Hello Srácok !
Szia Tomme! Még a fórum elején azt írtad valakinek,hogy megvan a manuálod. Ha még mindig megvan átdobnád "mél"-ben?
Előre is köszi:
Üdv:CSABA
(reki73@freemail.hu)
lelehet egyedül is szedni de az tényleg kinlóds...a műszer a tankban ahhó nem értek sajna....de szerintem nem az lesz a hunyó hanem valami vezetékelésui macera. remélem...
A tank leszedése erősen 4kezes mutatvány.
Elmondom én hogyan csináltam.
1. Benzin leenged.
2. Lekaptam a csapot a tankról. Ezzel együtt ki is csúszik a 2 db szívócső a tankból.
3. Tankot fellazít majd oldalrabillent, eközben valaki széthúzza a zöld csatit és a tank alatt szabad mozgást biztosít neki(különben ha megemelnéd a tankot, kiszakadnának az ajjából az odaforrasztott vezetékek, 2db) aztán lerángatja a tank ajjából kilógó 2 gumicsövet.(rejtély hogy mik lehetnek)
4. Elvileg így már szét választhatod a tankot és a mocit.
5. Tank fejtetőrefordít, és ott is van a szonda felfogatása előtted.
Sok sikert, remélem segítettem.
Kedves Furti2
Köszönöm az infókat. Örülök továbbá hogy végülis jól sejtettem a traktor hang okát:):) és mosthízik a májam::D, de megnyugattál és ezt nagyon köszönöm.
Ami azüzamanyagmérőt illeti.. rohanok, és megpróbálommegbütykölni!
Ha ott nem megy ahol mondtad a tankba hogy piszkálok bele?
Mégegyeszer köszi!
Koszi a hsz-eket sracok.
Most rendeltem egy akksit,mert az mindenkeppen kell.
Mivel elso rendelest csak hazhoz visznek,mas cimre nem,ezert olyan helyrol kellett rendelnem,akiktol mar vettem valamit.
A "poen",hogy ez az a ceg,akik 6 hetes kesessel szallitottak ki a tanktaskat!
Besirok,ha megint balfaszkodnak.
Amugy rabeszelem majd egy haveromat,h segitsen a hetvegen,aztan nekiallunk remelhetoleg benzincso es stb. takaritasnak.
xjr tom énis néztem a képeke, régen volt de a moci szinte miden porcikáját ismertem de ilyen gyönyörűen összekókányolt elektromos részekkel énsem találkoztam...
ha nem műkszik az üzemanyagóra annak könnyen utánajárhatsz..van a tannál valahol egy ha jólemléxem zöld csati a pontos helyére már sajna nem emléxem...na ottan kösd rövidre egy dróttal ésha felmegy a benzinszint maxra ezekután akkor nem az óra a hibás. ha nem akkor a jeladó a hibás a tankba valamiért...
szasz galbi! a problémád az üzemanyag nemlétezése jelnti valmilyen okból kifolyólag! nekm is eljátszotta párszor ugyanezt! nem kap elég benyát olyan mindha ne lenne benzin, nem megy egy henger, elveszti az erejét és olyan hangja lesz minddt vaalmi trakinak..egyébként ezt bármelyikőtök kripróbálhatja ezt a jelenséget ha hagyja kifogyni a benzint. és nekm is volt benzinem. énis már mindenfélére gondoltam. aztán ahogy elkezte ugy aba is hagyta..még kb 2 szer előfordult viszonylag rövid idő alatt, aztán meguntam és leszedtem a tankot a benzincsapot, megpocoltam az egész üzemanyagtésztát, volt is ganyé...többet nem is csinálta, de igazából sosem derült ki hogy mi is volt valójában a baja. valószínű ilyenkor a sok szar benzintől illetve a szutyoktól elganyésodik a renszer és ezz okozza hogy nem kap rendesen benyát...valószinű ilyankor már nem ártana neki egy karbipuccen és szinkron sem...
ja és ez a jelnség akkor is előfordul ha mondjuk csúszik a mocid vagy 20m az oldalán és a túlfolyón kifolyik a benzin , nagysoká indítózgatás után ugyanilyen trakihangja lesz, mert nincs a karbiba benya sajna többszöris tapasztaltam...
