Egészen 9000-10000-ig ráz? Ha nem laksz távol tőlem,szivesen lemegyek pár cimborával hátha...Na meg élőben is szép lehet a vas! Még utána kérdezek a problémádról!
Smeltzer István és hivatkozz rám kiss tomi a volt tanitványa! 06-70-334-11-93 öt kb reggel 10töl este 6-7ig hivhatod nyugodtan meséld el neki a problémot és ha tud segit!
aham értem a gondot hát igy látatlanba valami csapágy vagy tengely nem megfelelö müködésére tudok gondolni de amugy nem normális mert ügye nekünk is volt és az nem rezonált soha semikor semmit! Én amondo vagyok hogy vidd el ha tudod még 2-3 szerelöhöz hogy nézzék meg mi lehet és utána le lehet vonni a következtetést hátha valameik mond valami okosat. tudok egy nagyon profi szerelöt az egykori tanáromat ö hartán lakik ha nagyon szar és nem jutsz vele mire érdemes elvinni hozzá!
Szakaszos ? ezt hogyan érted? menet közben csak azt érzem amit le írtam tehát nincs olyan ,hogy egyszer-egyszer csak előjön először a lábtartó rezeg majd a kormány markolaton érzem a rezgést és a zsibbadás de annyira ,hogy 1-óra motorozás után mintha nemlenének ujjaim . szerinted ez normális ? mert a soproni Yamaha szervizben azt mondták igen!
hello apufej! Nekem egy 400as vasam van de volt egy 2005ös 1300asunk csak kényszerüségböl elkelett adni nah de mind1 majd lessz másik! A problémád igen érdekes és sajna sokrétü lehet tobbek között valami csapágy valahol vagy magában a blokkban valameik kiegyenlitötengely de gondolok még itt külsö problémákra is mert csak egy bizonyos fordulaton csinálja vagy attól a fordulattol kezdve végig?
köszönöm ,hogy valaki foglalkozik ,és próbál segíteni. ki próbáltam kéz rá tétellel de semmi üresben egyenletes a járása és nem hallom ,hogy zörögne vagy csörögne valami . viszont most minden fokozatnál 3.5 ezer felett a lábtartó kezd rezegni élég erősen 4-4.5 ezer körül csillapodik és a kormány markolatán mindkét oldalon a kezem el kezd zsibbadni .Ma Pl: jöttem haza a munkából 20km és ezt tapasztaltam. Ami másik ötlettett illeti az a baj ,hogy Sopronban lakom és nem tudok róla ,hogy lenne itt még egy xjr1300-as azért próbálok a fórumon keresztül olyan embereket keresni akik rendelkeznek ilyen géppel vagy van valami tapasztalatuk ilyen téren. üdv:apukapal
hasonlítsd össze , vidd el egykét haver motoroshoz , vessen rá egykét pillantást több mociszerelő span,véleményezzen... Feltétenül több javaslatot is meghalgatnék nehogy nekiálj széthúzi a blokkot mert az elsőre az eggyik azt mondta...(pl mikor az xjrem vez.láncos volt, volt aki azt mondta rá, hogy főtengelycsapácsas... )
Keresd a rázkódás heélyét mondjuk alpári kézrátétes módszerrel...Az is eredményre vezet ha ennyire ráz...
sajnálom, hogy Így jártál mert ténleg egy nagyon frankó és nemelsősorban gyönyörű gép!
énis ilyenre gondolnék másodiknak., hogy valami a motorban nincs rendben...kiegyenlítő tengely nem tudom van e benne, a sornégyesekhez nem mindig szoktak sőt ha jól tudom elég ritkán, csak azokhz szoktak amelyik egyébként is a hengerek számától vagy elrendezésétől rázna..pl sor 3 as...
De ez a hiba ténleg gáz lenne, mert az elég rövidtávon tökretenné a főtengelyt...
pl:nagyon rosssz pléda de a az mz. blokkot is felújítottuk és a főtengely nem lett rendesen "centírozva" ezért baromitra rázott, és hamar neki is állt csörögni...
az a baj hogy ez tényleg elég fura..
keresss tagot akinek van még 1300asa vagy menj el kereskedésbe és hasomnlítsd össze a többivvel...
