Hello srácok
1.Kérdés a következő lenne: mennyi és milyen olaj kell az első telókba?A b1 em-ben elment a szimering.
2.Kérdés: A hátsó rugós közepében van 1 gumi ütköző, de csak a jobbosban. Nektek?
És akkor így a végére szeretném valakitől elkérni azt a japán manuált. standpapucs@freemail.hu
Köszi
Neki is csak japan van,nekem is o kuldte el.
Nem is letezik angol a 400-hoz.
Sok ember fellelegezne ha lenne,de be kell ernunk az 1300-sal,talan segit valamennyire.
Halijó
Véleményem mérvadó, de nem vagyok szerelő.
Szerintem ha a gyertyára gyanakszol akkor a legegyszerűbb ha kiveszed és megvizsgálod őket.Nem lehet kormos,olajos,fehér,sem fizikai sérülés rajtuk.Barna a megfelelő szín.
De szinte biztos,hogy nem ez a hiba oka, mert ugye hogy egyszerre menjen tönkre 4 gyertya az elég valószínűtlen.2-3 hengerrel is beindulna már.
A gyertyát nem is izzítjuk, csak a gyujtáskapcsolóval fesz helyezzűk az elektroikát az meg végzi a dolgát.Dízeleknél van izzítógyertya de az más tészta.
Hello sracok.
Sajna meg nem tudtam elvinni a mocit szerelohoz.
Addig is hadd kerdezzek.
Ha haladsz a motorral,es visszaengedve a gazt leall a motor,akkor az azt jelenti,hogy a gyartyakkal van a gond?
Lehet,hogy ez (is) a gond?
Most meg betolni sem tudom,egyebkent.Lejton probaltam(nem raugorva),de csak halkan morgott.
Szoval hogyan van ez?
Megnyomod a start gombot,es az indito-motor izzitja be a gyertyakat,aztan indul be a motor?
Lehet,egetvero marhasagot irok,javitsatok ki,legyszi.
Probalok elmeletben rajonni,hol lehet a hiba.
1 het mulva indul a tanfolyam,tegnap hivtak.Varom mar.
Üdv Illen!
Gratula a választáshoz, jó ez a kis gép csak javítani ne kelljen rajta semmit, meg utastszállítani.
Sok jó kanyargós utat kívánok és 10ezer felett duruzsoló szelepeket.
Köszönöm a választ, és a klubtagságot (ennek talán jobban is örülök)
Próbálom elintézni a hivatalos ügyeket, és ez nagyszerű indok, hogy nyeregbe pattanjak. Új világ nyílt meg előttem kedves (integető, villogó, köszönő) motorostársakkal, eddigi autós szemszögemből érthetetlenül bunkó, és arrogáns autósokkal (persze, kivételek mindig vannak). Ja, és teljesen lefagyott a kezem a kesztyű ellenére is, meg a térdem. Jó, hogy jön a hétvége, megpróbálok vmi téliesebb cuccot beszerezni.
Egyelőre szokjuk egymást, de a vigyor állandó - és az nem a hideg miatt
Sziasztok!
Nekem is csak akkor villan fel a nyomas-visszajelzo,ha beinditom a motort(benyomom a start gombot).
Amint elengedem,kialszik.
Ha a gyujtaskapcsolot elforditom,akkor nem vilagit,csak a zold,az "ures".
Sziasztok!
Végül is megvettem az XJR-t. Egyszerűen beleszerettem, amit tudtam átnéztem, de persze vannak rajta javítanivalók. Bízom benne, hogy holnap kapok egy jó szerelőhöz tartozó telefonszámot, és akkor okosabb, nyugodtabb, és némileg szegényebb leszek, de remélhetően lesz egy nemcsak szép, hanem műszakilag is tip-top motorom:-)
Úgyhogy ha megengeditek, csatlakoznék Hozzátok így, az éteren keresztül.
