Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ma beszélgettem egy szerelővel, és a motor teljesítménye kapcsán szóba került ez-az. többek között azt is mondta hogy a belpiacos ikszjéerek leszabályoznak, magyarán csak azokban van tiltás,ha kiforgatjuk... én még nem próbáltam, és nem is nagyon fogom de tud erről valaki valamit?
írok mindenféleképp ha eladó lesz a kormány, nagyon nézegetem azt a renthalt.. de ha nem adom el akkor meg valószínűleg tudok egy másikat az is karcmentes,garantáltan hibátlan. majd írok ha utolértem a srácot! engem valami jó kipuff érdekelne gyerekek
A DOT 3-as-4-es olaj keverhető de az 5-ös vagy nagyobb szilikon bázisú olajakkal nem lehet a régieket összekeverni. A 3-ma lerontja a 4-es tulajdonságait, de ez inkább a féknél lényeges. Szerintem 4-esnél gyengébb olajat nem is lehet kapni.
Látom előjött a kormány téma.
röhm: Ha eladóvá válna esetleg a gyári kormányod, még mielőtt újat vennék, akkor szólj nekem légyszives. Egyébként milyen széles a gyári kormány? Az enyém (vagy gyári, vagy nem) kb 70 cm a markolat külső peremei között. Sajnos elég viharvert. Szerintem egyszer meggörbülhetett és a visszaegyengetésnél kicsit megrogyott. Szezon előtt cserélni kell, nincs más választás. Vagy gyárit szeretnék, vagy egy egész kicsivel szélesebbet a mostaninál.
köszönöm, kielégítő választ kaptam.. a fékcsövek amúgy is szabásra várnak mert fém fékcső lesz... a motoron minden szög gyári még.. gyári a szivacs tankpad is ami már elég viseltes.. no meg a markolat is.. az se kutya.. következőnek valami kipufogón gondolkozom.. de az még a jövő zenéje.. most még élvezem h. nem feltűnő a rendőröknek a gép.
Nekem is széles kormány van fent. Sajnos a gyári nincs meg, de volt alkalmam tesztelni gyári kormánnyal és szerintem kényelmesebb mint a mostani. Ami viszont mellette szól, hogy szinte elég a kanyarra gondolni és már fordul és persze stabilabbnak érződik. A légellenállás persze nagyobb és hoszzú távon fárasztóbb, de azért simán lenyomtam már vele napi 7-800 km-t is. Amire érdemes figyelni, hogy a "tyúkbelek" (pl.: fékcső) is elég hosszúak legyenek, a kónuszos kormányokhoz pedig új kormánykiemelő is kell. Renthal, Magura, Pazzaz elég jók. Ja és nem biztos, hogy kompatibilisek lesznek a gyári kormányvégek az új kormánnyal...
Nekem 85cm széles a kormányom
Így akkora az erőkarom hogy fél kézzel megtartom igen szara úton is 150km/h-nál erölködés nélkül
No jó ez felelőtlenség részemről de igaz
de van azért egy két szitu mikor jó lene a kormány csillapító értem itt kanyarokban való gyorsításoknál rosszabb úton mert mikor picit megemeli az elejet az egyenetlen aszfalt megüti a kereket és beszitál az eleje
lehet nem a legszakmaibban fogalmaztam meg de én ezt tapasztaltam :)
mi a véleményetek a szélesebb kormányról? nagyon szemezek egy bordóra eloxált asszem renthal kormánnyal.. ha van valakinek fölös tankpad és markolat engem érdekel
Ugy is kell azt!
No,en ellepek sajna meg varnak a "JANYOK".
Tovabbi jo forumozast s szep estet!
ja detto néha semmi hangja nincs. (az olajra visszatéve direkt nem vettem mert azt hittem hogy van otthon de csak dot3 volt ezért azt öntöttem bele míg elmentem venni, meg a szerelőhöz elbaktattam full szervizre.. de most már minden olaj a hején, és lelkesen dorombol a másíná )
Sajna a valto nekem is csattan...
A szervizben azt mondtak normal,nem kell felni.
De van,hogy olyan mint a vaj,semmi nem hallatszik.
Oksa,de most epp megyek el itthonrol.
De irj batran : aki82@freemail.hu-ra.
És egy kis csendélet:
Hello mindenki, újak/régiek!
Az automatikusan kapcsoló tompított nálam 1 külön kis kapcsolóval van megoldva.A lámpa hátulján a teló mellett meg tudom vele szakítani a kört.De persze 1 új zselés akksi is mindent megold.
ha megvettél hozzá mindent akkor dot 4 et is vettél nem de?
Akkor csak utanna kell önteni egy kicsit a tartályba és probléma megoldva. vagy rosszul gondolom? ha igen bocs
A váltoval kapcsolatban az 1200-nél ez alap yamaháknál egyébként is jellemző ez a csatogás. Nemtudom hogy az 1300-nál is jellemző ez?
huha kimaradt az R ..
szoval XJRdriver sry..
hi all
Xjdriver dobnal egy mailt nekem a said119googlemail.com ra
hajozassal kapcsolatban lenne 1 par kerdesem :)
megint más: nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem marha hangos a váltóm.. főleg az egyes csattan nagyot, néha még a motor is megugrik picit, a kuplungot néztem, a lamellák rendben vannak, rendesen kiemel.. ui.: mostanában elég sokat megyek még mínuszban is.. nem tehetek róla könyörög nekem a ponyva alatt )
igenigen tudom köszönöm szépen, a hőtűrő képesség a "dot" azt hiszem de csak addig kéne míg elgurulok valamikor a szerelőhöz mert már meg vettem mindent a szervizhez de ma reggel néztem hogy annyi olaj nincs benne hogy a kinyomótartályba elérjen a rendszerből..
Én nem kevernék össze dot 4 és dot 3 olajat
nem sok olaj kell az egész kuplung kinyomórendszerbe max 3 dl légtelenítéssel és kimosatással együtt a dot 3 jobban felveszi a környezeti levegőből a páratartalmat, hamarabb melegszik hígul minta dot 4 es.
és itt megjegyezném max kétévente cserélni is kell ezeket a fék folyadékokat, első, hátsó fék és kuplung rendszerben.
És mindenhol dot 4 es fék folyadékot kell használni.
Haat,inkabb az a tuti ha olyat töltesz utanna ami benne van. Abbol nem lehet gond,de ha mar keveri az ember...Piaban se jo a mindenfele,hatmeg csajokban!
A mocikat meg nem is emlitenem mar ugye!
Jajj!