Ezt még nem hallottam ,hogy létezik ilyen ?! És ha van hol van? és hogy néz ki?! xjrtom és a te géped milyen? A festést illeti még egy ilyent nem látsz az utakon mert eböl csak ez az egy van. Fizetem is érte sokat. De remélem van a fórumon több ember is akinek xjr1300-asa van és meg osztja a tapasztalatait velem. Előre is köszi mindent.
Most lehet,hogy valami nagy marhasagot mondok(kerdezek),de a razkodast(motor rezonanciajat) egy kiegyenlito tengelyt hivatott eldolgozni,nem?
Nem lehet,hogy ott a hiba?
Vagy ez csak regi motorokra volt igaz?
Bocs,ha ertelmetlen volt a hsz.
köszi ezen már túl vagyok ,és minden rendben van azt mondták a Yamaha szervizbe. De ha van még ilyen ötleted szívesen fogadom. 3-ezres fordulat után 5.-benn elkezd rázni ,hogy az utassom is panaszkodott zsibbadt az egész keze .A motoron ,hogy vettem most cseréltem gumi garnitúrát , a kormány nyakcsapágya nem lehet rossz mert nem akad nem szorul szépen kormányozható a gép. azért fordultam a fórumhoz mert a szervizben mindent rendben találtak csak nekem nem elég ez a válasz mivel amikor ezt a gépet kinéztem sokat kutattam az interneten .és csak jókat írtak róla,én is jó véleménnyel szeretnék lenni és sokáig motorozni vele. köszönöm gyors válaszodat ,és az elkövetkező többit is!?
helló! segítséget kérnék valakitől? van valakinek Yamaha xjr1300.-asa mert most sikerült szert tennem rám és olyan problémával küzdök,hogy teljesen szét rázza az egész testemet. 1-óra motorozás után nem érzem az ujjaimat, teljesen el gémberedett. előre-is köszi ha valaki válaszol.!?
Köszönöm mindenkinek az elmés hozzászolásokat de már régota moorook uhogy tudom a gumis témát szal fennt van a 160 és a 120 és nagyon állat lett töle a gép és pont! rg amugy a feszitö 23valamennyi a lánc meg 21 valamennyi és megrendeltem a volt munkahelyemen a yamaha halászteleknél és 1 hét alatt megjött minden! szal alkatrészbe tudok segiteni esetleg ha érdekel valkit valami!
Na,lecsekkoltam a gumikat.
Elol Bridgestone 110/70
Hatul Continental 150/70
Egy darabig meg birni fogjak,mint irtam,nem vagyok dontogetos tipus,plusz egyelore csak melobajarasra hasznalom a vasat,turazas semmi.
Reggel 8-kor ertem haza a bulibol,szoval kimaradt a teloolaj csere.
Jo kiss seggrazas volt amugy,hianyzott mar...
Remélem egyébként valmikor viszntlátom itt a fórumon a mocim. és hogy jó kezekbe került!
Mellesleg szintén nem kötözködésképpen, de a hátsó gátló nem gáztartályos?
egyébként nagyon bánom hogy eladtam a gépem jó lenne néha kanyarvadászkodni vele egy kicsit...
Nem azért, hogy okoskodjak, de szerintem mi sosem fogjuk észrevenni a gyári 150 és a 160 as gumi között a külömbséget dönthetőség között...biztos van különbség és talmácsi esetleg egy századdal jobbat menne a ringen, de nekünk nem mérvadó. egy 400 as gép szerintem ugyanolyan jól dönthető 150 es és 160 as gumival. az más lenne ha 150 e helyett felraknál egy 190 es vagy 200 as gumit, de azt nem lehet...ez motor függvénye... sohasem fogom úgy döntögetni a zxem mindt a xjrt, mágha 150 es gumi is lenne rajta.
egy 250 es hornet legyalázna pedig gyárilag annak is 180 as a hátsó gumija!
Fogyasztásban sem mérvadó mivel ez nem autó, hogy az egész 180 as vagy 160 vagy 150 es felület leérne, hanem mindig az az ív és le amin mész vagy ameddig döntöd. a 150 es és a 160 s gumit is ugyanúgy kockára koptathatod...és az gumifelület amin közlekedsz jelen esetben szintén nem mérvadó, nem fog 1l többet enni...