Sajnos muszáj egy kérdéssel nyitnom egyből, mert egy kicsit aggaszt: az olajnyomás visszajelzőnek nem kéne világítania gyújtás ráadásakor? Indításkor felvillant egy pillanatra, tehát nem az izzóval van baj. Az átnézéskor ezen átsiklottam (hiba), dehát most már mindegy, ez van:-)
Egyébként meg mindentől függetlenül vagyok most!
Jó éjt Nektek!
Hello reki! Az ajánlatom még mindig áll a motornézegetésre ha érdekel keress meg föleg telon vagyok elérhetö mostanság ha érdekel a dolog akor keress mert az enyém még eladó!30-493-23-10 üdv
Hello emberek bocsesz hogy eltüntem csak melo van aztán rohanás meg minden szal mielött elfelejtem az én kis vasam méég mindig eladó szal ha valakit érdekel feltétlen keressen meg elég sürgös lenne!
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok, és lehetőségként felmerült az XJR 400-as is, mint -számomra- az egyik legszebb csupasz motor. Meglepetésként lakóhelyemtől nem messze, a Yamaha Harmatinál rá is találtam egy példányra.
Erről szeretnék Nálatok érdeklődni, hátha valamelyikőtöknek ismerős. A rendszáma UBP-162, beszámított '95-ös évjáratú motor. Ha tudtok róla, kérlek, szóljatok, mivel első nagymotor lenne, és komolyabb hozzáértés hiányában szeretnék valamennyire az előéletére támaszkodni. A kereskedésben - szerintem érthető módon - nem bízom 100%-osan.
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Holnap megyek a motorszerelo-alaptanfolyamra.
Sajna,meg tomegkozlekedessel,mert nem mukodokepes a paripa.
Vegul is nem akksit rendeltem,hanem az ebay-rol az inditot.
Meg nem erkezett meg,de remelem a heten be tudom tenni,es jo is lesz.
Majd irok rola.
Kis segítség kellene XJR 1300 '99 évjáratúhoz keresek műszerfalat.
Ez linken lehet találni a kicsi xjrekhez néminemü alkatrészeket! Jó böngészést!
U.I.:nekem is csak yapán szervizmanualom van sorry!
gumibakra nem emlekszem,h lenne az enyemben.
meg nem neztem utana,mennyi es milyen olaj kell a telokba.
de engem is erdekel az info.
1.Kérdés a következő lenne: mennyi és milyen olaj kell az első telókba?A b1 em-ben elment a szimering.
2.Kérdés: A hátsó rugós közepében van 1 gumi ütköző, de csak a jobbosban. Nektek?
És akkor így a végére szeretném valakitől elkérni azt a japán manuált. standpapucs@freemail.hu
Köszi
Neki is csak japan van,nekem is o kuldte el.
Nem is letezik angol a 400-hoz.
Sok ember fellelegezne ha lenne,de be kell ernunk az 1300-sal,talan segit valamennyire.
Előre is köszi
Véleményem mérvadó, de nem vagyok szerelő.
Szerintem ha a gyertyára gyanakszol akkor a legegyszerűbb ha kiveszed és megvizsgálod őket.Nem lehet kormos,olajos,fehér,sem fizikai sérülés rajtuk.Barna a megfelelő szín.
De szinte biztos,hogy nem ez a hiba oka, mert ugye hogy egyszerre menjen tönkre 4 gyertya az elég valószínűtlen.2-3 hengerrel is beindulna már.
A gyertyát nem is izzítjuk, csak a gyujtáskapcsolóval fesz helyezzűk az elektroikát az meg végzi a dolgát.Dízeleknél van izzítógyertya de az más tészta.
Sajna meg nem tudtam elvinni a mocit szerelohoz.
Addig is hadd kerdezzek.
Ha haladsz a motorral,es visszaengedve a gazt leall a motor,akkor az azt jelenti,hogy a gyartyakkal van a gond?
