Eléggé haldoklik a fórum, gondoltam feldobok egy témát. arról volna szó, hogy az én gépemből eléggé erőteljes, csörgő hangok jönnek, alapjárattól 3000-es fordulatig tart ez, majd efelett megszűnik. Kb ojan, mint egy Ducati szárazkupplungja . Mikor vettem, már akkor is ilyen volt, vittem szerelőhöz akkor, de azt mondta, hogy ez normális. Kérdésem az lenne, hogy volt-e hasonló tapaszatalatotok és hogy megoldhatja-e a problémát a vezérmű lánc és esetleg a primer lánc cseréje?
Nekem egy 1200-asom van. Sajnos egy évet ki kellett hagynom, mert a gép tavaly tk lett és kb. egyszerre épültünk fel. Előtte én is éreztem kellemetlen vibrációt az említett fordulatszám tartományban. Erről el is feledkeztem...
A múlt héten voltam vele egy 2 nap alatt 1.700 km-t típusú túrán Erdélyben, ami nem éppen a jó útminőségről nevezetes. Nem mondom, nagyon elfáradtam, de nem a rezgések miatt.
Valami oka lehet, hogy megszünt ill. csökkent ez a jelenség.
A kormánynyaktól darabokra lett szedve a gép, és bontott ill. új alkatrészekből újraépítve. Az összes csavar a manual szerinti nyomatékkal újrahúzva! A kormánynyak csapágy beállítása harmadikra sikerült, mert előtte vagy bizonytalannak éreztem a kormányzást v. szorult.
A blokk felfüggesztése gumiágyazású és nekem pont ezek a csavarok utánhúzásra szorultak...lehet, hogy csak azért vettem észre, mert a bukócsövek is ide vannak felfüggesztve, amiket egyengetni kellett.
Ami nem gyári az a sűrűbb villaolaj ill. a progresszív villarugók.
Ha nem jöttél még rá mi lehet, az oka gyere egyszer a balcsi fele és cseréljünk egy szakaszon gépet, hogy össze tudd hasonlítani valamivel. Én is fogok a hétvégén egy ivadi új injektorost kipróbálni, leginkább a gyári kormány miatt. Egy széles alukománnyal vettem és a normálisnál jobban előre kell hajolnom, ami hosszú úton kicsit fárasztó, viszont a kanyarokban elé rágondolni és már fordul
Egyébként gratula a vashoz! Én is néztem ezt a gépet anno, amikor még nem döntöttem el, hogy talpra állítom-e ill. másikat veszek.
Mijjjez a nagy punnyadás emberek?
Nah hétvégén voltunk a kis csapatunkal hollókön és hát állatot mentünk nem sok kelett a lábtartó lerakáshoz. A héten megjön a láncszettem meg az ülésemet is ujratömik ha minden igaz és utána 2 hét és indulunk egy országjáró körutra! És veletek miujság? apuka beszéltél már a haverral?
Tom nah az franko nah akkor jó pihenést itthon aztán néha irni is tessék! Jah és a felvetés nem is hülyeség majd egy közös gurulást valamikor összehozni megcsodálni egymás lomjait!
hát igen a Yamaha szervizesek ezt mondják de szerintem egy 4-hengeres 16-szelepes motornak már durva ha 1-órás motorozás után úgy el zsibbadnak az újaid ,hogy meg kell állnod mert már nem érzed őket . csak ezért kérdeztem mert nekem ilyen gondom van . ugye a gépem 5-sebességes és pont 120-130 körül van 3500-4500 fordulat között ilyenkor kezd a lábtartó be remegni utána meg a kormányon a markolat és elkezd zsibbadni a kezem érdekes ,hogy 5.-benn csinálja csak mert 4.-benn ilyenkor túl van a 4500 fordulaton de le a Balatonra nem mehetek 4.-benn ? neked mi a véleményed?
1.2N, adatlapomon fent van. De vibrál, 4500-nál, ott pont 130-cal megy. Nem vészes, akár egésznap kibírnám, ha ilyen száguldozós lennékl
Ahogy egy német fórumon olvastam: nagy motor, nagy rezgés
mekkora a bandit ? és milyen tapasztalatod van a motorod rázkódással való észre vételével ,vagy neked nem rázkódik a motorod bizonyos fordulat számon vagy sebesség határon. mert nekem van egy ilyen jelegű problémám.
Kösz, majd ha lesz egy kis "kedvem", akkor veszek neki valamit...
Egyébként ha valakit érdekel egy felújításra szoruló 400-as, az enyém eladósorba került.
igen ez nekem is eszembe jutott mert az enyémen nagyon megérett a láncszett csere mert kalap szar csak az nem biztos hogy kihat a kormányra is mert nálam nem csak a lábtartóra!
Ugyan nem ilyen mocim van, de volt rázkódásom, mégpedig a szakaszos láncnyúlás miatt, meg annak már hangja is volt. Kicseréltük, gyönyörű hangja lett, és nem rázott, legalábbis nem annyira.
Üdv: &rash
A parodnak illene cipot vennie motorozashoz!
Nagy ritkan en is erzek viszont a labtarto felol egy kis rezgest,de semmi komoly.
Ma istenkiraly volt befele az ut,csak ugy suhantam a Finchley Road-on...
Érdekes ez a rázkódásos téma. Volt szerencsém egyszer egy 1300-as xjr-t kipróbálni, és a párom tapasztalt bizonyos rezgéseket a hátsó lábtartón, amik konkrétan a talpát csiklandozták . Kb. 20 km-es kör alatt én nem tapasztaltam semmi zavarót. Ja, ez egy 2007-es példány volt. A sajtát 400-asomon viszont tapasztalok hasonlókat. Főleg ha sokáig haladok egyenletes tempóval, akkor fordul élő, hogy a jobb csuklóm és az ujjaim elzsibbadnak. De szerintem ez normális, főleg hogy elég sok km van a gépben.
helló Kanász! miért te hol laksz ? és milyen a vasad ? mert az enyém 9000-10000-ezernél már nem ráz ,de olyankor túl van már 250km/h -órán túl is . ha meg alsó fokozatra gondoltál pl:1-2-3-4 akkor meg olyan mint egy paripa ágaskodik ! 4.-benn 8500 fordulaton egy keréken van. igaz ,hogyha folyamatosan kipörgeted 9000-ig akkor nem érzed a rázkódást . de ha 5.-benn totyog egy kamion és nem tudod meg előzni akkor már érzed ,hogy zsibbadnak az ujjaid 80-160km/h sebesség határnál ez fordulat szám szerint 2500-6000 közé tehető sac/kb ezt most próbáltam onnan jövök vissza a fórumba. na tehát sajna ezeken az utakon nem lehet nagyon 160km/h fölé menni csak ha előzöl remélem elég érthető voltam és senkit nem bántottam meg .azért várom a további ötleteket üdv:apukapal
Jes of cors az megoldja a problémodat én most csak a feszitöt cseréltem de azzal is sokat javult de télen kicserélek minden iljesmit a gépben!