Hali
A blogger kolléga ott van a szeren
Végülis mi is a baja a motorosokkal sikerült kifejteni-e? Mert én végig olvastam az összes kommentet és számomra se füle se farka hogy mi is a baja azonkívűl hogy a csajok testnedvei megindulnak egy motor látványától.
A hozzászólásod moderálásra vár.
Hat,egyszerüen nem talalok szavakat…
Elöször is ez a szep magyar beszed,ahogy mar az elejen irodik : “Ha elfogult motor buzi vagy…”
Meg a nök testnedvei…
Szerintem az a baj hogy mindenkit megneznek motorral az utcan,teged sajnos meg egy Lamborghiniben se nezne meg a kutya se. Tan ezert ez az utalat reszedröl.
Meg hogy vezetö beosztasban dolgozol,meg mennyi az eves beveteled…Ki a fenet erdekel?
Plane hogy abbol is kapod a penzt hogy az oldalt felkeresö emberek beneznek ide s Te szant szandekkal ezaltal szitod itt a tüzet.
Nem mindenki csoro am akinek motorja van tanulatlan 8 altalanossal rendelkezö ember.
A motorozas egy hobby s nem is az olcsobbak közül.Persze függ a motor markajatol,ruhadtol,stb.De szerintem neked erröl hiaba is mondanek akarmit is “cegvezetö”.
Neked van ugyis igazad s vagy a legokosabb a kis szemet dombodon.
Beke!
Erre ö adta ezt a valaszt :
DjZoNe | 2009 02 02 | Válasz
Lenne még, de a támadó jellegű, valamit erősen személyeskedő, és bármilyen kvalitásomat firtató hozzászólások nem kerülnek ki.
Majd, ha képesek lesznek normális és emberi hangon hozzászólni. Főleg, aki jön ilyen fals dumával, hogy direkt szítom a tüzet, mert pénzt kapok abból, ha jönnek ide látogatók. Ugyan már.
Egyébként, hogyan várjátok, hogy más legyen a vélemény rólatok, ha ide is csak anyázni jártok?
Én is elolvastam...
Hihetetlen, hogy mit meg nem tesznek az emberek, hogy kicsit feltornásszák az oldaluk látogatását. Én nem vagyok egy sajtózseni, de ez olyan bulváros húzásnak tűnt.
Botránkoztasd meg a népet és akkor mindenki rólad beszél! Ha okosakat mondassz, az senkit sem érdekel.
És én is elolvastam, ti is elolvastátok, elérte amit akart... Szánalmas!
én is elolvastam az írást.. hát azt kell hogy mondjam hogy nagyon tetszett! az emberünk megfogalmazhatatlan irigységet érez az útálat meg arra vonatkozik hogy a csajok buknak a motorokra.. nos ezt csak meg erősíteni tudom de nem volt bosszantó annyira az írás.. rosszabbra számítottam.. a kuplungra visszatérve: a vizsgálódást szerintem most kicsit elhalasztom, mert most lett összepakolva új olajjal a masina.. de még egyszer köszönöm
Állítási lehetőség biztos nincs egy hidraulikus kuplungon. Ettől függetlenül viszont érdemes levenni az alsó- és felső kuplungmunkahengert és kitakarítani az egész rendszert. Ha kell bele karmantyú akkor 900 Ft-ért csinálnak bele újat. (Pécsen legalábbis, de biztos csinálnak máshol is)
Két karmantyú a felső munkahengerhez + egy gumigyűrű az alsóhoz összesen ~ 2000-2200 Ft
Itt üzifalon lattam egy linket,gondoltam megosztom azokkal akik tan nem olvastak : http://djz.hu/2009/01/30/avagy...
Ne irjatok neki,mert csak örömet okoznatok neki + ha nem az ö szajizenek megfelelö nem engedi kirakni.
Lecci kommentaljatok itt mit gondoltok! ;)
Jo ejt!
nagyon szépen köszönöm a válaszokat, megnéztem ezt,azt és több kellemetlenség is megoldódott azzal hogy megnéztem a sztender kapcsolót és összevissza áll az oda vezető kábelen szinte nincs is szigetelés, a kapcsoló meg egy 1forintos pénzérmével lett összevissza kókányolva... mert többször is volt például hogy be akartam indítani és se kép se hang.. aztán többször le és fel támasztgattam amíg vizslattam hogy mi a baj aztán egyszer csak elsőre beindult. úgy hogy meg van a probléma oka.. amugy minden olajcsere meg volt. viszont a kuplung is levegős volt. mert légtelenítővel ki varázsoltam legalább 1cm3 levegőt.. pedig megbízható ember csinálta...
Igen Maxwell, ugyanarra gondoltunk
Megnéztem én is a manualt és szerintem sincs állítási lehetőség.
Röhm: ha légtelenítetted, nincs szivárgás, olajcsere, hidraulika folyadék csere meg volt + stander kapcsoló is ok, és továbbra sem 100-as, akkor sanszos a felújítás. Kuplung főhenger javító klt.: 5.990, munahenger javító klt.: 4.390.
burky,
úgylátom, kicsivel lassabban fogalmazok, mint te. :)
Közben próbáltam megkeresni a gépkönyvben, hogy hol lehet állítani a kuplungon, de sehol sem találtam. Csak a kar távolságának beállításáról, meg légtelenítésről van benne szó. Na meg a szivárgás megszüntetéséről. A következő lépés már a kuplung szétbontása...