Lehet,hogy ez (is) a gond?
Most meg betolni sem tudom,egyebkent.Lejton probaltam(nem raugorva),de csak halkan morgott.
Szoval hogyan van ez?
Megnyomod a start gombot,es az indito-motor izzitja be a gyertyakat,aztan indul be a motor?
Lehet,egetvero marhasagot irok,javitsatok ki,legyszi.
Probalok elmeletben rajonni,hol lehet a hiba.
1 het mulva indul a tanfolyam,tegnap hivtak.Varom mar.
Elore is koszi a segitseget.
Gratula a választáshoz, jó ez a kis gép csak javítani ne kelljen rajta semmit, meg utastszállítani.
Sok jó kanyargós utat kívánok és 10ezer felett duruzsoló szelepeket.
Próbálom elintézni a hivatalos ügyeket, és ez nagyszerű indok, hogy nyeregbe pattanjak. Új világ nyílt meg előttem kedves (integető, villogó, köszönő) motorostársakkal, eddigi autós szemszögemből érthetetlenül bunkó, és arrogáns autósokkal (persze, kivételek mindig vannak). Ja, és teljesen lefagyott a kezem a kesztyű ellenére is, meg a térdem. Jó, hogy jön a hétvége, megpróbálok vmi téliesebb cuccot beszerezni.
Egyelőre szokjuk egymást, de a vigyor állandó - és az nem a hideg miatt
Sziasztok!
Nekem is csak akkor villan fel a nyomas-visszajelzo,ha beinditom a motort(benyomom a start gombot).
Amint elengedem,kialszik.
Ha a gyujtaskapcsolot elforditom,akkor nem vilagit,csak a zold,az "ures".
Jo hetveget elore is!
Végül is megvettem az XJR-t. Egyszerűen beleszerettem, amit tudtam átnéztem, de persze vannak rajta javítanivalók. Bízom benne, hogy holnap kapok egy jó szerelőhöz tartozó telefonszámot, és akkor okosabb, nyugodtabb, és némileg szegényebb leszek, de remélhetően lesz egy nemcsak szép, hanem műszakilag is tip-top motorom:-)
Úgyhogy ha megengeditek, csatlakoznék Hozzátok így, az éteren keresztül.
Sajnos muszáj egy kérdéssel nyitnom egyből, mert egy kicsit aggaszt: az olajnyomás visszajelzőnek nem kéne világítania gyújtás ráadásakor? Indításkor felvillant egy pillanatra, tehát nem az izzóval van baj. Az átnézéskor ezen átsiklottam (hiba), dehát most már mindegy, ez van:-)
Egyébként meg mindentől függetlenül vagyok most!
Jó éjt Nektek!
Aruljatok el legyszi,milyen gyertyat tesztek a vasba?
Az eloiras szerinti javasoltat?
NGK/CR9E ?
Motorvásárlás előtt állok, és lehetőségként felmerült az XJR 400-as is, mint -számomra- az egyik legszebb csupasz motor. Meglepetésként lakóhelyemtől nem messze, a Yamaha Harmatinál rá is találtam egy példányra.
Erről szeretnék Nálatok érdeklődni, hátha valamelyikőtöknek ismerős. A rendszáma UBP-162, beszámított '95-ös évjáratú motor. Ha tudtok róla, kérlek, szóljatok, mivel első nagymotor lenne, és komolyabb hozzáértés hiányában szeretnék valamennyire az előéletére támaszkodni. A kereskedésben - szerintem érthető módon - nem bízom 100%-osan.
Köszönöm a segítségeteket előre is!
Holnap megyek a motorszerelo-alaptanfolyamra.
Sajna,meg tomegkozlekedessel,mert nem mukodokepes a paripa.
Vegul is nem akksit rendeltem,hanem az ebay-rol az inditot.
Meg nem erkezett meg,de remelem a heten be tudom tenni,es jo is lesz.
Majd irok rola.
Csoki