Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így most hétvégén is ügyködnöm kell kicsit a bodza földön.
apum született ott, anyum pesten ezért születésem óta ingázunk folyamatosan, faterom ott alapított céget, ezért megy az ingázás (mindegy bonyolult kicsit ) a lényeg hogy pesten tanulok de minden szabadidőmben lent vagyok...
Hát Cegléden nem sok ilyen motor van , úgy hogy biztosan megtaláljuk egymást.
Itt születtél, vagy csak rokonaid élnek itt?
yani, nem is tudtam hogy ceglédi vagy. én is az vagyok (félig-meddig) hétvégén ha száraz idő lessz és süt a nap valamennyire akkor terveztem hogy lemegyek Ceglédre. szombat környékén.. persze motorral
Sziasztok!
Ma felszereltem az új kormányt . Sajnos hosszú távon még nem tudtam kipróbálni, de eddig tetszik.
Néhány kép, hogy milyen is lett:
én tömítést a biker world-ben rendeltem meg.( www.motor.lap.hu) más: megjött a bordó kormány, de hozatott a srác más színeket is többek között aranyat... na most nem tudom eldönteni hogy a metál bordó motoromhoz melyik illene jobban: aranyra eloxált csavarok,kormány, aranyra szinterezett felni(stb) vagy ugyan ezek bordóra eloxálva szinterezve... ( a felni még nem biztos)
Hello urak!

Vett mar valamelyikotok tomites-szettet a motorhoz?
Sajnos sehol sem talalok a neten,"hala" a belpiacossagnak.
Ezt csak Japanbol lehetne rendelni?
Annyit meg nem er meg,gondolom.
Lattam ilyen instant tomitoket,kis tubusban,az lenne a megoldas?

Elore is koszi.

Ja,tegnap beallitottam a lancfeszesseget,vegre megszuntek a nemkivanatos zorejek!
Ebedszunetben neki akarok allni leengedni a karbikbol a benzint.
én nagytakarítottam a mocit, aztán láncápolás és kormány szerelgetés. na meg voltam a népligetben börzén és beújítottam tarcsiba egy generátort, meg tükröket. továbbá bejártam 2 motoros boltot és egyik helyen sem volt 130mm-es markolat sehol sem kapok és nagyon kéne..
Hello,

Vasárnap volt reparálás is.
Lánc és lánckerekek teljes megtisztítása, újrakenés aztán egy rövid kör. A nulla fok ellenére még sikerült rábeszélnem magam egy gurulásra, aztán a hóesés hazazavart. Én sem vagyok már a régi...
Halló Halló

No mi ez a nagy csend?
Mindenki motort reparál?
oké monnyuk adj érte egy kanna benzint, vagy valamit ami jó az xjr-re
röhm,
Naná hogy érdekel!
Megnézzük milyen állapotban van, aztán megegyezhetünk.
maxwell! érdekel még a kormány?
hy! milyen alkatrészeid vannak még "egykettőhöz"? tegnap meg rendeltem az orangemotor-nál az új kormányt elvileg egy hét és itt van. sötétpirosra eloxált renthal.
Mail ment
Kell!
Ne is menj tovább!
polacsek kukac vipmail.hu :)
írd meg légyszives, hogy mik vannak, aztán ha passzol, megbeszéljük az árakat. Holnap fogok csak tudni válaszolni.
Köszi szépen!
Sziasztok!

Van egy pár apróság 1200hez. Müszerfal felső burkolata (új)
Forszámmérő alá a pohár.
nekem km óra ház horzsolva ragasztva van ford szám mérő hiányzik ugy hogy van mit reparalnom nekem is de egyenlőre marad ez. mai nappal leapadt a havi pénzkészletem ennek a csodas recesziónak köszönhetően. karcsú lesz az idei motorozás úgy érzem no de majd kiderül
kb. 2.500-ért vettem a folyékony fémet, a Loctite kb. 8-9e, ha jól emlékszem. Az 50, nem rossz ár a komplett hengerfejért, de sajna az enyémen más legózni való is akad ill. amig nincs vele gond, nem is szeretném megbontani.
Nekem valójában azzal van gondom, hogy a km óra plexije meg van repedve egy helyen és az üzemanyag mérő plexije is be van koszolódva meg a szélein hajszálrepedések vannak. A másik probléma a visszajelző panellel van. Teljesen jól működik, törés sincs rajta de sajnos csúnya. A kis lámpák műanyagja elöregedett és bemattult, a konzol pedig foltos és karcolt.Egyszóval csúnya.
Ezekre a szépséghibákra kellene kitalálnom valamit. A km óra sajnos egyébként sem lenne jó, mert az enyém még spirálos.
röhm kollégánál már jelentkeztem a gyári kormányért, de akinél előbb eladová válik attól szivesen megveszem. Még kb 1 hónapot várok, keresgélek, aztán kezdődik a motor elejének a rendbetétele és veszek új kormányt, ha nincs más lehetőség.
Szia!
Az óra szint minden eleme, az lektronikai panel kivételével megsérült. Nem tudom mennyire vagy benne az óra felépítésében, de tudnod kell, hogy vagy 5 műanyag alkatrészből+ az elektronikából áll. Szét csak a felfogatást tartó fehér műa. tört, a többin csak horzsolás és repedés található.
A gyári kormánynak semmi baja nincs, csak szerintem jobb lenne rá egy kicsit szélesebb. Mivel még nincs rajta így nem próbáltam, de ha lesz tapasztalat, azonnal beszámolok róla.
A bukógombát egyébbként mindenkinek csak ajánlani tudom!
Olvastam, hogy többeknek le vannak törve a bordák a hengerfejről.
Amikor én elcsúsztam a gomba és a kormánysúly mindent felfogott.
Persze a műszerfal és a lámpa keretén kívül.
Véletlenül nem eladó a maradék?
Az enyémen is lenne mit csinosítani, és talán a kettőből tudnék csinálni egyet. Bár látni kellene hozzá, meg ugye az enyém még nem digitális kijelzésű (üzemanyag szint, futott km,) de talán hasznát venném.
Ha érdekel a dolog téged is, akkor adok egy mail-címet és megbeszéljük a részleteket.
A gyári kormányod megsérült a balesetben?
Hali

A (folyékony fémmel) kapcsolatban egyik ismerősöm is ezzel potolta xjr-én a hiányzó bordákat eddig no probléma. nekem is van ilyen de 1-2 le esett már mondjuk 4 éve nálam van és még csak most esett le kitudja előtte meddig volt fent. mikor megvettem egyáltalán nem látszott hogy az ott pótlás mind addig amíg el nem kezdet repedni. nem tudom mennyibe kerül ez a folyékony fém de 50.e.-t már kapni komplett hegerfejet sérülésmentes vezérműtengely szelepek rugó stb. én inkább a felé hajlok mit a potlások
a műszerfalam nekem is sérült én is néztem eBay-en meg itt ott de valószínűleg nekem is digit műszer fal lesz englandból 30.000.- pénzért de csak akkor ha nekem is meg lesz minden a komplet első futóműhöz akkor én is letudom majd egy kalap alatt az elejét legalább is ez a terv és hogy mi lesz a valóság ez majd kiderül.
Röhm: engem sérülten is érdekelnének a gyári kémények!
A motor 2004-es.
Az elektronika hibátlan, de a felfogatása kitört. a külső burkolat erősen horzsolt! Kényes vagyok a gépre így ilyen állapotban nem akartam látni.