Én személy szerint és az esztétikát is számontartva 160 asat raktam fel. szerintem szebben néz ki.
használtam heidenaut, amivel meg voltam elégedve végülis kicsit kemény, nem kopik ezért anyira viszont ebből adódóan csúszkálósabb.
continental gumim is volt, nekem ez vált be, a legolcsóbb kategória márkás gumikból és relatív sokat bír relatív jól tapad. Jó nem egy michelinpilot power...
volt még dunlop d 207 emis , az viszont nagyon rosz volt...hidegen nagyon csúszott, bár lehet azért is mert öregecske volt a gumi...
lehet használtan is márkás gumit veni viszont figyelni kell a gyártási évére, van négy szám pl 3402 ami ugy van belenyomva a gumiba ami azt jelenti hogy 2002 234 hetéban gyártották. Azt meg ugyis tudjátok mitérdemes nézni még egy használt guminál...
gumit mg ugyis mindenkinek úgy érdemes választani hogy mire hasznlja a mocit...nem érdemes rajta spórolni ha néha kimész vele pályáára...
ezt meg nem azért irtam hogy kötözködjek
Egészen 9000-10000-ig ráz? Ha nem laksz távol tőlem,szivesen lemegyek pár cimborával hátha...Na meg élőben is szép lehet a vas! Még utána kérdezek a problémádról!
Keresd a rázkódás heélyét mondjuk alpári kézrátétes módszerrel...Az is eredményre vezet ha ennyire ráz...
sajnálom, hogy Így jártál mert ténleg egy nagyon frankó és nemelsősorban gyönyörű gép!
De ez a hiba ténleg gáz lenne, mert az elég rövidtávon tökretenné a főtengelyt...
pl:nagyon rosssz pléda de a az mz. blokkot is felújítottuk és a főtengely nem lett rendesen "centírozva" ezért baromitra rázott, és hamar neki is állt csörögni...
az a baj hogy ez tényleg elég fura..
keresss tagot akinek van még 1300asa vagy menj el kereskedésbe és hasomnlítsd össze a többivvel...
Most lehet,hogy valami nagy marhasagot mondok(kerdezek),de a razkodast(motor rezonanciajat) egy kiegyenlito tengelyt hivatott eldolgozni,nem?
Nem lehet,hogy ott a hiba?
Vagy ez csak regi motorokra volt igaz?
Bocs,ha ertelmetlen volt a hsz.
Erdekes a festes,amugy.Meg nem lattam ilyet.
Elol Bridgestone 110/70
Hatul Continental 150/70
Egy darabig meg birni fogjak,mint irtam,nem vagyok dontogetos tipus,plusz egyelore csak melobajarasra hasznalom a vasat,turazas semmi.
Reggel 8-kor ertem haza a bulibol,szoval kimaradt a teloolaj csere.
Jo kiss seggrazas volt amugy,hianyzott mar...
Mellesleg szintén nem kötözködésképpen, de a hátsó gátló nem gáztartályos?
egyébként nagyon bánom hogy eladtam a gépem jó lenne néha kanyarvadászkodni vele egy kicsit...
egy 250 es hornet legyalázna pedig gyárilag annak is 180 as a hátsó gumija!
Fogyasztásban sem mérvadó mivel ez nem autó, hogy az egész 180 as vagy 160 vagy 150 es felület leérne, hanem mindig az az ív és le amin mész vagy ameddig döntöd. a 150 es és a 160 s gumit is ugyanúgy kockára koptathatod...és az gumifelület amin közlekedsz jelen esetben szintén nem mérvadó, nem fog 1l többet enni...
Én személy szerint és az esztétikát is számontartva 160 asat raktam fel. szerintem szebben néz ki.
használtam heidenaut, amivel meg voltam elégedve végülis kicsit kemény, nem kopik ezért anyira viszont ebből adódóan csúszkálósabb.
continental gumim is volt, nekem ez vált be, a legolcsóbb kategória márkás gumikból és relatív sokat bír relatív jól tapad. Jó nem egy michelinpilot power...
volt még dunlop d 207 emis , az viszont nagyon rosz volt...hidegen nagyon csúszott, bár lehet azért is mert öregecske volt a gumi...
lehet használtan is márkás gumit veni viszont figyelni kell a gyártási évére, van négy szám pl 3402 ami ugy van belenyomva a gumiba ami azt jelenti hogy 2002 234 hetéban gyártották. Azt meg ugyis tudjátok mitérdemes nézni még egy használt guminál...
gumit mg ugyis mindenkinek úgy érdemes választani hogy mire hasznlja a mocit...nem érdemes rajta spórolni ha néha kimész vele pályáára...
ezt meg nem azért irtam hogy kötözködjek