Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérdés, hogy mikor van 50 ezer? Attól függ mennyit pörgetett vissza Red Baron, vagy aki behozta. Meg kell kérdezni:
-Hát mi neeeem, hát mi ilyet, dehogy iiis, neeem...

Vagy ki kell cserélni és onnantól 50 ezer míg nálam van, mi?
Nekem egy szerelő azt mondta, hogy menjek nyugodtan, aztán ha már nagyon csörög valami, akkor azt észreveszem. Mondjuk ez egy szakadt Ladánál még helytálló megállapítás lehet, de egy japán cuccnál furcsállom.

A csere is biztos szívás lehet. Ha nekem egy szimpla kuplung műtét miatt másfél hónapig állt a motor, akkor ez egy egész szezont ki fog tenni
Üdv!
Szerintem tök8, a lánc csak nem szakad el, márkától függetlenül . Amúgy mennyi zsetonban van a vezérműlánc? Az igaz hogy 50 ezernél kell cserélni benne?
Sziasztok! Továbbra is vezérműlánc ügyben, ha valakit érdekel kinyomoztam a D.I.D. típust is az xjr 400hoz: SCA 409-144.
A következő lenne a kérdésem ki mit rakna be? Regina Vs. D.I.D., van egyáltalán tényleges különbség, vagy csak márkab@ziságon múlik?
Üdv!
A kis xjr-re keresek kormányt, nem tom hogy az 1300-asé jó-e rá, ha van itt vki aki ült mindkettőn és tudja hogy van-e különbség köztük, akkor írja meg bitte ! Köszi!

http://www.bikeparts.hu/index....
Sziasztok, valamelyikőtök ígért linkeket, ahonnan rendelni lehetne alkatrészt..? Visszapörgettem pár oldalt, hát látom, a műszerfal dolog nem újkeletű probléma...Sajnos kapkodják le az ebayről is a meglévőket. Ha nem tudtok semmi konkrétumot, akkor azt hiszem beszélek még egyszer a szerelővel.
Most egyet találtam fent 97 fontért, ha minden kötél szakad, megrendelem azt, aztán max beszámolok, hogy haladtam...
Nekem is indítási problémáim vannak, de nem csoda, qrva hideg van:D

mindenki vigyázzon magára! szevasztok!
Köszi a segítséget! Végülis arra az eredményre jutottam hogy 82RH2010/144 vezérműlánc kell hozzá (hátha másnak is szüksége lesz rá) Amúgy tudom javasolni a japán láncgyártókat, mert nagyon készségesen segítenek e-mailben, még akkor is ha az adott cég pont nem gyárt ilyen láncot, szóval jó fejek ezek a japók! :)
Hali!

http://www.yamahaoftroy.com/fi...

Mib111- talán ez segít!

üdv
istván
http://www.motorrevu.hu/motor/Yamaha_XJR_400
Sziasztok!

Engem a tengelytáv méret érdekelne a kis xjr-hez! De bármilyen más váz adat is jöhet! Előre is köszi!

A motorrevü oldalán van fenn egy teszt a kis xjr-ről, ott azt írják, hogy mivel a japán klímához van belőve a gép, itt 0 fok körül csakis hidegindítóval indúl! Mondjuk japánban is k..va hideg a tél, a híradóból ítélve, de ott a csíkszeműek télen biztos nem mociznak !
Hello sracok!

Kicsit kozelebbrol megneztem a mocit.
A gyertyak szerintem jo allapotuak,nincsenek bekopve,szerintem azt kizarhatjuk.Amikor leemeltem a tankot,lattam,hogy a levegozo-cso az aljan le volt mar jove.Biztam benne,hogy ha majd rendesen visszarakom,akkor indul a moci,de sajnos nem igy lett.Ezek szerint nincs sok koze hozza.
Leengedtem mind a negy karbibol az uzemanyagot,befujkaltam az erintkezeseket.Semmi.
Betolni sem tudtuk.
En valami vezetek hibara gyanakszom,masfel eve az volt a baj,csak hat az en szakertoi szemem nem talalja a bibit.
Most majd keresek egy furgont,amivel elviszem szerelohoz,aki a multkor is meggyogyitotta.

Koszi a tanacsokat es a hozzaszolasokat.
Legyen szep napotok.
Itt napsutes van es kib.szott hideg!