Alap,koszi neked is az infot.
Sejtettem a kinezetebol,hogy ott tenyleg ganyoltak valamit.
Tegyetek meg legyszi,h tesztek fel kepet arrol,hogyan nez ki a tietek.Egy eleg lenne.
Csk hogy lassam,melyik kabel merre hogyan...
Hello mindenki!
XJRTom van két fontos dolog az első belinkelt képeden.
1.Az a ki-be járó piros sodrott vezeték az nem gyárilag van ott, mert nekem sincs ott és az enyém frankon néz ki.És ha gyári lenne akkor foglalata is lenne, mégha ki is szakadt valamikor.
2.Abban a műanyagfoglalatban nekem baloldalt is bentvan egy 30as bizti.
Szóval van ott valami sufnibuhera...
Galbi,kosz az infokat.
Valoszinuleg zarlatos az akksi.Hogy mitol,azt nem tudom,tultoltes talan?
Toltottem egy haverom toltojevel,de a leiras szerint zarlatos lehet,mert 1 nap utan sem gyulladt ki a zold ego.
Be tudtam tolni a motort,miutan leallt,ugy ertem vele haza.De amint elengedtem a gazt,maris leallt.
Igazad van azzal kapcsolatban,h nem erdemes uj akksit venni,mert azt is hazavaghatja ez a problema,de ugy voltam vele,hogy par napig talan oke lesz,amig el tudok vele gurulni egy szerelohoz.Aki viszont nem kis penzert fog dolgozni.
Mindegy,utananezek neten,hol van a kozelben valaki,aki tudna valahogy segiteni.
Mielobb kene a moci,nemcsak azert,mert mar gurulnek,hanem mert beiratkoztam egy motorszereloi alaptanfolyamra,es ott mindenki a sajat motorjan tanul,azt butykoli majd.Nagyon varom mar,de igy nem tudok vele odajutni.
koszi meg egyszer a segitseget!
Kedves xjrtom.
Bocsáss meg pont a lényeget hagytam ki majdnem, amit házilag el tudsz végezni egy teszt erejéig!
Ha gyujtásod van akkor megpróbálhatod beindítani úgy hogy belököd! Nekiszaladsz úgy hogy a kuplungot húzod miközben egyesbe van gyujtás rajta a kapcsoló a RUN jelzésen. Nekiszaladsz, rápattansz(fontos a súlyod) kuplung ki gáz rá és amint beindult kuplungot ráhúzod!
MErt: ha beindul akkor motorikusan jó vagy! ha beindul gyujtásod jó. ha beindult és leáll úgy hogy a gyujtás is elmegy akkor zártalos lehet az aksi, vagy a genertor nem tölt. Ha beindul és nem is áll le, akkor a generátor transzformátor jó, csak az aksid volt gyenge és jogos a csere:)
Nagyjából ennyi!
CSáó
Kedves XjrTom
HA még nem késtem el ajánlanám a következőt a és ropogós friss tapasztalataimból kiindulva!
... Tegnap elindult a gép! Hipotézisem szerint a Á(mivel 4 különálló karburátorral rendelkező vas az enyém) a kevés benzin okozhatta a motorom , illetve az egyik henger leéllását, VAGY(!) a gyujtás szarakodik velem!
Ugyanis!: Tegnap tökéletesen működtem egyészen Budapest belvárosáig, amikor a motor szónélkül megállt, mintha lekapcsoltam volna!. Önindítótom! Semmi, meg sem forgatja. A lámpa pislákol, index alig megy, de gyujtás van!(akkor szartam be! most vagy beégett annyira a dugatyú, hogy a megszorulás mértéke akkora, hogy az önindíto meg nyikkan, vagy lemerült az aksi! menet közben?!?!?!
Namost!: feltoltam egy dombra(:):) mókás:)) és egyes, kuplung, gurulok, kuplung ki gáz rá. A motor tökéletesen működök. Működött 1,5 percig, aztán megint leállt se szó se beszéd.
Megint belöktem, megint ment 45 mpig és így tovább, míg már 5 másodperc után meg is állt hiába túráztattam!
