Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Udv Reki73!

Teny,h a 400-as XJR-ek kismeretu japan emberkekre vannak tervezve,de hivd fel Tomee-t a szmon amit megadott,aztan megnezhetsz egyet eloben is.
Tegnap utanajartam kicsit a neten 1-2 dolognak,es annyit deritettem ki,hogy a cuccot,aminek baja van,solenoid-nak hivjak angolul,legalabbis e-bayrol igy tudnam rendelni.Magyarul elektro-magnes.Ma reggel beugrottam egy szerelohoz,megmutattam neki,es azt mondta,szerkeszt a tonkrement biztositek helyere egy ujat.remelhetoleg megoldja,es akkor nem kell uj elektro-magnest vennem,csak akksit,azt ugyanis hazavaghatta a szetment bizti.Legalabbis nem sikerult feltolteni.Nektek is Yuasa markaju akksi van a gepben?Most Varta-t talaltam,30 fontert,kb. 10eFt.
Egy jo hir a vegere:megerkezett a tanktaska.Hat - 6! - het utan vegre teljes a taskaszett!Egy orom egy boldogsag!
Hello emberek alap örülök hogy megoldododtt a gondod tom neked meg sok sikert a bütyköléshez ha kérdésed van nyugodtan irj! Ferki nekem eladó az xjr400am az enyém 95ös és elég jó az állapota ha érdekel keress meg telon:30-493-23-10
Hello mindenki !
Mostanában piszokul megtetszettek az XJR-ek!
Lóvéügyileg csak a 400-asok jöhetnének szóba!
Szemezek is egy 1993-assal ,de jó lenne néhány tipp,hogy mit nézzek meg mindenképp a vásárláskor!
Mik a gyenge -pontok?
A másik kérdés :
Nem láttam még élőben!193 cm vagyok kicsi lesz a gép szerintetek méretileg?Vagy csak mint kaszáspók egy szúnyogon?
Előre is köszi:Üdv
A szintmerom nekem egyaltalan nem mukodik,neki kellene allnom valamikor megcsinalni.
Lehet,h teszek majd fel 1-2 kerdest ezzel kapcsolatban.
Orulok,h sikerult megoldani a problemakat.