T
Sziasztok! 1994-es Yamaha xjr 400-asomhoz szeretnék új vezérműláncot, de méretet sehol sem tudnak mondani, ráadásul azt mondták az egyik márkaszervízben, hogy a gyári lánc végtelenített és azt nem is lehet befűzni! Ha valaki tud vezérműlánc méretet mondani illetve van lánccserével kapcsolatban tapasztalata, segítsen! Előre is köszi!
Sziasztok!
Nem akarok nagy f**ságot mondani de ha nem fűtött garázsban indítgatod akkor nagyon nehezen indul. +4,5 fok alatt indítószpré, szerintem!
Ha menet közben akadozik akkor gázosabb a dolog de először mindig a nyálat ellenörzöm, aztán jöhet a többi.

üdv,
isi
Lupus,Hollo koszi szepen!

Remelem a hetvegen normalisabb ido lesz,aztan megprobalom amit meg lehet.Marmint a gyertyaknal.

Koszi meg egyszer!
T
Üdv!
Ha már kiveszed a gyertyákat, akkor nézd meg hogy nedvesek-e, mert ha szárazak akkor karbi pucolás! Én a légszűrőt is megnézném ha gyújtás és benzin is van, mert oxigén se árt a bummhoz !
Nekem olyat csinált, ha lemerűlt az aksi akkor csak forgatott, de nem indúlt, amint az aksi fel lett töltve pöccre röffent.
Tomi,én ha szabad tippet adnom a gyertyáknál kezdeném, vedd ki mindet és egyenként nézd meg minden hengernél van-e szikra rendesen,mozgasd meg a pipákat a kábelen vagy tekerd le és nézd meg a kábelt ha kell picit vágj vissza belőle,és ha ezek után sem indul mehet tovább a nézelődés. Az elmondottaid alapján gyanús hogy valahol kontakt hiba van akár a vezetékeknél is de lehet hogy tévedek.
Szia Maxwell,ha tárcsákat akarsz venni azt ajánlom nagyon türelmesen keresd,az ebay-tól a bontókig mindenhol,sajna nem túl olcsók 30.000- nél olcsóbban nehéz találni de előfordul(nekem sikerült), kis segítség ha kell az 1200-hez 320mm a külső átmérő,64mm a belső,és 6csavar fogja, illetve a cikk számok: MSW 211,MSW211RAC, a gyári tárcsa méret 4mm vastag. És még egy tipp én így találtam a következő típusokon vagy még ugyan ilyen tárcsa: Yamaha FZR 1000Genesis,FZR1000 Exup,Aprilia 1000 RS Mille,Aprilia 125-250 RS, és a Cagiva 125 is ilyen méretű tárcsa van ha minden igaz,de mindíg le kell méretni, én aprilia rs tárcsákat tudtam szerezni. És már keréken a vas
Hello sracok!

Kellene egy kis segitseg,ki kellene talalni,miert nem indul a mocim mar 2 hete.
Elozmeny: karacsony kornyeken letettem 2 hetre a vasat,mert hazafele egyik nap akadozott,mintha nem kapna uzemanyagot vagy kihagyna a gyujtas.De nem izgatott a dolog,mert havazott amugy is.Aztan feltoltottem az akksit,befujkaltam wd40-nel par csatlakozot,es ment is a moci megint.
1 hetig.Akkor penteken letettem es kovetkezo hetfo ota nem indul.Forgatja-forgatja,de nem akar beroffenni.Cserebe neha durran egyet a kipufogo.
Nem tudtuk betolni sem,es a szokasos akksitoltes-wd40 kura sem segitett.Leengedtuk meg a ket szelso karbibol a benzint is,de semmi javulas.
Mit tippeltek?Most mi van?Generator-fesszabalyzo problema?Vagy annak nincs koze az inditashoz?Esetleg "csak" gyertya?
Meg annyi,hogy mertem az akksit,amikor inditoztunk.10V ala esett,ami tul alacsonynak tunik szerintem.
12.5V alapbol az akksi
11.9V gyujtas raadva
9.6V inditozva.11V ala nem mehetne,azt hiszem.

Elore is koszi a segitseget!

Tom

Ja,egy baratom az tanacsolta,tegyek fel Bandit muszerfalat,ha cserelni akarom.
Köszi szépen az infót. Látom szépen halad a vas. A féktárcsákat honnan sikerült beszerezned és kb mennyiért mennek most? Mire érdemes odafigyeln vásárláskor?
Üdv!
Hát "FightingSpirit" én már ráköltöttem a motor vételárát a kicsikére! Ez van, vki a kocsmába vagy a játékgépbe szórja, mi a masinára költjük! Ez van, vkinek a pap, vkinek a pap mocija !
tk-ra törtem a fekete zongorát...érzem ebben Ady búskomorságának minden cseppjét.:) nagyon tetszett! Én csak csúsztam az enyémmel, de annyira balfasz módon, hogy alig volt az elején valami amit nem kellett cserélni/javítani:(