Ami ebből neked hasznos lehet illetve konklúzió!:
Ha a generátor nem működi az aksi adja a gyujtáshoz szükséges, a majd késöbb feltranszformálódó energiát, feszültséget. Ha ez kihagy, a gyujtás véges!:) Ha valami elektronikai gubanc van lehet, hogy túltölti az aksit, mely tönkremegy, zárlatos lehet és mivel áramkörbe van kapcsolva az egész kártyavárat dönti! Jelesül nekem a feszülség hiányában egyszerűen nem gyujtott a motor!
Amit tanácsolnék, hogy ne az uj aksival kezdj, hanem egy megbízható szakemberrel(aki ezt kis költségen végzi majd el) mérsd ki, hogy mi a gubanc! Mert ha nem az aksi volt a hibás, akkor az uj aksit is tönkreteszi. Nekem frankón kifolyt az akumlátorsav az aksiból és kurva büdös bakelit szagot árasztott magábol miközben a motor lejárta a tisztelet 60 mp-t még tegnap este. Aztán megállt!
Olcsóbban kijössz, mag megmondja a kis műszereivel, melyik dióda, melyik biztosíték a felelős!
Remélem hasznos volt a fórum előtt töltött 15 percem:):)
sok szerencsét
Sajna ne tudok segiteni Galbi,nekem nem volt ilyen problemam.Nekem el sem indul.
Mar kinomban rohogok.
Betettem a feltoltott akksit a mociba,de semmi,meg sem mukkan."Veletlenul" osszezartam a + es - sarukat az eletro-magnesen,szikrazott,es kezdte forgatni a motort.Az akksi viszont nem jo,mert igaz,hogy az indexek,meg a vilagitas mukodik,de a reflektort mar nem birja felkapcsolni.Tehat akksit mindenkeppen kell vennem holnap,aztan probalok egyet azzal,meglatjuk mire megyunk.
Azert talaltam 1-2 erdekes dolgot elektronikai szinten.Itt van nehany kep,irjatok mar meg legyszi,mi a velemenyetek.Pl. van egy vezetek,eleg lazan lehet ki-be huzogatni abbol a feher bigyobol.Nalatok hogyan van megoldva?Meg ott van az a szetrohadt biztositek.Ha az egyaltalan.Vennek en,csak nem tudom,mi a neve!
Sziasztok srácok.
Kukaságomért elnézést kérnék, csak a munka és egyetem elveszi az időmet. Viszont motorozni van időm, bár mondjuk ma már hidegecske van.
A tegnapi incidensem viszont alapvető kérdéseket vetett fel bennem, és azért is fordulok hozzátok, hátha tudtok valami tippet adni, vagy akár profitálni a sztoriból.
Tegnap bementem Pestre( este 11 óra) és a végcélom(gazdagrét) előtt 1 km-rel arra lettem figyelmes, hogy olyan 4000-res fordulaton az ebben a tartományban egyébként sem erős gépem haladási kedve hogy így fogalmazzak feleződik. Megáltam, és már az alapjáratot sem vette fel. Először arra gondoltam hogy benzinem nincs, mert időközben valamiért tönkrement a benzin állás mérőm(!), de megkotyogtatván a motort megállapíthattam hogy benzin igenis van a tankban... Beindítom és beindul. De mint valami traktor olyan hangja van. Az alapjárata kellemes 1200-1500 ről egy olyan 500 ra esik vissza. Semi ereje és borzalmas hangja szegénynek. Mintha egy henger totál kimaradna.. de akkor miért van ilyen hangja!
Másnap haza vitettem és otthon történik fehér embernek nagy meglepetése!
Beindítom... És úgy megy ahogy ment eddig! Semmi baja egy szót nem szól!
Na emm meg mi?.
(Nem pörgettem, nem mentem gyorsan max 90Km/h az elmult hétben biztosan. alacsony fordulatokon váltottam, nem nyúztam! Néha talán alacsony fordluaton több gázt kapott mint amit optimálisan mozgási energiává alakíthatna, de semmi és az sem brutális)
Tudtok segíteni?
Széles utat mindenkinek:)
El kell szomoritsalak,csak egy japan nyelvu hasznalatit tudsz szerezni hozza.
Szerelesi csak 1200/1300-as letezik angolul.
Az emlitett oldalrol mar probaltam en is tolteni,de nem ment a regisztracio.