csak most gondolkodok

Talán a kuplung kinyomó olajra gondoltál

Nah ahhoz nem tudok hozzászólalni. A hidraulikaolaj vagy fékolaj és társai elég barátságtalan dolgokra képesek. Nem szeretek foglalkozni vele.
Amennyire én tudom, a motorkerékpároknál álltalában kuplung olaj=váltó olaj=motorolaj. persze vannak kivételek. (szárazkuplung, Harley, és sokan mások)

Ha mindkettő full szintetikus, akkor nem lehet baja néhány km-től.

Ha ásványi, vagy félszintetikus, akkor könnyen előfordulhat, hogy agyoncsapja egymást a két olaj. Habosodik, higul, vagy kitudja még mi történik és a végén a kenőképesség az majdnem nulla. Egyszóval cseréld le az egészet mihamarabb. Még a legolcsób (fehér alapon kékcsíkos pirosbetűs) olaj is jobb mint egy elbaltázott keverék.

(Nem ez a szakmám, tehát ez csak az én véleményem, nem szentírás)
üdv! vajon nagy baj ha a kuplung olajat pár köbcenti dot3-as olajjal keverem pár kilométer erejéig? (dot4 kell bele)
"Jo reggelt " Mindenkinek!
En meg csak most masztam ki negykezlab az agybol,igazabol azt is csak azert mer latom eleg jol süt a nap.
Hömerseklet lehetne meg jobb,de tan 1,5 ora mulva mar pöpecebb lesz!