Hát igen, minden info iszonyat jól jönne..én is dumálok a szerelővel, ő is Japánról beszélt. 80 ezer?Azért az nagyon erős...
Az ebayen nem is figyeltem hogy licitesek-e...ennyire felkúszik az áruk a lezárás előtt? (Mert 130-160 dollár között mozogtak, ami max 30 róka..a helmet_at_all oldalán)
Gyerekek, én személy szerint el vagyok kenődve, mert 80 rókát 'csak úgy' nem tudok félretenni órára. Terveztem még a jövőben egy szép motor- és blokk fényezést is..de így szinte lassan kifizetem még egyszer a motor árát.
@ burky, a német linkek nagyon jól jönnének, nekem van egy nagyon jó kollégám Németországban, rajta keresztül rendelhetnénk, és a Redbaronnal ellentétben a németekben maximálisan megbízom.
Persze, ha ki tudsz szedni belőlük valamit, minden "zongorás" nagyon hálás lenne.:)
Jó hétvégét!
Vannak nálunk is pechesebb emberek! Vígasztaljon bennünket ez ! A vicc fórumról: http://citrom.puruttya.hu/bypo... Legjobb öröm a káröröm
Szia!
Légyszíí légy oly tündi-bündi, hogy elővadászod a linkeket ! Előre is köszönöm !
Arra gondoltam, ha lesz egy kis szabad időm, beslatyogok a Red Baronba, hátha ők is tudnak szerezni alkatrészeket japánból, elvégre ők hozták be a japán belpiacos mocikat!
Sziasztok!

Látom sokan vadásztok alkatrészekre. Én is szembesültem ezekkel a gondokkal, amikor 2007-ben tk-ra törtem a fekete zongorát. Sajnos az xjr bármelyik változatban ritka mint a fehér holló (bocs holló! ) a hazai bontókban. Amit találtam az sokszor szarabb állapotban volt, mint amit le akartam cserélni. Ami nem modelspecifikus azt nem nehéz szerezni pl. féktárcsa. A műszerfal egyik mocihoz sem olcsó mulattság, pláne amelyik vasból viszonlyag kevés van. Az ebay-en szinte minden van, amit kerestek. Több cuccot én is ott vettem. A műszefalakat 300 EUR környékén ütik le, hiába van az aukciót zárása előtt akár 100 EUR alatt az ár! Van néhány címem (német bontók), ahonnan azonnal lehet vásároni, de általában drágábbak, mint az ebay. Viszont, ha nem akarjuk a fél szezont motor nékül tölteni, akkor sajnos ki kell fizetni a felárat. Ha van igény ilyen címekre, akkor elővadászom a linkeket.
Btw műszerfal: én végül, a racsidepo.com segítségével vettem a japán ebay-ről, de így is 80e körül volt, ha jól emlékszem szállítással, biztosítással, viszont gyári állapotú. Egyébként sok mindent lehet nem gyári alkatrészekkel pótolni. Egy kormányt, lámpát főleg. Sajnos az enyémen sem minden gyári. Nem mint ha nem lehetne minden alkatrészt kapni hozzá, de apránként talán nem fáj annyira kiadni a zsét...
baszki, hogy mindenki ekkora szarban van.:) akkor dobjunk össze egyre és essünk neki mint egy legósvödörnek...
egyébként kormánnyal meg kipufogóval talán szerencsétek lesz.
Apropó, senkinek nincs ismerőse..mondjuk..'Jappánban'? Egyszerűbb lenne a helyzet. Én már írtam több helyre is például a UK.-ba, ahol leráztak annyival, hogy 'We don't ship to Hungary, mate.'
Össze kellene fognunk, szerezni egy olcsó és megbízható kontaktot, és megrendelni szépen mindent. De ti valószínűleg jól járhattok egy-egy itteni bontóval is. Kérdés persze a pénz, és az alkatrészek állapota....
@lupus, ha neked csak a borítás tört, te jártál a legjobban, mert az ebay-en 10-20 dollárok között mozognak. A komplett óra meg 160 dollár.
@ Hollo, igazad van, nézegetem a monitoromon a saját motoromat:)
Üdv!
Sajna teljesen igazad van, nagyon megbízható és hű társ a kis xjr, és rengeteg szép élményt tud adni egészen addig míg vmi komolyabb sérülést össze nem szedsz, mert onnantól max a garázsban nézegethetted ! Én most egy gyári kormányra vadászok, de semmi siker, abban bízom hogy vmelyik suzuki vagy honda túra mocinak a kormányával kiválthatom a gyárit !
De ha van vki aki a gyárit ledobta róla, és neki nem kell az nyugodtan jelezze! Előre is köszi!