Srácok a fórum 2-dik oldalán van belinkelve egy oldal ahol nagyon sok szervízkönyv megtalálható.
Nos a kérdés az, hogy hogyan tudom letölteni? Jelszót és fnevet kér,de hol kéne regelni?
De az is jo lenne ha küldene valaki 1 xjr400 service manuált.
Hello reki szavamon is foghatsz ha addig még meglessz a vas akkor oksa várlak ha nem akkor meg keresünk neked egyet ami jó amugy én 180cm vagyok és nekem tök kényelmes szerintem neked sem lenne annyira kényelmetlen!
Hello skacok !
Tomee, Köszönöm az ajánlatot a nézegetésre ,nem is lennél túl messze Gödöllőtől de szept.30 -adikáig folyamatosan vizsgáim vannak addig biztos nem tudok leugrani hozzád .Utánna ha még áll az ajánlat szerintem szavadon foglak.Úgy is a sikeres vizsgák után akartam megajándékozni magam egy géppel ( csak az asszony még nem tudja :) )
Addig is írjátok már meg ,hogy milyen magasak vagytok?
Üdv: Csaba
nah tom örülök hogy megjött a tatyod meg remélem sikerül megcsináltatni a cuccost és nekem se yausa aksim van mert az drága nagyon de a varta meg a banner is jó! Reki meg nyugodtan telefonálj ha érdekel a nézegetés!
Szia Tomme! Még a fórum elején azt írtad valakinek,hogy megvan a manuálod. Ha még mindig megvan átdobnád "mél"-ben?
Előre is köszi:
Üdv:CSABA
(reki73@freemail.hu)
persze,nem tudok menni egy jot turazni,hogy b.szna meg!
Mindegy,addig csajozok...
a vilagitas!
Elmondom én hogyan csináltam.
1. Benzin leenged.
2. Lekaptam a csapot a tankról. Ezzel együtt ki is csúszik a 2 db szívócső a tankból.
3. Tankot fellazít majd oldalrabillent, eközben valaki széthúzza a zöld csatit és a tank alatt szabad mozgást biztosít neki(különben ha megemelnéd a tankot, kiszakadnának az ajjából az odaforrasztott vezetékek, 2db) aztán lerángatja a tank ajjából kilógó 2 gumicsövet.(rejtély hogy mik lehetnek)
4. Elvileg így már szét választhatod a tankot és a mocit.
5. Tank fejtetőrefordít, és ott is van a szonda felfogatása előtted.
Sok sikert, remélem segítettem.
Köszönöm az infókat. Örülök továbbá hogy végülis jól sejtettem a traktor hang okát:):) és mosthízik a májam::D, de megnyugattál és ezt nagyon köszönöm.
Ami azüzamanyagmérőt illeti.. rohanok, és megpróbálommegbütykölni!
Ha ott nem megy ahol mondtad a tankba hogy piszkálok bele?
Mégegyeszer köszi!
Most rendeltem egy akksit,mert az mindenkeppen kell.
Mivel elso rendelest csak hazhoz visznek,mas cimre nem,ezert olyan helyrol kellett rendelnem,akiktol mar vettem valamit.
A "poen",hogy ez az a ceg,akik 6 hetes kesessel szallitottak ki a tanktaskat!
Besirok,ha megint balfaszkodnak.
Amugy rabeszelem majd egy haveromat,h segitsen a hetvegen,aztan nekiallunk remelhetoleg benzincso es stb. takaritasnak.
ja és ez a jelnség akkor is előfordul ha mondjuk csúszik a mocid vagy 20m az oldalán és a túlfolyón kifolyik a benzin , nagysoká indítózgatás után ugyanilyen trakihangja lesz, mert nincs a karbiba benya sajna többszöris tapasztaltam...
Sejtettem a kinezetebol,hogy ott tenyleg ganyoltak valamit.
Tegyetek meg legyszi,h tesztek fel kepet arrol,hogyan nez ki a tietek.Egy eleg lenne.
Csk hogy lassam,melyik kabel merre hogyan...
Koszi meg egyszer.
XJRTom van két fontos dolog az első belinkelt képeden.
