Sziasztok.
Ma vagyok 20 éves és sikerült megajándékoznom magam egy yamaha xjr 400-al. A sztorit leírnám, hogy mindenki derülhessen:). Tegnap 9 kor indultam este el(tudniillik eltiltás alatt vagyok.. rossz kisfiú voltam.. de csak 6 hónapot kaptam), hogy másnap korán indulhassak(vasárnap) el az ujonnan vásárolt xjremmel mezőkövesdről.
Tehát a projekt: Vác mellől indulás este. este 11.30ra értem mezőkövesdre és volt még öt órám amit egy úgy oldottam meg, hogy hoztam magammal egy függőágyat. Miért azt: 1: 2 fa mindenhol van ahová felkössem. 2: mert befér abba a táskába, ami hajlandó a bőrdzsekire felugrani:)..
Tehát kinn éjszakáztam és hatkor elindulhattam a papírmunkát követően az új vasammal. Az első 30 perc alatt reggel fél hétig olyan oözönvízszerű eső kapott el, ami bár a bőrön és a sisakon nem, de minden máson áthatolni képes volt.. Tehát k***ra fáztam, de semmi vész, mert már csak két óra hazáig...
Fáradtan, vacogva csurom vizesen érteh haza, de mikor a vasra néztem, mikor 12 ezredik fordulatra pörgettem üresben a soros négyhengeres kis méregzsákomat elöntött az endorfin, és tudtam megérte!..
..
Miért írtam le a sztorit:..
Mert az úton volt néhány észrevételem, amire rákérdeznék és várnám hozzászólásaitok!
hatosban kb 8000 magasságában full gáznál olyan, mintha magától csuszna a kuplung. Olyan érzés mint a robogókon a röpsúlyos váltó érzése!. Ez mitől van? normális?.. Mert ha gyorsulok vele és 9000-11500 között váltok akkor nem csinálja.
Az, hogy már most folyik(enyhén) az olaj a hátsó lengés csillapítóbol az mennyire gáz?
Lehetséges e, hogy a konstrukció jobban szereti a felváltásnál a kuplung nélküliséget?.. Mert mikor kuőlungal váltok fel akkor sokszor kattog. Lefelé mint a vaj, de felfelé!?.
Most ennyi jut eszembe.. tudtok segíteni?..
Na,a topikindito is elokerult!
Mar azon gondolkoztam,merre tuntel?
A kolcsonkapott szerszammal feszitettem is a rugon,jobb lett.
Nincs olyan lagy hintazasa a bukkanok utan.
Mas,
holnap lemegyek a tengerpart fele,kineztem egy rovid utvonalat.Ha az ido is engedi.
Addig is,jo hetveget mindenkinek!
Ez aztan a hozzaallas,mondhatom.
Remelem az ilyenek hamar lehuzzak a rolot,mert senki nem fog vasarolni toluk.
Vagy ahogy par forumon mondjak,
sz@rjanak sunt!
ithon szeretnék ilyen példákat:)
megrendeltem egy sisakot itthon egy üllői úti motorosboltba, mondták hogy endben adjak számot és majd hívnak ha jöhetek érte...kb 3 hét után hívtak is, kérdezték hogy be e tk menni még ma érte..midom igen...kb 3000pézért felutaztam, mikor odaértem közölte a faszi hogy bocs ,de nemrég adtam el...szerinted?!
az a imet bolt egy szar az eladók miatt....
Nnna,1-2 hetre megoldodott a C-kulcs mizeria.
Egy baratom vett egy Gilera robogot,es van neki az egyebkent igen szereny szerszamos keszleteben.
Most nalam van.
Ugyis hazamegy 2 het szabadsagra.
Egy pelda,hogyan mennek itt a dolgok,ha vevopanaszrol van szo.
Ez a baratom mar par hete rendelt a robogohoz egy hatso dobozt.Tobbszor hivta oket,mert meg semmi sem jott.Bement szemelyesen is panaszkodni,hogy csak addig fontos az ugyfel,amig kifizeti a penzt a motorert,aztan semmi,a doboz mar nem szamit?
Tegnap atvette a cuccot,INGYEN!
Vazze...
hát tom passz hogy mekkora kell mert változo de a gyári szerszámaiba volt valamikor neked is de tomm már nincs gondolom amugy meg méregetés és keresés!
Milyen meretu C-kulcs kell,hogy allitani tudjak a hatso rugok elofeszitesen?
Nem talaltam infot.
Igaz,C-kulcsot is csak neten.
Otthon merre lehet kapni?
Ez egy allithato,de 6000 Ft-ert nem akarom megvenni.
Halihó! apukapal: A Zakopane egyelőre csak terv. szinten van és 1 vagy 2 napra gondoltam. Oxi, a jöv havi gurulásban benne vagyok. Majd írjál mikor jó! Az én szabadidőm sem sokkal kiszámíthatóbb...a most szombat pl. jó...de utána még nem tudom.