Lehet, hogy nem is állítható?
Úgyérzem, me nem lesz motorozás. Reggel óta esik a hó.
röhm: Ha 1-be rakásnál lefullad a motor (felhajtott oldaltámasz mellett) akkor az engem inkább kuplung problémára emlékeztet. Ha nem emel ki a kuplungod rendesen, akkor előfordulhat ilyen. Ez még mindig a jobbik eset. Ha nem emel ki, akkor az valami beállítási hibára utal. Vagy levegős a kinyomórendszered, vagy ilyenek. Valószínűleg ezmiatt nem kell mélyre nyúlni. Ha csúszna a kuplung, az már kalandosabb lenne.
A sebességek kidobálására nem tudok mit mondani. Nekem szerencsére nem csinálja. Az 1-ből 2-ba való váltáskor hangoskodik. A zaj felerősödik, ha megmelegszik a motor. Olyankor határozottabbat kell mozdítani a váltón is, mert előfordult már, hogy üreset raktam... :)
Az a szomorú igazság, hogy a kis ETZ-mnek a váltója finomabban működik.
Hi!
Az olajcsere meg volt már? A kuplung hidraulikája tökéletes ill. rendesen kiemel szerkezet? Csak azért kérdezem, mert ezek is hozzájárulhatnak a nem tökéletes váltáshoz.
Az egyesbe kapcsolásnál nem feltételezem, hogy az oldalstander nincs behajtva viszont - nem xjr pecifikus, de - többször hallottam már, hogy a stander érzékelő kapcsolója megadja magát (lehet, hogy csak kontakt hiba) és ezért úgy érzékeli vas, hogy ki van hajtva az oldaltámasz...
Üdv! elég nyugtalanító ez a "durva váltó" szindróma a gépemnél.. az is elfogadott hogy reggel tövig behúzott kuplunggal 3szorra is lefulladt a motor ha be akartam rakni 1be? meg nem túl pontos a váltója 1.,2. ban.. volt már egyszer hogy kidobta a kettőt... remélem nem kell léptető villát cserélni mert az nem két forint..
röhm -el egyet értek elösször a lánc kenését nézd meg a görgőkre kell fújni belülről kifelé ez a leghatásosabb és ha ezután is hallod a zörgést akkor esetleg lánc feszesség ellenörzés ez sem segít akkor motor kontrol
de az is igaz hogy álló helyzetben járó motornál is kellene hallanod azt a hangot ami neked nemtetszik ha a motorral van a gond
Vagy esetleg közép álvány és sebességet végig váltani hátha akkor hallani
ha vezérlést kell cserélni annak jellegzetes elég hangos tomba csörgése van, de az álló hejzetben is hallatszik.. vagy nincs kenés a láncodon. nekem szerelő mondta hogy sokan csak a külső részét fújják a láncnak és az ugy elég zajos tud lenni.. vagy laza..
a képek meg vannak már csak valamiért tegnap nem sikerült megjeleníteni az adatlapomon, de holnap délután a saját számítógépemről felteszem. lehet hogy csak láncvezetőt kell cserélni, az nem nagy pénz..
Van egy olyan aggodalmam,hogy zorges hallatszik a blokk es/vagy valto felol.Inkabb csak akkor hallom,amikor elhaladok egy parkolo auto mellett,es visszaverodik a zaj.Inditasnal semmi.Amugy a mukodesben nincs semmi kivetnivalo.
Lehetseges,hogy a lancfeszito nem tuti,es ez okozza?
Vagy mas otlet?
Elore is koszi!
Gondoltam, hogy valami hasonló módon oldották meg a tiltást, mert most az enyémen is japán belpiacos műszerfal, mivel a gyári darabokban. Ritkán használom 180 felett, de ha gyorsan be akarok fejezni egy előzést azért jól jöhet főleg, hogy nem tiltott le a belpiacos órával sem.
Jól tudod, az import XJR-ekben van egy 180kmh-s tiltás. Az alsóbb fokozatokban ez nem okoz gondot, tehát a motor ki tud forogni rendesen. Ez nem csak az XJR-re, hanem minden japán belpiacos motorra igaz. Az enyémen az óra is csak 180-ig mér. Még nem néztem, hogy valóban letilt e az elektronika, de ha igen, akkor itt a megoldás:
Egy fekete kábelt kell megcsapolni, ami a lámpatestben van. (egy három kábeles csatlakozó) Szóval megcsapolás után a betett kábelvéget le kell füldelni. Például a duda csavarhoz, de bárhol máshol is jó. A leírásért nem vállalom a felelősséget, mert még nem próbáltam. Itt a forrás: http://users.compaqnet.be/xjr1...
Különben szerintem nem nagyon kell ilyen motorral 180 felett virgonckodni. Egyszerűen nem arra való...
A blogger kolléga ott van a szeren
Végülis mi is a baja a motorosokkal sikerült kifejteni-e? Mert én végig olvastam az összes kommentet és számomra se füle se farka hogy mi is a baja azonkívűl hogy a csajok testnedvei megindulnak egy motor látványától.