1.Az a ki-be járó piros sodrott vezeték az nem gyárilag van ott, mert nekem sincs ott és az enyém frankon néz ki.És ha gyári lenne akkor foglalata is lenne, mégha ki is szakadt valamikor.
2.Abban a műanyagfoglalatban nekem baloldalt is bentvan egy 30as bizti.
Szóval van ott valami sufnibuhera...
Valoszinuleg zarlatos az akksi.Hogy mitol,azt nem tudom,tultoltes talan?
Toltottem egy haverom toltojevel,de a leiras szerint zarlatos lehet,mert 1 nap utan sem gyulladt ki a zold ego.
Be tudtam tolni a motort,miutan leallt,ugy ertem vele haza.De amint elengedtem a gazt,maris leallt.
Igazad van azzal kapcsolatban,h nem erdemes uj akksit venni,mert azt is hazavaghatja ez a problema,de ugy voltam vele,hogy par napig talan oke lesz,amig el tudok vele gurulni egy szerelohoz.Aki viszont nem kis penzert fog dolgozni.
Mindegy,utananezek neten,hol van a kozelben valaki,aki tudna valahogy segiteni.
Mielobb kene a moci,nemcsak azert,mert mar gurulnek,hanem mert beiratkoztam egy motorszereloi alaptanfolyamra,es ott mindenki a sajat motorjan tanul,azt butykoli majd.Nagyon varom mar,de igy nem tudok vele odajutni.
koszi meg egyszer a segitseget!
Bocsáss meg pont a lényeget hagytam ki majdnem, amit házilag el tudsz végezni egy teszt erejéig!
Ha gyujtásod van akkor megpróbálhatod beindítani úgy hogy belököd! Nekiszaladsz úgy hogy a kuplungot húzod miközben egyesbe van gyujtás rajta a kapcsoló a RUN jelzésen. Nekiszaladsz, rápattansz(fontos a súlyod) kuplung ki gáz rá és amint beindult kuplungot ráhúzod!
MErt: ha beindul akkor motorikusan jó vagy! ha beindul gyujtásod jó. ha beindult és leáll úgy hogy a gyujtás is elmegy akkor zártalos lehet az aksi, vagy a genertor nem tölt. Ha beindul és nem is áll le, akkor a generátor transzformátor jó, csak az aksid volt gyenge és jogos a csere:)
Nagyjából ennyi!
CSáó
HA még nem késtem el ajánlanám a következőt a és ropogós friss tapasztalataimból kiindulva!
... Tegnap elindult a gép! Hipotézisem szerint a Á(mivel 4 különálló karburátorral rendelkező vas az enyém) a kevés benzin okozhatta a motorom , illetve az egyik henger leéllását, VAGY(!) a gyujtás szarakodik velem!
Ugyanis!: Tegnap tökéletesen működtem egyészen Budapest belvárosáig, amikor a motor szónélkül megállt, mintha lekapcsoltam volna!. Önindítótom! Semmi, meg sem forgatja. A lámpa pislákol, index alig megy, de gyujtás van!(akkor szartam be! most vagy beégett annyira a dugatyú, hogy a megszorulás mértéke akkora, hogy az önindíto meg nyikkan, vagy lemerült az aksi! menet közben?!?!?!
Namost!: feltoltam egy dombra(:):) mókás:)) és egyes, kuplung, gurulok, kuplung ki gáz rá. A motor tökéletesen működök. Működött 1,5 percig, aztán megint leállt se szó se beszéd.
Megint belöktem, megint ment 45 mpig és így tovább, míg már 5 másodperc után meg is állt hiába túráztattam!
Ami ebből neked hasznos lehet illetve konklúzió!:
Ha a generátor nem működi az aksi adja a gyujtáshoz szükséges, a majd késöbb feltranszformálódó energiát, feszültséget. Ha ez kihagy, a gyujtás véges!:) Ha valami elektronikai gubanc van lehet, hogy túltölti az aksit, mely tönkremegy, zárlatos lehet és mivel áramkörbe van kapcsolva az egész kártyavárat dönti! Jelesül nekem a feszülség hiányában egyszerűen nem gyujtott a motor!