Baleset: motoros részről szerintem nem sok tanulni való van belőle... Tehát jöttem haza Sopronból a 84-esen. A Rábapatty - Sárvár közti szakaszon utolértünk a haverommal egy kisebb kocsisort, amely 50-60 km/h - val araszolt. Én voltam elöl, vártam egy kicsit, hogy valaki jelez-e előzési szándékot és megkezdtem az előzést. Egyébként egy utánfutós v.mi ment elől az tartotta fel a sort. Az első 2 autót gond nélkül megelőztük, a 3. viszont éppen amikor mellé értem minden előjel nélkül kivágta kormányt és előzésbe kezdett miközben beküldött az árokba... Hozzáteszem refivel mentem + 4:2 kéményeim vannak...szóval nem volt nehéz észrevenni. Az autósok meglepően normálisak voltak, tanúnként igazolták, hogy nem állat módjára előztem stb. Moci TK, én betegállomány, hosszú gyógytorna...a bíróság nekem adott igazat és igazából örülhetek, hogy ilyen "szerencsésen megúsztam". Pl.: nem sok hiányzott, hogy egy útjelző tábla állja az utamat.
itthon 25 rugó egy olyan tanktáskaszett louis márkáju...kawasaki zzr 7904 és 7920 hozzászólás...képpeé illusztrálva...nekm is kő mejd egy ilyen szett...
Én "eloxáltam" a savarjaimat a féknyergen, felhevítettem és oljaba lehűtőttem... probának pont nem a gyári csavarral kellett volna, mert az összesnek le is tört a feje egyébként semmi extra nincs benne csak egy kicsit finomabb a menete mindt a rendes...gyorsba le is cseréltem az összest...
mert ha idomcsavar meg hasonlok azt potolhatod cserélheted akármire szerintem de ha blokk csavar meg fék stb azt illik rendes csavarra! nah majd holnap re és msnen felvettelek
Kerdes:
Eleg sok csavar berozsdasodott a teli,nedves idoszakban.Arra gondoltam lecserlnem oket.
Specko szettet kell szerezni(venni),vagy mas tipushoz valo is jo.
Vagy hagyjam a csavarokat,ne foglalkozzam veluk?
Akkor ezt ugy kellene,hogy megnezem,mennyi lesz a postakoltseg haza,megmondom a vegosszeget,te rabolintasz,rendelek,ha megjon irok neked,utalod a penzt,es maris postazom.
Jo lesz-e igy?
jah söt a héten az egyik ismerösöm megy ki angliába költöztetni és ha egtudod venni lehet elküldhetnéd vele ha arraflé vagytok majd megkérdem merre megy vagy a posta csak az nemtom mennyi lehet
aham az királyos és esetleg oljanra rá lehet venni hogy vegyél nekem is 1 szettet ha tudsz kifizetem meg a postázást is csak itthon nagyon drágák ha esetleg utánJÁRSZ ÉS MEGOLDHATO akkor kéne!
Ma vagyok 20 éves és sikerült megajándékoznom magam egy yamaha xjr 400-al. A sztorit leírnám, hogy mindenki derülhessen:). Tegnap 9 kor indultam este el(tudniillik eltiltás alatt vagyok.. rossz kisfiú voltam.. de csak 6 hónapot kaptam), hogy másnap korán indulhassak(vasárnap) el az ujonnan vásárolt xjremmel mezőkövesdről.
Tehát a projekt: Vác mellől indulás este. este 11.30ra értem mezőkövesdre és volt még öt órám amit egy úgy oldottam meg, hogy hoztam magammal egy függőágyat. Miért azt: 1: 2 fa mindenhol van ahová felkössem. 2: mert befér abba a táskába, ami hajlandó a bőrdzsekire felugrani:)..
Tehát kinn éjszakáztam és hatkor elindulhattam a papírmunkát követően az új vasammal. Az első 30 perc alatt reggel fél hétig olyan oözönvízszerű eső kapott el, ami bár a bőrön és a sisakon nem, de minden máson áthatolni képes volt.. Tehát k***ra fáztam, de semmi vész, mert már csak két óra hazáig...
Fáradtan, vacogva csurom vizesen érteh haza, de mikor a vasra néztem, mikor 12 ezredik fordulatra pörgettem üresben a soros négyhengeres kis méregzsákomat elöntött az endorfin, és tudtam megérte!..
..
Miért írtam le a sztorit:..
Mert az úton volt néhány észrevételem, amire rákérdeznék és várnám hozzászólásaitok!
hatosban kb 8000 magasságában full gáznál olyan, mintha magától csuszna a kuplung. Olyan érzés mint a robogókon a röpsúlyos váltó érzése!. Ez mitől van? normális?.. Mert ha gyorsulok vele és 9000-11500 között váltok akkor nem csinálja.
Az, hogy már most folyik(enyhén) az olaj a hátsó lengés csillapítóbol az mennyire gáz?
Lehetséges e, hogy a konstrukció jobban szereti a felváltásnál a kuplung nélküliséget?.. Mert mikor kuőlungal váltok fel akkor sokszor kattog. Lefelé mint a vaj, de felfelé!?.
Most ennyi jut eszembe.. tudtok segíteni?..