ha még a dob megvan! A Teloszám: 06709481283
Amúgy mi történt veled? Megúsztad épp bőrrel?
Hello, mindenki! Baromi nagyot buktam 20 év motorozás után, gyári 400-ashoz nincs valakinek egy levetett gyári kipufogója? Ez a leg fontosabb, a többi alkatrészt majd később, mert karcsú vagyok. köszi
hali! ez multkor még 80volt, januárban 25ért lehet vinni?:D:D:D
Tisztelt Urak és Hölgyek, mindenkinek békés boldog KARÁCSONYT kívánok!
Már van egy angol vevőm rá...de oda macerás kiküldeni... ez volt itt az utolsó próbálkozásom...
Érdekes, Angliában jobban csípik a motoros csajokat
majd ha egy húszasért odaadod, egy ideje figyelem már, és mindig egyre olcsóbb!
Ez kevés

Tessék megvenni, házhoz is szállítjuk
tetszik a marketing duma!
Ajándékozd meg magad és motorod:

Egy XJR fejidommal, teljesen új, gyári. Minden alkatrésszel és csavarral.
Sötét plexivel, eladó.
Gyári ára: 218.000 Ft

Nálam: 70.000 Ft.

Azonnal elvihető!

Keress: marna@enternet.hu
Koszi a kepeket es az infot Tibus!
ÜDv! A minap olajat és olajszűrőt cseréltünk a gépemben ( a tél beálltával motul 5.1 15w50 került bele) az eredeti tömítő gyűrűk jók voltak, úgy hogy maradtak benne az egyszerűség kedvéért. összeszerelésnél a spanyol manuálokat böngészve észre vettük hogy egy rugó , ami az olajszűrőt feszíti neki a szűrőháznak ezáltal tartva a nyomást és a pozíciót, rossz helyen volt. (előzmények: sűrűn kigyulladt indítás után és közben is az olajlámpám ami később ki is aludt. Ezt be tudtam annak miután rátöltöttem és továbbra is csinálta a 'jelenséget' hogy az olaj jelző gombának "harangoztak") Ezáltal ki derült hogy ezek a gépek is olajnyomást mérnek és nem szintet. ( van egy nyomásszabájzó rugós szelep is a szűrő házban amit érdemes tüzetesen karban tartani.) A rugó hejre tétele óta a lámpa egyszer sem villent ki. ( A kivillanások az olajszűrő rugó nélküli elmozdulásából eredhettek mivel akkor mellette az olaj szabadon "járt-kelt") kicsit kuszán írtam le, de a lényeg remélem látszik
Szia 1300SP,nem lesz könnyű dolgod mert nagyon kevés cucc van az XJR-ekhez én most rakom össze az enyémet igaz ez 1.2-es de utána nézek neked,esetleg itt nézd meg tipp, vatera és ebay . ui: A családi fotód nagyon tuti,mind igazi "jó arc"!
Sziasztok!

2003-as XJR1300-ra keresek üzemanyagtartályt.
Ha tudtok segíteni,megköszönném.

üdv
G
Szia Tom!

Kicsit kuszák voltak a hazatérésem utáni napok, de a legfőbb baj az volt, hogy elfelejtettem megnézni ne haragudj! Leszaladtam, lefényképeztem mindent:

XJR doboztartó és plexi fényképek

Szóval a plexi...
http://www.fabbriaccessori.com...
...a doboztartó meg
http://www.nonfango.com/

A doboztartó egyik felfogatása a lengéscsillapító csavarja alatt volt, a másik meg - az egyik fényképen látszó - kis fülre volt rögzítve az indexnél. Ez nem tudom, hogy van-e minden 400-asnál, vagy valami utólag odamachinált dolog. Ezt is megnézhetem, ha kell
A doboztartó cuccai, közdarabok, felfogató lemezek elég gyárinak néznek ki, gondolom valami univerzális lehet.


Még egyszer bocsi a késlekedésért!

Tibus
Tibus!

Sikerult valami infot talalni a doboztarto vason?
Esetleg tudnal kepeket feltenni,hogy hazilag modositott-e?

Koszi,
T
Hello!

Uj alkatreszt tet(et)tem a mociba.Angolul speedometer tab washer.Magyarul nem tudom a megnevezeset.
Most mar mukodik az ora.Par fontos vacakrol van szo egyebkent,ami az also kereknel van a csapagynal,es meghajtja a kabelt,ami az orahoz megy.
Itt van nehany kep rola.
tudom hogy időröl időre előjön témaként, de nálam most aktuális az első futómű cseréje.. Fordított 98-2002 közötti R1 elsőre gondoltam.. van aki tud segíteni vagy bármit hozzáfűzni?
antik hatást kelt
Üdv!
Az én levegő szűrőmet a szervizben cserélték és ők is hozták hozzá az alkatrészt. 12 ezer volt! Szerintem bármelyik yamaha szervizben kapsz hozzá!
Oké, megnézem a plexit is meg a doboztartót is, ha hazajutok. Mindkettő rajta volt, mikor vettem. Most egy időre leszedtem a plexit, kipróbáltam, hogy milyen. Azért véd valamit persze, de nagyokat még nem túráztam.
Az a baj, hogy pont a nyakamnál megy a levegőáram széle, ahova felnyomja a plexi a levegőt és a sisak aljánál valami örvények lehetnek, mert baromi hangos. Ha a kezemmel eltakarom, akkor jó, akkor tök elhalkul minden. Nem emlékszem, hogy ez plexi nélkül is van-e és ha van mennyire erős, de majd egyszer megnézem. Nektek nincs ilyen nagy hangzavar?

Köszi a linket!
Az ideiglenes faboritas eleg viccesen nez ki...