Amit tanácsolnék, hogy ne az uj aksival kezdj, hanem egy megbízható szakemberrel(aki ezt kis költségen végzi majd el) mérsd ki, hogy mi a gubanc! Mert ha nem az aksi volt a hibás, akkor az uj aksit is tönkreteszi. Nekem frankón kifolyt az akumlátorsav az aksiból és kurva büdös bakelit szagot árasztott magábol miközben a motor lejárta a tisztelet 60 mp-t még tegnap este. Aztán megállt!
Olcsóbban kijössz, mag megmondja a kis műszereivel, melyik dióda, melyik biztosíték a felelős!
Remélem hasznos volt a fórum előtt töltött 15 percem:):)
sok szerencsét
Mar kinomban rohogok.
Betettem a feltoltott akksit a mociba,de semmi,meg sem mukkan."Veletlenul" osszezartam a + es - sarukat az eletro-magnesen,szikrazott,es kezdte forgatni a motort.Az akksi viszont nem jo,mert igaz,hogy az indexek,meg a vilagitas mukodik,de a reflektort mar nem birja felkapcsolni.Tehat akksit mindenkeppen kell vennem holnap,aztan probalok egyet azzal,meglatjuk mire megyunk.
Azert talaltam 1-2 erdekes dolgot elektronikai szinten.Itt van nehany kep,irjatok mar meg legyszi,mi a velemenyetek.Pl. van egy vezetek,eleg lazan lehet ki-be huzogatni abbol a feher bigyobol.Nalatok hogyan van megoldva?Meg ott van az a szetrohadt biztositek.Ha az egyaltalan.Vennek en,csak nem tudom,mi a neve!
Kukaságomért elnézést kérnék, csak a munka és egyetem elveszi az időmet. Viszont motorozni van időm, bár mondjuk ma már hidegecske van.
A tegnapi incidensem viszont alapvető kérdéseket vetett fel bennem, és azért is fordulok hozzátok, hátha tudtok valami tippet adni, vagy akár profitálni a sztoriból.
Tegnap bementem Pestre( este 11 óra) és a végcélom(gazdagrét) előtt 1 km-rel arra lettem figyelmes, hogy olyan 4000-res fordulaton az ebben a tartományban egyébként sem erős gépem haladási kedve hogy így fogalmazzak feleződik. Megáltam, és már az alapjáratot sem vette fel. Először arra gondoltam hogy benzinem nincs, mert időközben valamiért tönkrement a benzin állás mérőm(!), de megkotyogtatván a motort megállapíthattam hogy benzin igenis van a tankban... Beindítom és beindul. De mint valami traktor olyan hangja van. Az alapjárata kellemes 1200-1500 ről egy olyan 500 ra esik vissza. Semi ereje és borzalmas hangja szegénynek. Mintha egy henger totál kimaradna.. de akkor miért van ilyen hangja!
Másnap haza vitettem és otthon történik fehér embernek nagy meglepetése!
Beindítom... És úgy megy ahogy ment eddig! Semmi baja egy szót nem szól!
Na emm meg mi?.
(Nem pörgettem, nem mentem gyorsan max 90Km/h az elmult hétben biztosan. alacsony fordulatokon váltottam, nem nyúztam! Néha talán alacsony fordluaton több gázt kapott mint amit optimálisan mozgási energiává alakíthatna, de semmi és az sem brutális)
Tudtok segíteni?
Széles utat mindenkinek:)
Szerelesi csak 1200/1300-as letezik angolul.
Az emlitett oldalrol mar probaltam en is tolteni,de nem ment a regisztracio.
http://www.motorosok.hu/szervizkonyvek/
Nos a kérdés az, hogy hogyan tudom letölteni? Jelszót és fnevet kér,de hol kéne regelni?
De az is jo lenne ha küldene valaki 1 xjr400 service manuált.
Tomee, Köszönöm az ajánlatot a nézegetésre ,nem is lennél túl messze Gödöllőtől de szept.30 -adikáig folyamatosan vizsgáim vannak addig biztos nem tudok leugrani hozzád .Utánna ha még áll az ajánlat szerintem szavadon foglak.Úgy is a sikeres vizsgák után akartam megajándékozni magam egy géppel ( csak az asszony még nem tudja :) )
Addig is írjátok már meg ,hogy milyen magasak vagytok?
Üdv: Csaba