Nalam annyi a valtozas,h nem sikerult feltolteni az akksit.Ugy latszik az az alkatresz tonkrevagta,amirol kepet tettem fel.Szoval tenyleg csere lesz.Korulnezek neten,de ha esetleg otthon tudtok bontott inditorelet,dobjatok egy sort.Koszi.
Na, tisztázódtak a benzincsapos dolgok, -mert hüje azér nem vagyok- .
Azért nem működött helyesen a csap, mert kicsusztak (a tankba) a szívócsövek.Indult a horgászat, és lám van 1 kis tartalék állás.
Ja és mivel már ottjártam megnéztem, hogy miért mutogat össze-vissza az üzemanyagszintjelző.
Nos itt elég durva volt a hiba: a szintmérő keresztben volt a tankba erőltetve!A gyógyítás hamar ment, bár lehet hogy kicsit állítgatnom kellet volna mielőt visszarakom, mert 4 liternél épp csak a pirosba mászik.
Szerencsére volt segítségem, így mindeközben elkészült az első lámpa mögötti káosz rendberakása is.Na ott is volt minden, összecsavart vezetékek, szigetelés nélküli forrasztások, stb.
Nyissz, forraszt, zsugorcső.Így már az index sem szórakozik, és lehet meg is előztem pár problémát.
Sokat szenvedtünk, de sok aproság megvan.Néha azért elszörnyülködök, hogy mennyire gánya munkát tudnak csinálni az emberek.
Ja és remélem nem untattam senkit a javítgatásás részleteivel, talán valakinek még jóljön ez a pár tipp.
Köszi az okosítást mindenkinek, asszem meglessz a délutáni programom.
Én veszprémi vagyok, a bontóban pedig lábtartót és váltókart tudtak volna(!) adni, de csak balos lábtartójuk van mint azóta kiderült.
Laci
A Totalbike-rol masolom a valaszt a kerdesedre(benzinkapcsolo)
Esetünkben vákuumos benzincsappal állunk szembe, melynek három állása van. ON, OFF és PRI. A vákuumos csap specialitása, hogy csak akkor nyit ki, mikor forog a motor, vagyis mikor vákuum keletkezik a motorban és ez egy cső segítségével (a szívócsövet köti össze a benzincsappal) eljut a benzincsaphoz. Ez alól kivétel a PRI állás, mivel ebben az állásban állandóan nyitva van a csap, ha van vákuum, ha nincs.
Ennek a pozíciónak az a lényege, hogy például porlasztó tisztítás után ne kelljen hosszú perceket indítózni, míg tele folynak az úszóházak, hanem szépen feltöltjük PRI álláson a porlasztót, majd indítás után átváltunk ON pozícióba. A PRI állás hátulütője, hogy álló helyzetben sem zár el a csap, és amennyiben nem zárnak tökéletesen a tűszelepek, akkor túlfolyik a porlasztó.
ez az indexdolog nálam is jelentkezett, hol működött hol nem...egy meglazut saru volt a hibás..azt tanácsolom nézd át az összeset, nálam hátsó farokidom alatt az eggyik indexvezeték "puncikája" tágult ki ugy hogy néha elmozdult benne a saru...szerintem elöbb nézd meg ezt...
alap szal a hiba az indexrelénél lessz valoszinüleg a csap on akkor van nyitva és mivel vákumos igy a rendes állás pri szabad átfolyás kikerüli a membránt és folyik egyfolytában a res meg a tarcsi. A lakihegyi bontoba mit szereztek hozzá? te merre vagy alap én miklósi vagyok!
Jah,jah azt el is felejtetem megkérdezni(ha nem gond hogy így bombázlak titeket), hogy a benzincsap melyik állásban mit csinál.
Na jo nem vagyok ennyire amatőr, de a res, pri, on feliratokkkal bíró csapot akárhoiva fordítottam, kmeket elmentem annélkül h leállt volna.
rest - nyugalmi/maradék
primer - elsődleges
on - on
Akkor most hogy is van ez?
És kis reménysugár a végére: a Lakihegyi bontóban tudtak alkatrészt keríteni.
Hello
Következő probléma merült fel a bal első index hol müködik, hol nem.
Na én megnéztem az izzókat volt 21, 23, 27, és amelyik szarakodik abban 5/21es.
A 4 index mind különbözik, ráadásul a kérdéses bal első 2 érintkezős foglalat és benne az 5/21w.
Hármat kicseréltem 21w-osra, az 5/21 et is újra, de a hiba maradt.
Hol a gond? Merre kezdjek bontani?
Köszi előre is.
Szia
És szerelési kézikönyvet honnan szereztél a mocihoz mert amit eddig találtam az mind japán nyelvű volt lehet azért mert japán belpiacos a motor?
De attól még kiadhatttak volna hozzá valami angol nyelvűt is?
Olyan kellen amiben vannak alkatrészek meg méretek. De ha nincs ilyened akkor bármilyen jó lenne
Jeh kedves barátom az az amire gondolsz uhogy meglehet a hiba oksa csináld meg és meglássuk! Nah én mentem állásinterjura majd este re! Jó barkácsolást!
Tom,es amirol lehuztam,az az inditorele lehet?
Itt van 2 masik kep,ezek valamivel jobbak.
Hát az nem lenne rosz választás a divik elég megbizhato gépek! AZ A CUCC AZ AKKSI TULTÖLTÉSE ELLEN VÉD és sürgösen csere az egész azt hogy honnan sajna passz de ki kell cserélni!
Egy XJ900 Diversion-on en is gondolkodom,azzal mar jo lenne turazgatni ket szemellyel is.
Lattam is nehany jo peldanyt,normalis aron,viszonylag keves kilometerrel,dobozokkal.
De azert meg varok par honapot,hiszen csak fel eve hasznalom ezt a vasat.
Kerdes:
talaltam ezt az alkatreszt,es elegge el van rohadva benne a biztositek.
A bal oldali panel alatt van,onnan huztam le,akksi mellol.
Mi ez,es honnan tudok szerezni?A biztositekot keptelenseg belole kiszedni.
Ejha tom ez nem jó hir remélem sikerül életrekelteni hát nem sportgépet vagy valami nagyobb supermotot vagy valami nagyobb turagépet akarok helyette!
Tom,meg csak most vetted a vasat.
Mit akarsz helyette?Valami sportgepet?
Nekem leallt a mocim szombaton,valaki azt mondta,h tuti karburator meg legszuro lesz a hibas.
Hajlanek is erre,de mivel az akksi meg sem nuikkan,ott kezdem a tortenetet.
Ma viszek haza egy toltot.
hello emberek az én vasam eladó mert stilust váltok és megmaradt egy vatta uj vezérmüláncom gyári yamaha bontatlan! Ha kell valakinek sikitson 12be odaadom!30-493-23-10
xjr 400asokhoz sajna elég nehéz bontott cuccokat találni, főleg hogy mindenkinek áltban a hátsó r.tag kell meg ora meg stb...nekm nem is sikerült egyszersem bontott cuccot szerezni pedig párszor kellett volna..de majd a többiek kiokosítnak.. ja és szép mocit vettél
Helo mindenki!
Szombat óta tulaj vagyok! xjr 400 '94
250 Km-es hazaút és azóta még 50 Km, szóval kezdem megszokni és tetszik.
2 nap alatt elment a tompított és a gázbóvden előfeszítése, de ezeket hamar orvosoltam, de lenne pár apróság amit cserélni javítani kéne, és ehhez keresgélek valami bontót vagy ilyesmi.
vihargyújtó zsebbe
Keszitett mar valaki kozuletek motorhoz szivargyujto-aljzatot?
Ugy ertem,kotott mar be ilyet?
Meg akarom csinalni,es jol jonne egy kis segitseg!

Koszi,

T
igyvan énis ha rákényszerülök egy erősebb fékezésre a kettőt egyszerre használom, meg használnám máskor is ha nem lenne majdnem vason:(...azért mégis csak segít mégha egyedül nem is ér szinte semmit...
En egyebkent elkezdtem raszokni arra,hogy hasznaljam a hatso feket,akarmilyen sz.r is.
Kb. 1 het utan ugy erzem,sokkal jobb,mint elotte volt.
Talan csak be kellett jaratni,nem tudom.
Persze,tenyleg nem kell csodat varni tole,de azert sokkal jobban lassitja a vasat,mint elotte.
Megallni meg ugyis az elsovel kell.